PSV 2008 - 2009
-
- AT Toto winner 10/11
Ik dacht altijd dat dit een beetje voorbehouden was aan de clubs uit de provincie, waar men over het algemeen iets minder open staat ten opzichte van allochtonen en buitenlanders. Sinds Bonaventura Kalou bij een UEFA-cup wedstrijd van ons de 'opdracht' kreeg om in een bananenboom te gaan zitten, weet ik helaas wel beter. Dat soort idioten zit overal.Nihad schreef:Dat is bij Ajax ook zo, hoor.
Bij PSV zijn ze misschien alleen wat actiever, want dit is bepaald niet de eerste keer dat er zoiets over negers wordt geroepen daar.
VZTransfersom Salcido bedraagt twaalf miljoen euro
Clubs die geïnteresseerd zijn in Carlos Salcido weten hoeveel geld zij moeten vrijmaken om de transfer te kunnen realiseren. Voetbal International meldt in haar jongste uitgave dat de Mexicaanse verdediger van PSV een gelimiteerde transfersom van twaalf miljoen euro in zijn contract heeft staan. Villarreal zou overwegen om dit bedrag op te hoesten.
De Spaanse subtopper is volgens het weekblad zeer gecharmeerd van Salcido, die in de winterstop wil vertrekken uit Eindhoven. De Mexicaan zei zaterdag in het NRC Handelsblad dat trainer Huub Stevens hem als voetballer 'mentaal heeft doodgemaakt'. "Eén ding staat voor mij al weken vast: in januari pak ik mijn koffers en ben ik weg", benadrukte Salcido.
De international leek bij die uitspraken echter vergeten te zijn dat hij in Eindhoven een contract heeft dat tot medio 2012 doorloopt. PSV is niet van plan om de ontevreden Salcido een transfervrije status te gunnen en wil alleen meewerken aan een vertrek wanneer er een club bereid is om in de buidel te tasten. Voetbal International weet dat de mandekker twaalf miljoen euro moet kosten.
Chivas de Guadalajara, de voormalig werkgever van Salcido, is niet in staat om dit bedrag te betalen. Toch hoopt de Mexicaanse vereniging herenigt te worden met de verdediger, die in totaal vijf jaar onder contract stond bij Chivas. Volgens de Mexicaanse krant Esto willen de Noord-Amerikanen Salcido een half jaar huren, waarna hij alsnog kan vertrekken naar een Europese (top)club. Deze zouden niet staan te dringen, daar de verdediger van PSV niet meer in Europese wedstrijden in actie mag komen.
Haha, zijn ze gek geworden bij Villareal?

Het stinkt aan alle kanten!
Ik zou het nog veel sterker durven vertellen, en ik ben bij alle eredivisieclubs wel eens geweest: het is bij clubs uit de Randstad veel erger. Ik weet niet of jullie wel eens de hele Kuip sisgeluiden hebben horen maken, of het bekende Hamas-liedje hebben horen zingen, maar ik wel. In wedstrijden tegen Vitesse nota bene.Scherrer schreef:Ik dacht altijd dat dit een beetje voorbehouden was aan de clubs uit de provincie, waar men over het algemeen iets minder open staat ten opzichte van allochtonen en buitenlanders. Sinds Bonaventura Kalou bij een UEFA-cup wedstrijd van ons de 'opdracht' kreeg om in een bananenboom te gaan zitten, weet ik helaas wel beter. Dat soort idioten zit overal.Nihad schreef:Dat is bij Ajax ook zo, hoor.
Bij ADO kunnen ze er ook wat van. Ik zit tegenwoordig op Noord bij Vitesse. Bij Vitesse-Den Haag stond een donkere man op samen met zijn dochtertje, waarschijnlijk om naar de wc te gaan of zo. Je wil niet weten hoe massaal de oerwoudgeluiden uit het uitvak klonken.
Bij PSV komt het ook voor, dat is waar. Maar bij andere clubs van buiten de Randstad veel minder. Hoewel ik bij Vitesse ook wel eens wat racistisch hoor, maar toch minder massaal dan bij Feyenoord of Den Haag. Maar het is onbegrijpelijk dat we nog steeds van die debielen in de stadions hebben zitten.
-
- AT Toto winner 10/11
Hier klopt natuurlijk niets van. De sis-geluiden bij Feyenoord zijn heel iets anders dan het maken van oerwoud-geluiden. Het één is een zieke verwijzing naar de geuzen/scheld-naam van Ajax-supporters en daarmee wel belachelijk maar in essentie niet racistisch bedoeld. Het ander is wél racistisch bedoeld. Dat verschil snap jij ook wel. Bij ADO zal het ongetwijfeld gebeuren, maar daar zitten dan ook randdebielen op de tribune, bij elkaar is het wat weinig om de Randstad tot racistisch voetbalbolwerk uit te roepen en stellig te beweren dat het hier veel erger is.Wouter schreef:Ik zou het nog veel sterker durven vertellen, en ik ben bij alle eredivisieclubs wel eens geweest: het is bij clubs uit de Randstad veel erger. Ik weet niet of jullie wel eens de hele Kuip sisgeluiden hebben horen maken, of het bekende Hamas-liedje hebben horen zingen, maar ik wel. In wedstrijden tegen Vitesse nota bene.Scherrer schreef:Ik dacht altijd dat dit een beetje voorbehouden was aan de clubs uit de provincie, waar men over het algemeen iets minder open staat ten opzichte van allochtonen en buitenlanders. Sinds Bonaventura Kalou bij een UEFA-cup wedstrijd van ons de 'opdracht' kreeg om in een bananenboom te gaan zitten, weet ik helaas wel beter. Dat soort idioten zit overal.Nihad schreef:Dat is bij Ajax ook zo, hoor.
Bij ADO kunnen ze er ook wat van. Ik zit tegenwoordig op Noord bij Vitesse. Bij Vitesse-Den Haag stond een donkere man op samen met zijn dochtertje, waarschijnlijk om naar de wc te gaan of zo. Je wil niet weten hoe massaal de oerwoudgeluiden uit het uitvak klonken.
Bij PSV komt het ook voor, dat is waar. Maar bij andere clubs van buiten de Randstad veel minder. Hoewel ik bij Vitesse ook wel eens wat racistisch hoor, maar toch minder massaal dan bij Feyenoord of Den Haag. Maar het is onbegrijpelijk dat we nog steeds van die debielen in de stadions hebben zitten.
-
-
Koevermans was geblesseerd.Vedette-10- schreef:Domme keuze van Stevens om te kiezen voor Dsudszak op rechts, Lazovic in de punt en Amrabat op links. Kon beter kiezen voor Dsud-Koevermans-Amrabat.
Áls Lazovic weggaat, dan moet dat toch minimaal voor 6 miljoen zijn. Maar ik ben altijd wel van hem gecharmeerd geweest. Het is een wandelende tijdbom, maar hij kan echt wel voetballen. Als PSV een écht betere optie achter de hand heeft dan mag hij van mij eventueel wel weg, maar ik heb het idee dat hij zijn draai gevonden heeft en dat hij er dit seizoen nog wel een stuk of 15 inlegt.
Dan doen ze wederom goede zaken. Hopelijk speelt hij m'n andere vriend Godin niet uit de basis. Dat Villarreal toch zeg. Ik zou er zo aan de slag kunnen.wimpey schreef:Villareal schijnt op het punt te staan om je vriend Thiago Silva vast te leggen, las ik.Thomas schreef:Ik kan me niet voorstellen dat een club met de scouting van Villarreal 12 miljoen euro voor Salcido gaat neertellen. Prima speler hoor, maar voor zo'n bedrag valt er beter te halen.

Je bedoelt dat Reker het verzint? Dat PSV Chelsea niet benaderd heeft?El Clavo schreef:En de Telegraaf meldt dat Chelsea nergens vanaf weet.
Zoiets doe je sowieso voor de bühne, denk ik. Reker weet heel goed dat Alex niet komt. Maar nu kan hij tenminste zeggen dat hij het geprobeerd heeft.
(Of niet dus?)
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Gevolgd door:Chelsea blokkeert terugkeer van Alex Van onze speciale verslaggever
EINDHOVEN - PSV heeft gisteren tevergeefs geprobeerd om Alex (26) terug naar Eindhoven te halen. Ook de landskampioen had begrepen dat de Braziliaan een transverzoek bij de directie van Chelsea had neergelegd. "We hebben contact opgenomen met Chelsea, maar het antwoord was duidelijk: ze willen hem onder geen beding laten vertrekken", aldus algemeen directeur Jan Reker.
De ijzersterke centrale verdediger, die in Londen te weinig naar zijn zin in actie komt, speelde tussen 2004 en 2007 drie seizoenen op huurbasis in Eindhoven. Met PSV werd hij drie keer op rij landskampioen, in het seizoen 2004/2005 bereikte de stopper met PSV de halve finale van de Champions League.
Zeg jij het maar, wie is er niet helemaal eerlijk?Chelsea: Geen verzoek ontvangen Van onze Telesportredactie
LONDEN - Chelsea kwam donderdag met een officiële verklaring op de website van de club. "Naar aanleiding van de transfergeruchten rond Alex, willen wij duidelijk maken dat Chelsea geen officiële aanvragen binnen heeft gekregen voor een transfer van welke speler dan ook."
"Chelsea zal in de toekomst bepalen of een gecontracteerde speler in aanmerking komt voor een transfer en wat het beste is voor de club."
Ik denk dat Alex een balletje heeft opgegooid om erachter te komen wat zijn status is, net als Babel dat bij Liverpool heeft gedaan. Maar dat is iets anders dan een officiële aanvraag voor een transfer, zoals ze het in dat artikel noemen.
Voor de rest: misschien heeft Reker wel gebeld. Tegen beter weten in, natuurlijk. Maakt een doortastende indruk. [/i]
Voor de rest: misschien heeft Reker wel gebeld. Tegen beter weten in, natuurlijk. Maakt een doortastende indruk. [/i]