NEC 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » zo aug 15, 2010 10:12 am

Zal me benieuwen hoe dit duo elkaar gaat vinden vanmiddag...

Afbeelding

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo aug 15, 2010 10:48 am

Als ik zijn blik moet geloven wordt het heulemaal necs.. :)

Afbeelding

Maar gelukkig hebben we een goedgevulde bank.

Afbeelding
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » zo aug 15, 2010 10:54 am

Plak ik ff een ander plaatje dat toch iets anders uitstraalt!

Afbeelding

Afbeelding

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo aug 15, 2010 11:12 am

Ja, maar dat was nog aan het begin van de training.. :)

ps: NEC git gewoon knallen en winnen met 0-2 vanmiddag.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » zo aug 15, 2010 11:13 am

:baaa.gif:


:smallgrin.gif:

Wie scoort/scoren?

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo aug 15, 2010 12:10 pm

Nah... laat ik een gokje doen.

MMM... lastig.. :$...

George (uit counter) en Zomer.

Die belg gaat weer lopen hannessen verwacht ik.
Nu moettie het waarmaken... want nu ' krijgt hij de ballen vanaf de zijkanten'.

Alsie nunog gaat lopen leuren en zeuren dan doettie het echt niet goed.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo aug 15, 2010 1:24 pm

Nou Ramoo... rond een uur of 5 samen met PSV aan kop? :hypocrite.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo aug 15, 2010 1:39 pm

Ik zeg maar nix meer...

Ben ik een keer positief... krijgen we dit gestuntel
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo aug 15, 2010 1:50 pm

1-1... mooi doelpunt.... die George is een leuke speler zeg...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo aug 15, 2010 2:00 pm

Hoe laat je zo'n man helemaal vrijlopen zeg??
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Thijs » zo aug 15, 2010 2:57 pm

3-4 inmiddels. :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo aug 15, 2010 3:32 pm

En een Hattrick van Vlemincks...

Leuk hoor... met George en Chatelle erbij...

Aan de verdediging mag nog het een en ander gedaan worden, maar ik heb met vlagen weer genoten.

Wat een gelul trouwens van die verslaggever dat Vlemincks niet sportief was tegenover Schone... ik zou ook voor zekerheid hebben gekozen en die bal er in hebben geknalt...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo aug 15, 2010 5:17 pm

Sommige supporters van NEC zijn ook echt niet goed bij hun hoofd ook... wat een opportunisme.
15-08-2010 17:11 door @ niet goed dat Vlemincx die bal nog aanraakte! Hij stond net geen buitenspel, was kantje boord. Geen verdediger in de buurt, dat wist ie zelf ook, dus gewoon laten lopen die bal. Gewoon puur egoisme.

Maar puike wedstrijd! Chatelle is een KONING! Heerlijke speler om naar te kijken. Ik zie voorzichtig aan Europa weer in zicht!
15-08-2010 17:59 door @ , en ja je ziet het als vlem voorzetten krijgt maakt hij meer doelpunten. Plaatsje bij de eerste 9 moet toch kunnen, al met al heeft Aalbers het toch wel weer goed gedaan, dat moet gezegt worden
[/quote]
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » zo aug 15, 2010 9:29 pm

Vaker positief zijn graag, BanJovi... :biggthumpup.gif:
Heerlijk voetjebalweekend, ondanks dat ik er geen jota van heb kunnen zien... :cheer.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo aug 15, 2010 10:16 pm

Je hebt wat gemist hoor... !

Volgende week vrijdag... met alle respect, maaar ook van Excelsior moet je de punten pakken. De problemen komen nog wel tegen Utrecht, NAC, Heerenveen, AZ, Twente, en e rest...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo aug 15, 2010 11:06 pm

Feyenoord volgt Excelsior-spits Fernandez
Uitgegeven: 15 augustus 2010 21:50
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2010 21:50

ROTTERDAM - Feyenoord volgt de verrichtingen van Excelsior-spits Guyon Fernandez op de voet. Hij wordt evenwel niet gezien als een directe versterking voor de korte termijn.

© ANP"Het is duidelijk dat-ie een goede spits is, mits-ie ruimte heeft," zegt trainer Mario Been, die Fernandez zondag twee keer zag scoren tegen Feyenoord.

"Deze jongen heeft enorm veel potentie. Hij heeft tegen ons optimaal gebruik gemaakt van zijn snelheid. Maar of hij wat voor ons is? Daar moeten we maandag maar eens over praten op de club. We moeten vooral niet over één nacht ijs gaan."

Minder ruimte

Technisch directeur Leo Beenhakker van Feyenoord ziet in Fernandez niet de gewenste kopsterke spits die Feyenoord dit seizoen aan vijftien tot twintig extra doelpunten helpt.

"Laten we niet zo opportunistisch doen met z'n allen. We volgen deze jongen al langer, maar we moeten niet verwachten dat hij zomaar bij ons in de spits kan komen spelen. In het systeem dat wij spelen heeft hij veel minder ruimte dan dat hij tegen ons kreeg."

'Goed naar m'n zin'

Fernandez zelf haalt zijn schouders op, als hij hoort van de sluimerende interesse van Feyenoord. "Ik weet dat ze me al langer volgen; ze weten allang wat ik kan. Natuurlijk zou een overstap naar Feyenoord een sportieve verbetering zijn, maar op dit moment houd ik me helemaal niet bezig met een transfer. Ik heb het heel goed naar m'n zin bij Excelsior."

De 24-jarige Fernandez heeft bij de satellietclub van Feyenoord nog een contract tot medio 2011. Naar verluidt staat hij ook in de belangstelling van NEC, vrijdag de eerstvolgende tegenstander van Excelsior.
nu.nl

NOg even een onzinbericht de wereld in helpen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma aug 16, 2010 7:46 pm

NEC laat De Vriendt terugkeren naar België
Jérémy de Vriendt keert per direct terug naar KV Mechelen. NEC meldt op de website dat de huurovereenkomst per direct wordt ontbonden, omdat er bij de sluitpost een rugblessure aan het licht is gekomen.

De Vriendt zou in Nijmegen tweede doelman worden achter eerste keus Gábor Babos. Maandag is echter besloten dat de rugblessure die de Belg heeft opgelopen, dusdanig erg is, dat de huurovereenkomst zal worden ontbonden.

NEC hoopt voor het sluiten van de transfermarkt een vervanger aan te trekken voor De Vriendt. Jasper Cillessen zal daarom tijdelijk doorschuiven van derde naar tweede doelman.
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » wo aug 18, 2010 7:15 am

De seizoensgids uitgelicht
din. 17 augustus 2010

Lang, lang, geleden, toen De Trouwe Honden nog een fanzine was, ontstond het idee om eens wat nietzeggende cijfertjes en getallen uit de jaarlijkse seizoensgids van de Voetbal International te halen, om daar vervolgens eveneens nietszeggende conclusies aan te verbinden. Dit noemden we “De seizoensgids uitgelicht” en deze rubriek heeft ook weer de digitale versie van De Trouwe Honden gehaald.

Het boekwerk van Johan Derksen’s mannen wordt ieder jaar dikker. Niet zo gek, want dit jaar staan ook alle topklasse-clubs er in en dat is natuurlijk leuk, wanneer je wilt weten of De Treffers of Achilles ’29 de meeste ex-NEC-spelers in de selectie heeft. Op basis daarvan is Achilles ’29 toch echt de nummer één van Groesbeek. Maar goed, het meest interessante van de seizoensgids is de mogelijkheid om ons mooie cluppie eens te vergelijken met de andere 17 clubs in de eredivisie.

De gemiddelde leeftijd

Laten we eens kijken naar de gemiddelde leeftijd van de spelers in de selecties. Altijd wel een graadmeter, want je ziet vaak dat clubs met hele jonge selecties het moeilijk gaan krijgen. Dat Excelsior bovenaan staat met de jongste selectie zal niemand verbazen. Wel opvallend is dat NEC op plaats twee staat met een gemiddelde leeftijd van 22 jaar. Uiteraard is er bij NEC wel iets opvallends aan de hand, want NEC heeft één selectie gemaakt van de beloften en de A-klanten, maar zelfs al zou je 5 jonge spelers als Loen, Latupeirissa, Alakmak, Grootfaam en Van Dijk weglaten, dan nog heeft NEC een hele jonge groep. Slechts 4 spelers zijn ouder dan 25 in onze selectie. Overigens is dat aantal nu op 5 gekomen, want Chatelle stond er nog niet bij in de seizoensgids. Vlak na ons komt de club met veruit de kleinste selectie van allemaal: vitesse. Slechts 20 man hebben ze in de selectie, waarvan er 18 op de elftalfoto staan. Geheel in stijl met het erg beperkte aantal toeschouwers in de glasbak dit jaar. Maar ja, ze hebben nu de Georgier in dienst van Abramovich, dus wie weet binnenkort een nieuwe elftalfoto, met 18 Georgiers en 12 Russen. De oudste selectie heeft (met afstand) NAC. Met een gemiddelde leeftijd van 26,7 zijn ze daar gemiddeld 5 jaar ouder dan bij de nummer één Excelsior. Ook kampioen Twente heeft een ervaren selectie, de traditionele top 3 zit in de middenmoot.

Afbeelding

Gemiddeld aantal gespeelde wedstrijden

Leeftijd zegt niet alles, ook de ervaring speelt natuurlijk een belangrijke rol. Kijk je naar het aantal wedstrijden die de spelers gespeeld hebben in het betaalde voetbal, dan valt op dat de spelers van NAC gemiddeld gezien veruit de meeste wedstrijden hebben gespeeld in het betaalde voetbal. Liefst 177,8 wedstrijden gemiddeld per persoon. Natuurlijk ook niet zo vreemd met de oudste selectie. Ook Twente, Heerenveen, PSV, Utrecht, Feyenoord, Roda JC, Groningen en Heracles hebben een selectie waar de spelers gemiddeld 100 wedstrijden of meer in het betaalde voetbal hebben gespeeld. Onze club valt op door de lage klassering, maar dat valt weer uit te leggen als je het verhaal over één grote selectie erbij gaat nemen. Haal je nu dezelfde 5 spelers er af dan zie je dat het gemiddelde wel fors toeneemt en dat ook NEC tot de 100 plussers gaat behoren. Hoe je het ook bekijkt, NEC moet het dit jaar met een jonge talentvolle groep doen en de ervaring leert dat dat behoorlijk moeilijk is. De roep van Babos in de VI om meer ervaring te halen was dus zeker geen onzin, de cijfertjes bevestigen dat beeld.

Afbeelding


Percentage buitenlandse spelers

Een ander vast onderdeel is het percentage buitenlandse spelers in de selectie. Een club die de scouts steeds weer over de grens stuurt is Roda JC en dan met name naar België. Liefst 72% van de spelers komt van buiten Nederland en daarmee heeft Roda het grootste vreemdelingenlegioen. Ook Heerenveen scoort altijd hoog in dit rijtje, met name door de vele Scandinaviërs. De clubs met de grootste begrotingen staan in het linkerrijtje met ongeveer de helft van de selectie die uit verre oorden komt. Onze club staat op de vertrouwde 13e plaats. Babos, De Vriendt, Amieux, Schone, Zimling, Fejzulahu en Vleminckx zijn onze jongens uit het buitenland. Daarbij kwam later ook nog Chatelle. De club die slechts 3 buitenlanders in dienst heeft is ADO Den Haag. Dat is net zoveel als de nummer 17 Excelsior, maar de selectie van de Hagenezen heeft ook 3 spelers meer dan die van de Rotterdammers, vandaar de 18e plaats in dit rijtje.

Afbeelding


Percentage aflopende contracten

Een andere opvallende indicator is het percentage aflopende contracten. Vaak zie je bij rijke en stabiele clubs langdurige contracten en bij minder bedeelde en pas gepromoveerde clubs vaker korte contracten. Deze trend is wel aan het veranderen, want langdurige contracten zijn niet echt meer van deze tijd. Het is wel zo dat clubs er op letten dat de verhoudingen niet te scheef komen te liggen. Een bepaald percentage aflopende contracten is alleen maar goed voor de doorstroom en eventueel noodzakelijke financiële aanpassingen, maar teveel aflopende contracten is weer niet zo best voor de stabiliteit.

Kijken we naar het rijtje, dan zien we dat ook nu weer Excelsior bovenaan staat. Meer dan driekwart van de contracten loopt na dit seizoen af. ADO Den Haag en Excelsior hebben van plek gewisseld. De Hagenezen hebben ook veel aflopende contracten. Promovendus De Graafschap volgt op plaats 3. NEC staat vijfde in dit rijtje. Meer dan de helft van de contracten loopt af. Uiteraard zit daar de voor een jaar gehuurde Zimling bij, maar ook lopen na dit seizoen de volgende contracten af van jeugdspelers die een jaar de tijd krijgen om zich te bewijzen: Ebergen, Van Dijk, Loen, Alakmak, Grootfaam en Latupeirissa. Twee nieuwe aanwinsten kregen ook een contract voor een jaar: De Vriendt en George. Bij die laatste speler is er wel een optie voor nog een jaar. Iets dat ook van toepassing is op het contract van Lasse Schone. Behalve van hem loopt ook het contract af van Otten, Davids en Sibum.

Toeval of niet, maar de twee laatste kampioenen staan samen onderaan deze lijst en hebben procentueel gezien de minste aflopende contracten. Trouwens, alle clubs met een hoge begroting zitten in het rechterrijtje, dus blijkbaar is het nog steeds zo dat de grotere clubs blijven gaan voor de langere contracten.

Afbeelding


Samenvattend kunnen we zeggen dat NEC in alle rijtjes in de buurt zit van de gedoodverfde degradatieplaatsen en dat is niet echt geruststellend. Onze selectie is jong, heeft weinig ervaring en er zijn relatief veel aflopende contracten. Natuurlijk bieden dergelijke cijfers geen garanties voor het vertoonde spel, gelukkig maar. Als het talent eruit komt, dan zeggen deze statistieken niet veel. Vergelijken we de cijfers echter met voorgaande edities van deze rubriek, dan moeten we concluderen dat de kans op een moeilijk jaar zeker aanwezig is.


http://www.detrouwehonden.nl/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » wo aug 18, 2010 7:48 am

Samenvattend kunnen we zeggen dat NEC in alle rijtjes in de buurt zit van de gedoodverfde degradatieplaatsen
Stelletje nuilers... :headbang.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: NEC 2010-2011

Bericht door brigade zuid » wo aug 18, 2010 7:54 am

banjavi schreef: Wat een gelul trouwens van die verslaggever dat Vlemincks niet sportief was tegenover Schone... ik zou ook voor zekerheid hebben gekozen en die bal er in hebben geknalt...
Die bal was er anders ook ingegaan, was een onsportieve actie.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » wo aug 18, 2010 8:07 am

Daarover is ook gesproken en niet alleen binnenskamers. Ene Sibum was not amused bijv.
Hij zal 't wel laten in vervolg...

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » wo aug 18, 2010 8:29 am

Ach... en al wassie er in gegaan... prima... ik kan me voorstellen dat je het zekere voro het onzekere neemt. Ik zou me er niet zo druk over maken.

Ik vind dat echt neits met onsportiviteit te maken. Je wil toch dat je team wint...

Als ze hadden gescoord en ze worden daarvoor gefeliciteerd dan roepen diezelfde spelers: "het gaat er niet om wie er scoort, als het team maar wint." en nu zeuren ze er ineens over.

Gelul allemaal.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » wo aug 18, 2010 9:03 am

Volgens mij valt 't w.b. dit gezeur best mee.
Het is al woensdag en eigenlijk een oude koe dus... :smallgrin.gif:

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Arwin » wo aug 18, 2010 9:18 am

brigade zuid schreef:
banjavi schreef: Wat een gelul trouwens van die verslaggever dat Vlemincks niet sportief was tegenover Schone... ik zou ook voor zekerheid hebben gekozen en die bal er in hebben geknalt...
Die bal was er anders ook ingegaan, was een onsportieve actie.
Eens, bovendien stond hij randje buitenspel. Wanneer de grensrechter het per ongeluk fout ziet (hij stond dus net geen buitenspel), ontneem je NEC een doelpunt met deze actie. Naast onsportief ook nog eens zeer dom dus.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » do aug 19, 2010 6:58 am

Vooruitblik: Excelsior-NEC
woe. 18 augustus 2010

Vrijdagavond gaan we voor de 12e keer (op eredivisie-niveau) een poging doen om drie punten van Woudestein mee te nemen. In de 11 voorgaande ontmoetingen met Excelsior werd er 4x gelijk gespeeld en 7x verloren. De laatste ontmoeting dateert alweer van het seizoen 2007-2008, NEC ging toen in de slotfase met 2-0 ten onder. Een seizoen daarvoor leek NEC in de slotfase juist op rozen te zitten. Nadat Ferne 'met z'n losse handjes' Snoyl in de 89e minuut ons cluppie op voorsprong had gezet, volgde aan de andere kant toch nog de gelijkmaker door een penalty van Dijkhuizen: 1-1.

06-10-2007 Excelsior NEC 2-0
11-11-2006 Excelsior NEC 1-1
02-11-2002 Excelsior NEC 0-0


En als we al niet genoeg gewaarschuwd zijn, gaf Excelsior afgelopen weekend nog even een extra waarschuwing af. Feyenoord moest in de slotfase buigen voor hun kleinere broertje: 3-2. Natuurlijk zijn de Kralingers net ietsje meer gemotiveerd voor dat soort wedstrijden, maar als je als Eredivisie voetballer het veld van het nietige Woudestein betreedt zullen er velen toch moeite hebben met de motivatie in zo'n amateuristische omgeving en sfeer. Daar zal Vloet dus flink op moeten hameren, want als NEC er normaal gesproken vanaf de 1e minuut vol op klapt zou Excelsior-uit toch geen probleem mogen zijn.

Beide teams lijken zo goed als compleet, Vloet mist alleen Erton (liesblessure) en Pastoor moet het zonder Gudde (knieblessure) doen. Bij ons eigen NEC staan Otten en Davids onder contract met een verleden op Woudestein, bij Excelsior komen we niet verder dan een Tim Vincken die ooit in de belangstelling stond van ons cluppie.


Afbeelding


De laatste keer dat we op Woudestein wonnen was in het bekertoernooi, september 2005. Het werd 2-5 door goals van onze Braziliaanse balvirtuoos Tininho (2), WK2010-ganger Barreto (2) en Denneboom. Die andere WK2010-ganger Brett Holman (scoorde de 2-5) en Otten stonden bij de Kralingers in de basis. Otten en Babos zijn de enige twee die (mogelijk) vrijdagavond weer het veld zullen betreden op Woudestein.

Het is duidelijk tijd voor een overwinning op de Kralingers, waardoor we nog minimaal een weekje langer van TXT 819 kunnen genieten. Normaal gesproken wordt NEC op Woudestein gesteund door een gevuld uitvak, dat zal vrijdagavond ook gewoon het geval zijn, gezien de verkapte autocombi van 13,80 euro! Dus als je nog geen kaartje hebt, snel naar het stadion of de online ticketshop en ons rood, zwart en groen steunen. Weer trekken wij ten strijde, COME ON NEC!


http://www.detrouwehonden.nl/

Gesloten