ADO Den Haag

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr dec 01, 2006 7:51 pm

banjavi schreef: Toch gek dat die Vitessenaren daar dan om liegen... maar als jij zegt dat hij zich niet bedreigt voelden, dan zal dat wel zo zijn...
Dus Theo J. loog voor de camera. :X

Er is niemand bedreigd, en niemand fysiek aangevallen. Alleen onvrede geuit. Maar dat mag van moraalridder banjavi niet.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr dec 01, 2006 7:52 pm

Bertje schreef:En natuurlijk gingen ze er niet 'gewoon heen', want ze zorgden er voor dat de wedstrijd gestaakt moest worden.
Goh, wat zullen de dh en vitesse supporters dat erg vinden. Vitesse krijgt gewoon de 3 punten en de dh supporters waren blij dat de vernedering was gestopt. :cheer:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr dec 01, 2006 7:54 pm

goodfella schreef:
banjavi schreef: Toch gek dat die Vitessenaren daar dan om liegen... maar als jij zegt dat hij zich niet bedreigt voelden, dan zal dat wel zo zijn...
Dus Theo J. loog voor de camera. :X

Er is niemand bedreigd, en niemand fysiek aangevallen. Alleen onvrede geuit. Maar dat mag van moraalridder banjavi niet.
Lees wat Benson vertelde... dus Vitessenaren liegen gewoon... da's weer een reden waarom ik niet voor die club ben.. :)

Wat heeft dat hele gedoe nou met NEC te maken?? Dat wilde ik ook nog graag weten..

En nee... je mag niet regels die de KNVB heeft opgesteld (niet het veld opkomen tijdens een wedstrijd) overtreden om je onvrede te uiten nee... en daar denkt niet alleen moraalridder Banjavi zo over... gelukkig
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr dec 01, 2006 7:55 pm

goodfella schreef:
Bertje schreef:En natuurlijk gingen ze er niet 'gewoon heen', want ze zorgden er voor dat de wedstrijd gestaakt moest worden.
Goh, wat zullen de dh en vitesse supporters dat erg vinden. Vitesse krijgt gewoon de 3 punten en de dh supporters waren blij dat de vernedering was gestopt. :cheer:
En de personen die gewoon op de tribune/bank zaten omdat ze een wedstrijd wilden zien zijn de dupe.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr dec 01, 2006 7:59 pm

banjavi schreef:
En nee... je mag niet regels die de KNVB heeft opgesteld (niet het veld opkomen tijdens een wedstrijd) overtreden om je onvrede te uiten nee... en daar denkt niet alleen moraalridder Banjavi zo over... gelukkig
Je mag in het donker ook niet zonder een goed functionerend achterlampje fietsen, maar dat zal jij ook wel eens gedaan hebben. En je mag ook geen films of muziek downloaden. En de SGP is van mening dat je op zondag geen tv mag kijken. Heb je, je daar wel eens aangehouden?

Nou dan. :aai:

Supporters mogen niet eens hun onvreden uiten. Pfff....Zielige mensen hier. :sad:

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr dec 01, 2006 8:00 pm

Bertje schreef:
goodfella schreef:
Bertje schreef:En natuurlijk gingen ze er niet 'gewoon heen', want ze zorgden er voor dat de wedstrijd gestaakt moest worden.
Goh, wat zullen de dh en vitesse supporters dat erg vinden. Vitesse krijgt gewoon de 3 punten en de dh supporters waren blij dat de vernedering was gestopt. :cheer:
En de personen die gewoon op de tribune/bank zaten omdat ze een wedstrijd wilden zien zijn de dupe.
De dupe? Die veld invasie was volgens mij spannender dan de hele wedstrijd. Dat soort sensatie willen mensen zien. Geen slechte pot voetbal.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr dec 01, 2006 8:03 pm

goodfella schreef:
banjavi schreef:
En nee... je mag niet regels die de KNVB heeft opgesteld (niet het veld opkomen tijdens een wedstrijd) overtreden om je onvrede te uiten nee... en daar denkt niet alleen moraalridder Banjavi zo over... gelukkig
Je mag in het donker ook niet zonder een goed functionerend achterlampje fietsen, maar dat zal jij ook wel eens gedaan hebben. En je mag ook geen films of muziek downloaden. En de SGP is van mening dat je op zondag geen tv mag kijken. Heb je, je daar wel eens aangehouden?

Nou dan. :aai:

Supporters mogen niet eens hun onvreden uiten. Pfff....Zielige mensen hier. :sad:

Dus omdat je niet zonder funcionerend lampje mag rijden in het donker en mensen dat wel doen is het ook toegestaan om het velt te betreden tijdens het voetballen... ja, zo kan ik alles goedlullen...

Die ruit van de buren gaat er binnenkort aan inderdaad... want je mag ook niet zonder functionerend lampje in het onder rijden... en dat doen ook mensen. :nooo:


maar...Zeg nou eens wat dat met mijn support voor NEC te maken heeft!!
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr dec 01, 2006 8:04 pm

goodfella schreef:
Bertje schreef:
goodfella schreef: Goh, wat zullen de dh en vitesse supporters dat erg vinden. Vitesse krijgt gewoon de 3 punten en de dh supporters waren blij dat de vernedering was gestopt. :cheer:
En de personen die gewoon op de tribune/bank zaten omdat ze een wedstrijd wilden zien zijn de dupe.
De dupe? Die veld invasie was volgens mij spannender dan de hele wedstrijd. Dat soort sensatie willen mensen zien. Geen slechte pot voetbal.
Als mensen sensatie willen zien en ze gaan naar een voetbalwedstrijd dan doen al die supporters toch echt iets fout... laat ze dan naar een boxwedstirijd ofzo gaan...
Ik durf met stelligheid te beweren dat die mensen in het stadion voor het voetbal kwamen en niet voor die sensatie
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr dec 01, 2006 8:08 pm

banjavi schreef:
goodfella schreef:
banjavi schreef:
En nee... je mag niet regels die de KNVB heeft opgesteld (niet het veld opkomen tijdens een wedstrijd) overtreden om je onvrede te uiten nee... en daar denkt niet alleen moraalridder Banjavi zo over... gelukkig
Je mag in het donker ook niet zonder een goed functionerend achterlampje fietsen, maar dat zal jij ook wel eens gedaan hebben. En je mag ook geen films of muziek downloaden. En de SGP is van mening dat je op zondag geen tv mag kijken. Heb je, je daar wel eens aangehouden?

Nou dan. :aai:

Supporters mogen niet eens hun onvreden uiten. Pfff....Zielige mensen hier. :sad:

Dus omdat je niet zonder funcionerend lampje mag rijden in het donker en mensen dat wel doen is het ook toegestaan om het velt te betreden tijdens het voetballen... ja, zo kan ik alles goedlullen...

Die ruit van de buren gaat er binnenkort aan inderdaad... want je mag ook niet zonder functionerend lampje in het onder rijden... en dat doen ook mensen. :nooo:
Het gaat erom dat je een schijnheilig mannetje bent die nu ineens regelgeil is, maar zelf ook wel eens wat gedaan heeft wat tegen de regels was! Er is niemand geslagen. Waar heb je het toch over?

Het is gewoon een goede actie geweest. Ze hebben eindelijk eens hun verhaal kunnen doen. Den Haag heeft het verhaal kunnen aanhoren. En ze hebben zowaar ook nog gewonnen.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za dec 02, 2006 10:15 am

En als ik gepakt wordt omdat ik die regels heb overtreden dan kreeg ik van mensen ook te horen dat dat niet normaal was wat ik deed en een boete van de politie (wildplassen: 50 euro/ zonder licht fietsen: 35 euro). Toen heb je mij ook niet horen mekkeren en rare dingen verzinnen omdat de mensen het niet met me eens waren wat ik deed. Ik wist dat ik fout zat en moet daar de consequenties van in zien... Sterker nog... ik gaf ze groot gelijk want ik WIST DAT IK FOUT ZAT!!

Dat weten die supporters van Den Haag blijkbaar niet... het wordt zelfs goedgepraat... niet te geloven...

Dus nee.. ik ben neit schijnheilig en doe ook wel eens wat fout, maar dat erken ik dan ook...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » do dec 07, 2006 2:01 pm


Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » do dec 07, 2006 2:37 pm

:D Dit pleit dan toch weer voor hem.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » do dec 07, 2006 2:45 pm

whehehe, zou ie zelf wel hebben doorgehad wat voor shirt hij aan had?

Nog even terugkomend op die 200 malloten op het veld... noem je dat onvrede uiten? Voor de meeste mensen hebben ze alleen maar geuit dat ze malloot zijn. Hun ontevredenheid was allang bekend, de 6.800 die wel netjes op hun stoel bleven zitten zijn echt niet minder ontevreden.
Ajax!

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » wo jan 31, 2007 12:32 pm

Hoogendorp opgelucht over afronding transfer

31/1/2007 8 :02

Het zong al een tijdje rond, maar nu kan Rick Hoogendorp zich ook daadwerkelijk gaan richten op zijn oude nieuwe club: ADO Den Haag.
ADO Den Haag neemt Hoogendorp per direct over van VfL Wolfsburg, waar de 32-jarige aanvaller in een jaar tijd weinig heeft kunnen laten zien. De spits wordt voor anderhalf jaar gehuurd, waarbij de Haagse club na die periode Hoogendorp definitief kan inlijven.

Hoogendorp is opgelucht over de terugkeer naar de plek waar hij in 1995 zijn carrière begon. 'Ik heb altijd gezegd dat ik bij ADO Den Haag mijn loopbaan wilde afsluiten. Super dat dat is uitgekomen', zegt de spits in het AD.

De overgang had meer voeten in de aarde dan verwacht. 'Wolfsburg wilde wel van mij af, maar niet zonder slag of stoot. ADO Den Haag wilde me graag hebben, maar kon de hoofdprijs niet betalen en ik wilde graag voetballen, dus heb ik ook water bij de wijn gedaan. Dan is het logisch dat er hoog spel gespeeld wordt. Gelukkig zijn nu alle partijen tevreden.'

'Ik heb met de trainer Lex Schoenmaker nog niet over mijn positie gesproken, maar ik heb bewezen ook op de flanken uit de voeten te kunnen', aldus Hoogendorp. 'Alles in het belang van het team, van ADO Den Haag en van lijfsbehoud. Met mij kan de trainer alle kanten op. Ik zie er naar uit om met Michael Mols te voetballen. Een grote voetballer, de beste van Den Haag.'

VI.nl

Goede zet van ADO, lijkt me.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr feb 09, 2007 8:19 am

ADO-speler dreigt arbiter te vermoorden

DEN HAAG - ADO Den Haag-speler Aleksandar Rankovic (28) komt er met de schorsing van vijf wedstrijden voor zijn rode kaart in het thuisduel met AZ (op 19 januari) nog genadig vanaf. De bedreiging waar de aanklager betaald voetbal in het schikkingsvoorstel melding van maakte, blijkt een bedreiging met de dood te zijn geweest aan het adres van arbiter Kevin Blom.

Nadat de thuisclub een penalty werd onthouden, protesteerde de Serviër heftig, duwde hij Blom weg en voegde hem 'When I see you in the city, I kill you' toe. "De KNVB wil dit desgevraagd bevestigen", zegt woordvoerster Renske Bruinsma. "Je begrijpt dat er niet zo maar vijf wedstrijden schorsing opgelegd worden", aldus de zegsvrouw.

"Ik weet dat er onverstandige dingen zijn gezegd", is de reactie van Piet van der Pol, algemeen directeur van ADO Den Haag. "Daar hebben we met Aleksandar over gesproken en hij had niets tegen de verklaring van de scheidsrechter in te brengen. Daarom hebben we het schikkingsvoorstel ook geaccepteerd."
De T.

Als dit waar is komt ie er wel heel gemakkelijk vanaf ..

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » vr feb 09, 2007 11:43 am

Tis een uit servië hé...... :X
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr feb 09, 2007 12:18 pm

Leg eens uit Alaindebanaan?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr feb 09, 2007 12:21 pm

Het is toch algemeen bekend dat alle scheidsrechter uijt Servië hetzij vermoord, hetzij ondergedoken zijn?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr feb 09, 2007 12:23 pm

:D , meestal dreigen ze juist net zo hard terug die spelers te vermoorden. ;)

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr feb 09, 2007 4:43 pm

Jabu schreef:Leg eens uit Alaindebanaan?
Don't hold your breath. ;)

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » ma feb 12, 2007 12:15 am

Dat doe jij toch wel voor mij? :aai:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » wo feb 14, 2007 12:29 am

In de herfst van 2007 rollen we Ajakes op
Afgelopen zondag heb ik genoten van de wedstrijd FC Den Haag-Ajakes. Helaas hebben we geen punten.

Toch vind ik dat de balans in het voordeel uitpakt van FCDH als geheel. Het eerste breekpunt van de wedstrijd is de sublieme redding van keeper Richard van Nieuwkoop na vijftig seconden. Geen achterstand en misschien geen hopeloze middag. Zijn redding bracht tot de 58ste minuut een FCDH dat gelijkwaardig tot beter was dan Ajakes. Een prachtige lob van aanvaller Santi Kolk bracht het hele stadion in extase.

Het tweede breekpunt was een lullige voorzet die door de handschoenen glipte van mijn eerdere held. Om het verhaal compleet te maken, had Huntelaar ook nog de mazzel van een slap schot dat van richting werd veranderd. Geen uitzinnige supporters die Ajakes met een nederlaag het Zuiderpark uit konden wuiven. Tot ziens in het nieuwe stadion.

Ik ben trots en hoopvol voor de komende tien wedstrijden. Er staat een collectief, we hebben kwaliteit en, last but not least, we hebben alles in eigen hand. Na dertien wedstrijden vijf punten, zeven wedstrijden niet gescoord en een doelsaldo van -14; nu na elf wedstrijden onder Lex negen punten en maar één keer niet gescoord, doelsaldo -6.

Misschien verwijt u mij nu schoolbordenjournalistiek en cijfergegoochel. Maar hier volgt mijn prognose voor de komende tien wedstrijden. We halen dertien punten, het doelsaldo zal licht positief zijn, we houden drie keer de nul. Eindrangschikking, vijftiende plaats.

De opdracht aan iedereen die FC Den Haag een warm hart toedraagt is simpel: bundel alle positieve energie en laat je niet van de wijs brengen door doemdenken. In de herfst van 2007 rollen we Ajakes alsnog op.

De column van John van Ringelenstein(voorzitter van Ado) staat elke dinsdag in AD Haagsche Courant.

Bron: http://www.northside.nl/index.php?subac ... om=&ucat=7&
Die loting voor 1e ronde van de KNVB beker is ook steeds vroeger, zeg. ;)

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo feb 14, 2007 12:34 am

Heeft de voorzitter dat echt geschreven? :drecul2:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » wo feb 14, 2007 1:08 am

Zeker, weliswaar spreekt hij van Ajax en van Ado Den Haag. De site van Midden Noord past dat altijd preventief aan.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo feb 14, 2007 1:09 am

En hij denkt hiermee de supporters rustig te houden?

Plaats reactie