PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Wielaert lijkt wel een verkeersagent. En maar gebaren: loopt u maar door, loopt u maar door. 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is niet om aan te gluren zo slecht wat Roda doet. Afellay gaat daarna lopen met de bal en krijgt het applaus. Serieus, is iedereen voetbal kijken 'verleerd'?
Een scheids moet de grens bij wel of geen overtreding tot op zekere hoogte bepalen. En zoals je al weet kan de ene scheids meer hebben dan de ander.LucaS schreef:Was niet veel aan de hand betekent een vrije trap, het is doorspelen als er niets aan de hand is. Neemt niet weg dat Roda helemaal niets verdient deze wedstrijd.
Ach, buiten de grote voetballanden die de CL overleven, zaten Twente en Ajax toch bij de beste nrs 3. Het Nederlandse voetbal is niet zo slecht voor een klein land. PSV overleefde de EL ronde makkelijk, terwijl Utrecht in een sterke poule veel te weinig kreeg,
I think I lost my fucking headache
Hij neemt in stijl afscheid: veel gespin, weinig wol. En maar lopen met die knikker. In Barcelona spelen ze toch een tikkie anders.
Toivonen valt me vandaag positief op. Goede loopakties, dwingend aanwezig.
Toivonen valt me vandaag positief op. Goede loopakties, dwingend aanwezig.
Roda JC is in de tweede helft heerlijk aan het ballwatchen inderdaad.wimpey schreef:psv beweegt Roda kapot. Statische spelers als Vormer, Kah en Wielaert weten niet waar ze het zoeken moeten. Roda is op Janssen en Hadouir na een heel matig elftal.LucaS schreef: Neemt niet weg dat Roda helemaal niets verdient deze wedstrijd.

Zeg het maar mensen, wordt psv kampioen?
Ik zeg: nee. Reden: te weinig degelijk, te diepe dalen.
- Giacomo Puccini
Ik heb Tyton nog heel weinig aan het werk gezien maar hij maakt op mij vandaag een uitstekende indruk. Zie hem heel graag als opvolger van Maarten Stekelenburg.
Appelflap eruit. Mooi moment voor Roda JC om er een in te knallen en te gaan jagen op de gelijkmaker, al zie ik dat niet meer gebeuren.
Appelflap eruit. Mooi moment voor Roda JC om er een in te knallen en te gaan jagen op de gelijkmaker, al zie ik dat niet meer gebeuren.
Ajax!
wimpey schreef:Zeg het maar mensen, wordt psv kampioen?
Op deze manier niet, maar wie weet pakt PSV het na de winterstop op. Het lijkt me voor hen een voordeel als die gemakzuchtige postbode naar Barcelona vertrokken is.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
WAT?! Die Tyton speelt een zeer, zeer, matig duel.Giacomo Puccini schreef:Ik heb Tyton nog heel weinig aan het werk gezien maar hij maakt op mij vandaag een uitstekende indruk. Zie hem heel graag als opvolger van Maarten Stekelenburg.
- Giacomo Puccini
Bij PSV krijg ik vaak de indruk dat ze maar op halve kracht spelen. Volgens mij kunnen ze beter, dus wat dat betreft zijn ze een zeer serieuze titel kandidaat.
Afgelopen nu, 3-1 voor psv gebleven.
Afgelopen nu, 3-1 voor psv gebleven.
Ajax!
Eerlijk gezegd had ik verwacht dat Roda een punt zou pakken. Tegenvallertje wat mij betreft.
PSV laat het dit seizoen voornamelijk in uitduels liggen. Ajax in thuisduels. Ik heb het idee dat dat voor Ajax simpeler te verbeteren valt.
I think I lost my fucking headache
Tja, vroeg me dus al af waar de commentator dat " Roda Jc is in topvorm " vandaan haalde ..
Psv kampieon ?.In deze competitie kan zelfs Groningen kampieon worden ..
Psv kampieon ?.In deze competitie kan zelfs Groningen kampieon worden ..
Blij met de punten ...
Ik lees altijd veel kritiek op Marcelo, maar ik moet wel zeggen dat hij zich altijd uitstekend inschakelt in het positiespel.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Komt omdat hij hoog in de Brabantse assimilatie zit.
Reis is er niet best aan toe. Eerst dachten ze dat zijn knie uit de kom was maar het schijnt iets ernstigers te zijn.
Hier het hele artikel:
Rutten: signalen van dokter over Reis allerminst positief
Na de eerste berichten uit de catacomben dat de blessure van Reis wel mee zou vallen, lijkt het dan toch om een ernstige blessure te gaan. Gevreesd wordt toch voor meer dan alleen de knie uit de kom. 'De geluiden van de dokter zijn allerminst positief' aldus Rutten in een eerste reactie. Nadat het vocht uit zijn knie wg is, zal meer duidelijkheid moeten komen over de ernst van de blessure en de gevolgen voor zijn herstel. Bron:PN
Tenenkrommende interviews altijd van die Afellay met louter open deuren! Nu nog even lekker aangeven dat de supporters er dit keer weer 90 minuten achter stonden. 
Ik had ze graag gehoord als het 1-1 was gebleven...

Ik had ze graag gehoord als het 1-1 was gebleven...
Dat is in meerdere opzichten een forse tegenslag voor die jongen. Want als hij voor een lange periode niet kan spelen en trainen zal de verleiding wellicht groter zijn om weer de fout in te gaan. Ik hoop voor die jongen dat hij dit kan hebben en dat het wellicht meevalt.D_skilled schreef:Hier het hele artikel:
Rutten: signalen van dokter over Reis allerminst positief
Na de eerste berichten uit de catacomben dat de blessure van Reis wel mee zou vallen, lijkt het dan toch om een ernstige blessure te gaan. Gevreesd wordt toch voor meer dan alleen de knie uit de kom. 'De geluiden van de dokter zijn allerminst positief' aldus Rutten in een eerste reactie. Nadat het vocht uit zijn knie wg is, zal meer duidelijkheid moeten komen over de ernst van de blessure en de gevolgen voor zijn herstel. Bron:PN
Nil volentibus arduum
Ik had tot de 2-1 goede hoop dat Roda een puntje ging pakken. Had ook constant het idee dat de meeste psvérs en ook het publiek behoorlijk gefrustreerd was. Had het moeten zien als Roda voor was gekomen.
Aan de andere kant die commentator die had er echt geen verstand van. Die had volgens mij aandelen Kah en Tyton.
Kah kopte een paar ballen weg en schoot 6x een bal over de zijlijn maar volgend die commentator was Kah geweldig, maar positioneel zat hij er zo vaak naast en in balbezit is het helemaaaaal niets.
Overigens heeft die Tyton een aardige reflex en is hij er snel uit bij 1 tegen 1, maarre ik zou er maar onrustig van worden als hij bij ons in de goal stond.
Aan de andere kant die commentator die had er echt geen verstand van. Die had volgens mij aandelen Kah en Tyton.
Kah kopte een paar ballen weg en schoot 6x een bal over de zijlijn maar volgend die commentator was Kah geweldig, maar positioneel zat hij er zo vaak naast en in balbezit is het helemaaaaal niets.
Overigens heeft die Tyton een aardige reflex en is hij er snel uit bij 1 tegen 1, maarre ik zou er maar onrustig van worden als hij bij ons in de goal stond.
Is 1995 echt zolang geleden??
Vormer was wel weer vrij goed. Slimme speler die vooruit denkt.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!