Thijs schreef:[plaatje]
Hahaha, stelletje nerds.
Dat Balkon komt na 4 wedstrijden wel alvast in de buurt

Edit by Johnk ivm. lay-out
Preciesbrigade zuid schreef:Mwah ik weet het niet.. ik weet alleen wel dat degenen die hier van de zomer zo op de banken stonden omdat fnoord eindelijk weer eens wat sterker werd met al die aankopen, niet moeten gaan piepen mochten ze toevallig wel kampioen worden.Thomas schreef:Ach, dan gaan ze volgende week de boot in. Feyenoord gaat echt nog wel afzakken hoor.
Zou best kunnen.Maar dan komt punt twee:Gaat AJAX winnen bij Roda Jc.Daar gaat het om.Elk puntverlies van clubs die nu je concurrent zijn is voor ons meegenomen, zeker als je kijkt hoe wij staan t evoetballen.Thomas schreef:Ach, dan gaan ze volgende week de boot in. Feyenoord gaat echt nog wel afzakken hoor.
In aanvallend opzicht hebben ze een probleem als Makaay geblesseerd raakt. Het middenveld heeft met Van Bronckhorst, De Guzman, Hofs en Sahin genoeg wapens om de gemiddelde Nederlandse tegenstander te kloppen, omdat de aanvoer naar de spitsen in principe goed moet zijn. Tegen de grote jongens gaan ze een controleur missen, denk ik.Peter schreef:Precies. Doordeweeks kunnen ze heerlijk uitrusten en verder automatismen er in slijpen. Nee, dit Feyenoord is beter als menigeen denkt, helaas. Het enige probleem is dat ze een erg smalle selectie hebben.
Ja, ik sta te sidderen van angst.banjavi schreef:Ajax supporters die weer eens bang zijn voor de prestaties van Feyenoord.. wie heeft dat durven dromen... :)
maar je mag zeggen wat je wilt over die kakkerlakken maar ze zijn de enige club met nog geen puntverlies. Ook na vandaag niet en dat is toch knap.Jöhnk schreef:Ja, ik sta te sidderen van angst.banjavi schreef:Ajax supporters die weer eens bang zijn voor de prestaties van Feyenoord.. wie heeft dat durven dromen... :)
Ik voorzie een scenario zoals twee jaar geleden. Tot de winterstop zogenaamd meedoen om de titel, daarna afhaken om vervolgens compleet te capituleren in de plee-offs.
Ijdele hoop. Wanneer is die gozer nou langdurig geblesseerd geweest?Thomas schreef:Als Makaay een forse tik krijgt sort het nog wel eerder in elkaar ook.
Ergernis? Onder Ajaxsupporters misschien. Utrecht en Roda zijn zware uitwedstrijden die feyenoord goed afgesloten heeft. Mischien een mazzeltje hier en daar, maar dat heb je ook nodig. Ik had verwacht dat de nummer 9 van afgelopen seizoen niet op deze manier zich op kon richten. Dat is toch best knap. Zelfs de grootste prutsers voetballen met zelfvertrouwen en vergelijk dat eens met een aantal Ajacieden.Bertje schreef:Onder Van Marwijk is er nog nooit iets gegroeid. Behalve ergernis dan.
Daar ben ik niet bang voor.