PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 22, 2007 5:57 pm

Zoals?
brigade zuid schreef:
Thomas schreef:Precies. Shit happens.
Jaja totdat het AJAX overkomt..
Natuurlijk baal ik dan opzichtig, als supporter zijnde. Maar ik ga echt niet lopen janken dat de KNVB tegen Ajax is.

999

Bericht door 999 » zo apr 22, 2007 6:03 pm

Psv heeft nog net zoveel ( geen ) kans als wij hoor !!!!!.
Blij met de punten ...

generaal

Bericht door generaal » zo apr 22, 2007 6:04 pm

Gomes naar Inter, Kalac naar PSV (dat is wel klote), Lazovic naar PSV (ook kut), Adriaanse naar PSV (lijkt me een hele goede zaak), Farfán voor een hoop euro's naar Spanje (club weet ik niet) en Alex wordt niet verkocht. Chelsea wil hem met alle geweld naar Engeland halen: Mocht dit toch niet lukken, dan tekent hij een nieuw contract en speelt hij nog één seizoen in Eindhoven.

999

Bericht door 999 » zo apr 22, 2007 6:05 pm

En toen werd jij wakker .........
Blij met de punten ...

generaal

Bericht door generaal » zo apr 22, 2007 6:05 pm

Voetske schreef:En toen werd jij wakker .........
Dit soort reacties verwachtte ik al wel.

999

Bericht door 999 » zo apr 22, 2007 6:09 pm

generaal schreef:
Ben ik blij dat ik je verwachting heb waargemaakt ... komop Generaal .......... Always Look On the Bright Side of Life ..........
Blij met de punten ...

generaal

Bericht door generaal » zo apr 22, 2007 6:11 pm

Voetske schreef:
generaal schreef:
Ben ik blij dat ik je verwachting heb waargemaakt ... komop Generaal .......... Always Look On the Bright Side of Life ..........
Ik heb een serieuze bron, maar die mag ik niet posten, sorry. In de zomer zal wel blijken of ik gelijk heb. Dat Alves naar Ajax gaat en Powel naar AZ vertrekt vind ik ook best verrassend trouwens, maar dat is off-topic.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 22, 2007 6:13 pm

generaal schreef:Gomes naar Inter, Kalac naar PSV (dat is wel klote), Lazovic naar PSV (ook kut), Adriaanse naar PSV (lijkt me een hele goede zaak), Farfán voor een hoop euro's naar Spanje (club weet ik niet) en Alex wordt niet verkocht. Chelsea wil hem met alle geweld naar Engeland halen: Mocht dit toch niet lukken, dan tekent hij een nieuw contract en speelt hij nog één seizoen in Eindhoven.
Dat geld voor Farfan was te verwachten. Lazovic als vervanger van Farfan en Kalac als vervanger van Gomes is een grote achteruitgang en Co moet nog maar bewijzen dat hij het bij PSV redt. Ik denk niet dat de achterban te lang geintjes zal accepteren over opbouw en het aanleren van aanvallend voetbal, zodra er punten verspeeld gaan worden.

Oftewel alleen het eventueel blijven van Alex zou een grote opsteker zijn. :aai:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo apr 22, 2007 6:14 pm

generaal schreef:
Voetske schreef:
generaal schreef: Dit soort reacties verwachtte ik al wel.
Ik heb een serieuze bron, maar die mag ik niet posten, sorry. In de zomer zal wel blijken of ik gelijk heb. Dat Alves naar Ajax gaat en Powel naar AZ vertrekt vind ik ook best verrassend trouwens, maar dat is off-topic.
Serieuze bron ? Daar staan de voetbalfora VOL mee X'D :rofl:

generaal

Bericht door generaal » zo apr 22, 2007 6:21 pm

Neefkens schreef:
generaal schreef:
Voetske schreef: Ben ik blij dat ik je verwachting heb waargemaakt ... komop Generaal .......... Always Look On the Bright Side of Life ..........
Serieuze bron ? Daar staan de voetbalfora VOL mee X'D :rofl:
Weet ik. Als ik interessant kwam doen, dan strooide ik wel met prut voor Ajax en toppers voor PSV. De waarheid is helaas anders. Ik word niet vrolijk van Lazovic en Kalac, maar dat Adriaanse die rooie Bertus af komt lossen, vind ik een hele goede zaak (ook gezien de lange termijn).

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 22, 2007 6:22 pm

Alves naar Ajax? Ja hoor. Het eventuele geld van Sneijder gaan we uitgeven aan Alves. :yes:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

generaal

Bericht door generaal » zo apr 22, 2007 6:22 pm

Jesse schreef:Alves naar Ajax? Ja hoor. Het eventuele geld van Sneijder gaan we uitgeven aan Alves. :yes:
Huntelaar gaat weg hoor.

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo apr 22, 2007 6:23 pm

Ik moet het allemaal nog zien gebeuren, maar zou in ieder geval niet erg vrolijk worden van deze transfers. Kan iemand mij uitleggen (generaal?) waarom Alex zou bijtekenen en blijven?? Dat lijkt me echt de meest onlogische zet die Chelsea maar kan doen.

Verder: Alves hoef ik niet. Co naar PSV ook niet, want dat zou pijn doen. LvG bij AZ en CA bij PSVau... :sad:
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 22, 2007 6:23 pm

Daar zou ik nog eens ongelukkig van worden. Dat Huntelaar niet te behouden valt, ok. Maar dat we er Alves voor terug gaan halen. :sad:

Als we zelf degelijke scouts hadden gehad, dan hoefden we niet zo vaak veel teveel geld te betalen aan Heerenveen.

Arwin

Bericht door Arwin » zo apr 22, 2007 6:24 pm

Precies, ik kan hier nu ook gaan zeggen dat ik van een betrouwbare bron informatie heb gekregen en een stuk of 10 transfers opnoemen voor de komende zomer. Zeker weten dat er wel een goede bij zit en dan zeg ik: zie je wel, maar jullie geloofden me niet. Dat de rest niet uitkwam, was omdat er wat zaken waren veranderd, maar ik sprak de waarheid, dat zie je aan die ene die wel klopt.

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 22, 2007 6:25 pm

generaal schreef: Huntelaar gaat weg hoor.
Oh ja, dat is waar ook.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

generaal

Bericht door generaal » zo apr 22, 2007 6:27 pm

De Dominee schreef:Ik moet het allemaal nog zien gebeuren, maar zou in ieder geval niet erg vrolijk worden van deze transfers. Kan iemand mij uitleggen (generaal?) waarom Alex zou bijtekenen en blijven?? Dat lijkt me echt de meest onlogische zet die Chelsea maar kan doen.

Verder: Alves hoef ik niet. Co naar PSV ook niet, want dat zou pijn doen. LvG bij AZ en CA bij PSVau... :sad:
Chelsea wil Alex dolgraag naar Stamford Bridge halen, maar het is allerminst zeker dat Alex überhaupt naar Engeland kan (te oud voor de uitzonderingsregel en as we speak nog onvoldoende interlands voor een Engelse transfer).

generaal

Bericht door generaal » zo apr 22, 2007 6:28 pm

Arwin schreef:Precies, ik kan hier nu ook gaan zeggen dat ik van een betrouwbare bron informatie heb gekregen en een stuk of 10 transfers opnoemen voor de komende zomer. Zeker weten dat er wel een goede bij zit en dan zeg ik: zie je wel, maar jullie geloofden me niet. Dat de rest niet uitkwam, was omdat er wat zaken waren veranderd, maar ik sprak de waarheid, dat zie je aan die ene die wel klopt.
Laten we het er op houden dat ik wat BVO-contacten heb. Powel naar AZ verraste me toch wel het meest. Man U leek eerst de enige serieuze gegadigde voor Huntelaar, maar omdat Trezeguet naar Lyon verkast wordt Huntelaar nu ook door Juve met argusogen gevolgd.

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo apr 22, 2007 6:28 pm

De kans is echter bijzonder groot dat hij volgend jaar nog steeds geen vergunning voor Engeland krijgt. Tijd om te cashen voor Chelsea dus lijkt me.

Co naar PSV gaat er bij mij écht niet in. Kan haast niet. LvG en CA bij onze grootste concurrenten :sad:

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo apr 22, 2007 6:31 pm

generaal schreef:
Arwin schreef:Precies, ik kan hier nu ook gaan zeggen dat ik van een betrouwbare bron informatie heb gekregen en een stuk of 10 transfers opnoemen voor de komende zomer. Zeker weten dat er wel een goede bij zit en dan zeg ik: zie je wel, maar jullie geloofden me niet. Dat de rest niet uitkwam, was omdat er wat zaken waren veranderd, maar ik sprak de waarheid, dat zie je aan die ene die wel klopt.
Laten we het er op houden dat ik wat BVO-contacten heb. Powel naar AZ verraste me toch wel het meest. Man U leek eerst de enige serieuze gegadigde voor Huntelaar, maar omdat Trezeguet naar Lyon verkast wordt Huntelaar nu ook door Juve met argusogen gevolgd.
Had jij het ook niet over een zekere transfer van een Fransman? Ik geloof liever mensen met echte bronnen :yes:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo apr 22, 2007 6:31 pm

generaal schreef:
Dus Ajax gaat flink cashen komende zomer. Een vertrek van zowel KJH als Sneijdert zou me verbazen en teleurstellen overigens. Sneijder mag vertrekken, KJH liever niet. En Ajax haalt alleen Alves generaal...?

generaal

Bericht door generaal » zo apr 22, 2007 6:37 pm

Raymon schreef:
generaal schreef:
Had jij het ook niet over een zekere transfer van een Fransman? Ik geloof liever mensen met echte bronnen :yes:
Dat had ik van internet geplukt, dit niet.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 22, 2007 6:38 pm

Jesse schreef:
generaal schreef: Huntelaar gaat weg hoor.
Oh ja, dat is waar ook.
Ik denk dat ie daar wel gelijk in heeft hoor.. ik denk niet dat KJH blijft.

generaal

Bericht door generaal » zo apr 22, 2007 6:39 pm

De Dominee schreef:
generaal schreef:
Dus Ajax gaat flink cashen komende zomer. Een vertrek van zowel KJH als Sneijdert zou me verbazen en teleurstellen overigens. Sneijder mag vertrekken, KJH liever niet. En Ajax haalt alleen Alves generaal...?
Natuurlijk laat Ajax het niet bij Alves. Maar daarvan weet ik dat 't speelt: Naar verluidt gaat Ajax 22 miljoen bieden (voor KJH gaan ze ook dik cashen overigens). Kluivert keert wellicht terug naar Ajax tegen een laag salaris met een prestatiecontract als pinchitter: Wel leuk voor de achterban denk ik. Bij PSV mag ie in ieder geval niet verder.
Laatst gewijzigd door generaal op zo apr 22, 2007 6:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo apr 22, 2007 6:41 pm

22 miljoen?! :X Daar kunnen we 4 (!!) toppers van halen. Defour, Alex Silva en nog 2. Nee, Alves mogen ze houden. ZEKER voor dat bedrag!!

Gesloten