Feyenoord 2007 - 2008
- Cluijffert
Matige scouting? Ze hebben Steef toch?Jansma schreef:Verbeek hij past uitstekend bij feyenoord. Goede move dus.
maar net zoals ons, feyenoord heeft matige scouting en ook nog weinig cash, dus afwachten.

Verbeek is het type havenarbeider, maar daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat erom of hij zich kan handhaven in de Rotterdamse slangenkuil. De trainers voor hem hadden daar nogal wat moeite mee.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik denk dat het niet zo'n slechte zet is. Verbeek is een harde kerel die zijn eigen koers vaart. Of het een succes zal worden is van meerdere factoren afhankelijk maar zo van buitenaf gezien denk ik dat ze er op vooruit gaan.
Ik had liever gezien dat hij ergens anders heen was gegaan. Het bevalt me prima hoe ze de laatste jaren presteren daar in de Kuip.
Ik had liever gezien dat hij ergens anders heen was gegaan. Het bevalt me prima hoe ze de laatste jaren presteren daar in de Kuip.
Nil volentibus arduum
FNTelegraaf: alle betrokkenen voorstander van transfer De Guzman
BRON: Telegraaf.nl
Volgens De Telegraaf zijn alle betrokken partijen bij Feyenoord het er over eens dat het beter is voor de ontwikkeling van De Guzman als de wegen zich na dit seizoen scheiden. Feyenoord kan de transfersom voor de Nederlandse jeugdinternational, die al jaren wordt gevolgd door clubs als Arsenal en Chelsea, goed gebruiken. Bovendien is er urgentie om deze zomer te verkopen, omdat De Guzman nog maar twee jaar onder contract staat en volgend jaar veel aan transferwaarde heeft ingeboet.
Stomkoppen bij Feyenoord. De Guzman wordt na Van Persie en Kalou de volgende aankomende topper die voor weinig de deur uitloopt.
Van mij mag hij naar Ajax komen. Die jongen heeft veel mogelijkheden.
Ik snap er ook helemaal niets van. Nu moeten we natuurlijk een kleine slag om de arm houden omdat je niet weet hoe hij zich opstelt binnen de club maar dat die jongen kan voetballen kan iedereen zien. Als ieder groot talent min of meer met ruzie je stadion uitloopt moet je toch eens kijken of je als club misschien iets niet goed doet.
Nil volentibus arduum
Maar ze halen er pure klasse voor terug, Marillion.

AD: Feyenoord volgt Kolk
Volgens het Algemeen Dagblad volgt Feyenoord de verrichtingen van Vitesse speler Santi Kolk. De aanvaller doet het dit seizoen uitstekend onder leiding van Aad de Mos. Nadat Verbeek definitief is aangesteld wil de club werk gaan maken van de plannen voor het elftal van volgend seizoen.
Precies. Jaar in jaar uit is er weer sprake van een generatiekloof, grote talenten lopen zonder al teveel prestaties de deur uit en de supporters zien ook liever 'echte mannen' als De Cler en Hofland. Tsja...Marillion schreef:Ik snap er ook helemaal niets van. Nu moeten we natuurlijk een kleine slag om de arm houden omdat je niet weet hoe hij zich opstelt binnen de club maar dat die jongen kan voetballen kan iedereen zien. Als ieder groot talent min of meer met ruzie je stadion uitloopt moet je toch eens kijken of je als club misschien iets niet goed doet.
voetbalprimeur.nlVerbeek: "Ook Feyenoord volgt Sulejmani"
De nieuwe Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek adviseerde Ajax ruim een week geleden om Miralem Sulejmani aan te trekken. De spits van sc Heerenveen staat echter ook in Rotterdam op een lijstje met potentiële aanwinsten, weet Verbeek.
De uitspraak van de oefenmeester is, nu hij heeft getekend in Rotterdam, opmerkelijk te noemen. "Ik zei dat toen als antwoord op een vraag, omdat wij die dag tegen Ajax speelden. Als we die dag tegen PSV of Feyenoord zouden hebben gespeeld, zou ik hetzelfde tegen die clubs hebben gezegd", aldus de oefenmeester tijdens de persconferentie in de Kuip.
De nieuwbakken Feyenoord-trainer weet niet of ook Feyenoord in de markt is voor Sulejmani, maar kan zich niet voorstellen dat de clubleiding de naam van de Serviër niet op een lijstje heeft staan. "Ik weet zeker dat Feyenoord niet zit te slapen. Feyenoord heeft een uitstekend scoutingsapparaat en ik kan me niet voorstellen dat Sulejmani bij hen niet is opgevallen."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
Nou succes feyenoord.... nog maar een talentenpooltje?banjavi schreef:voetbalprimeur.nlVerbeek: "Ook Feyenoord volgt Sulejmani"
De nieuwe Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek adviseerde Ajax ruim een week geleden om Miralem Sulejmani aan te trekken. De spits van sc Heerenveen staat echter ook in Rotterdam op een lijstje met potentiële aanwinsten, weet Verbeek.
De uitspraak van de oefenmeester is, nu hij heeft getekend in Rotterdam, opmerkelijk te noemen. "Ik zei dat toen als antwoord op een vraag, omdat wij die dag tegen Ajax speelden. Als we die dag tegen PSV of Feyenoord zouden hebben gespeeld, zou ik hetzelfde tegen die clubs hebben gezegd", aldus de oefenmeester tijdens de persconferentie in de Kuip.
De nieuwbakken Feyenoord-trainer weet niet of ook Feyenoord in de markt is voor Sulejmani, maar kan zich niet voorstellen dat de clubleiding de naam van de Serviër niet op een lijstje heeft staan. "Ik weet zeker dat Feyenoord niet zit te slapen. Feyenoord heeft een uitstekend scoutingsapparaat en ik kan me niet voorstellen dat Sulejmani bij hen niet is opgevallen."

guzman
http://www.mijnnl.nl/utrecht/stad/inter ... kelen/8770Is rotterdam nu ook echt jouw stad?
"Ik ben zeker van rotterdam gaan houden. En ik zou bijvoorbeeld ook nooit voor Ajax kunnen spelen. In de acht jaar dat ik hier woon, heb ik de stad en de club in mijn hart gesloten. Het liefst spreek ik de naam van die andere club ook niet uit, maar zeg ik 020.