PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
MVH
Berichten: 889
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 2:03 pm

Bericht door MVH » zo aug 19, 2007 3:11 pm

Zoals ik voorspelde. 0-1.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo aug 19, 2007 3:14 pm

MVH schreef:PSV heeft een overwicht, en een paar kansjes gehad. Ik vind het een typische 0-0 wedstrijd, maar ik gok op een late 0-1. Niks nieuws onder de zon dus.
Precies zoals je zei.

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Bericht door martijn401 » zo aug 19, 2007 3:20 pm

0-2 zonneveld

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo aug 19, 2007 3:21 pm

Werd ontzettend slecht gevoetbald door PSV, wanneer zal het Koeman effect zijn intrede doen denken jullie?

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo aug 19, 2007 3:22 pm

Zullen we eerst maar eens wachten tot dat Farfan, Lazovic en Perez mee kunnen doen en totdat Kone weer helemaal hersteld is?

Lijkt me een stuk realistischer...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo aug 19, 2007 3:23 pm

Lijkt me ook. Al verwacht ik geen mooi voetbal van PSV.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo aug 19, 2007 3:23 pm

In een uitermate slechte wedstrijd aan de kant van psv waar kraak nog smaak was te bekennen wint psv met 0 - 2 van Heracles.De zoveelste schot poging van Afalai ( nadat vriendje Aisattie het ook al tig keren dur niks van bakte ) ging er eindelijk eentje in.

Verdiende psv deze overwinning, nee dus.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo aug 19, 2007 3:27 pm

Frank schreef:Zullen we eerst maar eens wachten tot dat Farfan, Lazovic en Perez mee kunnen doen en totdat Kone weer helemaal hersteld is?

Lijkt me een stuk realistischer...
Kone heeft nog het hele seizoen malaria.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo aug 19, 2007 3:30 pm

Voetske schreef:Verdiende psv deze overwinning, nee dus.
Tja, individuele klasse. PSV heeft er meer van dan Heracles.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo aug 19, 2007 3:33 pm

Het was een afstandschot van Affelay. geen kans. maar goed, het is natuurlijk een kwaliteit. Maar het ging hier niet om een kanppe indiviuele actie waardoor PSV alsnog won.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » zo aug 19, 2007 3:39 pm

LucaS schreef:Het was een afstandschot van Affelay. geen kans. maar goed, het is natuurlijk een kwaliteit. Maar het ging hier niet om een kanppe indiviuele actie waardoor PSV alsnog won.
Wel waar. Gewoon goed ingeschoten, niet zo maar een Mendez-achtig afstandsschot.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo aug 19, 2007 3:40 pm

Ik vind een knap afstandsschot wat anders dan een knappe individuele actie
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » zo aug 19, 2007 3:52 pm

LucaS schreef:Ik vind een knap afstandsschot wat anders dan een knappe individuele actie
Eerst liep ie weg met de bal, vervolgens keek ie goed en toen schoot ie zeer gericht binnen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo aug 19, 2007 4:11 pm

Haha, dit moet Wimpey lezen! :smallgrin.gif:
DN: PSV wil 20 miljoen voor Da Costa


Volgens de Portugese krant Diario de Moticias heeft Claudio Ranieri, coach van Juventus, de leiding de opdracht gegeven onderhandelingen met PSV te starten over de mogelijke transfer van Manuel da Costa. De verdediger wordt al langer in verband gebracht met interesse van Juventus. Volgens de Portugese krant wil PSV alleen praten als de Italiaanse club 20 miljoen euro wil betalen als afkoopsom voor de verdediger. [reageer]
PN
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo aug 19, 2007 4:20 pm

generaal schreef:
LucaS schreef:Ik vind een knap afstandsschot wat anders dan een knappe individuele actie
Eerst liep ie weg met de bal, vervolgens keek ie goed en toen schoot ie zeer gericht binnen.
Volgens mij niet.Doet er niet toe.Het was gewoon het zoveelste schot en dit keer ging ie wel richting doel.Persoonlijk leek ie me houdbaar van zo'n afstand.Verder was het niet om aan te zien aan de kant van psv ...

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » zo aug 19, 2007 4:33 pm

Beetje overdreven hoor, deze commentaren.
PSV speelde absoluut geen geweldige wedstrijd en de 2de helft was slecht maar ik vond ons in de 1ste helft niet onaardig spelen. Toen gaven we weinig weg, hadden we een ruim overwicht en creeerden 2/3 kansen waarvan Koné er minstens één had moeten maken.

Gelukkig bleven we overeind in een veel te rommelige 2de helft en gelukkig hadden we Afellay want die was echt enorm goed vandaag. Kon ook niet anders dan dat hij het zou beslissen met één doelpunt en ook nog een knappe assist op Zonneveld, die overigens best aardig debuteerde.

Ben benieuwd naar volgende week met Perez en Lazovic.
Vandaag presteerden er een aantal spelers niet naar behoren en was Alcides zelfs ronduit dramatisch. Pluspunten waren de geweldige Afellay, een goeie Zonneveld en ook een leuke invalbeurt van Fagner.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » zo aug 19, 2007 4:39 pm

Juve wil da Costa wel hebben, maar niet voor 20 miljoen.

...20 milhões de euros. Esse valores, contudo, não entusiasmam nada a Juventus...
Diário de Noticias schreef:Jovem Manuel da Costa cobiçado pela Juventus

Depois de Fernando Meira, do Estugarda, é outro português que a Juventus pretende resgatar para juntar ao duo lusitano composto por Jorge Andrade e Tiago. Manuel da Costa, jovem defesa-central do PSV, está, sabe o DN, na lista de opções preferenciais do colosso de Turim para o reforço do eixo defensivo dos transalpinos.

Claudio Ranieri, treinador da Vecchia Signora, parece apreciar as qualidades do internacional sub-21 de Portugal e, mais do que isso, tem consciência da enorme margem de progessão de Manuel da Costa. Segundo informações recolhidas pelo DN, o jovem defesa de 21 anos sabe já do interesse da Juventus - que este ano regressou ao primeiro escalão do calcio, depois de uma temporada de 'castigo' na Serie B devido ao escândalo de corrupção calciocaos - e terá dado aval aos dirigentes para o início das negociações.

Manuel Costa, esse, depois de várias sondagens de outros emblemas - entre eles o FC Porto - parece condenado a viver mais um namoro, desta feita de um histórico do futebol mundial. Restará saber qual a receptividade dos holandeses para negociarem um jovem prometedor que, no entanto, é já uma certeza no emblema de Eindhoven, treinado por Ronaldo Koeman, ex-técnico do Benfica.

Ao que apurámos, o PSV admite negociar Manuel da Costa, apesar de ter cedido o brasileiro Alex ao Chelsea de José Mourinho, mas apenas por uma verba na ordem dos 20 milhões de euros. Esse valores, contudo, não entusiasmam nada a Juventus, visto que também não se manifestou disposta a dar bem menos pelo outro internacional português Fernando Meira, avaliado em 12 milhões de euros pelo Estugarda.

Os próximos dias serão decisivos, pois Claudio Ranieri, técnico da Juve, pretende definir o plantel o quanto antes, visto que já no final do mês termina o prazo de inscrições para a primeira metade dos campeonatos europeus.|
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » zo aug 19, 2007 4:58 pm

Dat lijkt wel Portugees.

PSV komt gelukkig weg. We hebben vorig jaar gezien dat geluk ook zomaar gedurende een paar maanden kan omslaan in pech. Spannend. Zou het volgende week al zover zijn?
Ajax!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 19, 2007 5:25 pm

NFP schreef:Ben benieuwd naar volgende week met Perez en Lazovic.
Vandaag presteerden er een aantal spelers niet naar behoren en was Alcides zelfs ronduit dramatisch. Pluspunten waren de geweldige Afellay, een goeie Zonneveld en ook een leuke invalbeurt van Fagner.
Als Aissati vandaag matig speelde zal Perez zijn rol volgende week alweer over nemen, schat ik zo.

Volgens mij wordt het niets met die twee.

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » zo aug 19, 2007 5:33 pm

Met welke twee word het niets?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 19, 2007 5:48 pm

Tussen die twee, bedoelde ik. Tussen Koeman en Aissati, dus.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo aug 19, 2007 7:20 pm

generaal schreef:Eerst liep ie weg met de bal, vervolgens keek ie goed en toen schoot ie zeer gericht binnen.
Volgens mij krijgt ie de bal en haalt in één keer uit. Mooi doelpunt, hoor, maar geen knappe individuele actie.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo aug 19, 2007 7:25 pm

Dat zeg ik
I think I lost my fucking headache

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo aug 19, 2007 8:02 pm

Een individuele actie is toch iets wat je in je eentje doet?

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » zo aug 19, 2007 8:06 pm

Maakt het echt uit?
De hele wedstrijd zat vol met goeie individuele acties van Afellay en de 0-1 schoot ie ook goed binnen zonder dat er echt een actie aan vooraf ging.

Gesloten