PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
LucaS

Bericht door LucaS » do mar 26, 2009 10:06 am

Als Ajax eindelijk weer eens goed gaat voetballen wel, de tekenen zijn gunstig.

En PSV is natuurlijk een kutclub zonder uitstraling, dus als de resultaten daar uitblijven is er voor talenten nauwelijks een rden om die club te verkiezen boven een echt voetbalbolwerk.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 26, 2009 10:43 am

Baseman schreef:Hoe vaak blijf jij nog zeggen dat PSV geen geld heeft ?
En hoe vaak blijf jij nog denken dat je gelijk hebt hierin ?

Dat het budget 10 miljoen naar beneden gezet wordt wil niet zeggen dat PSV geen geld heeft, maar goed. Ik hou erover op, je weigert het toch te geloven.
Nee? Ik vind dat wel degelijk wat zeggen. Op het moment dat PSV een keer geen CL speelt, moet de begroting meteen naar beneden. Wat er gebeurt op het moment dat PSV een tweede keer of zelfs een derde keer de CL mist, laat zich raden. Ik neem aan dat ze geld moeten reserveren voor het geval dat.

We zullen zien of PSV grote aankopen gaat doen. Ik denk dat ze eerst moeten verkopen.
Het stinkt aan alle kanten!

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do mar 26, 2009 11:31 am

joey schreef:
Baseman schreef:Hoe vaak blijf jij nog zeggen dat PSV geen geld heeft ?
En hoe vaak blijf jij nog denken dat je gelijk hebt hierin ?

Dat het budget 10 miljoen naar beneden gezet wordt wil niet zeggen dat PSV geen geld heeft, maar goed. Ik hou erover op, je weigert het toch te geloven.
Nee? Ik vind dat wel degelijk wat zeggen. Op het moment dat PSV een keer geen CL speelt, moet de begroting meteen naar beneden. Wat er gebeurt op het moment dat PSV een tweede keer of zelfs een derde keer de CL mist, laat zich raden. Ik neem aan dat ze geld moeten reserveren voor het geval dat.

We zullen zien of PSV grote aankopen gaat doen. Ik denk dat ze eerst moeten verkopen.
Affellay weg... Lazovic weg komt er geld binnen... Daarnaast las ik net op voetbalzone dat ze nu ook weer een poging gaan doen om Engelaar binnen te halen. Gaat vervolgd worden.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 26, 2009 11:33 am

Aha, Engelaar. Rutten dus.

Heel goed. Engelaar is de volgende misser. :headbang.gif:

Welke club wil Lazovic dan hebben, Mattie?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mar 26, 2009 12:30 pm

Ajax Rules schreef:
Peter schreef:
Baseman schreef: Hoe kom je bij Amrabat en Dszudzak ?
Of mag een topclub ineens geen backup hebben voor de posities van de buitenspelers ?
Kom op, Base. Amrabat werd binnengehaald als toptalent en hij zou Farfan heel snel doen vergeten. Nou, tot op heden bakt die jongen er echt heel weinig van en is het logisch dat men verder aan het kijken is. Misschien neemt Rutten Farfan wel weer mee haha. Mooier zou zijn als hij Engelaar meeneemt, natuurlijk.
Ja, dat zou mooi zijn..... :excited.gif: Ik weet nog goed hoe vorig jaar ons middenveld volledig werd overklast door Engelaar.
Dat zei dan vooral iets over ons middenveld. Bij Engelaar gaat alles in slowmotion.

Baseman

Bericht door Baseman » do mar 26, 2009 12:51 pm

Peter schreef:Kom op, Base. Amrabat werd binnengehaald als toptalent en hij zou Farfan heel snel doen vergeten. Nou, tot op heden bakt die jongen er echt heel weinig van en is het logisch dat men verder aan het kijken is.
Dus omdat PSV een tekort heeft aan buitenspelers en Amrabat de verwachtingen nog niet kan waarmaken is Amrabat al afgeschreven ?
Dat is echt onzin, PSV heeft 'gewoon' buitenspelers nodig. Ook als Amrabat het 8e wereldwonder zou zijn geweest.

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » do mar 26, 2009 12:53 pm

Hoe hebben jullie een tekort aan buitenspelers? Manco, Amrabat, Dszudszak?

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 26, 2009 12:54 pm

Snap dat ook niet eerlijk gezegd...
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do mar 26, 2009 12:57 pm

Spelers als Elia en Beerens hebben een dusdanig prijskaartje om hun nek hangen dat je ze in principe voor de basis zou halen. Dat zijn geen transfers om je selectie breder te maken.

Een speler als Amrabat is nog jong en dus is een twijfelend eerste jaar niet zo gek. Maar volgend jaar zal hij er moeten staan. Als de club nu echter een concurrent zou halen voor een forse transfersom dan spreekt daar nou niet bepaald vertrouwen uit.

Ik verwacht overigens van PSV voorlopig nog niet zoveel aankopen. Er zal waarschijnlijk eerst moeten worden verkocht en ik neem aan dat ze toch graag eerst weten wie er volgend jaar voor de groep staat.
Nil volentibus arduum

Baseman

Bericht door Baseman » do mar 26, 2009 1:02 pm

Justin schreef:Hoe hebben jullie een tekort aan buitenspelers? Manco, Amrabat, Dszudszak?
Manco is nog erg jong en zal er volgend seizoen nog niet (volledig) staan, blijven Amrabat en Doedel over. En 2 spelers voor 2 posities houdt niet echt over...ook met Manco komt PSV eigenlijk nog een speler voor die posities tekort. Lazovic kan overigens als rechtsbuiten vrij aardig uit de voeten, een redelijke backup uit nood.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do mar 26, 2009 1:04 pm

Dan kom ik aan 2 spelers en 2 back-ups voor 2 posities. Dat lijkt me voldoende, tenzij de basisspelers niet voldoen.

Baseman

Bericht door Baseman » do mar 26, 2009 1:04 pm

joey schreef:Ik vind dat wel degelijk wat zeggen. Op het moment dat PSV een keer geen CL speelt, moet de begroting meteen naar beneden.
So ?
Beter de begroting naar beneden stellen en deze sluitend maken, dan geld van de bankrekening halen om de gaten op te vullen. Dat geld kan veel beter in de spelersgroep gestoken worden.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 26, 2009 1:05 pm

Volgend seizoen staat Manco er nog steeds niet? Hij was toch een supertalent?

Baseman

Bericht door Baseman » do mar 26, 2009 1:06 pm

Flauwekul, dat maken jullie er weer van...volgens mij heeft geen enkele PSV'er Manco een supertalent genoemd. Wel een groot talent, maar ook iemand die uit een heel andere omgeving komt en moet wennen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do mar 26, 2009 1:11 pm

Voor een jongen als Manco is wat mij betreft hetzelfde van toepassing als bij Amrabat. In het eerste seizoen kun je stellen dat hij tijd nodig heeft om te wennen. Daarna moet er wel echt progressie zichtbaar zijn.

In het geval van Amrabat zou dat wat mij betreft moeten betekenen dat hij een vaste waarde is. Een jonge speler als Manco die uit Peru komt en dus ook moet wennen aan een ander land en aan het feit dat hij hier geen ster is kun je wat meer tijd geven. Maar hij zou volgend seizoen toch ook wel een bijdrage moeten gaan leveren.

Anders krijg je zo'n verhaal als met Manucharyan bij ons. Schijnt een fantastische speler te zijn maar hij komt niet verder dan Jong Ajax. Dat kan niet de bedoeling zijn als je een groot buitenlands talent haalt.
Nil volentibus arduum

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do mar 26, 2009 1:13 pm

Baseman schreef:Flauwekul, dat maken jullie er weer van...volgens mij heeft geen enkele PSV'er Manco een supertalent genoemd. Wel een groot talent, maar ook iemand die uit een heel andere omgeving komt en moet wennen.
Daar moet je hem dan wel de kans en de speeltijd voor geven. Dat krijgt hij niet als je hem derde keus maakt.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 26, 2009 1:22 pm

Baseman schreef:Flauwekul, dat maken jullie er weer van...volgens mij heeft geen enkele PSV'er Manco een supertalent genoemd. Wel een groot talent, maar ook iemand die uit een heel andere omgeving komt en moet wennen.

Geen supertalent, dan in elk geval een geweldig talent:

http://debalisnietrond.web-log.nl/debal ... wille.html

Een jaar geleden was hij er niet klaar voor en nu nog steeds niet?

Als je de topic van Manco doorleest vanaf het begin, moet je door honderden jubelberichten heen. PSV had zogenaamd een fantastische slag geslagen. Mwah, tot op dit moment blijkt daar weinig van.

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » do mar 26, 2009 1:23 pm

Marillion schreef:Spelers als Elia en Beerens hebben een dusdanig prijskaartje om hun nek hangen dat je ze in principe voor de basis zou halen. Dat zijn geen transfers om je selectie breder te maken.
Précies. Hetzelfde met Ajax trouwens. Als Ajax Beerens zou kopen (duur, gehaald voor de basis), zou hij toch moeten spelen. Maar waar? En welke spelers moeten dan op de bank plaats nemen? Een speler kopen betekent automatisch dat je aangeeft dat de andere speler niet voldoet. Ik hoor iets over 'dubbele bezetting', maar Nederlandse clubs zwemmen niet in het geld, dus kopen een Beerens of een Elia niet voor de dubbele bezetting. Die kopen ze rechtstreeks voor de basis.

Daarom vind ik ook dat Ajax Elia niet moet kopen. Niet zozeer omdat het geen goede speler is, maar omdat je daardoor de ontwikkeling van andere spelers tegen gaat. Spelers als Emanuelson, Sulejmani en Suarez. Natuurlijk, als één van hen vertrekt wordt een dergelijke speler interessant.

Als PSV daadwerkelijk wil gaan voor Elia en Beerens lijkt dat te impliceren dat Amrabat en Dszudzak niet goed genoeg zijn bevonden. Dubbele bezetting of niet.

999

Bericht door 999 » do mar 26, 2009 3:21 pm

PSV: 'ENGELAAR INTERESSANTE OPTIE'

PSV is geïnteresseerd in Orlando Engelaar. Dit bevestigt technisch manager Adrie van Kraaij donderdag tegen het Eindhovens Dagblad. 'Vorig jaar hebben we al geprobeerd om hem over te nemen van FC Twente. Met zijn ervaring kan Orlando een belangrijke jongen zijn.' De 29-jarige middenvelder heeft bij Schalke 04 een contract tot medio 2011.

'Hij kan iemand zijn die andere spelers beter maakt', vervolgde Van Kraaij. De elfvoudig international is bezig aan zijn eerste seizoen in Gelsenkirchen. Naar verluidt heeft PSV ook interesse in Schalke-coach Fred Rutten, met wie Engelaar samenwerkte bij FC Twente.
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do mar 26, 2009 3:25 pm

DOEN :cheer.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do mar 26, 2009 3:25 pm

Trek de portemonee maar psv.....

Harm

Bericht door Harm » do mar 26, 2009 4:06 pm

We willen alleen de prijs opdrijven voor jullie :smallgrin.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do mar 26, 2009 4:26 pm

Haha, nee, wij voor jullie.

toch????

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do mar 26, 2009 5:09 pm

joey schreef:Aha, Engelaar. Rutten dus.

Heel goed. Engelaar is de volgende misser. :headbang.gif:

Welke club wil Lazovic dan hebben, Mattie?
weet ik veel... maar die jongen is dood ongelukkig bij lampjes.

Daarnast Elia was altijd zeer gelukkig onder Rutte... dus tel maar op.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 26, 2009 7:14 pm

Lazovic is zo gek als een deur. Die is overal ongelukkig.

Mooie oplossing: Engelaar naar PSV, dan ontfermen wij ons over Bakkal. :neutral.gif:

Gesloten