Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » zo jul 13, 2008 11:01 pm

Oh, 010 bedoel je!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jul 13, 2008 11:07 pm

Dat weet ik niet, hoor. Wat betekent dat? :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Hoe dan ook, wat vinden we van het transferbeleid van F. tot nu toe? Ik denk dat het nooit wat wordt zolang ze met prutsers als De Cler en Hofland opgescheept zitten.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jul 14, 2008 5:07 am

goodfella schreef:
Thomas schreef: Ken hem niet, omdat ik geen wedstrijden van het Copa São Paulo-team van Vitória heb kunnen bemachtigen. Ik neem aan dat Feyenoord hem wel onder andere daar van kent. Derhalve dus inderdaad een kwestie van goed scoutingswerk. Al kan het na de Copa SP ook heel snel gaan, natuurlijk.
Je kent hem niet, maar prijst wel het scoutingswerk? Nogal voorbarig. Eigenlijk maakt die kneus Steef zich geen moment waar, want wanneer weet hij de leiding van zijn club warm te maken voor al die exceptionele Zuid-Amerikaanse talentjes?
Goed scoutingswerk in de zin dat men verder kijkt dan Europa en verder kijkt dan alleen de eerste elftallen (in dat opzicht is Steef ook van z'n geloof afgestapt, trouwens).

Je vraag snap ik niet helemaal, maar Darley en Manteiga zijn tot dusver binnengehaald.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jul 16, 2008 10:28 am

Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » wo jul 16, 2008 10:38 am

Waarom blijven ze maar tegen zichzelf zeggen dat feyenoord de grootste club is? Gisteren bj 1vandaag ook al. Ik blijf me rot lachen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo jul 16, 2008 10:44 am

Ik las trouwens dat die Braziaanse parel voor drie seizoen heeft getekend. Is dat niet een beetje kort?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jul 16, 2008 2:09 pm

Met een optie voor nog twee seizoenen, Jöhnk.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo jul 16, 2008 6:22 pm

Feyenoord meldt zich voor Tim Krul
ROTTERDAM - Feyenoord heeft zich officieel gemeld bij Newcastle United voor doelman Tim Krul. De Rotterdammers willen de 20-jarige Hagenaar voor een seizoen huren en hem daarna definitief overnemen.

Tim Krul. FOTO ANP
De Engelsen willen Krul echter alleen verkopen. Het eveneens geïnteresseerde SC Heerenveen lijkt daarom over de beste papieren te beschikken. De Friezen zijn namelijk wel bereid om de vraagprijs van naar verluidt 2,5 miljoen euro te betalen.

Behalve Heerenveen, waar Krul eerste keeper kan worden, is ook Chelsea in de markt voor de Hagenaar. De doelman zet momenteel alle opties op een rijtje. Een jaar geleden tekende hij bij Newcastle een sterk verbeterd contract tot 2012. Krul hóeft niet weg, maar weet dat hij komend seizoen waarschijnlijk genoegen moet nemen met een bijrol achter Shay Given en Steve Harper.

Bij Feyenoord kan hij stand-in worden achter eerste keus Henk Timmer. In de Egyptenaar Sherif Ekramy, de afgelopen drie jaar reservekeeper in de Kuip, heeft de clubleiding in Rotterdam geen vertrouwen. Van de Braziliaan Darley en Erwin Mulder wordt wel veel verwacht, maar beiden zijn nog te jong voor het grote werk. Darley maakt in de voorbereiding tot dusverre een grillige indruk. Mulder is voor een jaar gestald bij Excelsior.

De talentvolle Krul, door Jong Oranje-bondscoach Foppe de Haan op de stand by-lijst gezet voor de Olympische Spelen, verruilde de jeugd van ADO Den Haag drie jaar geleden voor een avontuur in de Premier League.
ad


Heerenveen is gek als het dit niet doet. Maar ze zullen wel weer te gierig zijn.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jul 16, 2008 6:51 pm

Er is blijkbaar geen onvoorwaardelijk vertrouwen in Darley.

Het lijkt me trouwens dat Ajax er altijd voor moet zorgen dat men of Velthuizen of Krul in de toekomst onder de lat heeft staan. Uitgelezen mogelijkheden om Stekelenburg volgend jaar goed te vervangen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo jul 16, 2008 7:01 pm

De keepersmarkt is niet echt dynamisch. Ik vermoed dat we nog wel een paar jaar aan Stekelenburg vastzitten.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo jul 16, 2008 7:07 pm

En anders kan hij altijd nog een groot interview houden in de VI.

Nee, maar bij Feyenoord en Heerenveen zit men te springen op keepers. Ik ken die jongen totaal niet (is het geen hype?), maar dan zie ik hem nog het liefste naar Heerenveen gaan.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo jul 16, 2008 9:34 pm

Peter schreef:En anders kan hij altijd nog een groot interview houden in de VI.

Nee, maar bij Feyenoord en Heerenveen zit men te springen op keepers. Ik ken die jongen totaal niet (is het geen hype?), maar dan zie ik hem nog het liefste naar Heerenveen gaan.
Hij was in de jeugd een erg goede lijnkeeper, iemand die wedstrijden voor ADO won (t/m B1, volgens mij is hij erna vertrokken, ik heb hem daarna niet meer gezien)

Ik had de indruk dat hij naar feyenoorspelers trok toen feyenoord tegen Ajax speelde voor de supercup (B1, in Naaldwijk), Krul kwam kijken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13858
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » do jul 17, 2008 9:57 am

joey schreef:
banjavi schreef:
13/7/2008 - 'Feyenoord huurt Portugees Coentrão met optie tot koop'
(Gepost door K)



Volgens het Portugese A Bola (de 'Portugese VI') is Feyenoord met Benfica de huur van Fábio Coentrão overeengekomen. Feyenoord zou daarnaast een optie tot koop hebben bedongen voor een bedrag van vijf miljoen euro. Hij was zaterdag al niet meer op de training van Benfica, volgens het Portugese voetbalblad om de laatste details van zijn overgang te regelen.
Feyenoord Netwerk
De linksbuiten kwam afgelopen seizoen op huurbasis uit voor CD Nacional. Feyenoord zou daarmee de zo gewenste versterking van de aanval hebben. Feyenoord zocht nog iemand die van de flanken voor gevaar kon zorgen.
Feyenoord Netwerk
Carrière Fábio Coentrão: Wikipedia
Ken ik niet. Iemand anders wel?
Schijnt nu naar Zaragoza te gaan, als onderdeel van de transfer van Aimar.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jul 17, 2008 10:17 am

O, het gaat niet door?

Over Krul: aardige jeugdkeeper, maar hoe heeft hij zich ontwikkeld in Engeland? Hij had beter bij ADO kunnen blijven.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do jul 17, 2008 11:04 am

Inderdaad. Wat een domme stap zeg
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do jul 17, 2008 11:09 am

Hij heeft toch net een goed seizoen gekeept in Schotland?

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Justin » do jul 17, 2008 11:12 am

Mwah. Als hij bij ADO was gebleven, had hij nu ook niet in de belangstelling van Chelsea gestaan, denk ik. Qua naamsbekendheid is het geen slechte stap geweest.

Ik vind het zelf niet zo'n indrukwekkende keeper, maar hij is nog jong en kan nog groeien.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Justin » do jul 17, 2008 11:12 am

Jöhnk schreef:Hij heeft toch net een goed seizoen gekeept in Schotland?
Niet enorm, hoor. Met pieken en dalen. Gevalletje 'Michel Vorm' in zijn eerste seizoen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jul 17, 2008 11:17 am

Justin schreef:Mwah. Als hij bij ADO was gebleven, had hij nu ook niet in de belangstelling van Chelsea gestaan, denk ik. Qua naamsbekendheid is het geen slechte stap geweest.
Of wel? Chelsea spaart jonge spelers.

Engeland is niet bepaald een droomland voor jonge keepers.
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do jul 17, 2008 11:25 am

Hij heeft bij Falkirk een wereldpartij gekeept in de UEFA-Cup dacht ik (mede daardoor is hij weer in de picture gekomen) en hij laat al enkele jaren hele goede dingen zien bij de jeugdteams van Oranje.
Ik vind hem een groot talent, al is het inderdaad de vraag of zijn vertrek toentertijd naar Engeland verstandig is geweest.
Laatst gewijzigd door Baseman op do jul 17, 2008 11:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Justin » do jul 17, 2008 11:28 am

Hij teert wel makkelijk op die 'droomwedstrijden' van hem. Op jonge leeftijd keepte hij ook zo'n droomwedstrijd voor Newcastle United in de UEFA-Cup; elke krant stond er gelijk vol van.

Ik weet het niet met die jongen. Van mij mag hij naar Feyenoord gaan.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jul 18, 2008 8:57 am

Jinne had gelijk, Feyenoord vist achter het net:


Feyenoord grijpt alsnog naast Fabio Coentrão

Feyenoord heeft alsnog naast Fabio Coentrão gegrepen. De linksbuiten gaat nu op huurbasis naar Real Zaragoza, als onderdeel van de transfer van Pablo Aimar de andere kant op. Dat bevestigde Benfica inmiddels. De Spaanse club zou een optie tot koop hebben verkregen. Fabio Coentrão zelf liet eerder nog weten uit te zien naar Feyenoord en dat alleen de handtekening nog ontbrak. Volgens Portugese media was de linksbuiten zelf ook afgereisd naar Rotterdam, maar de laatste 'formaliteiten'.
http://feyenoord.netwerk.to
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr jul 18, 2008 9:22 am

Haha, dat is na Arnautovic de tweede speler de op het laatste moment aan hun neus voorbij gaat. Ik hoop dat hij goed gaat presteren in Spanje!
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13858
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr jul 18, 2008 9:25 am

Dat mag hij ook wel, want hij speelt in de Segunda division dit jaar met Zaragoza.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr jul 18, 2008 9:34 am

Oh, zijn die gedegradeert joh? Dat wist ik niet. Dan mag hij inderdaad wel opvallen.

Het zegt overigens wel veel dat zo'n jongen dan toch daarheen gaat. Er zullen wel aardig wat euro's tegenover staan.
Nil volentibus arduum

Gesloten