PSV 2008 - 2009
Geen idee, maar dit klinkt niet alsof hij veel vertrouwen in Aissati heeft.
Het is weer één grote familie daar bij PSV...
EDGomes vier jaar naar Spurs
EINDHOVEN - Na vier glansrijke seizoenen, evenveel landstitels en een keiharde confrontatie in de voorbije maanden is Heurelho Gomes weg bij PSV. De 27-jarige Braziliaanse doelman zal een contract voor vier jaar tekenen bij Tottenham Hotspur.
Op White Hart Lane vervangt hij Paul Robinson als eerste doelman. Robinson is inmiddels in gesprek met Aston Villa.
PSV en Tottenham Hotspur kwamen gisteravond tot overeenstemming. De deal is nog niet helemaal rond. Gomes moet persoonlijk nog tot een akkoord komen, ondergaat in Londen nog een medische keuring en Spurs gaat snel een werkvergunning regelen voor de doelman. Dat laatste is waarschijnlijk geen groot obstakel, zo heeft de Britse voetbalbond al laten doorschemeren richting Tottenham.
PSV spreekt nooit over transferbedragen. Negen miljoen euro, het bedrag dat gisteren rondzoemde, 'is het in ieder geval niet', zo zei PSV-directeur Jan Reker. "Ik doe er verder geen mededelingen over. Dat is zo met Spurs afgesproken. We zijn tevreden, we krijgen waar we recht op hebben."
Nadat eerder al was gesproken met Gomes' zaakwaarnemers had Jan Reker afgelopen weekeinde ook een telefonisch onderhoud met de doelman zelf. Gomes verklaarde dat hij de gang van zaken van de afgelopen maanden betreurt. Hij zal waarschijnlijk ook afscheid nemen van het PSV-publiek, dat hem jarenlang als lieveling omarmde. "Niets staat althans zo'n afscheid nog in de weg" , aldus Reker.
De landskampioen heeft Young-pyo Lee niet in de deal met Spurs kunnen betrekken. Het lijkt erop dat de Zuid-Koreaan niet terugkeert in Eindhoven. Tottenham Hotspur ligt niet dwars, de clubs zijn er zelfs al uit, maar de verdediger hikt aan tegen de forse stap achteruit in financiële zin. Reker: "Het wordt een moeilijk verhaal. In Engeland worden nu eenmaal salarissen betaald die wij niet kunnen opbrengen."
PSV hoopt op korte termijn, waarschijnlijk komende week al, de vervanger voor Gomes binnen te halen. Andreas Isaksson, de Zweedse doelman van Manchester City, is de belangrijkste kandidaat. De keeper van de Zweedse nationale ploeg komt bij City onvoldoende aan spelen toe.
Het is weer één grote familie daar bij PSV...

Het stinkt aan alle kanten!
Aissati kan vast niet al te duur meer zijn, men zal bij Ajax waarschijnlijk dus twijfelen over zijn kwaliteiten. Gezien het ontbreken van creatieve middenvelders in de selectie, lijkt mij (als er inderdaad geen sprake is van een exorbitant hoge transfersom) het de uitgelezen kans om de selectie te versterken.
- Cluijffert
Nee, maar hij wilde het wel, hij vond hem 'een interessante speler'. Jammer genoeg (voor hemzelf en Ajax) besloot Aissati bij PSV te blijven.Jabu schreef:Ik voel hem al aankomen........als Aissati niet komt is het Blind zijn schuld? MvG heeft hem uiteindelijk ook niet gehaald.
En nu? Doet de lijst van MVG er nog toe? Over Defour horen we ook niets meer. Ik denk dat Ajax nu via heel andere kanalen aan namen van eventuele versterkingen komt. MVG had bijvoorbeeld geen belangstelling voor de Zuidamerikaanse markt, terwijl nu, onder Van Basten, al Cvitanich is aangetrokken en Ajax blijkbaar Henrique wilde kopen.
Dat ras-ajacied heel de tijd. Moeten we hem de hemel in prijzen omdat hij een ras-ajacied is? Ik prijs liever iemand de hemel in vanwege goed beleid.LucaS schreef:Gatverdamme wat een vreselijke opsteling weer tov een ras-Ajacied. Blind voert uit en is niet eindverantwoordelijk. Is toch net wat anders dan een marionetJansma schreef:Blind hij is een marrionet. Van Basten is de baas en dus hoofd veranwoordelijk.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Dat mag iedereen natuurlijk zelf bepalen. Ik vind het argument, heb respect voor hem, hij is immers een ras-ajacied zo afgezaagd.Neefkens schreef:Je kunt ook met een beetje respect over iemand spreken, dat is nog iets anders dan de hemel in prijzen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
De waarheid mag niet gezegd worden?LucaS schreef:Gatverdamme wat een vreselijke opsteling weer tov een ras-Ajacied. Blind voert uit en is niet eindverantwoordelijk. Is toch net wat anders dan een marionet
Blind was een waardeloze 'Directeur Spelersbeleid' (alleen de term al) en een waardeloze trainer. Als speler was hij ook al een beetje overschat, maar goed, dat weet je, om met hemzelf te spreken.

Ik denk dat het juist kenmerkend is voor een marionet, iets uitvoeren dat een ander bedenkt en er niet voor verantwoordelijk zijn.LucaS schreef:Gatverdamme wat een vreselijke opsteling weer tov een ras-Ajacied. Blind voert uit en is niet eindverantwoordelijk. Is toch net wat anders dan een marionetJansma schreef:Blind hij is een marrionet. Van Basten is de baas en dus hoofd veranwoordelijk.
Eerlijk gezegd ben ik blij dat DB niet verantwoordelijk is en begin niet over "Hij is een ras-Ajacied en jij ....." en ... Ik vind DB ook een ras-Ajacied, zoals Bennie Muller dat ook (en nog meer?) is, maar dat wil niet zeggen dat ik Bennie Muller alle macht bij Ajax wil geven o.i.d.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dan bestaat de wereld uit marionetten. Je hebt overigens ongelijk, een marionet is een pop die via touwtjes door iemand in beweging wordt gebracht waarbij de illusie gewekt wordt dat de pop helemaal zelfstandig beweegt. Zeer denigrerend dus om iemand zo te noemen.
Ik zeg toch helemaal niet dat Blind meer macht zou moeten krijgen? Er is alleen geen enkele reden om zo denigrerend over Blind te spreken. Je kan vinden dat hij soms heeft gefaald of niet, maar het heeft nooit aan zijn inzet, toewijding en liefde voor onze club gelegen.
Ik zeg toch helemaal niet dat Blind meer macht zou moeten krijgen? Er is alleen geen enkele reden om zo denigrerend over Blind te spreken. Je kan vinden dat hij soms heeft gefaald of niet, maar het heeft nooit aan zijn inzet, toewijding en liefde voor onze club gelegen.
I think I lost my fucking headache
Tja, hoge bomen vangen veel wind. Ik kan niet zoveel met dat sentimentele gedoe. Zoals Demo zegt: Bennie Muller houdt ook veel van Ajax.
Maar snel naar PSV:
Carvalho vervangen? Oei...
Maar snel naar PSV:
PNAlcides: Ricardo Carvalho vervangen bij Chelsea
Alcides heeft in Braziliaanse media laten weten dat PSV weliswaar graag langer met hem doorwil, maar dat hij heeft begrepen dat Chelsea hem terugroept. Volgens hem is de kans aanwezig dat Ricardo Carvalho bij Chelsea vertrekt en hij zijn plaats moet gaan innemen.
Carvalho vervangen? Oei...