Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
999

Bericht door 999 » wo jan 21, 2009 9:13 pm

SylvievdVaart schreef:Er zal nooit meer een schaal op de Coolsingel komen, Voets! :icon_neutral.gif:
.. dat maakt me ook niks uit hoor ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 22, 2009 10:10 am

Hoeladans schreef:Hij heeft de woorden 'volgend jaar' niet in de mond genomen. Hij zei alleen dat het hem geweldig leek om OOIT met die schaal op de coolsingel te staan.
Tja, en het lijkt mij geweldig om ooit op de maan te wandelen. :neutral.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 22, 2009 11:40 am

30 miljoen plus spelers als Wijnaldum, Fer, Ahmadi, Gio, Biseswar en het kan nog goed gaan ook... Helemaal als Ajax wordt leeggekocht (Suarez bijvoorbeeld) en ook AZ...

Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit...
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jan 22, 2009 6:32 pm

30 miljoen? 1 verdediger is genoeg.

Afbeelding

goodfella

Bericht door goodfella » do jan 22, 2009 8:07 pm

Rishi schreef:30 miljoen plus spelers als Wijnaldum, Fer, Ahmadi, Gio, Biseswar en het kan nog goed gaan ook... Helemaal als Ajax wordt leeggekocht (Suarez bijvoorbeeld) en ook AZ...

Als Suarez wordt weggekocht is het voor Ajax 25 miljoen plus spelers als v/d Wiel, Vertonghen, Vermaelen, Enoh, Sulejmani en Cvitanich. En het kan nog goed gaan ook.

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 22, 2009 8:59 pm

Rishi schreef:30 miljoen plus spelers als Wijnaldum, Fer, Ahmadi, Gio, Biseswar en het kan nog goed gaan ook... Helemaal als Ajax wordt leeggekocht (Suarez bijvoorbeeld) en ook AZ...

Ieder jaar voeren ze daar een reorganisatie door en dan is er telkens zogenaamd een havenbaron die miljoenen investeert. En het komt er nooit van...

Feyenoord is gewoon passé, die worden voor 2015 echt geen kampioen van Nederland meer.

elliquido

Bericht door elliquido » do jan 22, 2009 9:54 pm

komende maand moet het gebeuren voor de kakkies

is het drama, spelen ze om degradatie te voorkomen

trekken ze door , dan kunnen ze nog spelen voor een uefa plek.

(open deur)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr jan 23, 2009 9:37 am

Voor de Uefa plek dus...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

elliquido

Bericht door elliquido » vr jan 23, 2009 10:39 am

We zijn bezig met een inzamelingsactie voor de buschauffeur van Feyenoord.
Hij moet volgend jaar naar Veendam, Emmen, en andere stadions waar hij nog nooit is geweest, dus heeft hij een tom tom nodig.
Het hoeft geen dure te zijn hoor, want de kaart van Europa hoeft er niet op te staan.
Doe je mee?

:biggrin.gif: :biggrin.gif: :biggrin.gif: :biggrin.gif: :smallgrin.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

generaal

Bericht door generaal » vr jan 23, 2009 5:07 pm

Op de site van Feyenoord staat vermeld dat Feyenoord de onderhandelingen heeft geopend met Been & diens zaakwaarnemer.

D_skilled

Bericht door D_skilled » vr jan 23, 2009 5:15 pm

Ik dacht dat ze voor Beenhakker wouden gaan. Ze gaan flink wat geld moeten neertikken voor Been, dat kan Feyenoord niet ophoesten, waarschijnlijk is er een sponsor of een externe financierder in het spel.

jabu

Bericht door jabu » vr jan 23, 2009 5:22 pm

Misschien onderhandelen ze over een contract voor volgend seizoen?

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » vr jan 23, 2009 8:42 pm

Zoals eerder gezegd: feyenoord MOET een signaal afgeven aan zijn achterban, dus gaan ze nu alvast openlijk toegeven dat ze met Been praten. Gudde bevestigt dit zelfs op de feyenooit website. Iets wat bij een normale onderhandeling natuurlijk nooit gebeurt. Been in de driver's seat, maar feyenooit moet wel.

Ik denk niet dat Been dit seizoen nog komt, maar ze maken de deal al wel snel bekend. Om rust te creëren. En wie weet Beenhakker straks als TD. Been en Beenhakker. Dan staan ze in elk geval weer met beide benen op de grond. Of denken ze soms dat ze dan sneller met twee benen in de volgende ronde staan? :cool.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jan 23, 2009 8:48 pm

Jabu schreef:Misschien onderhandelen ze over een contract voor volgend seizoen?
Inderdaad:
Feyenoord onderhandelt met Been
Door SJOERD MOSSOU

ROTTERDAM - Feyenoord heeft de onderhandelingen geopend met Mario Been. De trainer van NEC sprak vrijdagmiddag met een delegatie van de Rotterdamse club. Dat gebeurde in het appartement van algemeen directeur Eric Gudde in Maassluis.

Daar waren ook financieel directeur Onno Jacobs en huisjurist Joris van Benthem aanwezig. Rond kwart over vier verlieten Been en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen de parkeergarage van Guddes huis. Feyenoord wil dat Been komende zomer bij Feyenoord begint.

Mario Been zei: ,,Het was een zeer goed gesprek en we gaan er absoluut uitkomen. Het gaat om een overeenkomst voor volgend seizoen. Ze hebben nog wel geprobeerd me over te halen per direct te komen. Maar hoe zeer ik ook Feyenoorder ben, ik wil mijn afspraken met NEC absoluut nakomen.''

Gudde liet weten begrip te hebben voor die keuze. ,,Wij willen dat hij vanaf komend seizoen trainer wordt van Feyenoord en binnenkort zullen we de gesprekken hierover voortzetten.''

Been wilde nog niks zeggen over de contractduur. ,,We hebben het ook nog niet afgerond. Er zal nog meer worden gesproken.’’ En, op de website van NEC: ,,Er zullen nog meer gesprekken volgen, maar het is voor mij belangrijk om hier open en eerlijk over te communiceren naar zowel de clubleiding als naar de achterban van NEC. Op dit moment blijft NEC mijn eerste prioriteit, daar verandert echt niets aan.’’

De trainer maakt in elk geval dit seizoen af bij NEC, waarmee hij nog in de KNVB-beker en het UEFA Cup-toernooi zit. Vorige week ontsloeg de Rotterdamse club trainer Gertjan Verbeek. Sindsdien is Leon Vlemmings de interim-coach.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » vr jan 23, 2009 8:57 pm

Been is geen domme jongen. Hij had er a la Wouters bij Ajax in een uitzichtloze situ in kunnen springen, maar dat doet ie dus niet.

Hij is de held van Nijmegen en in R'dam kijken ze halsreikend uit naar z'n komst. Dus dat speelt ie goed.

Been zal bij Feyenoord een status aparte krijgen, lijkt me. Eerst een jaar opruimen, dan een jaar om aansluiting te vinden en in het 3e jaar om de prijzen meedoen. Kon 'm wel eens gaan lukken, denk ik... Meedoen dan, kampioen worden gaat niet lukken... Het was een irritante teringaap als speler van Feyenoord, maar als trainer heeft ie wel wat in z'n mars.

Bij hoge uitzondering een verstandig ogende zet van Feyenoord... Don Leo zal wel adje interim worden en daarna TD. Lijkt me ook verantwoord...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jan 23, 2009 10:34 pm

Ben benieuwd hoe ze aan het geld willen komen of staan de havenbaronnen nu wel klaar om wat te doen? Zonder poet wordt het namelijk ook niets met Been, hoor. Als hij gaat snijden ala vBasten, dan houdt hij niets over.

Bronckhorst en Makaay zijn bijvoorbeeld volgende maand alweer 34. Hoelang gaan ze nog mee? De andere oudjes schrijf ik sowieso al af op kwaliteit. Je houdt echt niet meer dan een kern van 8 à 9 man over in dat geval. Wens ik 'em veel succes mee.

Duke

Bericht door Duke » vr jan 23, 2009 11:00 pm

Zo duur zijn de spelers van NEC toch niet?

Salvador Dali

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr jan 23, 2009 11:05 pm

Duke schreef:Zo duur zijn de spelers van NEC toch niet?
El Ak zal wel meegaan dan... vind ik wel een speler voor Feyenoord. Hij zal er niet misstaan...
Been vond Davids ook een speler die makkelijk met Feyenoord mee kon... ben benieuwd dus...
En natuurlijk de "beste spits van Nederland" van Beukering...

Neej, maar Feyenoord wordt een top team volgend jaar.. :-)

Duke

Bericht door Duke » vr jan 23, 2009 11:38 pm

Vlemmings laat De Cler wachten
ROTTERDAM - Hoewel hij is hersteld van zijn hamstringblessure, zit Tim de Cler vanavond in de thuiswedstrijd tegen Willem II op de bank bij Feyenoord. ,,Hij moet laten zien dat hij beter is dan de spelers voor wie ik nu heb gekozen,'' zegt interim-trainer Leon Vlemmings.

De Cler maakte afgelopen woensdag op Varkenoord zijn rentree bij de beloftes. In een oefenwedstrijd tegen Jong Sparta hield de linksback het met gemak 45 minuten vol. Vlemmings vindt dat echter onvoldoende om hem nu al zijn rentree in de hoofdmacht te laten maken. ,,Ik ben blij dat Tim er weer is, maar hij is er lang uit geweest. Dan is het logisch dat hij eerst ‘vlieguren’ moet maken.’’

Mocht er voor De Cler vanavond ook geen rol als invaller zijn weggelegd, dan speelt hij maandagavond met de beloftes uit tegen Jong FC Groningen. Datzelfde geldt voor de nagenoeg fitte Jon Dahl Tomasson en Denny Landzaat. Vlemmings hoopt dat beiden over een week, als Feyenoord op bezoek gaat bij NEC, weer deel uit kunnen maken van de wedstrijdselectie. Ook Serginho Greene en de zo al langdurig geplaagde Tim Vincken zijn dicht bij een rentree.

Vlemmings houdt voorlopig vast aan het elftal dat dinsdag door Heerenveen werd uitgeschakeld voor de beker. Ten eerste omdat hij nog even moet wachten voor hij meer keuze heeft. Daarnaast wil hij zo veel mogelijk duidelijkheid scheppen. ,,Ik ga er duiventil van maken.’’

Na twee nederlagen tegen Heerenveen voelt de coach bovendien weinig voor paniekvoetbal. Ondanks de duidelijke cijfers (0-3) deze week, die de defensieve zwakte van Feyenoord weer eens onderstreepte, ziet Vlemmings wel degelijk perspectief. ,,Verdedigend kunnen we absoluut dingen verbeteren. In een aantal situaties tegen Heerenveen hebben we het niet goed gedaan. Maar dat heeft niet alleen te maken met een verdediger of een laatste linie. Als ploeg zullen we collectief beter moeten verdedigen. Daar hebben we aandacht aan besteed, voor zover dat kan in zo’n korte tijd.’’

Toch weet ook Vlemmings dat de niet al te stevig bezette defensie van Feyenoord, die ook nog eens Timothy Derijck naar ADO zag gaan, versterking kan gebruiken. Vlemmings wilde niet zeggen of hij daar reeds bij de directie op had aangedrongen. ,,Dat zijn zaken die intern blijven. Ik heb met de directie over heel veel dingen gesproken.’’

Dat het vertrouwen bij de spelers van Feyenoord nog altijd broos is, bleek dinsdag. ,,Vooraf was er geen sprake van een gebrek aan vertrouwen. We waren ervan overtuigd dat we hier van Heerenveen zouden winnen. Maar in voetbalsituaties, zoals de laatste fases van een aanval, waren we veel te ongeduldig. Elkaar aanvoelen, lef en geduld hebben, dat zijn zaken die natuurlijk wel met vertrouwen hebben te maken.’’

Hoewel hij amper een week de taken van Gertjan Verbeek heeft overgenomen, merken de spelers al een verschil in aanpak. ,,Ik ben wie ik ben, daardoor zullen er automatisch dingen veranderen,’’ zegt Vlemmings daar zelf over. ,,Op tactisch gebied leg ik misschien andere accenten. Met name in de indeling van trainingen is, denk ik wel iets anders. In zo’n korte tijd moet je dat ook niet te belangrijk maken. We hebben veel wedstrijden achter elkaar gehad en weinig echt kunnen trainen met elkaar. Dat gaat de komende weken, áls ik dan nog in deze positie zit, merkbaar zijn.’’

Dat het programma van de veelbesproken (collectieve) krachttraing is aangepast, is volgens Vlemmings niet zijn vondst. ,,Met Gertjan hadden we dat al met de spelers besproken. Een aantal oudere jongens heeft van hem de vrijheid gekregen om krachttraining niet binnen te doen, maar naar het veld te gaan. Dat is niet iets nieuws van mijn kant.’’
www.sportwereld.nl

Salvador Dali

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jan 24, 2009 8:05 pm

Been definitief naar Feyenoord 24-01-09

N.E.C.-trainer Mario Been wordt komend seizoen de nieuwe trainer van Feyenoord. Dat heeft hij zelf bekendgemaakt. Er moet alleen nog worden gepraat over z'n onkostenvergoeding, verder is alles rond, aldus Been.

Feyenoord zit zonder trainer, sinds het ontslag van Gertjan Verbeek in de winterstop. Wie bij Feyenoord de rest van het seizoen de trainer wordt is nog niet bekend.

Feyenoord wilde eigenlijk liever dat Been meteen aan zou treden, maar de NEC-trainer wilde eerst dit seizoen afmaken bij zijn huidige club.

NOS

Het is dus rond. Ben benieuwd of hij het zooitje op de rit weet te krijgen.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jan 24, 2009 8:15 pm

Moet er wel een goede technisch directeur naast... Beenhakker zal het wel worden. Zal een 'komisch' duo zijn... ben benieuwd of het ook echt gaat lopen dan.

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 24, 2009 9:12 pm

banjavi schreef: Been vond Davids ook een speler die makkelijk met Feyenoord mee kon...
Dan wordt ie volgend seizoen weer 13e. Davids kan er echt geen reet van.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jan 24, 2009 9:23 pm

Weer een doelpunt onterecht afgekeurd van Feyenoord...

joey
Erelid

Bericht door joey » za jan 24, 2009 9:24 pm

banjavi schreef:Weer een doelpunt onterecht afgekeurd van Feyenoord...
Wat érg. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jan 24, 2009 9:35 pm

Vind het niet erg dat dit voor Feyenoord is... maar dit is de tweede alweer van vanavond... (die ik heb gezien)... DAT vind ik erg... kutscheidsrechters mogen maar blijven staan, zonder boetes of weet ik veel wat terwijl als een speler/ coach daar wat van zegt kan hij op het matje komen.

Gesloten