ADO Den Haag

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13404
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr dec 01, 2006 10:49 am

Misschien moet ADO Eric Gerets inhuren. :D
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr dec 01, 2006 10:55 am

Marillion schreef:Maar dan heb je toch nog wel wat andere middelen. Het betreden van het veld is in de ogen van de knvb een zware overtreding. Je weet dus dat je je eigen club op een enorme manier benadeeld. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn van zo'n actie?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen als ik ADO supporter zou zijn eerlijk gezegd. JOUW club (want dat is het toch echt nog steeds) wordt naar de klote geholpen door mensen die amper een hart voor die club hebben. Praten helpt niet, dan actie. En tijdens een kampioenswedstrijd mag wel iedereen het veld op en nu is het een doodzonde? Er is niks gebeurd daar op het veld, waar hebben we het eigenlijk over.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41049
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr dec 01, 2006 11:26 am

Aan dat naar de klote helpen van hun club doen ze zelf op deze manier toch ook behoorlijk mee. Het is voornamelijk door de slechte reputatie van de aanhang dat het daar zo moeilijk is om goede investeerders te vinden en dat terwijl heel veel clubmensen binnen de club er juist alles aan doen om ADO Den Haag te helpen.

En het mag dan hun club zijn, het is ook de club van alle supporters die niet het veld op gaan. Zo'n actie richt gewoon veel schade aan, dat weet je van te voren. Het is natuurlijk compleet iets anders dan wanneer er een kampioenschap is behaald. Overigens mag het dan ook niet.

Wat er gebeurd is is dat er een wedstrijd is gestaakt omdat zij het veld op zijn gegaan. Er is inderdaad niets gesloopt, dat had er nog eens bij moeten komen.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr dec 01, 2006 11:59 am

Spijker schreef:
Marillion schreef:Maar dan heb je toch nog wel wat andere middelen. Het betreden van het veld is in de ogen van de knvb een zware overtreding. Je weet dus dat je je eigen club op een enorme manier benadeeld. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn van zo'n actie?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen als ik ADO supporter zou zijn eerlijk gezegd. JOUW club (want dat is het toch echt nog steeds) wordt naar de klote geholpen door mensen die amper een hart voor die club hebben. Praten helpt niet, dan actie. En tijdens een kampioenswedstrijd mag wel iedereen het veld op en nu is het een doodzonde? Er is niks gebeurd daar op het veld, waar hebben we het eigenlijk over.
Dus omdat je het ergens niet mee eens bent mag je ongeoorloofde middelen gebruiken?
En op de vraag waar we het over hebben geef ik als antwoord: " het betreden van het veld, dus een overtreding."
Zoiets mag gewoon niet... klaar... dat weten de supporters ook, dus moeten ze dat niet doen. Maargoed... ik vind het niet normaal. Dat wat feyenoord gisteren deed was dus eigenlijk ook allemaal best logisch... er gebeurder immers niet heel veel bijzonders. Geen doden enzo... en ze zijn niet eens het veld op geweest... :nooo:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr dec 01, 2006 12:04 pm

Jammer dat jullie de irritantie eigenschap hebben om aan mijn woorden een eigen draai te geven. Ik kan hun onvrede goed begrijpen en als praten niet helpt, dan moet je soms op een andere manier laten zien dat je wat wil veranderen. En dan moet het inderdaad maar een keer zo. Ik vind het allemaal niet zo spannend eerlijk gezegd, maar ik begrijp dat bij jou de wereld bijna vergaan is.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr dec 01, 2006 12:06 pm

Spijker schreef:Jammer dat jullie de irritantie eigenschap hebben om aan mijn woorden een eigen draai te geven. Ik kan hun onvrede goed begrijpen en als praten niet helpt, dan moet je soms op een andere manier laten zien dat je wat wil veranderen. En dan moet het inderdaad maar een keer zo. Ik vind het allemaal niet zo spannend eerlijk gezegd, maar ik begrijp dat bij jou de wereld bijna vergaan is.
Wie geeft hier nou een draai aan wie zijn woorden??
Maakt mij dat hele ADO den haag nou uit... mijn wereld blijft mijn wereld hoor... ik vind het alleen niet normaal wat ze doen.. en ook dit is niet geoorloofd om je onvrede te uiten... dat is wat ik zeg. Wat jij daar van wil maken, moet je verder zelf weten.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr dec 01, 2006 12:14 pm

Ik vind het ook niet zo schokkend. Niet al te slim en doordacht, maar als er geen dreigementen hadden plaats gevonden had ik er niet zoveel moeite mee gehad. Het is een statement. En moet je kijken hoe gemotiveerd die spelers van ADO waren tegen Groningen. :D

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr dec 01, 2006 12:23 pm

banjavi schreef:Wie geeft hier nou een draai aan wie zijn woorden??
Deed ik expres lieve schat, irritant is dat he?

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr dec 01, 2006 12:47 pm

Spijker schreef:
banjavi schreef:Wie geeft hier nou een draai aan wie zijn woorden??
Deed ik expres lieve schat, irritant is dat he?
Ik heb misschien een beetje verkeerd voorbeeld gebruikt met Feyenoord, maar ik ben het nog steeds niet met je eens honnepon.. ;)
Heb ook niet het idee dat ik je woorden een andere draai geef, maar dat terzijde.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » vr dec 01, 2006 5:11 pm

Spijker schreef:Ik kan me er wel iets bij voorstellen als ik ADO supporter zou zijn eerlijk gezegd. JOUW club (want dat is het toch echt nog steeds) wordt naar de klote geholpen door mensen die amper een hart voor die club hebben.
Wie heeft nou de club naar de klote geholpen? Dat zijn toch echt de hooligans. Zonder dat tuig was de club nooit gedegradeerd, liepen investeerders warm en was het nu een club vergelijkbaar met Feyenoord of PSV. De slechte publiciteit rond die club heeft ervoor gezorgd dat die club naar de klote is geholpen, je moet het nu niet gaan omdraaien.
Spijker schreef:Praten helpt niet, dan actie.
Noem je dit actie? 150 Malloten die wat de oeran oetang uithangen op het veld en daarmee de club opnieuw in discrediet brengen? Jij weet net zo goed als ik dat dit geen voorbereide actie is maar zucht naar sensatie van een stelletje kansloze debielen.
Spijker schreef:En tijdens een kampioenswedstrijd mag wel iedereen het veld op en nu is het een doodzonde?
Nee idioot dat mag natuurlijk niet.
Spijker schreef:Er is niks gebeurd daar op het veld, waar hebben we het eigenlijk over.
Dat had er nog eens bij moeten komen...

Ik las gisteren op de feyenoord fora opvallend veel reacties van supporters dat ze de debielen die hun club kapot maken maar hadden moeten afschieten. Misschien geen gek idee. Wat mannetjes op het dak die met precisiechoten een rubber kogel afvuren op iedere Hagenees die zich op de groene grasmat denkt te moeten melden.
Ajax!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr dec 01, 2006 5:24 pm

Misschien gaat de doodstraf wegens debiel zijn ietsje te ver

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » vr dec 01, 2006 5:30 pm

Van een rubber kogel ga je niet dood hoor ;)
Ajax!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr dec 01, 2006 6:02 pm

Ach, ik had niet goed gelezen. Excuus.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr dec 01, 2006 6:32 pm

Giacomo Puccini schreef:
Spijker schreef:Ik kan me er wel iets bij voorstellen als ik ADO supporter zou zijn eerlijk gezegd. JOUW club (want dat is het toch echt nog steeds) wordt naar de klote geholpen door mensen die amper een hart voor die club hebben.
Wie heeft nou de club naar de klote geholpen? Dat zijn toch echt de hooligans. Zonder dat tuig was de club nooit gedegradeerd, liepen investeerders warm en was het nu een club vergelijkbaar met Feyenoord of PSV. De slechte publiciteit rond die club heeft ervoor gezorgd dat die club naar de klote is geholpen, je moet het nu niet gaan omdraaien.
Spijker schreef:Praten helpt niet, dan actie.
Noem je dit actie? 150 Malloten die wat de oeran oetang uithangen op het veld en daarmee de club opnieuw in discrediet brengen? Jij weet net zo goed als ik dat dit geen voorbereide actie is maar zucht naar sensatie van een stelletje kansloze debielen.
Spijker schreef:En tijdens een kampioenswedstrijd mag wel iedereen het veld op en nu is het een doodzonde?
Nee idioot dat mag natuurlijk niet.
Spijker schreef:Er is niks gebeurd daar op het veld, waar hebben we het eigenlijk over.
Dat had er nog eens bij moeten komen...

Ik las gisteren op de feyenoord fora opvallend veel reacties van supporters dat ze de debielen die hun club kapot maken maar hadden moeten afschieten. Misschien geen gek idee. Wat mannetjes op het dak die met precisiechoten een rubber kogel afvuren op iedere Hagenees die zich op de groene grasmat denkt te moeten melden.
Moraalridder :aai:

Ze hebben niemand mishandeld of bedreigd. Zijn alleen het veld opgegaan om hun onvrede te uiten. En tot nu toe heeft het geholpen, want ze wonnen in Groningen. :D

Conclusie; jij gedraagt je als een zielig mannetje :yes: en snapt niks van clubliefde. :nooo:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr dec 01, 2006 6:42 pm

goodfella schreef:
Giacomo Puccini schreef:
Spijker schreef:Ik kan me er wel iets bij voorstellen als ik ADO supporter zou zijn eerlijk gezegd. JOUW club (want dat is het toch echt nog steeds) wordt naar de klote geholpen door mensen die amper een hart voor die club hebben.
Wie heeft nou de club naar de klote geholpen? Dat zijn toch echt de hooligans. Zonder dat tuig was de club nooit gedegradeerd, liepen investeerders warm en was het nu een club vergelijkbaar met Feyenoord of PSV. De slechte publiciteit rond die club heeft ervoor gezorgd dat die club naar de klote is geholpen, je moet het nu niet gaan omdraaien.
Spijker schreef:Praten helpt niet, dan actie.
Noem je dit actie? 150 Malloten die wat de oeran oetang uithangen op het veld en daarmee de club opnieuw in discrediet brengen? Jij weet net zo goed als ik dat dit geen voorbereide actie is maar zucht naar sensatie van een stelletje kansloze debielen.
Spijker schreef:En tijdens een kampioenswedstrijd mag wel iedereen het veld op en nu is het een doodzonde?
Nee idioot dat mag natuurlijk niet.
Spijker schreef:Er is niks gebeurd daar op het veld, waar hebben we het eigenlijk over.
Dat had er nog eens bij moeten komen...

Ik las gisteren op de feyenoord fora opvallend veel reacties van supporters dat ze de debielen die hun club kapot maken maar hadden moeten afschieten. Misschien geen gek idee. Wat mannetjes op het dak die met precisiechoten een rubber kogel afvuren op iedere Hagenees die zich op de groene grasmat denkt te moeten melden.
Moraalridder :aai:

Ze hebben niemand mishandeld of bedreigd. Zijn alleen het veld opgegaan om hun onvrede te uiten. En tot nu toe heeft het geholpen, want ze wonnen in Groningen. :D

Conclusie; jij gedraagt je als een zielig mannetje :yes: en snapt niks van clubliefde. :nooo:
Dan snap ik ook niets van clubliefde... en als dat clubliefde is.. dan wil ik daar niets mee te maken hebben... :pukey:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr dec 01, 2006 7:23 pm

Daarom ben jij ook voor nek. :yes:

Wat is er mis mee om je onvrede te uiten zonder dat je daarbij mensen fysiek iets aandoet? Als je daar al geen begrip voor kan opbrengen, kunnen ze je net zo goed een spuitje geven.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr dec 01, 2006 7:25 pm

Misschien omdat het andere mensen onmogelijk gemaakt wordt om een wedstrijd te kijken?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr dec 01, 2006 7:28 pm

goodfella schreef:Daarom ben jij ook voor nek. :yes:

Wat is er mis mee om je onvrede te uiten zonder dat je daarbij mensen fysiek iets aandoet? Als je daar al geen begrip voor kan opbrengen, kunnen ze je net zo goed een spuitje geven.
Daarom ben jij ook voor nek.
Leg uit??

OH ja... ga ik volgende keer ook de ruiten bij de buurman ingooien omdat hij te hard zingt onder de douche... daarmee doe ik hem fysiek niets aan en is dat dus toelaatbaar... ga toch heen man!!
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr dec 01, 2006 7:29 pm

Bertje schreef:Misschien omdat het andere mensen onmogelijk gemaakt wordt om een wedstrijd te kijken?
Nou, zoveel boeide die mensen dat niet, want in Groningen was er vrijwel niemand mee. Terwijl ze daar notabene met 2-5 winnen. Loze opmerking van jouw kant. Maar je mag dus niet je onvrede uiten? Wat een autoritaire, naargeestige mensen hier op AT zeg. :sad:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr dec 01, 2006 7:31 pm

goodfella schreef:
Bertje schreef:Misschien omdat het andere mensen onmogelijk gemaakt wordt om een wedstrijd te kijken?
Nou, zoveel boeide die mensen dat niet, want in Groningen was er vrijwel niemand mee. Terwijl ze daar notabene met 2-5 winnen. Loze opmerking van jouw kant. Maar je mag dus niet je onvrede uiten? Wat een autoritaire, naargeestige mensen hier op AT zeg. :sad:
Ons werd nog verweten dat we de woorden die gezegd werden verdraaien... maar jij kan er ook een boel van...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr dec 01, 2006 7:32 pm

banjavi schreef: Leg uit??
Jij bent toch voor nek?
OH ja... ga ik volgende keer ook de ruiten bij de buurman ingooien omdat hij te hard zingt onder de douche... daarmee doe ik hem fysiek niets aan en is dat dus toelaatbaar... ga toch heen man!!
Ja, het hele stadion is gesloopt. Doe niet zo zielig joh. Er is niks ernstigs gebeurd. Alleen wat mensen die hun onvrede hebben geuit. Spelers van vitesse en den haag die zich geen enkel moment bedreigd hebben gevoeld. Zwets niet uit je nek.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr dec 01, 2006 7:33 pm

goodfella schreef:
Bertje schreef:Misschien omdat het andere mensen onmogelijk gemaakt wordt om een wedstrijd te kijken?
Nou, zoveel boeide die mensen dat niet, want in Groningen was er vrijwel niemand mee. Terwijl ze daar notabene met 2-5 winnen. Loze opmerking van jouw kant. Maar je mag dus niet je onvrede uiten? Wat een autoritaire, naargeestige mensen hier op AT zeg. :sad:
Al is er vrijwel (onrecht aandoen één persoon is niet erg?) niemand mee, dan nog zitten er thuis mensen, die ook betalen om te kijken, op de bank.

En je onvrede uiten mag altijd, maar je moet een ander er niet de dupe van maken. De supporters van ADO hadden toch gewoon een brief of mailtje kunnen sturen of eventueel om een gesprek kunnen vragen (is wat anders dan eisen)?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr dec 01, 2006 7:35 pm

Bertje schreef:
En je onvrede uiten mag altijd, maar je moet een ander er niet de dupe van maken. De supporters van ADO hadden toch gewoon een brief of mailtje kunnen sturen of eventueel om een gesprek kunnen vragen (is wat anders dan eisen)?
Dat doen ze dus al het hele seizoen, maar zowel het bestuur als de spelers gaan daar niet op in. Als jij in het ootje wordt gehouden door een winkel waar je iets gekocht hebt, blijf je toch ook niet alleen maar bellen en ga je er op een gegeven moment gewoon heen? Nou dan.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr dec 01, 2006 7:37 pm

goodfella schreef:
banjavi schreef: Leg uit??
Jij bent toch voor nek?
OH ja... ga ik volgende keer ook de ruiten bij de buurman ingooien omdat hij te hard zingt onder de douche... daarmee doe ik hem fysiek niets aan en is dat dus toelaatbaar... ga toch heen man!!
Ja, het hele stadion is gesloopt. Doe niet zo zielig joh. Er is niks ernstigs gebeurd. Alleen wat mensen die hun onvrede hebben geuit. Spelers van vitesse en den haag die zich geen enkel moment bedreigd hebben gevoeld. Zwets niet uit je nek.
Ik ben een NEC aanhanger, maar wat heeft dat te maken met mijn mening hierover?? Dus... leg uit...

Spelers van vitesse en den haag die zich geen enkel moment bedreigd hebben gevoeld. Zwets niet uit je nek
Benson voelde zich zwaar bedreigd

Vitesse-speler Fred Benson maakte van nabij mee dat tientallen ADO-supporters het veld opstroomden. "Ik werd net gewisseld. Ik zag die supporters over de tribune rennen, ik dacht eerst dat ze naar huis gingen. Toen ging het hek open en ik was bang dat het afgelopen was met mij. Ik dacht 'als ze ons aanvallen, kan ik helemaal niets doen'.", aldus een aangeslagen Benson. "Je kunt alleen maar hopen dat ze je niet doodschoppen of je het ziekenhuis inschoppen. Maar ze liepen allemaal richting de trainer van ADO. Voor ons was dat goed, maar het was heel vreemd wat gebeurde."
www.vitesse.org

Toch gek dat die Vitessenaren daar dan om liegen... maar als jij zegt dat hij zich niet bedreigt voelden, dan zal dat wel zo zijn...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr dec 01, 2006 7:38 pm

goodfella schreef:Dat doen ze dus al het hele seizoen, maar zowel het bestuur als de spelers gaan daar niet op in. Als jij in het ootje wordt gehouden door een winkel waar je iets gekocht hebt, blijf je toch ook niet alleen maar bellen en ga je er op een gegeven moment gewoon heen? Nou dan.
Da's dan bijzonder slecht van ADO. Doet echter niets af aan de actie van de mensen op de tribunes, want ze dwingen nog steeds mensen deelgenoot te zijn van hun onvrede.

En natuurlijk gingen ze er niet 'gewoon heen', want ze zorgden er voor dat de wedstrijd gestaakt moest worden.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie