PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo dec 10, 2008 6:10 pm

Oh ja? Daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur durven steken. Er blijkt bij PSV een select groepje te zijn dat zich regelmatig racistisch uit.

Nihad

Bericht door Nihad » wo dec 10, 2008 6:31 pm

Dat is bij Ajax ook zo, hoor.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » wo dec 10, 2008 7:13 pm

Nihad schreef:Dat is bij Ajax ook zo, hoor.
Ik dacht altijd dat dit een beetje voorbehouden was aan de clubs uit de provincie, waar men over het algemeen iets minder open staat ten opzichte van allochtonen en buitenlanders. Sinds Bonaventura Kalou bij een UEFA-cup wedstrijd van ons de 'opdracht' kreeg om in een bananenboom te gaan zitten, weet ik helaas wel beter. Dat soort idioten zit overal.

Bij PSV zijn ze misschien alleen wat actiever, want dit is bepaald niet de eerste keer dat er zoiets over negers wordt geroepen daar.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 10, 2008 11:53 pm

Transfersom Salcido bedraagt twaalf miljoen euro

Clubs die geïnteresseerd zijn in Carlos Salcido weten hoeveel geld zij moeten vrijmaken om de transfer te kunnen realiseren. Voetbal International meldt in haar jongste uitgave dat de Mexicaanse verdediger van PSV een gelimiteerde transfersom van twaalf miljoen euro in zijn contract heeft staan. Villarreal zou overwegen om dit bedrag op te hoesten.

De Spaanse subtopper is volgens het weekblad zeer gecharmeerd van Salcido, die in de winterstop wil vertrekken uit Eindhoven. De Mexicaan zei zaterdag in het NRC Handelsblad dat trainer Huub Stevens hem als voetballer 'mentaal heeft doodgemaakt'. "Eén ding staat voor mij al weken vast: in januari pak ik mijn koffers en ben ik weg", benadrukte Salcido.

De international leek bij die uitspraken echter vergeten te zijn dat hij in Eindhoven een contract heeft dat tot medio 2012 doorloopt. PSV is niet van plan om de ontevreden Salcido een transfervrije status te gunnen en wil alleen meewerken aan een vertrek wanneer er een club bereid is om in de buidel te tasten. Voetbal International weet dat de mandekker twaalf miljoen euro moet kosten.

Chivas de Guadalajara, de voormalig werkgever van Salcido, is niet in staat om dit bedrag te betalen. Toch hoopt de Mexicaanse vereniging herenigt te worden met de verdediger, die in totaal vijf jaar onder contract stond bij Chivas. Volgens de Mexicaanse krant Esto willen de Noord-Amerikanen Salcido een half jaar huren, waarna hij alsnog kan vertrekken naar een Europese (top)club. Deze zouden niet staan te dringen, daar de verdediger van PSV niet meer in Europese wedstrijden in actie mag komen.
VZ

Haha, zijn ze gek geworden bij Villareal? :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » do dec 11, 2008 12:26 am

Twaalf miljoen?! :baaa.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do dec 11, 2008 12:36 am

Ik kan me niet voorstellen dat een club met de scouting van Villarreal 12 miljoen euro voor Salcido gaat neertellen. Prima speler hoor, maar voor zo'n bedrag valt er beter te halen.

Wouter

Bericht door Wouter » do dec 11, 2008 12:41 am

Scherrer schreef:
Ik dacht altijd dat dit een beetje voorbehouden was aan de clubs uit de provincie, waar men over het algemeen iets minder open staat ten opzichte van allochtonen en buitenlanders. Sinds Bonaventura Kalou bij een UEFA-cup wedstrijd van ons de 'opdracht' kreeg om in een bananenboom te gaan zitten, weet ik helaas wel beter. Dat soort idioten zit overal.
Ik zou het nog veel sterker durven vertellen, en ik ben bij alle eredivisieclubs wel eens geweest: het is bij clubs uit de Randstad veel erger. Ik weet niet of jullie wel eens de hele Kuip sisgeluiden hebben horen maken, of het bekende Hamas-liedje hebben horen zingen, maar ik wel. In wedstrijden tegen Vitesse nota bene.

Bij ADO kunnen ze er ook wat van. Ik zit tegenwoordig op Noord bij Vitesse. Bij Vitesse-Den Haag stond een donkere man op samen met zijn dochtertje, waarschijnlijk om naar de wc te gaan of zo. Je wil niet weten hoe massaal de oerwoudgeluiden uit het uitvak klonken.

Bij PSV komt het ook voor, dat is waar. Maar bij andere clubs van buiten de Randstad veel minder. Hoewel ik bij Vitesse ook wel eens wat racistisch hoor, maar toch minder massaal dan bij Feyenoord of Den Haag. Maar het is onbegrijpelijk dat we nog steeds van die debielen in de stadions hebben zitten.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » do dec 11, 2008 1:40 am

Wouter schreef:
Scherrer schreef:
Ik zou het nog veel sterker durven vertellen, en ik ben bij alle eredivisieclubs wel eens geweest: het is bij clubs uit de Randstad veel erger. Ik weet niet of jullie wel eens de hele Kuip sisgeluiden hebben horen maken, of het bekende Hamas-liedje hebben horen zingen, maar ik wel. In wedstrijden tegen Vitesse nota bene.

Bij ADO kunnen ze er ook wat van. Ik zit tegenwoordig op Noord bij Vitesse. Bij Vitesse-Den Haag stond een donkere man op samen met zijn dochtertje, waarschijnlijk om naar de wc te gaan of zo. Je wil niet weten hoe massaal de oerwoudgeluiden uit het uitvak klonken.

Bij PSV komt het ook voor, dat is waar. Maar bij andere clubs van buiten de Randstad veel minder. Hoewel ik bij Vitesse ook wel eens wat racistisch hoor, maar toch minder massaal dan bij Feyenoord of Den Haag. Maar het is onbegrijpelijk dat we nog steeds van die debielen in de stadions hebben zitten.
Hier klopt natuurlijk niets van. De sis-geluiden bij Feyenoord zijn heel iets anders dan het maken van oerwoud-geluiden. Het één is een zieke verwijzing naar de geuzen/scheld-naam van Ajax-supporters en daarmee wel belachelijk maar in essentie niet racistisch bedoeld. Het ander is wél racistisch bedoeld. Dat verschil snap jij ook wel. Bij ADO zal het ongetwijfeld gebeuren, maar daar zitten dan ook randdebielen op de tribune, bij elkaar is het wat weinig om de Randstad tot racistisch voetbalbolwerk uit te roepen en stellig te beweren dat het hier veel erger is.

Baseman

Bericht door Baseman » do dec 11, 2008 7:55 am

joey schreef:Haha, zijn ze gek geworden bij Villareal? :smallgrin.gif:
Laten we het hopen :cheer.gif:
En Lazovic staat in de belangstelling van WBA en Blackburn, hopen dat één van die clubs zo gek is om een leuk bedrag om tafel te willen leggen :eusa_pray.gif:

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » do dec 11, 2008 9:41 am

Domme keuze van Stevens om te kiezen voor Dsudszak op rechts, Lazovic in de punt en Amrabat op links. Kon beter kiezen voor Dsud-Koevermans-Amrabat.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do dec 11, 2008 9:46 am

Baseman schreef:
joey schreef:Haha, zijn ze gek geworden bij Villareal? :smallgrin.gif:
Laten we het hopen :cheer.gif:
En Lazovic staat in de belangstelling van WBA en Blackburn, hopen dat één van die clubs zo gek is om een leuk bedrag om tafel te willen leggen :eusa_pray.gif:
27 miljoen :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 11, 2008 10:05 am

Zouden clubs geen antecedentenonderzoek doen? Wie wil Salcido of Lazovic hebben?

Harm

Bericht door Harm » do dec 11, 2008 10:24 am

Vedette-10- schreef:Domme keuze van Stevens om te kiezen voor Dsudszak op rechts, Lazovic in de punt en Amrabat op links. Kon beter kiezen voor Dsud-Koevermans-Amrabat.
Koevermans was geblesseerd.

Áls Lazovic weggaat, dan moet dat toch minimaal voor 6 miljoen zijn. Maar ik ben altijd wel van hem gecharmeerd geweest. Het is een wandelende tijdbom, maar hij kan echt wel voetballen. Als PSV een écht betere optie achter de hand heeft dan mag hij van mij eventueel wel weg, maar ik heb het idee dat hij zijn draai gevonden heeft en dat hij er dit seizoen nog wel een stuk of 15 inlegt.

wimpey

Bericht door wimpey » do dec 11, 2008 8:18 pm

Thomas schreef:Ik kan me niet voorstellen dat een club met de scouting van Villarreal 12 miljoen euro voor Salcido gaat neertellen. Prima speler hoor, maar voor zo'n bedrag valt er beter te halen.
Villareal schijnt op het punt te staan om je vriend Thiago Silva vast te leggen, las ik.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do dec 11, 2008 8:20 pm

VillarReal mensen. Milan is toch ook nog steeds in de markt?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr dec 12, 2008 1:10 am

wimpey schreef:
Thomas schreef:Ik kan me niet voorstellen dat een club met de scouting van Villarreal 12 miljoen euro voor Salcido gaat neertellen. Prima speler hoor, maar voor zo'n bedrag valt er beter te halen.
Villareal schijnt op het punt te staan om je vriend Thiago Silva vast te leggen, las ik.
Dan doen ze wederom goede zaken. Hopelijk speelt hij m'n andere vriend Godin niet uit de basis. Dat Villarreal toch zeg. Ik zou er zo aan de slag kunnen. :ajaxsmiley.gif: :wink.gif:

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr dec 12, 2008 11:56 am

Peter schreef:VillarReal mensen. Milan is toch ook nog steeds in de markt?
Ik dacht dat hij naar Milan ging. Den Belg meldt het zelf ook op zijn TT.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr dec 12, 2008 3:25 pm

Ik lees op PN dat PSV een balletje heeft opgegooid bij Chelsea mbt een terugkeer van Alex naar Eindhoven, maar dat Chelsea Alex niet wil laten gaan. Zijn we daar ook klaar mee.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr dec 12, 2008 3:31 pm

En de Telegraaf meldt dat Chelsea nergens vanaf weet.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr dec 12, 2008 3:32 pm

Gelukkig maar. Die jongen heeft ons lang genoeg dwars gezeten. Ik zit er niet direct op te wachten dat die jongen daar achterin weer alles in z'n eentje gaat staan wegwerken.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » vr dec 12, 2008 3:35 pm

El Clavo schreef:En de Telegraaf meldt dat Chelsea nergens vanaf weet.
Je bedoelt dat Reker het verzint? Dat PSV Chelsea niet benaderd heeft?

Zoiets doe je sowieso voor de bühne, denk ik. Reker weet heel goed dat Alex niet komt. Maar nu kan hij tenminste zeggen dat hij het geprobeerd heeft.

(Of niet dus?)

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr dec 12, 2008 3:53 pm

Chelsea blokkeert terugkeer van Alex Van onze speciale verslaggever

EINDHOVEN - PSV heeft gisteren tevergeefs geprobeerd om Alex (26) terug naar Eindhoven te halen. Ook de landskampioen had begrepen dat de Braziliaan een transverzoek bij de directie van Chelsea had neergelegd. "We hebben contact opgenomen met Chelsea, maar het antwoord was duidelijk: ze willen hem onder geen beding laten vertrekken", aldus algemeen directeur Jan Reker.

De ijzersterke centrale verdediger, die in Londen te weinig naar zijn zin in actie komt, speelde tussen 2004 en 2007 drie seizoenen op huurbasis in Eindhoven. Met PSV werd hij drie keer op rij landskampioen, in het seizoen 2004/2005 bereikte de stopper met PSV de halve finale van de Champions League.
Gevolgd door:
Chelsea: Geen verzoek ontvangen Van onze Telesportredactie

LONDEN - Chelsea kwam donderdag met een officiële verklaring op de website van de club. "Naar aanleiding van de transfergeruchten rond Alex, willen wij duidelijk maken dat Chelsea geen officiële aanvragen binnen heeft gekregen voor een transfer van welke speler dan ook."

"Chelsea zal in de toekomst bepalen of een gecontracteerde speler in aanmerking komt voor een transfer en wat het beste is voor de club."
Zeg jij het maar, wie is er niet helemaal eerlijk?

joey
Erelid

Bericht door joey » vr dec 12, 2008 4:07 pm

Ik denk dat Alex een balletje heeft opgegooid om erachter te komen wat zijn status is, net als Babel dat bij Liverpool heeft gedaan. Maar dat is iets anders dan een officiële aanvraag voor een transfer, zoals ze het in dat artikel noemen.

Voor de rest: misschien heeft Reker wel gebeld. Tegen beter weten in, natuurlijk. Maakt een doortastende indruk. [/i]

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr dec 12, 2008 4:12 pm

Ik sluit niet uit dat Reker zo iets naar buiten zou brengen. Dat past wel in het beeld wat ik heb van die man. Hij praat gewoon veel te graag.

Maar goed, wie het ook heeft gezegd. Die jongen komt niet naar Nederland.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » vr dec 12, 2008 4:17 pm

Ach, het is niets nieuws. Bij Ajax gebeurt het ook wel eens. 'We hebben Van der Vaart gepolst of hij terug wil komen', dat soort dingen. Zodat de supporters het idee krijgen dat de club hoog inzet.

Alex loopt daar lachend binnen. Die zien we niet meer terug in Nederland.

Gesloten