PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr sep 01, 2006 1:00 pm

joey schreef:Goodfella, Ajax heeft ook wel eens iets gedaan waar de supporters het niet mee eens waren. Wat doe je eraan? Ophouden je club te steunen? Ik begrijp het dilemma wel.
Pfff...

Als je dingen roept, moet je ze waarmaken. Daar gaat het om. Maar dit zat er gewoon aan te komen. Geen clubliefde daar bij psv en gewoon heel erg laf volk. Als een/het icoon van de kakkerlakken bij AJAX zou komen, dan ga ik geen wedstrijd meer totdat die persoon is opgerot. Noteer maar. :yes:

Bij Feyenoord zitten ze met precies hetzelfde probleem.
Die laten wel meer van zich horen, terwijl Charisteas helemaal geen model staat voor het typische AJAX.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr sep 01, 2006 1:03 pm

goodfella schreef:Als je dingen roept, moet je ze waarmaken. Daar gaat het om. Maar dit zat er gewoon aan te komen. Geen clubliefde daar bij psv en gewoon heel erg laf volk. Als een/het icoon van de kakkerlakken bij AJAX zou komen, dan ga ik geen wedstrijd meer totdat die persoon is opgerot. Noteer maar. :yes:
Jij wel, maar dan ben je een van de weinigen. :aai:

Die laten wel meer van zich horen, terwijl Charisteas helemaal geen model staat voor het typische AJAX.
Ze schreeuwen harder, maar verder.... :confused:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr sep 01, 2006 1:08 pm

goodfella schreef: Geen clubliefde daar bij psv en gewoon heel erg laf volk. Als een/het icoon van de kakkerlakken bij AJAX zou komen, dan ga ik geen wedstrijd meer totdat die persoon is opgerot. Noteer maar. :yes:
Het spandoek Stamsterdam was niet van jou?
I think I lost my fucking headache

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr sep 01, 2006 1:16 pm

Ach, goodfella zijn zienswijze op PSV is bekend. Niet serieus te nemen dus...

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr sep 01, 2006 1:24 pm

Lucas schreef: Het spandoek Stamsterdam was niet van jou?
Stam was altijd al AJAX. In zijn tijd bij Cambuur en Willem II regelde hij altijd al kaarten voor AJAX supporters als AJAX daar moest voetballen. Dat is dan weer info die jij niet weet.


Baseman: "Maar Stam kost 6 miljoen en Cocu is helemaal gratis"

:eusa_liar: :X :sad:

En gewoon serieus op mij in gaan.

Maar jij hebt er niet zo probleem mee om psv te boycotten he, je gaat immers al nooit naar je club kijken. Toch nog 1 psv'er die zich aan zijn woord houdt. :xyxthumbs:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr sep 01, 2006 1:33 pm

Baseman schreef:Natuurlijk hoop ik dat hij het uitstekend gaat doen, mede vanwege de reacties hier ;)
Hoezo? Je wilde toch niets meer met Psv te maken hebben zolang Kuivert er speelde?

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr sep 01, 2006 1:35 pm

Jöhnk schreef:
Baseman schreef:Natuurlijk hoop ik dat hij het uitstekend gaat doen, mede vanwege de reacties hier ;)
Hoezo? Je wilde toch niets meer met Psv te maken hebben zolang Kuivert er speelde?
:D

Makkelijk zeggen als je nooit naar psv gaat. :D

Maar het is wel laf inderdaad. :yes:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr sep 01, 2006 1:38 pm

Nou ja, laf.... We kunnen niet allemaal zo principieel zijn als jij, goodfella. :D

Dus als Kuijt bij Ajax zou komen voetballen, zou je je niet meer laten zien? (Het gekke is, ik heb geen hekel aan Kuijt. :blush: )

Topdrukte bij PSV op laatste transferdag


EINDHOVEN - PSV heeft zich op de dag voor het sluiten van de internationale transfertermijn flink geroerd. De landskampioen heeft drie nieuwe spelers vastgelegd: Patrick Kluivert, Jan Kromkamp en Diego Tardelli. DaMarcus Beasley is voor één seizoen verhuurd aan Manchester City.


Deals met Mika Väyrynen (Celta de Vigo) en Michael Ball (Blackburn Rovers) ketsten af op het laatste moment. PSV-voorzitter Rob Westerhof toonde zich gisteravond tevreden. ,,Ik denk dat we aardig onze slag hebben kunnen slaan.'' Meest prominente aankoop is vanzelfsprekend Patrick Kluivert, alleen al vanwege de commotie die zijn eventuele komst in de voorbije dagen opleverde bij de achterban van PSV. De dertigjarige spits tekende een éénjarig contract nadat hij eerst een zware medische keuring had ondergaan in het St. Anna-ziekenhuis in Geldrop. Om half zes meldde de aanvaller zich op de Herdgang om de laatste details in te vullen.

Een uurtje later reed Jan Kromkamp PSV's trainingscomplex op. De 26-jarige verdediger trainde woensdag nog twee keer met Liverpool, vloog gisterochtend naar Amsterdam, onderging 's middags de keuring in Geldrop en tekende vervolgens een vijfjarige verbintenis bij PSV. De naam van Kromkamp circuleerde allang bij PSV, dat op zoek was naar een rechtsback. In eerste instantie wilde PSV alleen praten over huur, terwijl Liverpool slechts verkoop voor ogen had. In de laatste dagen kozen de Eindhovenaren alsnog voor koop.

De laatste versterking betreft Diego Tardelli. De 21-jarige aanvaller wordt voor een seizoen gehuurd (inclusief een optie tot koop) van het Braziliaanse Sao Paulo. Tardelli kan als centrumspits èn op de vleugels uit de voeten. De Braziliaan werd opgeleid door Sao Paulo en later verhuurd aan Betis Sevilla en Sao Caetano. Piet de Visser kent de aanvaller, die in het weekeinde naar Eindhoven komt, al enkele jaren. ,,Ik zag hem vier jaar geleden op een jeugdtoernooi. Toen was hij hét talent van Sao Paulo.'' Tardelli staat bekend als een enfant terrible. ,,Maar het is een goeie jongen'', aldus De Visser. ,,Het is eigenlijk iets te snel gegaan met hem. Nu is het aan hem om het waar te maken. Hij heeft de kwaliteiten.''

Het aantrekken van een nieuwe aanvaller was noodzakelijk geworden door de verhuur van DaMarcus Beasley aan Manchester City. De Amerikaan reisde na de ochtendtraining bij PSV in allerijl naar Engeland voor de medische keuring en kreeg gistermiddag groen licht. Op het laatste moment deden zich wel strubbelingen voor bij de verhuur van Mika Väyrynen aan Celta de Vigo. Om middernacht ging er een streep door de beoogde deal, waardoor de Fin de komende maanden gewoon voor PSV uitkomt. Dat geldt ook voor Michael Ball. De Engelse linksback leek bij het naderen van de deadline dicht bij een akkoord met Blackburn Rovers, maar 's nachts was zijn vertrek nog niet officieel bekendgemaakt.

Het contract van Lindsay Wilson, uitkomend voor Jong PSV en eerder verhuurd aan onder meer Volendam en Helmond Sport, is ontbonden. De Australiër gaat proberen om in Groot-Britannië aan de slag te komen.
ED
Het stinkt aan alle kanten!

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » vr sep 01, 2006 1:50 pm

Jöhnk schreef:
Baseman schreef:Natuurlijk hoop ik dat hij het uitstekend gaat doen, mede vanwege de reacties hier ;)
Hoezo? Je wilde toch niets meer met Psv te maken hebben zolang Kuivert er speelde?
Klopt. Eerst gaat hij "haast bidden" (eigen woorden) dat Kluivert niet komt en nu hoopt hij plotseling dat hij het uitstekend gaat doen. Hoe hypocriet kun je eigenlijk zijn?.
Verder zou Baseman bij een komst van Kluivert FC Eindhoven en Helmond Sport gaan supporteren.
Het is dus voor hem te hopen dat moraalridder 1e klas Baseman minder moeite heeft met het verleden van ex-ajacied en Helmond Sport-coach Vanenburg.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr sep 01, 2006 1:56 pm

joey schreef:Nou ja, laf.... We kunnen niet allemaal zo principieel zijn als jij, goodfella. :D

Dus als Kuijt bij Ajax zou komen voetballen, zou je je niet meer laten zien? (Het gekke is, ik heb geen hekel aan Kuijt. :blush: )
Kuyt bij AJAX zou niet kunnen. Alhoewel zijn familie wel fan van AJAX blijkt te zijn. :D

Met een Richard Knopper die openlijk zegt dat zijn tijd bij 010 een vergissing is geweest heb ik geen enkel probleem. Alhoewel Kuyt daar ook toe in staat is. Zo'n huichelaar is het wel. :X

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr sep 01, 2006 1:58 pm

Jim schreef:
Jöhnk schreef:
Baseman schreef:Natuurlijk hoop ik dat hij het uitstekend gaat doen, mede vanwege de reacties hier ;)
Hoezo? Je wilde toch niets meer met Psv te maken hebben zolang Kuivert er speelde?
Klopt. Eerst gaat hij "haast bidden" (eigen woorden) dat Kluivert niet komt en nu hoopt hij plotseling dat hij het uitstekend gaat doen. Hoe hypocriet kun je eigenlijk zijn?.
Verder zou Baseman bij een komst van Kluivert FC Eindhoven en Helmond Sport gaan supporteren.
Het is dus voor hem te hopen dat moraalridder 1e klas Baseman minder moeite heeft met het verleden van ex-ajacied en Helmond Sport-coach Vanenburg.
:worshippy:

Supporten via de beeldbuis ja. Dat is zijn definitie van supporten.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr sep 01, 2006 2:15 pm

Ik heb Baseman nog niet horen zeggen dat hij Kluivert gaat aanmoedigen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr sep 01, 2006 3:00 pm

Diegenen die zorgen voor een transfer moeten eens beter nadenken voordat ze iemand aantrekken. Luister toch eens naar de supportersschare en wat daar leeft!!
Ik zou er echt doodziek van zijn als een kakkerlak of boer onze kant op zou komen en dat zou ik laten weten ook. Niet door niet te komen, maar door wel te komen, maar niet op een manier die hun zich voor ogen hebben.
Kluivert is nog meer dan andere ex-Ajax spelers iemand die gewoon niet voor een andere club in Nederland kan spelen als voor Ajax.

Ik ben zeer benieuwd hoe dit verder gaat verlopen, ook bij Harry en de kakkerlakjes....ik denk dat de laatste woorden daarover nog niet gesproken zijn. :spijker:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr sep 01, 2006 3:05 pm

Net als bij Huntelaar.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » vr sep 01, 2006 3:26 pm

ASR_AFCA schreef:Diegenen die zorgen voor een transfer moeten eens beter nadenken voordat ze iemand aantrekken. Luister toch eens naar de supportersschare en wat daar leeft!!
Ik zou er echt doodziek van zijn als een kakkerlak of boer onze kant op zou komen en dat zou ik laten weten ook. Niet door niet te komen, maar door wel te komen, maar niet op een manier die hun zich voor ogen hebben.
Kluivert is nog meer dan andere ex-Ajax spelers iemand die gewoon niet voor een andere club in Nederland kan spelen als voor Ajax.

Was je ook zo doodziek toen Stam en Huntelaar kwamen? Of zijn het dan ineens geen echte "PSV-spelers" meer?

Sorry hoor, maar misschien moeten de supporters onderhand eens gaan beseffen dat er geen specifieke "Ajax-spelers", "PSV-spelers" of "Feyenoord-spelers" meer zijn. Dat zou een hoop moeilijkheden en (mijns insziens) lachwekkende reacties schelen.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr sep 01, 2006 3:31 pm

Mwagh, tot op zekere hoogte heb je wel gelijk, maar ide reacties van sommige PSVers (voornamelijk oud gediende) kan ik wel begrijpen. Kluivert is Ajacied. Al speelt hij 100 jaar bij PSV.

Stam was een passant en Huntelaar is nooit doorgebroken. Dus das enigszins wel een verschil. Desondanks zouden Ajacieden niet zo vlug wakker liggen van een aankoop van een ex PSVer. Zo'n grote hekel hebben we niet aan Ei-hoven. Feyenoord daarintegen. Je moet er als Ajacied toch niet aan denken dat we van Gobbel of Fräser hadden gekocht. :X
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr sep 01, 2006 3:32 pm

Of Wim Jansen. :X

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr sep 01, 2006 3:33 pm

Wim Janssen? Das geen vergelijk.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » vr sep 01, 2006 3:35 pm

Of Van Bommel.... ;)
Nihad schreef:Stam was een passant
Dat wil ik dus juist duidelijk maken: dat zijn ze tegenwoordig allemaal. Ik zou zo snel niet een uitzondering weten, en ik neem het ze niet kwalijk.

Zouden al die andere mensen ook eens moeten doen, scheelt ze een hoop ergernis.... ;)

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » vr sep 01, 2006 3:46 pm

Van Bommel wil ik nooit bij Ajax zien, maar dat ligt denk ik meer aan de antipathie die ik tegen zijn persoon heb dan aan het feit dat hij zolang in Eindhoven heeft gespeeld.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr sep 01, 2006 3:47 pm

Desondanks vind ik de reactie tov Kluivert wel errug hypocriet.

PSV heeft in het verleden een rits aan ex Ajacieden gehad. Vanenburg, Koeman, Wouters, Jonk, Vink, Ooijer, Menzo, etc etc
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » vr sep 01, 2006 4:05 pm

Frank schreef:Of Van Bommel.... ;)
Nihad schreef:Stam was een passant
Dat wil ik dus juist duidelijk maken: dat zijn ze tegenwoordig allemaal. Ik zou zo snel niet een uitzondering weten, en ik neem het ze niet kwalijk.

Zouden al die andere mensen ook eens moeten doen, scheelt ze een hoop ergernis.... ;)
Hele wijze woorden: wat er nu aan reacties los komen is te gek voor woorden.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr sep 01, 2006 4:11 pm

Nihad schreef:Wim Janssen? Das geen vergelijk.
Wim Jansen, met één s, was en is een echte Feyenoorder. :yes:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr sep 01, 2006 4:12 pm

Echte feyenoorders spelen niet voor Ajax. ;)
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr sep 01, 2006 4:13 pm

Blijkbaar wel. Cruijff heeft ook voor Feyenoord gespeeld. :X
Het stinkt aan alle kanten!

Gesloten