AZ

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 03, 2007 2:32 pm

De strekking is duidelijk. LVG heeft altijd gelijk. :drecul.gif:

Journalisten mogen trainers niet op hun fouten wijzen. Dat zegt hij eigenlijk.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » zo jun 03, 2007 8:13 pm

joey schreef:De strekking is duidelijk. LVG heeft altijd gelijk. :drecul.gif:

Journalisten mogen trainers niet op hun fouten wijzen. Dat zegt hij eigenlijk.
Andersom mag natuurlijk wel :ajaxsmiley.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jun 04, 2007 8:57 am

Voetbal
ma 04 jun 2007, 09:45 | 0 reacties
Miljoenendans om Lazovic
door onze Telesportredactie
ARNHEM - Vitesse heeft van AZ te horen gekregen dat de Alkmaarse club elk bod van PSV op Danko Lazovic zal overtreffen. Beide clubs maken jacht op de Servische aanvaller, die zelf echter heeft aangegeven alleen naar PSV te willen. Lazovic wil komend seizoen per se in de Champions League spelen.

PSV heeft afgelopen week een nieuw bod uitgebracht op de spits van circa 5,5 miljoen euro. Vitesse heeft tot nu toe echter vastgehouden aan een transfersom van 8 miljoen euro. Diverse bronnen melden reeds, dat Lazovic in grote lijnen al rond is met PSV
Krant van Voetske.

----> Wat is dit voor iets raars?? Lazovic wil blijkbaar helemaal niet naar Az.

jabu

Bericht door jabu » ma jun 04, 2007 9:21 am

Maar ze laten PSV wel meer dokken!

Chris

Bericht door Chris » ma jun 04, 2007 9:57 am

Ik dacht trouwens dat AZ het volle pond wilde betalen voor basisspelers die bij Ajax, PSV of Feijenoord voetballen...
Chris a.k.a Giiser

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 04, 2007 10:02 am

Jabu schreef:Maar ze laten PSV wel meer dokken!
Leuk, gaan ze nu PSV opnaaien?

Ik weet niet in welke tijd Scheringa leeft, maar tegenwoordig heeft de speler ook iets te zeggen.

jabu

Bericht door jabu » ma jun 04, 2007 10:26 am

joey schreef:
Jabu schreef:Maar ze laten PSV wel meer dokken!
Leuk, gaan ze nu PSV opnaaien?
Ze zullen daar geen vrienden maken. Vrienden zijn de beiden coaches toch al niet. Streek van Louis om Koeman terug te pakken? Misschien zullen Scheringa en AZ hun pijlen nu ook zo nu en dan op Eindhoven richten. Wat mij betreft des te beter.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 04, 2007 10:27 am

Misschien moet PSV Marcel Brands wegkopen, hehe..... :smallgrin.gif:

Lazovic wil niet naar AZ. Dan houdt het op.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 04, 2007 12:08 pm

ARNHEM - Vitesse heeft van AZ te horen gekregen dat de Alkmaarse club elk bod van PSV op Danko Lazovic zal overtreffen.
Wat een naaistreek, zeg.

Wel opvallend trouwens dat PSV nu schijnbaar al een bod van 5,5 miljoen heeft neergelegd voor Lazovic. Ze hebben al niet veel en dan gaan ze nu zoveel uitgeven aan een twijfelgeval.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jun 04, 2007 12:16 pm

Thomas schreef:
ARNHEM - Vitesse heeft van AZ te horen gekregen dat de Alkmaarse club elk bod van PSV op Danko Lazovic zal overtreffen.
Wat een naaistreek, zeg.

Wel opvallend trouwens dat PSV nu schijnbaar al een bod van 5,5 miljoen heeft neergelegd voor Lazovic. Ze hebben al niet veel en dan gaan ze nu zoveel uitgeven aan een twijfelgeval.
Lazovic wordt onder Koeman weer een twijfelgeval inderdaad. Henk Spaan beschreef dat goed afgelopen zaterdag in het Parool. Lazovic heeft een strakke hand nodig, anders gaat hij rare dingen doen. Koeman is bij uitstek een trainer die dat niet in de hand heeft.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 04, 2007 12:29 pm

'Van Gaal laat Koevermans vallen'

Het ziet ernaar uit dat Danny Koevermans volgend seizoen niet meer de eerste spits is van AZ. De sterke spits zou dit in een gesprek met trainer Louis van Gaal te horen hebben gekregen.

Van Gaal zou Koevermans niet geschikt achten voor de vaderlandse top. Daarnaast krijgt de oud-speler van Sparta Rotterdam komend seizoen extra concurrentie in de persoon van Ari da Silva, die overkomt van Kalmar FF. Verder heeft de Alkmaarse ploeg een bod uitgebracht op Danko Lazovic van Vitesse.

Diverse buitenlandse clubs zouden inmiddels al interesse hebben getoond voor de 28-jarige Koevermans, die het voorbije seizoen nog 22 keer doel trof. Enkele weken geleden werd Glasgow Rangers nog in verband gebracht met de goaltjesdief.
voetbalprimeur.nl

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jun 04, 2007 12:39 pm

Het breekijzer waar HtC naar op zoek is? Van mij hoeft het niet, zal te duur zijn voor zijn rol bij Ajax. Zie liever een jongere speler komen bovendien.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 04, 2007 12:41 pm

Logisch. Hij komt gewoon tekort.

Dembele is vele malen beter en heeft een ongelofelijke potentie. Daarnaast verwacht ik dat LVG komend jaar 433 wilt gaan spelen. Dat is toch meer zijn ding.
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jun 04, 2007 12:45 pm

Martens - Dembele - Jenner
------------Cziommer------

Schaars---------------De Zeeuw
------------Mendes ------
---------? --- ? --- Donk
------------ Waterman--------

Niet eens slecht.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 04, 2007 12:49 pm

Ik zie eerder Martens op 10. Cziommer is niet geschikt als 10 in 433. Te weinig loopvermogen.
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » ma jun 04, 2007 3:14 pm

Jij denkt dat AZ 343 gaat spelen, Dominee?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 04, 2007 4:02 pm

Koef heeft op mij een uitstekende indruk gemaakt, dit seizoen. Ik vind hem niets minder dan Vennegoor of Hesselink. Als Ten Cate een stormram zoekt zou ik Koevermans normaal gesproken een ideale speler vinden, maar op dit moment is hij veel te duur voor Ajax. Dat wordt dus zoeken naar een andere, jongere optie.

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » ma jun 04, 2007 4:05 pm

Alsof AZ mee zou willen werken aan een transfer van Koevermans richting Ajax. Ze blazen nog liever hun eigen stadion op denk ik.
Ik ben

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 04, 2007 4:11 pm

Ruilen tegen Perez? Of willen ze Judas niet meer terug? :wink.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 07, 2007 9:29 am

AZ denkt aan stadion 60.000

ALKMAAR - AZ heeft gisteren de nieuwe bouwtekeningen ontvangen voor de uitbreiding van het DSB-stadion. In hoofdlijnen zijn er twee opties: 1. Uitbreiding naar 40.000 toeschouwers. 2. Uitbreiding naar liefst 60.000 man, wat zou betekenen dat in Alkmaar het grootste stadion van Nederland wordt gerealiseerd. ,,Die laatste mogelijkheid is erg heftig", vindt preses Dirk Scheringa zelf.

Onderzoek heeft aangetoond, dat er een steeds groter draagvlak is voor zijn club. ,,Momenteel zouden we kunnen rekenen op 28.000 man bezetting."

De 'kleinere' uitbreiding dreigt ook verstrikt te raken in de brij van Nederlandse regelgeving. "Wij verlangen in dit land een VOC-mentaliteit. Als je in Amerika ergens aan begint, proberen ze je aan alle kanten te helpen. Hier zeggen ze vooral waarom iets niet kan." Een struikelblok is onder andere de eis dat er 7000 parkeerplaatsen bij moeten komen. Scheringa heeft al een systeem in zijn hoofd, waarbij een leger aan bussen Noord-Holland doorkruist. ,,Ik ga binnenkort praten met de burgemeester van Alkmaar om te bezien of we gezamenlijk tot een oplossing kunnen komen."

Als het collectieve tv-contract volgend jaar afloopt, wil AZ alles in eigen beheer gaan exploiteren. Collega-clubs bezien die insteek met de nodige nieuwsgierigheid, maar Scheringa denkt met die gedurfde manier weer een stap te kunnen maken. ,,We hebben alle expertise in huis." De Alkmaarse club zal niet rigoureus veranderen qua selectie. De huidige onderhandelingen zijn redelijk duidelijk. De overgang van Tim de Cler naar PSV is overigens nog lang niet rond. ,,Er zijn onderhand vier clubs in binnen- en buitenland, die hem willen. Er is al het dubbele geboden van wat PSV bij ons heeft neergelegd, terwijl die clubs ook de indicatie hebben gegeven dat Tim elders veel meer kan verdienen", zegt Scheringa.

In technisch opzicht verandert ook de insteek van Jong AZ: daar zullen in principe geen eerste elftal-spelers meer in actie komen, maar dat wordt voornamelijk een ambitieus team dat mee moet strijden om de titel, met daarbij een sterk accent op doorstroming van eigen jeugd.
Telegraaf

60.000 mensen? Waar moeten die vandaan komen??????

Scheringa gaat dus een spelletje spelen met Tim de Cler, ik ben benieuwd hoe dat afloopt. Na het bedanken van Lazovic verdraagt het ego van Dirruk vast niet nog een tegenvaller.

Iets anders: AZ zou toch groot gaan uitpakken? Maar hier lees ik toch heus dat ze doorgaan met min of meer dezelfde selectie. Zat de VI er naast? :smallgrin.gif:

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jun 07, 2007 10:25 am

Waarom zouden ze ook de selectie moeten uitbreiden? Ze hebben een grote selectie, en met Ari is een vervanger van Arveladze binnen gehaald. + ik geloof dat Agustien terug wordt gehaald. Maarja misschien nog iets voor Boukhari en Lens (gaat verhuurd worden) te vervangen?
Pompiedom

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do jun 07, 2007 12:11 pm

Er lijkt me niets kutter dan voor een half gevuld stadion te spelen.
40000 is al teveel, laat staan 60000.
Luchtkasteel, luchtkasteel...
:icon_redface.gif:

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » do jun 07, 2007 12:17 pm

ASR_AFCA schreef:luchtkasteel...
Dat lijkt me wel een goed idee. Een opblaasbare tweede ring die je bij de minder interessante wedstrijden gewoon leeg laat lopen.

Met een wielerbaan erbij kan dat stadion meteen een beetje bijklussen als luchtfietsarena.

De tweede ring van onze arena zou in het oorspronkelijke ontwerp ook onzichtbaar worden gemaakt voor de wedstrijdjes tegen NEK of Excelsior ofzo, maar toen ging opeens heel suburbia seizoenkaarten kopen en was er alleen nog een gordijntje nodig om af en toe een amfitheatertje te maken.
joey schreef:60.000 mensen? Waar moeten die vandaan komen
Scheringa kennende zal minstens de helft uit de Arena moeten komen. Hij zal toch ook wel een keer zo'n AZ-foldertje dwars door jouw Nee/Nee-sticker heen hebben geduwd?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jun 07, 2007 12:37 pm

Ik kreeg idd ook elke keer de AZ krant, en heb ze vriendelijk gevraagd die niet meer bij mij in de bus te gooien... Wat een troep zeg.

Scheringa weet zelf ook wel dat 60.000 nooit haalbaar zou zijn, simpel weg omdat niet iedereen in Noord-Holland van voetbal houdt, en 2x een stadion van 60.000+ (Arena zijn ze toch ook mee bezig?) elk weekend te vullen onmogelijk is.

Het gaat bij Dirk puur om het feit dat hij groter wil zijn dan Ajax, maar het Suikeroompie van AZ is ook niet de jongste meer, dus ik voorzie dat , mocht de Heer Scheringa dood gaan, dat er weinig over blijft van die Kaas-Ketels.
Pompiedom

Daniel

Bericht door Daniel » do jun 07, 2007 5:56 pm

In Alkmaar wonen iets van 95000 man.. Hoe willen ze een stadion van meer dan de helft van het inwoneraantal vullen als alle supporters bijna alleen maar uit Alkmaar komen? :confused.gif:
Laatst gewijzigd door Daniel op do jun 07, 2007 6:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten