AZ 2009-2010
Re: AZ 2009-2010
2-1 voor ADO. Lekker zeg, morgen komen we op 1 punt van de koplopers. Heerlijk, az op de bek, Koeman languit! Ik vind het fijn, fijn...fijn!!! 
Jammer alleen dat die Twente fukkers net voor het eindsignaal de winnende binnenschieten.

Jammer alleen dat die Twente fukkers net voor het eindsignaal de winnende binnenschieten.
Mwah, eerst zien, dan geloven. Met dit Ajax kan je werkelijk alles verwachten. Jammer genoeg.rocky schreef:Lekker zeg, morgen komen we op 1 punt van de koplopers.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Zeker... Ajax heeft op dit soort momenten wel vaker niet thuis gegeven.
Maar het (verdedigende) verval onder Koeman is ingezet zeg... ongelovelijk.
Maar het (verdedigende) verval onder Koeman is ingezet zeg... ongelovelijk.
Op naar de vierde ster!
AZ: Romero,Jaliens,Moisander (R.Elm/77),Klavan,Poulsen,Holman (Ari/58), Mendes da Silva (Swerts/81),Schaars, Martens, Dembélé, LensT82 on Sun Aug 2 13:30:51 GMT schreef:Leuke statistiek: Lens stond vorig seizoen vier keer in de basis. AZ verloor vier keer in de competitie. Drie van die vier verliespartijen stond Lens aan de aftrap. Die andere basisplek van Lens werd ook geen winst, hij scoorde wel zijn enige doelpunt van het seizoen. Iedereen hier weet tegen welke club dat was.
P.S. Niet doorvertellen aan Koeman.
Bedankt voor het niet doorvertellen!
Hoe vaak dachten we de laatste jaren dat we na de uitslagen van zaterdag op zondag een slag konden slaan en hoe vaak is dat gelukt?Pride of Amsterdam schreef:Zeker... Ajax heeft op dit soort momenten wel vaker niet thuis gegeven.
Om de een of andere reden heb ik het niet zo op NAC in de Arena; dan blijken de Lurlings en Kolkka 's ineens Ronaldo's voor onze verdediging, zijn ze handiger op het middenveld dan wij enz. Leonardo blinkt maar een paar keer per jaar (als invaller) uit, zul je net zien ...
Gaan we weer hoge ballen richting Suarez sturen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Het is in ieder geval een opluchting dat de superioriteit van AZ, zoals door kenners hier keer op keer opgetekend, zich nog niet vertaalt in punten.
I think I lost my fucking headache
Vorig jaar geen Europees voetbal en wel Van Gaal; dit jaar CL (Voor bijna iedereen voor het eerst) en geen van Gaal. Dat kan punten kosten, spelers die met hun gedachten al op een ander platform zitten.
6-0.Aristides schreef:Hoe vaak dachten we de laatste jaren dat we na de uitslagen van zaterdag op zondag een slag konden slaan en hoe vaak is dat gelukt?Pride of Amsterdam schreef:Zeker... Ajax heeft op dit soort momenten wel vaker niet thuis gegeven.
Om de een of andere reden heb ik het niet zo op NAC in de Arena; dan blijken de Lurlings en Kolkka 's ineens Ronaldo's voor onze verdediging, zijn ze handiger op het middenveld dan wij enz. Leonardo blinkt maar een paar keer per jaar (als invaller) uit, zul je net zien ...
15 mei 2011.
6-0 weet ik, maar twee jaar geleden werd Ajax weggespeeld, ergens in december (Zal wel te koud geweest zijn) door spelers als Lurling en Kolkka, spelers door feyenoord weggestuurd! Ik zat daar toen in de kou, een nachtmerrie sindsdien.
Tot spijt van wie het benijdt.Laudrup schreef:6-0.Aristides schreef:Hoe vaak dachten we de laatste jaren dat we na de uitslagen van zaterdag op zondag een slag konden slaan en hoe vaak is dat gelukt?Pride of Amsterdam schreef:Zeker... Ajax heeft op dit soort momenten wel vaker niet thuis gegeven.

Ik zag een paar dagen geleden die wedstrijd terug op Eredivisie Live. En man, man, man.......dat voetbal was zo mogelijk nog slechter als onder Van Basten.Aristides schreef:6-0 weet ik, maar twee jaar geleden werd Ajax weggespeeld, ergens in december (Zal wel te koud geweest zijn) door spelers als Lurling en Kolkka, spelers door feyenoord weggestuurd! Ik zat daar toen in de kou, een nachtmerrie sindsdien.
Zeldzaam weggespeeld in de eigen ArenA toen, maar vorig jaar werd het bijvoorbeeld nog 3-0. Het valt dus tegen NAC altijd wel mee.
15 mei 2011.
Die wedstrijd, die nachtmerrie! Weggetikt werden we!Ik zag een paar dagen geleden die wedstrijd terug op Eredivisie Live. En man, man, man.......dat voetbal was zo mogelijk nog slechter als onder Van Basten.
Zeldzaam weggespeeld in de eigen ArenA toen,
NAC werd toen 3e en deed het m.n. ´uit´ heel goed.Aristides schreef: Die wedstrijd, die nachtmerrie! Weggetikt werden we!
Kan me van die pot m.n. nog goed herinneren dat luie Luque geen vin verroerde om z´n tegenstander het opkomen te beletten. Het was Elshot of Mtiliga, daar wil ik af zijn. Maar die gast speelde danzij la Luque de pot van z'n leven.
Het houdt weer niet over met al deze blikvangers.joey schreef:generaal schreef:Romero, Moreno, Mendes, Dembélé, Schaars en El Hamdaoui zijn blikvangers. Van de rest van het elftal ben ik niet onder de indruk.
Dat zijn er dan heel wat. Wie zijn de blikvangers bij de concurrentie? Verder dan een of twee per team kom je niet, hoor.
De titel voor AZ was eenmalig.
AZ 0-1 achter tegen NEC. AZ deelt in de malaise die Koeman heet.
- Daily Blind
Het beste team van de Eredivisie heeft weer geschitterd!
Hoho, het met afstand beste team.
Koetje bedankt, Koetje bedankt, Koetje... Koetje... Koetje bedankt.

"Koeman je hebt nu echt gefaald!"
"Ik zou deze wedstrijd nog even afwachten voordat ik conclusies zou trekken, maar bij deze. Conclusie: exit Koeman, tactisch onbenul"
Zo, daar kijk ik echt van op zeg. Ok, het loopt allemaal niet zo lekker daar. Maar thuis tegen NEC moet je dan toch gewoon 3 punten pakken met zo'n groep.
Missen ze nou toch De Zeeuw behoorlijk? Het is namelijk nog te vroeg voor het Koeman effect.
Missen ze nou toch De Zeeuw behoorlijk? Het is namelijk nog te vroeg voor het Koeman effect.
Nil volentibus arduum
Ze missen gewoon van Gaal. Een andere coach had AZ vorig jaar niet kampioen gemaakt.
Iemand van het AZ forum.
Hebben ze dan toch de rol van Demy onderschat.Matig ,wat was het matig.Ze missen Demy echt. Als de blaadjes vallen worden mensen wel eens depressief, nou na vanavond..... . Geef nou niet iemand de schuld want ze doen het met zijn allen.
- Giacomo Puccini
Demy de Zeeuw wordt uiteraard gemist. AZ heeft weinig persoonlijkheden, Demy de Zeeuw is dat natuurlijk wel. En een heel goede speler bovendien.
De mensen die AZ verheerlijkten zaten nog te veel in hun hoofd met het AZ van Van Gaal. Maar dat is natuurlijk voltooid verleden tijd. Individueel zijn hun spelers weinig bijzonders en met alle Champions League besognes erbij en Koeman aan het roer weet je dat het een club als AZ allemaal te veel wordt.
Één concurrent minder. De drie andere concurenten acht ik een stuk hoger. Zelfs Feyenoord zie ik nog tot minimaal de winterstop goed meedoen voor de eerste plaats.
De mensen die AZ verheerlijkten zaten nog te veel in hun hoofd met het AZ van Van Gaal. Maar dat is natuurlijk voltooid verleden tijd. Individueel zijn hun spelers weinig bijzonders en met alle Champions League besognes erbij en Koeman aan het roer weet je dat het een club als AZ allemaal te veel wordt.
Één concurrent minder. De drie andere concurenten acht ik een stuk hoger. Zelfs Feyenoord zie ik nog tot minimaal de winterstop goed meedoen voor de eerste plaats.
Ajax!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ik hoor je straks nog wel eens.... 

met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg..