PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr sep 01, 2006 4:14 pm

Puur uit rancune.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr sep 01, 2006 4:16 pm

Henk Groot.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr sep 01, 2006 4:19 pm

Nee joh. Het is natuurlijk gekheid.

Rob Witschge heeft ook jaren bij feyenoord gespeeld, maar als je aan hem vraagt welke club zijn voorkeur krijgt dan is het toch echt Ajax.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » vr sep 01, 2006 4:24 pm

ASR_AFCA schreef:Ik zou er echt doodziek van zijn als een kakkerlak of boer onze kant op zou komen en dat zou ik laten weten ook. Niet door niet te komen, maar door wel te komen, maar niet op een manier die hun zich voor ogen hebben.
wat een ouwehoer, Stam is geen volbloed Amsterdammer en Huntelaar is ook niet helemaal Amsterdams of wel?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr sep 01, 2006 4:26 pm

De opa van Huntelaar komt uit de Pijp. Hij heeft meer Amsterdams bloed dan Eindhovens bloed. ;)

Ach, dit soort dingen leggen we toch in ons voordeel uit?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » vr sep 01, 2006 4:29 pm

HUNTELAAR IS ÉÉN DER ONZE!!! :party:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr sep 01, 2006 5:25 pm

Nihad schreef:Echte feyenoorders spelen niet voor Ajax. ;)
joey schreef:Blijkbaar wel. Cruijff heeft ook voor Feyenoord gespeeld. :X
Dat maakt Cruyff heus nog geen echte feyenoorder Joey! :eusa_naughty:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr sep 01, 2006 6:12 pm

Wat waren Keje Molenaar en Arnold Scholten eigenlijk? Echte Ajacieden of echte feyenoorders?

(Tussen haakjes, ik zeg het nog maar een keer: Die club blijft natuurlijk niet serieus te nemen; zit je in Zuid, noem je je club Feye-Noord)
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Bericht door Laudrup » vr sep 01, 2006 6:22 pm

Nihad schreef:Desondanks vind ik de reactie tov Kluivert wel errug hypocriet.

PSV heeft in het verleden een rits aan ex Ajacieden gehad. Vanenburg, Koeman, Wouters, Jonk, Vink, Ooijer, Menzo, etc etc
Sterker nog, psv heeft er een EC aan te danken.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr sep 01, 2006 6:26 pm

Het zit me toch niet helemaal lekker; ik zag hem net trainen in het Sportjournaal en herkende direct dat loopje van hem, vlak voor ie schiet.. Dat gaf midden jaren '90 een goed gevoel. Nu ietsje minder.. :sad:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » vr sep 01, 2006 7:22 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het zit me toch niet helemaal lekker; ik zag hem net trainen in het Sportjournaal en herkende direct dat loopje van hem, vlak voor ie schiet.. Dat gaf midden jaren '90 een goed gevoel. Nu ietsje minder.. :sad:
Ach.. wat er om hem heen loopt is wat minder gevaarlijk :aai:

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr sep 01, 2006 7:25 pm

Mwoch, Farfan wil ik nu niet meteen ongevaarlijk noemen.. en een patron als Cocu in je rug ook niet...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » vr sep 01, 2006 7:40 pm

joey schreef:De opa van Huntelaar komt uit de Pijp. Hij heeft meer Amsterdams bloed dan Eindhovens bloed. ;)

Ach, dit soort dingen leggen we toch in ons voordeel uit?
De vader van z'n moeder komt uit De Pijp en voor de rest is hij gewoon een boer uit de achterhoek. Leuk he, al die provinciaaltjes die de boel in Amsterdam runnen?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr sep 01, 2006 7:42 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Mwoch, Farfan wil ik nu niet meteen ongevaarlijk noemen.. en een patron als Cocu in je rug ook niet...
Nu maar hopen dat Koe een meestertactiek bedenkt waarbij Farfan voorzetten geeft vanaf de achterlijn op het duo Kluivert en Koné en Kluivert kaatst op de superafmaker Koné, waardoor de kwaliteiten optimaal worden gebruikt.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr sep 01, 2006 7:47 pm

Frank schreef:
ASR_AFCA schreef:Diegenen die zorgen voor een transfer moeten eens beter nadenken voordat ze iemand aantrekken. Luister toch eens naar de supportersschare en wat daar leeft!!
Ik zou er echt doodziek van zijn als een kakkerlak of boer onze kant op zou komen en dat zou ik laten weten ook. Niet door niet te komen, maar door wel te komen, maar niet op een manier die hun zich voor ogen hebben.
Kluivert is nog meer dan andere ex-Ajax spelers iemand die gewoon niet voor een andere club in Nederland kan spelen als voor Ajax.

Was je ook zo doodziek toen Stam en Huntelaar kwamen? Of zijn het dan ineens geen echte "PSV-spelers" meer?

Sorry hoor, maar misschien moeten de supporters onderhand eens gaan beseffen dat er geen specifieke "Ajax-spelers", "PSV-spelers" of "Feyenoord-spelers" meer zijn. Dat zou een hoop moeilijkheden en (mijns insziens) lachwekkende reacties schelen.
Jij wilt het maar niet snappen he?

Jullie moeten niks van Kluivert hebben toch?

Stam en Huntelaar waren als kleine kinderen al voor AJAX. Die komen gewoon thuis. :yes:

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr sep 01, 2006 7:55 pm

Bertje schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Mwoch, Farfan wil ik nu niet meteen ongevaarlijk noemen.. en een patron als Cocu in je rug ook niet...
Nu maar hopen dat Koe een meestertactiek bedenkt waarbij Farfan voorzetten geeft vanaf de achterlijn op het duo Kluivert en Koné en Kluivert kaatst op de superafmaker Koné, waardoor de kwaliteiten optimaal worden gebruikt.
Welja, ga het ook nog even voorzeggen! :D
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr sep 01, 2006 7:55 pm

generaal schreef:
joey schreef:De opa van Huntelaar komt uit de Pijp. Hij heeft meer Amsterdams bloed dan Eindhovens bloed. ;)

Ach, dit soort dingen leggen we toch in ons voordeel uit?
De vader van z'n moeder komt uit De Pijp en voor de rest is hij gewoon een boer uit de achterhoek. Leuk he, al die provinciaaltjes die de boel in Amsterdam runnen?
Huntelaar is immers ook trainer, keeper, technisch directeur en voorzitter?

Mag hopen dat jullie nieuwe rots in de branding die Amsterdammer uit het elftal weet te spelen. Zal niet veel moeite kosten, denk ik zo.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » vr sep 01, 2006 7:58 pm

GangstaRiB schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het zit me toch niet helemaal lekker; ik zag hem net trainen in het Sportjournaal en herkende direct dat loopje van hem, vlak voor ie schiet.. Dat gaf midden jaren '90 een goed gevoel. Nu ietsje minder.. :sad:
Ach.. wat er om hem heen loopt is wat minder gevaarlijk :aai:
Meen je dat echt? Zonder twijfel brengt PSV dit seizoen weer een ijzersterk team op de been. In verdedigend opzicht is het vertrek van André Ooijer weliswaar een verlies, daar staan de versterkingen van beide backposities tegenover. Kromkamp is een serieuze verbetering tov Lamey/Reiziger en Salcido is een serieuze verbetering tov Ball/Lucius. Een fitte en getergde Kluivert schiet er twee keer zoveel in dan Lange Jan. Verder is het team dat vorig seizoen met drie straatlengten voorsprong kampioen werd zo goed als compleet gebleven. Ik vind dan ook dat PSV een meer dan gevaarlijke concurrent voor Ajax is.

Alleen een supersterk Ajax of Ronald Koeman gaat voorkomen dat PSV er opnieuw met de titel vandoor gaat.
Ajax!

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » vr sep 01, 2006 8:03 pm

goodfella schreef: Jij wilt het maar niet snappen he?

Jullie moeten niks van Kluivert hebben toch?

Stam en Huntelaar waren als kleine kinderen al voor AJAX. Die komen gewoon thuis. :yes:
Praat maar goed wat er in je eigen straatje komt. Dat doet namelijk toch al iedereen, ook de door jou verfoeide PSV en Feyenoordsupporters... ;)

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr sep 01, 2006 8:05 pm

Frank schreef:
goodfella schreef: Jij wilt het maar niet snappen he?

Jullie moeten niks van Kluivert hebben toch?

Stam en Huntelaar waren als kleine kinderen al voor AJAX. Die komen gewoon thuis. :yes:
Praat maar goed wat er in je eigen straatje komt. Dat doet namelijk toch al iedereen, ook de door jou verfoeide PSV en Feyenoordsupporters... ;)
Jij bent echt dom he?

Huntelaar die op z'n internaatkamertje in eindhoven een AJAX sjaaltje heeft liggen, Jaap Stam die altijd kaartjes regelde voor AJAX supporters en zovaak heeft gezegd dat AJAX zijn club was.

Doet wel pijn he daar in eindhoven?

Zelfs jullie voorzitter is eigenlijk voor Sparta. Ach ja, wel grappig dat zelfs jullie die vereniging niet serieus nemen. :D

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » vr sep 01, 2006 8:21 pm

En jij kunt blijkbaar niet anders dan andere supporters beledigen en maar blijven proberen ons hier weg te jagen.... :aai:

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr sep 01, 2006 8:24 pm

Iedereen probeert Calimero toch altijd te pesten? :D :aai:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » vr sep 01, 2006 8:25 pm

Gelukkig heeft Calimero er hier weinig last van, alleen goodfella wil nog wel eens lastig doen... ;)

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » vr sep 01, 2006 8:29 pm

Leve Calimero, leve de zelfspot :worshippy:

;)

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr sep 01, 2006 8:38 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Iedereen probeert Calimero toch altijd te pesten? :D :aai:
En dat is niet eerlijk, want Calimero is klein en AJAX is groot. :)

Gesloten