PSV 2008 - 2009
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ken ik niet. Is het wat Jöhnk?PSV hoopt zich in winterstop te versterken met Juhász
19/11/2008 15:48
Roland Juhász staat in de belangstelling van PSV. De club uit Eindhoven hoopt de 25-jarige Hongaar in de winterstop van Anderlecht over te nemen. In de zomer van 2005 was PSV-trainer Huub Stevens in dienst van Roda JC al dicht bij het aantrekken van de centrale verdediger, maar deze koos destijds voor Paarswit.
PSV is niet de enige club die interesse heeft in Juhász. Ook Schalke 04 en Fiorentina volgen de centrale verdediger, de club uit Brussel zou al een bod van vier miljoen euro hebben ontvangen. PSV heeft de zaakwaarnemer van de Hongaar laten weten dat dit bedrag geen probleem is.
De interesse van PSV is opvallend, aangezien de club afgelopen zomer al drie verdedigers aantrok: Erik Pieters (3,5 miljoen euro), Francisco Rodríguez (3,2 miljoen euro) en Jérémie Bréchet (transfervrij). Dit trio maakt tot op heden geen onuitwisbare indruk.
Een terugkeer van André Ooijer en Mark van Bommel is twijfelachtig, zegt algemeen directeur Jan Reker in de Voetbal International van deze week. 'Aan de goede wil van PSV zal het zeker niet liggen. Er is nog altijd veel contact tussen de club en dat soort jongens met een PSV-hart.'
'Maar we hebben het niet in eigen hand', vervolgt Reker. 'De jongens zelf moeten ook willen. Nu geven de meesten aan dat ze nog in het buitenland willen blijven. Eén speler met een mooi verleden hier heeft aangegeven dat hij na het WK van 2010 wil terugkeren. Dus de winterstop komt wellicht te vroeg om wat te kunnen doen.'
VI
Verder is de quizvraag: Wie is de speler die na 2010 wil terugkeren? Ik denk gewoon Mark van Bommel.
-
Op het Anderlecht forum zijn ze redelijk tevreden over Juhasz. Ze zien hem liever niet vertrekken en al helemaal niet in de winterstop. Maar ja... Anderlecht zit niet bepaald in de slappe was, dus die willen ook cashen.
Zozo Reker moet eventjes scoren bij de PSV aanhang? In 2010 wellicht een uitgebluste Van Bommel.. tja...
Zozo Reker moet eventjes scoren bij de PSV aanhang? In 2010 wellicht een uitgebluste Van Bommel.. tja...
Hofland zei in de VI dat hij hoopt op het WK in 2010. Ik denk dat hij dé troef van Reker wordt!GangstaRiB schreef:Op het Anderlecht forum zijn ze redelijk tevreden over Juhasz. Ze zien hem liever niet vertrekken en al helemaal niet in de winterstop. Maar ja... Anderlecht zit niet bepaald in de slappe was, dus die willen ook cashen.

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
Voetbalt Stinga nog?Beloki schreef:Hofland zei in de VI dat hij hoopt op het WK in 2010. Ik denk dat hij dé troef van Reker wordt!GangstaRiB schreef:Op het Anderlecht forum zijn ze redelijk tevreden over Juhasz. Ze zien hem liever niet vertrekken en al helemaal niet in de winterstop. Maar ja... Anderlecht zit niet bepaald in de slappe was, dus die willen ook cashen.
GangstaRiB schreef:Voetbalt Stinga nog?Beloki schreef:Hofland zei in de VI dat hij hoopt op het WK in 2010. Ik denk dat hij dé troef van Reker wordt!GangstaRiB schreef:Op het Anderlecht forum zijn ze redelijk tevreden over Juhasz. Ze zien hem liever niet vertrekken en al helemaal niet in de winterstop. Maar ja... Anderlecht zit niet bepaald in de slappe was, dus die willen ook cashen.

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Dat klopt. 'Jebem ti mater' wordt zeer veel gebruikt en heeft niet de persoonlijke betekenis die je er in de vertaling van zou maken. In het Servokroatisch wordt zeer veel gescholden door bijna alles en iedereen. Zelfs oma's en moeders zeggen tegen hun eigen kinderen 'Ik neuk je moeder'. Naar de letterlijke betekenis kijken ze dan dus niet.joey schreef:Een vraag aan Jabu: is 'neuk je moeder' een gewoon scheldwoord (zoiets als 'krijg de tyfus') in het Servokroaats? In het Russisch namelijk wel. Dat zou het minder pervers maken dan het klinkt in de vertaling.
Sneijder die zijn middelvinger naar zijn eigen trainer opsteekt schaal ik wat erger in.
Mwah, valt wel mee? Daar denk ik toch anders over. Die gast is gewoon zo gek als een deur. Het gaat bij hem alleen om meneer Lazovic. Zijn team interesseert hem volgens mij geen flikker.
De manier waarop hij zich gedroeg na dat doelpunt zou voor mij echt een reden zijn om maatregelen te nemen. Als je dit als coach laat lopen denk ik niet dat je nog heel geloofwaardig bent naar de rest van de groep toe.
De manier waarop hij zich gedroeg na dat doelpunt zou voor mij echt een reden zijn om maatregelen te nemen. Als je dit als coach laat lopen denk ik niet dat je nog heel geloofwaardig bent naar de rest van de groep toe.
Nil volentibus arduum
Natuurlijk, hij had niet moeten schelden tegen Stevens, net zoals Wesley Sneijder niet had moeten schelden tegen Koe. Heel onbeschaafd en heel onprofessioneel. Maar de suggestie is gewekt dat hij iets persoonlijks en walgelijks riep, dat valt dus wel mee. Het gaat om gangbare Servische verwensingen, niet om het verbaal belagen van de moeder van Stevens.
Het stinkt aan alle kanten!
En ze zitten al niet zo ruim in de euro's.
Overigens ben ik ook wel van mening dat je gewoon een straf moet uitdelen en daarna moet overgaan tot de orde van de dag. Alleen is een boete niet zo'n geschikt middel want dat maakt op een prof met een dik salaris natuurlijk geen enkele indruk.
Het is alsof ik een boete krijg van een euro. Daarvan ga ik me niet anders gedragen.
Overigens ben ik ook wel van mening dat je gewoon een straf moet uitdelen en daarna moet overgaan tot de orde van de dag. Alleen is een boete niet zo'n geschikt middel want dat maakt op een prof met een dik salaris natuurlijk geen enkele indruk.
Het is alsof ik een boete krijg van een euro. Daarvan ga ik me niet anders gedragen.
Nil volentibus arduum