Natuurlijk baal ik dan opzichtig, als supporter zijnde. Maar ik ga echt niet lopen janken dat de KNVB tegen Ajax is.brigade zuid schreef:Jaja totdat het AJAX overkomt..Thomas schreef:Precies. Shit happens.
PSV deel 2
Gomes naar Inter, Kalac naar PSV (dat is wel klote), Lazovic naar PSV (ook kut), Adriaanse naar PSV (lijkt me een hele goede zaak), Farfán voor een hoop euro's naar Spanje (club weet ik niet) en Alex wordt niet verkocht. Chelsea wil hem met alle geweld naar Engeland halen: Mocht dit toch niet lukken, dan tekent hij een nieuw contract en speelt hij nog één seizoen in Eindhoven.
Ik heb een serieuze bron, maar die mag ik niet posten, sorry. In de zomer zal wel blijken of ik gelijk heb. Dat Alves naar Ajax gaat en Powel naar AZ vertrekt vind ik ook best verrassend trouwens, maar dat is off-topic.Voetske schreef:Ben ik blij dat ik je verwachting heb waargemaakt ... komop Generaal .......... Always Look On the Bright Side of Life ..........generaal schreef:Dit soort reacties verwachtte ik al wel.Voetske schreef:En toen werd jij wakker .........
Dat geld voor Farfan was te verwachten. Lazovic als vervanger van Farfan en Kalac als vervanger van Gomes is een grote achteruitgang en Co moet nog maar bewijzen dat hij het bij PSV redt. Ik denk niet dat de achterban te lang geintjes zal accepteren over opbouw en het aanleren van aanvallend voetbal, zodra er punten verspeeld gaan worden.generaal schreef:Gomes naar Inter, Kalac naar PSV (dat is wel klote), Lazovic naar PSV (ook kut), Adriaanse naar PSV (lijkt me een hele goede zaak), Farfán voor een hoop euro's naar Spanje (club weet ik niet) en Alex wordt niet verkocht. Chelsea wil hem met alle geweld naar Engeland halen: Mocht dit toch niet lukken, dan tekent hij een nieuw contract en speelt hij nog één seizoen in Eindhoven.
Oftewel alleen het eventueel blijven van Alex zou een grote opsteker zijn. :aai:
Serieuze bron ? Daar staan de voetbalfora VOL mee X'Dgeneraal schreef:Ik heb een serieuze bron, maar die mag ik niet posten, sorry. In de zomer zal wel blijken of ik gelijk heb. Dat Alves naar Ajax gaat en Powel naar AZ vertrekt vind ik ook best verrassend trouwens, maar dat is off-topic.Voetske schreef:Ben ik blij dat ik je verwachting heb waargemaakt ... komop Generaal .......... Always Look On the Bright Side of Life ..........generaal schreef: Dit soort reacties verwachtte ik al wel.
Weet ik. Als ik interessant kwam doen, dan strooide ik wel met prut voor Ajax en toppers voor PSV. De waarheid is helaas anders. Ik word niet vrolijk van Lazovic en Kalac, maar dat Adriaanse die rooie Bertus af komt lossen, vind ik een hele goede zaak (ook gezien de lange termijn).Neefkens schreef:Serieuze bron ? Daar staan de voetbalfora VOL mee X'Dgeneraal schreef:Ik heb een serieuze bron, maar die mag ik niet posten, sorry. In de zomer zal wel blijken of ik gelijk heb. Dat Alves naar Ajax gaat en Powel naar AZ vertrekt vind ik ook best verrassend trouwens, maar dat is off-topic.Voetske schreef: Ben ik blij dat ik je verwachting heb waargemaakt ... komop Generaal .......... Always Look On the Bright Side of Life ..........
Ik moet het allemaal nog zien gebeuren, maar zou in ieder geval niet erg vrolijk worden van deze transfers. Kan iemand mij uitleggen (generaal?) waarom Alex zou bijtekenen en blijven?? Dat lijkt me echt de meest onlogische zet die Chelsea maar kan doen.
Verder: Alves hoef ik niet. Co naar PSV ook niet, want dat zou pijn doen. LvG bij AZ en CA bij PSVau... :sad:
Verder: Alves hoef ik niet. Co naar PSV ook niet, want dat zou pijn doen. LvG bij AZ en CA bij PSVau... :sad:
Face your fears and live your dreams, No Fear
Precies, ik kan hier nu ook gaan zeggen dat ik van een betrouwbare bron informatie heb gekregen en een stuk of 10 transfers opnoemen voor de komende zomer. Zeker weten dat er wel een goede bij zit en dan zeg ik: zie je wel, maar jullie geloofden me niet. Dat de rest niet uitkwam, was omdat er wat zaken waren veranderd, maar ik sprak de waarheid, dat zie je aan die ene die wel klopt.
Chelsea wil Alex dolgraag naar Stamford Bridge halen, maar het is allerminst zeker dat Alex überhaupt naar Engeland kan (te oud voor de uitzonderingsregel en as we speak nog onvoldoende interlands voor een Engelse transfer).De Dominee schreef:Ik moet het allemaal nog zien gebeuren, maar zou in ieder geval niet erg vrolijk worden van deze transfers. Kan iemand mij uitleggen (generaal?) waarom Alex zou bijtekenen en blijven?? Dat lijkt me echt de meest onlogische zet die Chelsea maar kan doen.
Laten we het er op houden dat ik wat BVO-contacten heb. Powel naar AZ verraste me toch wel het meest. Man U leek eerst de enige serieuze gegadigde voor Huntelaar, maar omdat Trezeguet naar Lyon verkast wordt Huntelaar nu ook door Juve met argusogen gevolgd.Arwin schreef:Precies, ik kan hier nu ook gaan zeggen dat ik van een betrouwbare bron informatie heb gekregen en een stuk of 10 transfers opnoemen voor de komende zomer. Zeker weten dat er wel een goede bij zit en dan zeg ik: zie je wel, maar jullie geloofden me niet. Dat de rest niet uitkwam, was omdat er wat zaken waren veranderd, maar ik sprak de waarheid, dat zie je aan die ene die wel klopt.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Had jij het ook niet over een zekere transfer van een Fransman? Ik geloof liever mensen met echte bronnen :yes:generaal schreef:Laten we het er op houden dat ik wat BVO-contacten heb. Powel naar AZ verraste me toch wel het meest. Man U leek eerst de enige serieuze gegadigde voor Huntelaar, maar omdat Trezeguet naar Lyon verkast wordt Huntelaar nu ook door Juve met argusogen gevolgd.Arwin schreef:Precies, ik kan hier nu ook gaan zeggen dat ik van een betrouwbare bron informatie heb gekregen en een stuk of 10 transfers opnoemen voor de komende zomer. Zeker weten dat er wel een goede bij zit en dan zeg ik: zie je wel, maar jullie geloofden me niet. Dat de rest niet uitkwam, was omdat er wat zaken waren veranderd, maar ik sprak de waarheid, dat zie je aan die ene die wel klopt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dus Ajax gaat flink cashen komende zomer. Een vertrek van zowel KJH als Sneijdert zou me verbazen en teleurstellen overigens. Sneijder mag vertrekken, KJH liever niet. En Ajax haalt alleen Alves generaal...?generaal schreef:Laten we het er op houden dat ik wat BVO-contacten heb. Powel naar AZ verraste me toch wel het meest. Man U leek eerst de enige serieuze gegadigde voor Huntelaar, maar omdat Trezeguet naar Lyon verkast wordt Huntelaar nu ook door Juve met argusogen gevolgd.Arwin schreef:Precies, ik kan hier nu ook gaan zeggen dat ik van een betrouwbare bron informatie heb gekregen en een stuk of 10 transfers opnoemen voor de komende zomer. Zeker weten dat er wel een goede bij zit en dan zeg ik: zie je wel, maar jullie geloofden me niet. Dat de rest niet uitkwam, was omdat er wat zaken waren veranderd, maar ik sprak de waarheid, dat zie je aan die ene die wel klopt.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Dat had ik van internet geplukt, dit niet.Raymon schreef:Had jij het ook niet over een zekere transfer van een Fransman? Ik geloof liever mensen met echte bronnen :yes:generaal schreef:Laten we het er op houden dat ik wat BVO-contacten heb. Powel naar AZ verraste me toch wel het meest. Man U leek eerst de enige serieuze gegadigde voor Huntelaar, maar omdat Trezeguet naar Lyon verkast wordt Huntelaar nu ook door Juve met argusogen gevolgd.Arwin schreef:Precies, ik kan hier nu ook gaan zeggen dat ik van een betrouwbare bron informatie heb gekregen en een stuk of 10 transfers opnoemen voor de komende zomer. Zeker weten dat er wel een goede bij zit en dan zeg ik: zie je wel, maar jullie geloofden me niet. Dat de rest niet uitkwam, was omdat er wat zaken waren veranderd, maar ik sprak de waarheid, dat zie je aan die ene die wel klopt.
-
- AT Toto winner 15/16
Natuurlijk laat Ajax het niet bij Alves. Maar daarvan weet ik dat 't speelt: Naar verluidt gaat Ajax 22 miljoen bieden (voor KJH gaan ze ook dik cashen overigens). Kluivert keert wellicht terug naar Ajax tegen een laag salaris met een prestatiecontract als pinchitter: Wel leuk voor de achterban denk ik. Bij PSV mag ie in ieder geval niet verder.De Dominee schreef:Dus Ajax gaat flink cashen komende zomer. Een vertrek van zowel KJH als Sneijdert zou me verbazen en teleurstellen overigens. Sneijder mag vertrekken, KJH liever niet. En Ajax haalt alleen Alves generaal...?generaal schreef:Laten we het er op houden dat ik wat BVO-contacten heb. Powel naar AZ verraste me toch wel het meest. Man U leek eerst de enige serieuze gegadigde voor Huntelaar, maar omdat Trezeguet naar Lyon verkast wordt Huntelaar nu ook door Juve met argusogen gevolgd.Arwin schreef:Precies, ik kan hier nu ook gaan zeggen dat ik van een betrouwbare bron informatie heb gekregen en een stuk of 10 transfers opnoemen voor de komende zomer. Zeker weten dat er wel een goede bij zit en dan zeg ik: zie je wel, maar jullie geloofden me niet. Dat de rest niet uitkwam, was omdat er wat zaken waren veranderd, maar ik sprak de waarheid, dat zie je aan die ene die wel klopt.
Laatst gewijzigd door generaal op zo apr 22, 2007 6:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.