RKC Waalwijk

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo dec 13, 2006 6:12 pm

Steefs vriend Wotte volgt Adrie Koster op, meldt de VI van deze week.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr dec 15, 2006 2:52 pm

De Zuid-Amerikaanse groeibriljantjes zullen daar wel binnenstromen. Wotte en consorten gaan Lucas zijn tweede liefde weer helemaal op de kaart zetten. :hypocrite:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr dec 15, 2006 3:01 pm

:yes:
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr dec 15, 2006 3:17 pm

Jabu schreef:Wotte en consorten gaan Lucas zijn tweede liefde weer helemaal op de kaart zetten. :hypocrite:
Scout Steef tegenwoordig ook in Bulgarije? :shock:

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » wo dec 27, 2006 10:23 pm

Een puntje erbij, Lucas!

:cheer:

:roll:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do dec 28, 2006 9:33 am

We halen AZ nog in!! :cheer:
Een punt ingelopen!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » za dec 30, 2006 10:13 pm

Arme, arme, áááárme Lucas :rofl: :twisted:

Hehehehehehehe!!!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za dec 30, 2006 10:31 pm

Smerige schwalbe bij die penalty en rode kaart. Als je zo moet winnen zeg... :nooo:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » za dec 30, 2006 10:37 pm

p.s.
Lucas heeft bij het maken van bovenstaande opmerking, de beelden nog niet eens gezien
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za dec 30, 2006 10:38 pm

laster!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo jan 03, 2007 4:43 pm

De Ceulaer is na 78 minuten weer RKC'er

3/1/2007 15:58

Benjamin De Ceulaer is Feyenoorder af en keert definitief terug naar RKC Waalwijk. De Brabanders huurden de Belg al een seizoen en nemen hem nu definitief over. De Ceulaer tekende een contract tot de zomer van 2010.
In Waalwijk deed de 23-jarige aanvaller het aanzienlijk beter dan in Rotterdam. Tegenover 25 competitieduels en zeven doelpunten voor de Waalwijkers stonden slechts twee duels, waarin hij in totaal 78 minuten speelde, in het shirt van Feyenoord.

Bij RKC wordt De Ceulaer herenigd met Mark Wotte, de man die hem als technisch directeur van Feyenoord naar Nederland haalde. Wotte is nu coach van RKC.

www.vi.nl
Logische transfer, natuurlijk. RKC gaat daar zeker wel wat plezier aan beleven. Ik vond het namelijk een vrij goede voetballer, die zeker niet onderdeed voor een Kolkka.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo jan 31, 2007 8:37 am

OBODAI HET KASTEEL UIT GEPEST


ROTTERDAM, woensdag

Anthony Obodai (24) is van zijn juk verlost. Nadat de clubs eerder al overeenstemming bereikten, kwam de Spartaan gisteren zelf ook tot een akkoord met RKC voor 3,5 jaar. Vlak voor zijn vertrek naar Waalwijk deed de Ghanees een boekje open. Over de droevigste periode uit zijn leven, waarin hij naar eigen zeggen door Danny Schenkel, Yuri Rose, Sjaak Polak en Wouter Gudde werd weggepest uit Het Kasteel. „Ik hoop bij RKC vreugde terug te vinden.”

Volgens de ex-Ajacied begonnen de problemen afgelopen zomer; vrijwel direct na het vertrek van Ricky van den Bergh naar RKC. „Er ontstonden kliekjes”, aldus Obodai, die het moest ontgelden bij het viertal. „Ik vroeg me af waarom. Ik werd vorig seizoen uitgeroepen tot beste speler , ben een aardige jongen en praat met iedereen. Ik besefte dat het kwam doordat ik Yuri uit de basis hield en Danny, Sjaak en Wouter liever hadden dat hun vriend speelde.”

Obodai werd vlak voor het bekerduel met RKC gesterkt in zijn opvatting. „Vloet had gezegd dat ik zou spelen, maar nadat Yuri en Danny samen de kleedkamer van de trainer binnenstapten en me uitlachten toen ze naar buiten kwamen, vertelde ik Yannis Anastasiou al dat ik op de reservebank zat. Ik kreeg gelijk.”

Het was één van de pesterijen. „Ik kreeg nieuwe voetbalschoenen opgestuurd van mijn kledingsponsor. Ze hebben mijn post opengemaakt en mijn kicksen weggegooid.”

Ook het tv-beeld, waarop Polak hem Pipo noemde, zit hem dwars. „Als Sjaak het recht in mijn gezicht had gezegd, had ik er geen moeite mee gehad. Maar nu zagen honderdduizenden mensen dat.”

Obodai voelde in het begin van het seizoen steun van Vloet. „Hij wist wat er allemaal gebeurde en zag dat ik na wedstrijden óveral de schuld van kreeg. Hij zei dat ik me niets van de pestkoppen moest aantrekken.”

Eind december – volgens hem niet toevallig nadat Vloet zijn vertrek bij Sparta bekendmaakte – veranderde alles. „Ik werd ziek en de twee wedstrijden zonder mij, tegen Groningen en Twente, werden gewonnen. De trainer had me niet meer nodig en zag lachend toe hoe ik werd vernederd. Ik vond het verschrikkelijk, omdat ik Sparta een geweldige club vind.”

De zaak escaleerde afgelopen vrijdag. „Opeens vertelde Vloet me dat ik zou spelen tegen AZ. Nu wel? Maar ik zat slecht in mijn vel. Ik woon helemaal alleen, dus zonder familie, in Nederland. Mijn werk is mijn leven, maar juist bij Sparta was ik unhappy. Ik had geen vertrouwen en vroeg de trainer of ik als reservespeler mee mocht. Hij werd boos en stuurde me naar de directeur Peter Bonthuis.”

Die bleek bereid mee te werken aan een transfer. „Ik ben nu zó blij”, straalt Obodai. De tranen maken plaats voor een grote glimlach. „Ik kan weer met mijn vriend Ricky voetballen en heb gelukkig niks meer met Danny, Yuri, Wouter en Sjaak te maken.”

De vier spelers willen niet reageren, maar Bonthuis voert namens Sparta het woord. „Hoewel Anthony al lang in Nederland woont, is hij kennelijk nog niet gewend aan de Hollandse humor. Misschien ook wel omdat hij weigert de Nederlandse taal te leren en zich vaak afzondert. Hij ervaart bepaalde zaken anders dan andere spelers. In mijn ogen is de hele situatie niet zo schokkend.”
De T.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jan 31, 2007 10:30 am

Obodai heeft bij Ajax nooit problemen gehad. Misschien ging die 'voetbalhumor' een heel klein beetje ver. :X
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo jan 31, 2007 10:45 am

Wie denken die spelers wel niet dat ze zijn? Stelletje prutsers ook nog. Goed van Obodai....Hoop dat het iets wordt bij RKC. Zie hem nog wel bij een club als Heerenveen of Twenthe eindigen
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo jan 31, 2007 10:51 am

Danny, Yuri, Wouter en Sjaak. Wie zijn dat eigenlijk?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo jan 31, 2007 10:52 am

Voetske schreef:
OBODAI HET KASTEEL UIT GEPEST
Over de droevigste periode uit zijn leven, waarin hij naar eigen zeggen door Danny Schenkel, Yuri Rose, Sjaak Polak en Wouter Gudde werd weggepest uit Het Kasteel. „
De T.
Of bedoelde je eigenlijk "who the f*ck are Danny, Yuri, Sjaak en Wouter"?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » wo jan 31, 2007 11:13 am

Ow god, gaan we weer? Was ie ook niet zo zuur over Ajax?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo jan 31, 2007 11:16 am

Volgens mij vond Hugo Borst het onsmakelijk. En die is over het algemeen zeer goed ingevoerd bij Sparta.
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jan 31, 2007 12:17 pm

Ik vind het een sympathiek ventje en vooral die Rose en Polak lijken me in alle eerlijkheid maar klootzakken. Wellicht dat ik daar over kan oordelen, maar als ik die koppen zie. :blush:

In ieder geval leuk voor Anthony dat hij een leuke club heeft gevonden.

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » wo jan 31, 2007 12:24 pm

En hij komt nog een bekende tegen:
Ajacied Vertonghen maakt seizoen af in Waalwijk

31/1/2007 10:42

RKC Waalwijk heeft met succes bij Ajax aangeklopt voor versterking. Trainer Mark Wotte kan komend half jaar ook beschikken over Jan Vertonghen.
Vertonghen maakte afgelopen seizoen zijn opwachting in de A-selectie van Ajax. De Belgische middenvelder kreeg ook speeltijd van Henk ten Cate. Zowel in de Eredivisie als in Europees verband mocht hij ruiken aan het grote werk.

Bij RKC Waalwijk krijgt Vertonghen de kans meer ervaring op te doen in de Eredivisie. Ajax verhuurt de negentienjarige middenvelder, die onlangs zijn contract in Amsterdam nog verlengde tot medio 2011, voor een half jaar.
VI.nl

Maar er gaan er ook twee weg (waren overbodig).
Ook van VI:
Van der Velden en Putter weg bij RKC

31/1/2007 11:05

Naast het aantrekken van de nodige spelers neemt RKC Waalwijk ook afscheid van overbodige krachten. Eddy Putter en Nick van der Velden verkassen per direct naar FC Dordrecht.
Putter en Van der Velden keren terug op bekend terrein. Afgelopen seizoen waren de twee aanvallers al actief bij FC Dordrecht. RKC verhuurt het tweetal voor anderhalf jaar, maar kan ze tussentijds terughalen.

In Waalwijk hadden Putter (25) en Van der Velden (25) vanwege te grote concurrentie weinig perspectief. Bij FC Dordrecht hebben ze meer kans op speeltijd.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » wo jan 31, 2007 12:36 pm

En ze gaan vrolijk verder daar in Waalwijk:
RKC: ruil Van de Haar voor Van Beukering

31/1/2007 9 :07

RKC Waalwijk probeert Jhon van Beukering weg te halen bij De Graafschap, dat Hans van de Haar en een afkoopsom ter compensatie krijgt aangeboden.
Van Beukering heeft het aanbod van RKC in beraad. De 23-jarige aanvaller, die dit seizoen dertien keer scoorde, heeft bij De Graafschap nog een contract tot medio 2007. De Doetinchemse club stemt met frisse tegenzin in.

'Eigenlijk is iedere verandering nu onwenselijk, want onze sportieve belangen staan voorop', stelt directeur voetbalzaken Han Berger tegen Omroep Gelderland. 'Maar een ruil met Van de Haar plus een afkoopsom voor Van Beukering zou voor onze aanhang denk ik te begrijpen zijn. In de huidige situatie van de club is een transfersom ook zeer welkom.'

Van de Haar is overvallen door het nieuws dat hij deel uitmaakt van een mogelijke ruil. 'De Graafschap zit in mijn hart en is net als FC Utrecht mijn club. Ik wil geen divisie lager spelen, maar voor De Graafschap maak ik een uitzondering', sluit hij voor Omroep Gelderland een overgang niet uit.

Van de Haar komt bij RKC niet in aanmerking voor een nieuw contract. De aanvaller mag desondanks rekenen op een basisplaats onder trainer Mark Wotte.
Vi.nl

Van Beukering, lijkt me nou niet echt een speler die in Waalwijk past. Meer een jongen voor de volksclubs, vind ik.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » wo jan 31, 2007 3:12 pm

En ook Sektioui komt naar Waalwijk. Zonder Co is het toch minder leuk in Porto kennelijk.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo jan 31, 2007 3:13 pm

Wotte is nu al een betere trainer dan Koster. Let maar op het aantal punten dadelijk! :hypocrite:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo jan 31, 2007 3:33 pm

Wotte heeft ondertussen dus al de selectie met De Ceulaer, Sektioui, Van Beukering, Vertonghen en Obodai versterkt. Kapitaalkrachtig clubje dat RKC!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo jan 31, 2007 3:39 pm

Lucas schreef:Wotte is nu al een betere trainer dan Koster. Let maar op het aantal punten dadelijk! :hypocrite:
Precies, ik vraag me bij dit soort dingen toch altijd af hoe de ontslagen trainer hier over denkt. Als RKC Koster in de gelegenheid had gesteld om deze spelers te halen zou het waarschijnlijk ook wel wat beter gaan.

Plaats reactie