Vitesse 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Wouter
Berichten: 19053
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » do aug 21, 2008 7:37 pm

Wat een onzin. Er zijn wel veel nieuwe spelers, maar er zijn ook veel spelers vertrokken, zoals Janssen, Van der Schaaf, Swerts en Gommans. Ik denk dat de selectie erop achteruit gegaan is. Daarnaast is de kans groot dat Sansoni of Kaya nog vertrekt, volgens mij.

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » do aug 21, 2008 9:00 pm

Het kan niet op daar... maarja, dat heb je als je geld zat hebt... dan ken je kopen en huren wat je wilt natuurlijk... ;)
Hahahaha piep piep alo Calimero!!

Selectie is eigenlijk alleen maar slechter geworden door het vertrek van v/d Schaaf.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 21, 2008 10:15 pm

Ik ben er inderdaad 'jaloers' op om bij julllie spelers te zien komen en bij ons spelers te zien gaan... zal ik niet ontkennen. Ik ben over het algemeen niet jaloers op WELKE spelers er bij jullie zijn gekomen, dus ik ga er vanuit dat NEC het (zoals gebruikelijk) weer beter gaat doen dan Vitesse dit jaar.

Calimero... mwah...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za aug 23, 2008 12:58 pm

Vitesse en FC Twente niet akkoord over Zomer
Ramon Zomer wordt niet verhuurd aan Vitesse. De verdediger van FC Twente zou voor één seizoen uitgeleend worden door de Tukkers aan de eredivisionist uit Arnhem.


Volgens dagblad Tubantia zijn de onderhandelingen tussen de clubs vastgelopen op de huurvoorwaarden. De 25-jarige Zomer belandde het afgelopen seizoen op het tweede plan bij FC Twente.
o.a. vi.nl/ voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » di aug 26, 2008 6:40 pm

Ik lees net Vitesse nog 1 klapper wil maken op de transfermarkt, een aanvaller, ik zit ineens aan Perez te denken...

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Bericht door D_skilled » di aug 26, 2008 6:44 pm

Dat kan ie de supporters niet aandoen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48022
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di aug 26, 2008 6:56 pm

Ik denk Cziommert.

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » di aug 26, 2008 8:01 pm

Het lijkt mij een flauwe grap,... Van Hintum heeft het over een hoogvlieger. Ben benieuwd wie het Gelredome komt binnengevlogen voor de wedstrijd.

Wouter
Berichten: 19053
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » di aug 26, 2008 8:18 pm

We weten in elk geval dat Bergkamp zijn schoenen niet meer aan zal trekken voor Vitesse... :smallgrin.gif:

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Bericht door D_skilled » di aug 26, 2008 8:30 pm

De terugkeer van Lazovic bij Vitesse. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41178
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di aug 26, 2008 8:31 pm

Een hoogvlieger? Chris Eagles...oud NEC. Alleen heeft die net voor Burnley getekend.
Nil volentibus arduum

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Bericht door D_skilled » di aug 26, 2008 8:51 pm

Chris Eagles bakte er in zijn tijd bij NEC niet veel van, i.t.t. tot zijn voorganger Jones die wel zijn waarde had. Bovendien is Eagles meer iemand voor aan de flanken. Ik denk dat men stiekem gokt op Toto Tamuz. Vitesse zal wel goed op de hoogte zijn van wat er daar allemaal aan interessante spelers rondloopt, zeker na eerdere aanvaringen toen men Magralishvili ging bekijken, dan moet je Toto Tamuz haastelijk wel kennen. En volgens mij hoeft ie maar 1 miljoen te kosten.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di aug 26, 2008 8:54 pm

1 miljoen... toe maar...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Bericht door D_skilled » di aug 26, 2008 9:06 pm

Van Hintum heeft het over een 'hoogvlieger', komt niet snel voor dat een technisch directeur van een middenmoter dat roept in de media. Dat wekt verwachtingen op bij de achterban. Het zal me dus niets verbazen als Vitesse hulp heeft gekregen van externe financieders om die tranfer te kunnen realiseren.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 26, 2008 10:27 pm

gaizka schreef:Ik lees net Vitesse nog 1 klapper wil maken op de transfermarkt, een aanvaller, ik zit ineens aan Perez te denken...
Ik ook.
Het stinkt aan alle kanten!

Wouter
Berichten: 19053
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » di aug 26, 2008 10:30 pm

Zat wel in Stroe een paar weken terug, maar daarna ontkende Van Hintum alle geruchten en er was ook niet bepaald snel een akkoord. Maar wie weet gebeurt er achter de schermen toch wel iets. Geeft Ajax Vitesse geld omdat de Heilige Club Ajax verlost van een salaris of zo... :neutral.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 26, 2008 10:33 pm

Zou best kunnen. Heeft Ajax het zogenaamd goed geregeld. Inmiddels betaalt Ajax het salaris van Perez (voor een groot deel) door.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41178
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di aug 26, 2008 10:34 pm

Perez zou voor Vitesse natuurlijk gewoon een prima speler zijn. Net zoals de door Peter genoemde Cziommer.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 26, 2008 10:36 pm

Vitesse zou Perez normaal gesproken niet kunnen betalen. Maar met de eerste september in zicht, is Ajax wellicht bereid tot een tegemoetkoming.
Het stinkt aan alle kanten!

Wouter
Berichten: 19053
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » di aug 26, 2008 10:40 pm

Ik vrees dat Vitesse ook een beetje in paniek is geraakt door het enorme gebrek aan stootkracht in de oefenwedstrijden. Echt om te huilen die oefencampagne. Ik houd mijn hart vast voor komende vrijdag. Een Groningse ex-collega heeft me een mailtje gestuurd of hij mee mag vrijdag, maar dat heb ik even tactisch niet gelezen. Ik heb geen zin in een juichende Groningse ex-collega voor mijn neus vrijdag.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo aug 27, 2008 10:41 am

Hoogvlieger Vitesse blijkt ludieke actie

se heeft met een ludiek bedoelde actie de harten van de supporters op hol doen slaan. De Arnhemse club kondigde gisteren op de website de komst van een 'hoogvlieger' aan.

Marc van Hintum, technisch directeur van de club, kondigde in een filmpje aan dat er de hoop was een hoogvlieger naar de Gelderse hoofdstad te halen. Later bleek het te gaan om een grap waaraan Van Hintum en trainer Hans Westerhof hun medewerking verleenden.

Vitesse opent op komende vrijdag de voetbalcompetitie met een thuisduel tegen FC Groningen. Wellicht dat bij dat duel nog een 'hoogvlieger' te verwachten is. Inmiddels heeft Vitesse het bericht van de website verwijderd.
De T.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » wo aug 27, 2008 10:43 am

Aparte grap. Ik kan me voorstellen dat de fans dit niet echt waarderen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33984
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do aug 28, 2008 11:26 am

’Hoogvlieger’ Vitesse blijkt arend

De supporters van Vitesse dachten al aan een grote naam. Technisch directeur Marc van Hintum kondigde eerder deze week op de website van de club de komst van een ’echte hoogvlieger’ aan. Uiteindelijk bleek het om een grap te gaan, want Vitesse onthulde donderdag dat het een Afrikaanse vechtarend heeft gekocht.

Paul van der Kraan, algemeen directeur van de Arnhemmers, geeft op de website van Vitesse toe dat de grap niet helemaal is aangekomen bij de supporters. “Het idee achter deze actie is dat deze vogel het nieuwe Vitesse gaat belichamen”, aldus Van der Kraan. De arend wordt vrijdag tijdens de eerste competitiewedstrijd tegen FC Groningen ’gepresenteerd’ aan de fans.

Het dier is terug te vinden in het logo van Vitesse. Ook de Portugese topclub Benfica heeft een traditie met een rondvliegende adelaar in het stadion.
www.telegraaf.nl

Dat zou ik inderdaad geen leuk grapje vinden als ik supporter van Vitesse zou zijn. Gelukkig kent Poeder de club beter dan wij. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do aug 28, 2008 11:29 am

Als het arme beest maar geen geel/zwart shirt aan krijgt... :excited.gif: :drecul.gif:
Nieuwe aankoop: Afrikaanse vechtadelaar

Beste Vitesse-supporters,

Niet iedereen begreep de grap van onze internetfilmpjes helemaal. Niettemin is er wel sprake van een serieuze aankoop. Geen speler, zoals een aantal van jullie hoopten, maar wel een heuse Afrikaanse vechtarend!
Hiermee schaart Vitesse zich in het rijtje van een traditierijke club zoals Benfica. En in tegenstelling tot de meeste spelers, is dit wel een aankoop die nog jaren bij de club blijft. En hij is voor jullie!

Het idee achter deze actie is dat deze vogel, die op dit moment nog naamloos is omdat wij de supporters graag willen laten bepalen wat de naam moet worden, het nieuwe Vitesse gaat belichamen. Want ook al is het nog een kuiken, hij staat voor kracht, schoonheid en dominantie. Allemaal eigenschappen die op termijn hopelijk ook gelden voor het voetbal van ons eerste elftal, en wie weet zelfs onze jeugdteams.

De arend wordt dus groot. Heel groot! Met een spanwijdte van 2.70 meter vliegt er straks voor iedere thuiswedstrijd een imposant, levend symbool van onze club door GelreDome! En daarin schuilt de symboliek van deze nieuwe aankoop. De kracht en sterkte van de vogel moet straks synoniem zijn voor de kracht en sterkte van het elftal. Met onze vogel willen we weer een gevoel van trots opbouwen voor de club. En wij beseffen ook wel dat dit natuurlijk niet van vandaag op morgen gebeurt. Alles moet nog groeien. Het dier moet groeien, het team moet groeien, de club moet groeien en de band tussen club en supporters moet groeien. Vitesse gaat met deze vogel meegroeien.

Kortom, wij vinden het best bijzonder dat Vitesse als eerste club ter wereld een Afrikaans vechtadelaar heeft! Wij hopen met deze uitleg op iets meer begrip van jullie kant. Jammer genoeg is de verrassing er een beetje af, maar desondanks rekenen wij vrijdagavond op een enthousiaste ontvangst van spelers en vogel wanneer zij het veld betreden!

Paul van der Kraan

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33984
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do aug 28, 2008 11:34 am

Het rijtje clubs zoals Benfica. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gesloten