PSV 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Re: PSV 2010-2011

Bericht door mattie » zo feb 20, 2011 9:10 pm

FF kijken thuis tegen Willem II worden er 2 van het veld gestuurd. Vandaag weer het zelfde.
Tjonge Tjonge wat een scheidsrechters korps.
Als je goed kijkt naar de herhaling heeft Gudelje gelijk... Die Toivonen gaat op zijn voet staan en geeft een klein duwtje. Geel wat absoluut geen Geel waard is of had moeten zijn.
Dus Toivonen geeft tegen AZ een elleboog waarmee hij wegkomt. Vandaag onder het oog van die eikel smeert hij een gele kaart aan.

Diegene die volgende week rood aansmeert aan Toivonen krijgt van mij een taart...
Mag ook met een brancard het veld verlaten.. Zelfde taart :bomb.gif: :00001595.gif:
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 20, 2011 9:55 pm

999 schreef:
joey schreef:Pas gewoon de spelregel toe, dan heb je niet al die discussies.
Dan zou dus Toivonen rood gehad moeten hebben ..

Ja, maar de scheidsrechter kan niet bestraffen wat hij niet ziet.

Jan Wouters deed dat ooit bij Steur en kreeg een paar wedstrijden schorsing. Ik weet niet of de KNVB er werk van maakt maar ik zou het me kunnen voorstellen.

Geniepig ventje, die Toivonen.
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo feb 20, 2011 10:02 pm

Hij vond het zelf professioneel, als ik z'n woorden goed interpreteerde.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » zo feb 20, 2011 10:10 pm

joey schreef:
999 schreef:
joey schreef:Pas gewoon de spelregel toe, dan heb je niet al die discussies.
Dan zou dus Toivonen rood gehad moeten hebben ..

Ja, maar de scheidsrechter kan niet bestraffen wat hij niet ziet.

Jan Wouters deed dat ooit bij Steur en kreeg een paar wedstrijden schorsing. Ik weet niet of de KNVB er werk van maakt maar ik zou het me kunnen voorstellen.

Geniepig ventje, die Toivonen.
Haverkort moet dat zien, ( of gezien hebben ) hij kijkt immers naar het opstootje ...
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 20, 2011 10:54 pm

Suarez vs. Bakkal?
IK GELOOF!!!!!!

Duke

Bericht door Duke » ma feb 21, 2011 10:20 am

'Aansteller' Toivonen is de nieuwe Suárez

EINDHOVEN - Ondeugende oogjes, plagerige woorden, een beetje trots. Ola Toivonen weet dat hij PSV een heel eind op weg heeft geholpen richting de overwinning tegen NAC. Zijn directe tegenstander kreeg binnen een kwartier tweemaal een gele kaart.

De Zweedse international geeft eerlijk toe dat hij in de vijfde minuut op de voet van Nemanja Gudelj is gaan staan. Maar van provoceren wil hij niets weten. ,,Ik ben gewoon slim in het veld. Zijn reactie was niet zo slim.''

Dom
Het talent uit de eigen opleiding van NAC Breda vertelt een verhaal dat strookt met de televisiebeelden en foto's. Het is de vraag of de aanklager betaald voetbal daar vandaag nog iets mee doet. ,,Toivonen stond veel te lang op mijn voet om het per ongeluk te laten zijn,'' zegt Gudelj. ,,Hij drukte ook nog even door. Ik gaf hem een klein duwtje en hij viel overdreven. Dom van mij, dat ook natuurlijk.''

Tien minuten later ging Gudelj opnieuw in de fout, ditmaal met een tackle op Toivonen, die theatraal bleef rollen. ,,Ik raak hem, maar vervolgens ligt hij te huilen op het veld.''

Geen suárez
PSV-coach Fred Rutten wil niets weten van een Luis Suarez-achtige reputatie voor Toivonen. Hij noemt het beeldvorming. ,,Ola is moeilijk te bespelen, draait kort weg. Dan doen tegenstanders soms dingen die onreglementair zijn.''

Toch staat de blonde Zweed inmiddels bekend als een vervelend mannetje binnen de lijnen. In de vorige thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag had hij het bij een corner aan de stok met Ramon Leeuwin. Toen kregen beide kemphanen geel.

Slim of verwerpelijk, dat is de vraag na de acties van Toivonen. Zijn team werd er beter van, dat staat buiten kijf. Wie weet wat er was gebeurd als NAC de laatste 75 minuten ook met elf man op het veld had gestaan?

Al tien keer rood
Toivonen heeft het de laatste weken haperende PSV in elk geval naar een evenaring van een eredivisierecord geleid. Ajax zorgde vorig seizoen voor een unicum, met tien tegenstanders die met rood naar de kant zijn gestuurd. Met nog tien duels voor de boeg hebben de Eindhovenaren dat aantal al gehaald. (MARTIJN VAN BEETEN)
www.ad.nl

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ook Toivonen anders behandeld gaat worden door scheidsrechters.

Salvador Dali

Duke

Bericht door Duke » ma feb 21, 2011 12:34 pm

@thijsslegers
thijsslegers
Aanklager tuchtcommissie: Geen vooronderzoek naar #toivonen #PSV
Verrassend. :excited.gif:

Salvador Dali

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma feb 21, 2011 2:20 pm

Belachelijk! Als je een schopje uitdeelt, dan is het rood volgens de regels als er geen bal in de buurt is. Ik zie het verschil niet met het bewust op iemands voet gaan staan. Misschien dat de KNVB Toivonen als bal ziet, dan kan ik het weer snappen! :1evil.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » ma feb 21, 2011 2:43 pm

Met 2 maten meten heet dit in normaal voetbaljargon :hypocrite.gif:
Aissati geschorst door TV-beeldenGepubliceerd door Eredivisievoetbal.com op 17 februari 2011

Ismail Assati is op basis van TV-beelden geschorst voor drie wedstrijden, waarvan een duel voorwaardelijk. De speler van Vitesse beging een overtreding op Wout Brama tijdens de competitiewedstrijd tegen FC Twente die niet werd waargenomen door scheidsrechter Danny Makkelie.

Op TV was echter wel duidelijk te zien dat hij bovenop het been van de Twente-speler ging staan. Op basis van die beelden werd er een onderzoek ingesteld en was de aanklager betaald voetbal van mening dat Aissati zich schuldig heeft gemaakt aan ernstig gemeen spel.

Vitesse en de speler besloten donderdag om akkoord te gaan met een schikkingsvoorstel van de aanklager, hetgeen inhoudt dat de Marokkaanse speler de komende twee matches aan de kant staat.

Tijdens de wedstrijd Vitesse – VVV Venlo op 5 maart kan Ismail Aissati weer in actie komen voor zijn ploeg

Blijkbaar van een andere orde... KNPSVB :666.gif:
Vakkie 129

mattie

Bericht door mattie » ma feb 21, 2011 3:24 pm

hoe wordt ik landskampioen... :1evil.gif:
Kessler heeft zijn voorliefde voor Twente en is nu weg.

Maar goed mijn aanbod staat nog steeds.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma feb 21, 2011 4:13 pm

Ach, Toivonen scoort toch alleen maar tegen de kleine clubs.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

mattie

Bericht door mattie » ma feb 21, 2011 6:42 pm

Jinne schreef:Ach, Toivonen scoort toch alleen maar tegen de kleine clubs.
Of hij zorgt ervoor dat de tegenstander met 10 man komt te staan :mad17.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 21, 2011 7:58 pm

999 schreef:Is al de tiende keer dat Psv tegen tien man staat ..
Na Wiedemijer hielp nu Haverkort psv een handje. psv heeft de scheidsrechters bepaald niet tegen. Wegeteef gaf Lensky in Utrecht ook een rode kaart om niets, tegen psv.

Toivonen is niets kwalijk te nemen, de scheids wel. Al helpt Toivonen zichzelf hier niet mee, want a.s. zondag ligt ie onder een vergrootglas. Hetgeen Suarez ook geregeld overkwam. Iedere 50/50 kreeg hij tegen.

En die Gudelj moet een draai om z'n oren hebben. Net als die Leemans van VVV gisteren. Niet naar de grond gaan in een duel wanneer je al geel hebt.

Duke

Bericht door Duke » ma feb 21, 2011 10:31 pm

Goed nieuws:
Thijs Slegers: #PSV praat na dit seizoen over contractverlenging van trainer Fred Rutten. TD Marcel Brands: 'We zijn tevreden.'

Salvador Dali

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma feb 21, 2011 10:34 pm

Veel prijzen, veel progressie en mooi voetbal. :smallgrin.gif:

999

Bericht door 999 » ma feb 21, 2011 10:44 pm

wimpey schreef:
999 schreef:Is al de tiende keer dat Psv tegen tien man staat ..
Na Wiedemijer hielp nu Haverkort psv een handje. psv heeft de scheidsrechters bepaald niet tegen. Wegeteef gaf Lensky in Utrecht ook een rode kaart om niets, tegen psv.

Toivonen is niets kwalijk te nemen, de scheids wel. Al helpt Toivonen zichzelf hier niet mee, want a.s. zondag ligt ie onder een vergrootglas. Hetgeen Suarez ook geregeld overkwam. Iedere 50/50 kreeg hij tegen.

En die Gudelj moet een draai om z'n oren hebben. Net als die Leemans van VVV gisteren. Niet naar de grond gaan in een duel wanneer je al geel hebt.
Mario v.d. Ende denkt daar toch iets anders over en vindt het onbegrijpelijk dat de aanklager geen verdere stappen onderneemt ( volgens hem werd enkele jaren geleden v.d. Haar voor een soortgelijk geval wel geschorst voor 2 wedstrijden ).Hij spreekt van een bewuste overtreding die minimaal rood had moeten zijn.Zelf zou hij, indien hij het had geconstateerd Guldelje geel hebben gegeven voor duwen van de tegenstander( Met twee vingers ).Verder vond hij het interview naderhand van Toivonen het bewijs dat het bewust is gegaan.Ook gaf ie aan te verwachten dat er tegen Toivonen zijn vallen enz. nu wel anders gekeken zal worden door de scheidsrechters ..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » di feb 22, 2011 8:28 am

Ex-arbiters fluiten aanklager betaald voetbal terug in zaak Toivonen
OP TENEN GETRAPT

AMSTERDAM – Mario van der Ende, Dick Jol en Roelof Luinge fluiten de aanklager betaald voetbal van de KNVB terug. Die besloot in de week voor de eredivisie-topper PSV-Ajax géén vooronderzoek in te stellen naar de overtreding van Ola Toivonen, die – duidelijk zichtbaar op de tv-beelden – op de voet van NAC-speler Nemanja Gudelj ging staan. „Het ging om onbehoorlijk, onbesuisd gedrag”, liet een woordvoerder van de voetbalbond weten. „Daarop staat een gele kaart. De aanklager doet alleen onderzoek naar overtredingen die eventueel met rood bestraft hadden kunnen worden.” Het drietal ex-arbiters is evenwel op zijn teentjes getrapt. „Dit was rood.”

De jurisprudentie lijkt het gelijk van Jol, Van der Ende en Luinge te bevestigen. In de bekerfinale van 2004 tussen FC Utrecht en FC Twente ging Hans van de Haar op de voet van Patrick Pothuizen staan. Het voorval ontging Luinge, maar op basis van de tv-beelden werd Van de Haar alsnog geschorst. „Drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk”, weet de huidige speler van Spakenburg nog. „De hele wereld viel toen over mij heen. Ik ben ervan overtuigd dat een speler van een topclub in het voordeel is. Hier klopt iets niet.”

Mario van der Ende is stellig en pakt het spelregelboek erbij. „Regel 12, overtredingen en onbehoorlijk gedrag”, doceert de geboren Hagenaar. „Bij overtredingen zijn er drie basiscriteria: onvoorzichtig, onbesuisd en buitensporige inzet. Een duw in de rug is bijvoorbeeld onvoorzichtig. Een verdere sanctie is dan niet nodig”, aldus Van der Ende.

„Een onbesuisde actie is het als een speler heeft gehandeld zonder het gevaar of de gevolgen voor de tegenstander in ogenschouw te nemen. Daar moet een gele kaart voor worden gegeven. En volgens de aanklager betaald voetbal was hier in het geval Toivonen sprake van. Ik ben echter overtuigd van buitensporige inzet”, zegt de ex-toparbiter.

Hij citeert: „Van buitensporige inzet is sprake als de speler de noodzakelijke inspanning ver overschrijdt en risico loopt zijn tegenstander te blesseren. Een speler die met buitensporige inzet speelt, dient het veld met rood te verlaten. De aanklager gaat – door het langdurig op de voet staan door Toivonen – aan het bewuste risico om een blessure te veroorzaken voorbij.”

Ook voor Dick Jol is het klip en klaar. „Als ik dit zou zien, is het ‘hoedjewip wegwezen’. Dat is voor mij geen enkele discussie. Hij doet dit bewust”, aldus de Scheveninger, die zich daarin weet gesteund door de reactie van Toivonen in Telesport. „Ik ben gewoon slim in het veld”, zei de Zweed. „Hij pleegt een bewuste, fysieke overtreding op Gudelj. En dus is er maar één straf: rood”, aldus Jol, die het onbestaanbaar vindt dat de PSV’er hiermee wegkomt. „Dat was met Otman Bakkal bij Luis Suarez bij de laatste Ajax-PSV ook al zo.”

Roelof Luinge sluit zich bij het tweetal aan. „Dit is een geval van ernstig gemeen spel. Hij gaat overduidelijk opzettelijk op de voet staan, maakt geen trappende beweging, maar doet alsof hij een sigaret uittrapt. Ik vind het een rode kaart.”

Kort na de wedstrijd zei PSV-trainer Fred Rutten dat hij het bewuste moment niet had waargenomen. Na het zien van de beelden vindt hij het „heel moeilijk om te zeggen of het bewust gebeurt of niet. „Dit soort dingen gebeurt wel eens, in het heetst van de strijd. Ik heb het als speler zelf ook wel eens gehad, bij het weglopen. En daar dan op reageerde.”

Rutten heeft het er nog niet over gehad met Toivonen. „Ik laat daar meestal eerst 24 uur overheen gaan, maar wil er ook geen groot thema van maken. Ik heb niet het gevoel dat Ola een bepaalde reputatie heeft. En je moet ook eens kijken hoeveel schoppen hij in een wedstrijd krijgt, zeker het laatste halfjaar.” Moet er niettemin een kaart staan op ‘teentjetrappen’? „Dat is altijd een interpretatie van de scheidsrechter”, aldus Rutten.

Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond wil niet inhoudelijk op de zaak reageren. „De arbitrage hoort zich te conformeren aan het oordeel van de aanklager.”
Blij met de punten ...

Baseman

Bericht door Baseman » di feb 22, 2011 8:56 am

Een rode kaart geven als een speler op iemand zijn voet gaat staan :drecul.gif:
Dan eindigen alle teams met minder dan 5 man denk ik...één van de meest gemaakt overtredingen.

Een hoop ophef om niets. Actie - reactie, waarbij Gudelj erg dom reageert. De reactie wordt namelijk altijd gezien, dat zou hij toch al heel lang moeten weten.

Duke

Bericht door Duke » di feb 22, 2011 9:03 am

Met alle respect, maar als jij het over PSV hebt, heb ik moeite je serieus te nemen. :aai.gif:
Suarez naait niet om het naaien, Toivonen wel

COLUMN Het bekt wel lekker op zich, 'de nieuwe Suarez'. Maar Ola Toivonen is natuurlijk geen nieuwe Suarez. Dat Chris Zegers-haar alleen al, met die eigenwijze blonde lok, tot net over zijn ogen.

In Zuid-Amerika houden ze daar helemaal niet van, van Chris Zegers-haar. Mannen met lang haar knopen daar liever een stuk kabeltouw om hun voorhoofd, of ze laten het woest wapperen juist, zoals Mario Kempes en Leopoldo Luque.

Eerst een crèmespoeling, daarna föhnen en dan nonchalant een beetje wax, zoals Chris Zegers en Ola Toivonen; Zuid-Amerikaanse mannen doen daar niet aan. Dat vinden ze voor mietjes.

Maar het echte bewijs dat Toivonen vooral niet de nieuwe Suarez is, leverde hij zondagavond zelf, toen hij uit ging leggen hoe dat nou zat met al die irritante provocaties. ,,Ik ben gewoon slim in het veld,'' zei Ola Toivonen toen. Hij glimlachte er een heel klein beetje bij.

Het is zo'n ogenschijnlijk alledaagse quote die alles zegt. Luis Suarez zou dat nooit zeggen over zichzelf, dat hij 'gewoon slim is in het veld'. Die ziet dat namelijk niet zo. Die besluit dat niet van tevoren, dat hij vandaag eens even lekker slim gaat zijn in het veld. Die hoeft niet zo nodig slim te zijn. Die wil winnen en verder niets.

Steeds als Luis Suarez een tegenstander naaide, door weer eens opzichtig over een been heen te duikelen, besloot hij dat in een fractie van een seconde. In het heetst van de strijd, zeg maar. Luis mag dan over lijken gaan, een uitgekookte moordenaar is het natuurlijk niet. Veel eerder een etterbak. Een irritante smeerlap, desnoods.

Die beet in het sleutelbeen van Otman Bakkal, het was waanzin, maar het gebeurde opeens, midden in een kooigevecht. Een soort poging tot doodslag, maar niet met voorbedachte rade. Luis was boos en dan wordt hij een beetje knettergek, soms.

Maar Suarez naait niet om het naaien. Toivonen wel. Je zag dat gelijk bij die twee momenten met Gudelj zondag. Het was nog net niet ingestudeerd, maar wel overduidelijk van te voren bedacht.

Eerst je noppen in de voet van je tegenstander planten, stomtoevallig de aller jongste speler in het veld. Daarna sluw wachten op een reactie en dan opzichtig doorrollen, als een crash test dummy, alsof je doodgaat bijna. Het is matennaaien uit het boekje. Zuigen met een grote z.

Je zou dat slim kunnen noemen, want zijn elftal had er overduidelijk baat bij. Als Ola Toivonen niet zo oneindig slim was geweest, had PSV misschien wel helemaal niet gewonnen zondag.

Maar toch. Ola Toivonen kan doorvoetballen tot hij een ons weegt, zo groots als Luis Suarez zal hij nooit worden uitgezwaaid. Nergens. Ola Toivonen is typisch zo'n voetballer die je onmogelijk in je hart kunt sluiten, hoeveel wedstrijden hij ook voor je wint. Een speler waar je soms heel koud van wordt, maar nooit echt warm.

Te slim, denk ik, in het veld. (SJOERD MOSSOU)
www.ad.nl

Salvador Dali

Baseman

Bericht door Baseman » di feb 22, 2011 9:13 am

Duke schreef:Met alle respect, maar als jij het over PSV hebt, heb ik moeite je serieus te nemen.
Leuk voor je, maar wat heeft dat met de overtreding an sich te maken?
Het staan op iemands voet komt iedere wedstrijd heel regelmatig voor, dus een rode kaart als sanctie is onzin.

Doordat het deze keer toevallig goed te zien is op tv, vinden ineens een paar ex-scheidsrechters het nodig om hoog van de toren te blazen. Ik heb deze mannen echter nooit een rode kaart zien uitdelen voor deze overtreding.
Ze hadden allebei geel moeten krijgen en Toivonen had zich niet zo moeten aanstellen.

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 22, 2011 9:29 am

Je hebt op iemands tenen staan en op iemands tenen staan...

Maar goed. DeZe discussie is kansloos met jou.
IK GELOOF!!!!!!

Duke

Bericht door Duke » di feb 22, 2011 9:30 am

Kijk, dat klinkt al heel anders. Natuurlijk is het dom van Gudelj om zich zo te laten provoceren, maar Toivonen is natuurlijk verre van onschuldig in deze. Daar ging je me in eerste instantie iets te makkelijk aan voorbij. Maar goed, hij zal de komende wedstrijden wel wat beter in de gaten gehouden worden, te beginnen met komende zondag. :smallgrin.gif:
Toivonen onbestraft; wat een zeldzame flauwekul

COLUMN Om een of andere reden heeft de KNVB Ola Toivonen de hand boven het hoofd gehouden. Misschien om de competitie aan de top spannend te houden, om PSV op volle sterkte zondag tegen Ajax te laten aantreden, iets anders kan ik niet bedenken nadat gisteren is besloten de Zweed niet alsnog te straffen.

In het thuisduel met NAC beging de spits een aartsgemene overtreding op Gudelj. Hij plantte zijn voet op die van de Bredanaar, draaide zijn noppen nog wat om extra letsel toe te brengen en speelde voor het overige de vermoorde onschuld. Misselijkmakend. Zo'n actie heeft, in tegenstelling tot wat sommige professionals vinden, helemaal niets met voetballen te maken. De Scandinaviër komt er helaas mee weg.

De scheidsrechter had niets gezien, dus de aanklager van de KNVB had er wat mee kunnen doen. Dat doet hij echter niet omdat het hier een overtreding betreft waarvoor een gele kaart staat, die kan achteraf niet gecorrigeerd worden.

Volgens 'Zeist' was hier sprake van 'onbehoorlijk, onbesuisd gedrag' (geel). Was het 'ernstig gemeen spel' geweest, dan was een rode kaart op zijn plaats geweest en had de aanklager zijn gang kunnen gaan.

Wat een zeldzame flauwekul. Met zulke subjectieve argumentatie kun je alle kanten uit. Wat Toivonen deed was onbehoorlijk, onbesuisd, ernstig en gemeen tegelijk.

Je hebt geen in spelregels vastgelegd etiket nodig om te zien wat voor een waardeloze actie Toivonen maakte. Het was een streek waarvan je hoopt dat geen kind hem gezien heeft. Het is vuil, stiekem en provocerend. Voor zulke geintjes moet je eigenlijk onmiddellijk het veld afgestuurd worden.

Toivonen heeft inmiddels een bedenkelijke naam opgebouwd. Hij is een gemaakte valsspeler die zichzelf heeft aangeleerd dat deze streken erbij horen.

Ook daarom is het jammer dat de KNVB deze jongen bewust laat ontsnappen. Een topspeler met zo'n prominente rol in de voetbalplaatjescampagne van Albert Heijn moet zijn plaats weten en had zondag op de tribune moeten zitten. (CHRIS VAN NIJNATTEN)
www.ad.nl

Salvador Dali

Duke

Bericht door Duke » di feb 22, 2011 9:54 am

Kromkamp terug naar Go Ahead Eagles

DEVENTER - Jan Kromkamp keert volgend seizoen zo goed als zeker terug naar Go Ahead Eagles.

De oud-international van PSV is in Deventer een contract voor drie seizoenen overeengekomen. Alleen over de constructie van het contract hebben beide partijen vandaag (dinsdag) nog een laatste bespreking. Het is de bedoeling dat Kromkamp (30) bij Go Ahead ook de kans krijgt om de eerste stappen in de richting van een trainerscarrière te zetten.

In 2000 vertrok Kromkamp uit de Adelaarshorst. Hij verkaste voor 3 miljoen gulden naar AZ. Via Alkmaar, Villarreal, Liverpool en PSV keert Kromkamp dadelijk terug naar Deventer. Hij liet vorig jaar in de buurt van Apeldoorn al een nieuw huis bouwen, voorbereid op een toekomst in Oost-Nederland.

Kromkamp speelde bij PSV in 2009 zijn laatste wedstrijden in het eerste elftal. Daarna belandde hij op een zijspoor. Zijn contract loopt aan het eind van dit seizoen af. De verdediger, die al een hele tijd zijn dagen slijt bij Jong PSV, behoort in Eindhoven tot de grootverdieners.
www.ed.nl

Ben benieuwd wat hij nog kan, kan een mooie aanwinst zijn voor de Eagles, samen met Resit Schuurman.

Salvador Dali

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di feb 22, 2011 10:01 am

Zal binnen no-time geblesseerd raken.

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 22, 2011 10:09 am

Jan Wouters werd ooit achteraf geschorst omdat hij op de voet van Johan Steur ging staan. Steur reageerde en kreeg rood.
Ik vind het rood, want bewust. De aanklager is aan het marchanderen geslagen omdat zondag PSV-Ajax op het programma staat.

Lees op PN dat Brands heel tevreden is over Rutten, en dat hij in de zomer met hem om de tafel wil zitten om te praten over contractverlenging. Het contract van Rutten loopt nog tot 2012.

Begrijp ik niets van. Zo geweldig gaat het niet en de topclubs staan niet voor Rutten op de stoep. Ik zou dus rustig wachten.
Het stinkt aan alle kanten!

Gesloten