Feyenoord 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Bert » di aug 03, 2010 4:25 pm

Clubs als Heerenveen? Heerenveen en wie nog meer precies?

Stond overigens tegenover dat Heracles een topseizoen draaide. Utrecht deed het ook beter dan de seizoenen daarvoor.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Michael_B » di aug 03, 2010 5:19 pm

GangstaRiB schreef:
Enganche schreef:Ze eindigen sowieso onder AZ, denk ik.
Feyenoord eindigde relatief hoog vorig jaar omdat clubs als Heerenveen het compleet lieten afweten. AZ en Heerenveen zie ik hoger dan Feyenoord eindigen eerlijk gezegd. Utrecht misschien ook nog...
PSV
Ajax
Twente
AZ
Heerenveen
Utrecht


Zoiets verwacht ik. Feyenoord gaat dus maximaal om de 7e plek strijden met Groningen, Heracles etc.
Face your fears and live your dreams, No Fear

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door brigade zuid » di aug 03, 2010 6:31 pm

Ajax Rules schreef:Ik zie ze gewoon als belangrijkste kandidaat voor plek vier.
Ik ook, het draait namelijk niet alleen om kwaliteit, nog te veel clubs laten zich in de luren leggen in de Kuip. Blijkbaar maakt dat nog allemaal heel veel indruk.. :excited.gif: Goed voorbeeld daarvan was bijv. Twente vorig jaar. Wedden dat ze zondag winnen van Utreg.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Aristides » di aug 03, 2010 8:40 pm

brigade zuid schreef:
Ajax Rules schreef:Ik zie ze gewoon als belangrijkste kandidaat voor plek vier.
Ik ook, het draait namelijk niet alleen om kwaliteit, nog te veel clubs laten zich in de luren leggen in de Kuip. Blijkbaar maakt dat nog allemaal heel veel indruk.. :excited.gif: Goed voorbeeld daarvan was bijv. Twente vorig jaar. Wedden dat ze zondag winnen van Utreg.
Zou zo maar kunnen, de terugval komt meestal na de winterstop.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door 999 » vr aug 06, 2010 11:11 am

Babovic: 'In Nederland is na Feyenoord alles minder'

06/08/2010 10:01

Stefan Babovic houdt momenteel zijn conditie op peil bij Partizan Belgrado. De voormalig Feyenoorder is op zoek naar een nieuwe club.

Babovic was afgelopen seizoen actief in de Kuip. Destijds huurde de club de speler va het Franse Nantes, terwijl zijn vader zijn salaris betaalde. Inmiddels is Babovic transfervrij vertrokken bij Nantes en toonde het Griekse Olympiakos Piraeus interesse.

Babovic wil binnen tien dagen beslissen waar hij gaat spelen. 'De kans dat ik bij Olympiakos ga spelen is nog altijd aanwezig.'

De Serviër bekent dat een terugkeer naar Nederland eveneens wel eens door zijn hoofd geschoten is. 'Dat trekt me wel. Aan de andere kant is het lastig. Als je voor Feyenoord hebt gespeeld, wordt alles minder.'

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Aristides » vr aug 06, 2010 2:43 pm

Ach die "Babo" (Ze houden bij Feyenoord van dergelijke koosnaampjes) Hij neemt geld mee en de clubs staan niet in de rij!!!

Feyenoord tegen Gent, een perfecte loting, want volgens Epi Drost vinden Gent-supporters dat alle spelers verkocht mogen worden, op één na en die is verdwenen, Gent stelt niet veel voor en leuk voor de supporters, lekker dichtbij, ze kunnen allemaal mee, ze hoeven niet helemaal naar Nancy, ze kunnen gewoon "Nederlands" blijven praten.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Lionel
Berichten: 47632
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Lionel » vr aug 06, 2010 6:41 pm

Ik denk niet dat de supporters van 010 meer dan één taal kunnen spreken.

Feyenoord verliest zondag. Utrecht heeft dus geen ontzag voor Feyenoord. Ik denk niemand dit jaar. Die eindigen 7e.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48017
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door peter » za aug 07, 2010 10:37 am

'We wisten dat Lumb moeite zou hebben met speelwijze van Feyenoord'
Zaterdag, 7 augustus 2010 om 10:30

Bij Feyenoord is men te spreken over de komst van Fedor Smolov en Michael Lumb. Vooral de aanvaller uit Rusland heeft tot dusver een goede indruk achtergelaten op trainer Mario Been. "Smolov zit dichter tegen een basisplaats aan, dat is duidelijk", zo zegt de oefenmeester in gesprek met het Algemeen Dagblad.

"Hij is conditioneel nog niet helemaal op ons niveau", legt Been uit. "Maar hij heeft heel veel in huis, dat heeft iedereen nu al kunnen zien." Lumb is wat dat betreft minder ver dan Smolov. "Lumb moet wennen aan het systeem en daar krijgt hij de tijd voor. Ik laat voor 26 augustus geen spelers meer naar Excelsior vertrekken. En als wij de Europa League-poulefase halen, dan blijft iedereen."

Leo Beenhakker heeft ook gezien dat Lumb nog wat langer de tijd nodig heeft om zich aan te passen. "Lumb is in potentie een prima verdediger", vertelt de technisch directeur op zijn beurt aan het dagblad. "Hij heeft nog moeite met onze speelwijze. Dat heeft nog even tijd nodig, maar dat wisten wij."

Over Smolov is Beenhakker echter zeer te spreken. "Smolov is erg veelbelovend. Hij maakte tegen Benfica een prima doelpunt. Hij moest noodgedwongen als diepe spits aan de slag, maar is vooral iemand die meer aan voetballen toe moet komen. Als hij meer ruimte krijgt, is hij op zijn best."

VZ
Ze doen daar maar wat, hoor. Smolov moest noodgedwongen in de spits staan, maar daar was hij eigenlijk toch ook voor gehaald? En Lumb is gehuurd, maar heeft moeite met de speelwijze. Wie weet heeft die jongen het onder de knie ergens in maart. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48017
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door peter » za aug 07, 2010 10:55 am

Vennegoor in beeld bij Feyenoord
Uitgegeven: 7 augustus 2010 11:13
Laatst gewijzigd: 7 augustus 2010 11:12
AMSTERDAM - Jan Vennegoor of Hesselink staat in de belangstelling van Feyenoord. De 31-jarige aanvaller moet in De Kuip het spitsenprobleem oplossen.
© ProShots

Dat liet Mario Been weten in het televisieprogramma FC Rijnmond.

Vennegoor zit momenteel zonder club, nadat hij deze zomer moest vertrekken bij Hull City.

De Engelse club had door de degradatie uit de Premier League geen plaats meer in de selectie voor de Nederlander. Bij Hull City maakte hij drie doelpunten in 31 wedstrijden.

Op dit moment houdt Vennegoor samen met Arnold Bruggink zijn conditie op peil bij PSV.

“Je hoeft er niks achter te zoeken,” vertelde hun zaakwaarnemer Rob Jansen eerder aan NUsport. “Het is enkel en alleen om conditie op te doen.”

NU

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Michael_B » za aug 07, 2010 10:56 am

Niks voor ons als pinchhitter?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41165
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Marillion » za aug 07, 2010 12:28 pm

Alsjeblieft niet zeg. Laat maar lekker naar Feyenoord gaan. Daar is 'ie prima op zijn plaats.
"Smolov zit dichter tegen een basisplaats aan, dat is duidelijk"
Kortom, er komen twee spelers maar voorlopig zijn het geen van beide basisspelers. Dan vraag ik me toch af wat die jongens komen toevoegen.
Nil volentibus arduum

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo aug 08, 2010 1:44 pm

Ik zap even langs Feyenoord... die staan inmiddels met 0-1 achter.

Slordig doelpunt van Utrecht. Mulder had de bal niet heel goed.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door brigade zuid » zo aug 08, 2010 3:06 pm

brigade zuid schreef:Wedden dat ze zondag winnen van Utreg.
Utreg wordt compleet door de war gespeeld de tweede helft. :excited.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo aug 08, 2010 3:24 pm

Feyenoord speelde goed, voor wat ik er van heb gezapt...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41165
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Marillion » zo aug 08, 2010 8:01 pm

Tja, Utrecht. Met die shirts vraag je er ook wel een beetje om....

Ik had niet gedacht dat Feyenoord met een driepunter zou beginnen. Bruins dus weer in de basis zie ik. Is die weer in genade aangenomen? Ik dacht dat hij een beetje uit beeld was geraakt.
Nil volentibus arduum

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Aristides » zo aug 08, 2010 9:45 pm

Marillion schreef:Tja, Utrecht. Met die shirts vraag je er ook wel een beetje om....

Ik had niet gedacht dat Feyenoord met een driepunter zou beginnen. Bruins dus weer in de basis zie ik. Is die weer in genade aangenomen? Ik dacht dat hij een beetje uit beeld was geraakt.
Het is voor Ajax niet te hopen dat Feyenoord ook zo tegen Ajax speelt (als in de tweede helft), dan helpt een vrije dag op maandag niet voor iemand die in Rotterdam werkt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Michael_B » ma aug 09, 2010 10:25 am

Feyenoord stelt helemaal geen reet voor dit jaar. Kom nou.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Aristides » ma aug 09, 2010 11:27 am

De Dominee schreef:Feyenoord stelt helemaal geen reet voor dit jaar. Kom nou.
Geen idee, ik heb alleen een samenvatting gezien, maar ik denk niet dat overwinningen alleen maar door voetbalkwaliteit tot stand komen. De laatste vijf jaar(?) is het twee keer voorgekomen dat Feyenoord tot de winterstop op één of twee stond en daarna ging verliezen (Ik reken er nu ook op), met dezelfde spelers. Het gaat om vertrouwen. Stel dat feyenoord de volgende wedstrijd wint (is een uitwedstrijd, altijd moeilijk) dan neemt het zelfvertrouwen toe enz.

In tegenstelling to "alle jaren tot vorig jaar" hoor en lees ik niets anders dan "jonge ploeg" (Gisteren zei iemand dat Cabral 17 is? Hij is 19 jaar en 8 maanden, maakt niet uit, maar er wordt steeds benadrukt dat ze zo jong zijn) dat er niets wordt verwacht enz. Andere jaren ging Feyenoord aan de druk kapot, nu niet. Nu kan het best kwaliteit zijn, Bruins is niet ineens een andere speler geworden, maar ook dat zegt niet alles, zie AZ vorig jaar, dezelfde spelers als het jaar daarvoor!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Lionel
Berichten: 47632
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Lionel » ma aug 09, 2010 12:56 pm

Feyenoord is bagger!
IK GELOOF!!!!!!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Banjavi » wo aug 11, 2010 6:22 pm

Dit volk is ook bagger... sneu volk daar... BAH!!
Ajax-Feyenoord-clash dreigt in BelgiëZo'n 230 Ajax-hooligans zijn van plan de Europa League-wedstrijd van Feyenoord tegen AA Gent te verstoren. Ze hebben kaartjes bemachtigd voor de wedstrijd die op 26 augustus in België gespeeld wordt.

Alleen seizoenkaarthouders van AA Gent en inwoners van de provincie Oost-Vlaanderen kunnen kaarten kopen voor de wedstrijd, maar de Amsterdamse vechtjassen zijn via-via aan tickets gekomen.

Op afca.nl, de gezellige supporterssite van Ajax, staat dat 'een grote groep Ajacieden zal afreizen om onze oude bondgenoot AA Gent te helpen tegen de havenslaven'.
wat een zielige mensen zeg... bah...

spietsnieuws.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41165
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Marillion » wo aug 11, 2010 8:15 pm

Zucht....zodra ik de loting zag was ik al bang voor dit soort berichten. Een wedstrijd in België of Duitsland is gewoon per definitie een groot risico omdat het goed te doen is om even op en neer te rijden.

Als club moet je hier toch ook gek van worden. Wat kun je hier nu tegen doen? Helemaal niks. Maar als het daar straks rondom het stadion echt los zou gaan kan het zomaar gebeuren dat ze voor meerdere jaren worden uitgesloten van europees voetbal.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 12, 2010 7:09 am

Hopelijk pakken ze deze zogenaamde 'Ajacieden' op en gooien ze een aantal jaren de cel in (waar blijft die voetbalwet!?). Jammer dat dit tuig het zoveel kan verpesten voor de echte supporter.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Thijs » do aug 12, 2010 12:43 pm

Er zitten gewoon een stel mafkezen achter de site van afca.nl die het leuk vinden om te stoken. Bij elke 'gevaarlijke' wedstrijd komen ze met een bericht dat ze 'via via' 250 kaarten hebben bemachtigd en even lekker komen 'buurten'.

Vervolgens neemt de inmiddels ver afgegleden journalistiek in Nederland het en masse over en citeert afca.nl weer als 'de supporterssite van Ajax'.

Nee het is niet DE supporterssite van Ajax, het is 'een' site gerund door enkele idioten die uit naam van Ajax het leuk vinden om wat kutgeintjes uit te halen! Waarom wordt die site altijd als 'spreekbuis van de harde kern' opgevoerd?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41165
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Marillion » vr aug 13, 2010 1:18 pm

Dat is inderdaad slechte journalistiek.

Maar het probleem zit 'm voor Feyenoord niet alleen in dat bericht van die afca site. Ze hebben ook nog te maken met de groep die er uit naam van Feyenoord graag een bende van maakt. Wat dat betreft zijn ze beter af met een loting ergens in Wit-Rusland of zo. Te gek voor woorden maar ik denk dat ze daar niet lekker slapen voor de uitwedstrijd.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door El Clavo » za aug 14, 2010 9:57 am

Thijs schreef:Waarom wordt die site altijd als 'spreekbuis van de harde kern' opgevoerd?
Omdat de jongens die er achter zitten wel redelijk 'inside' zijn?

Gesloten