N.E.C. 2007 - 2008
@ Ramoon: Heb het nu gezien... en als hier meer geen penal voor gegeven wordt weet ik het ook niet meer... en " balen van een beslissing " daar heeft NEC nix aan... NEC had gewoon moeten winnen. Maarja... de eerste helft had je ook zomaar met 1-3 achter kunnen staan.
NEC is bestolen... en nu niet alleen door zichzelf... (want Janssen... hoe mis je zo'n kans ... kolere, die schiet mijn neefje van 2 er nog wel in) maar vooral door de scheids... die man mogen ze nooit meer laten fluiten.
Drost... tsja... leuk voor de breedte, maar verder hebbie er niet zoveel aan denk ik.
NEC is bestolen... en nu niet alleen door zichzelf... (want Janssen... hoe mis je zo'n kans ... kolere, die schiet mijn neefje van 2 er nog wel in) maar vooral door de scheids... die man mogen ze nooit meer laten fluiten.
Drost... tsja... leuk voor de breedte, maar verder hebbie er niet zoveel aan denk ik.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
banjavi schreef:@ Ramoon: Heb het nu gezien... en als hier meer geen penal voor gegeven wordt weet ik het ook niet meer... en " balen van een beslissing " daar heeft NEC nix aan... NEC had gewoon moeten winnen. Maarja... de eerste helft had je ook zomaar met 1-3 achter kunnen staan.
Yep...ben er nog zuur van...

Als Tim die erin had geschoten dan... NEC was toen ook meer aan het aanzetten in die 1e helft..tja...als als...

voetbalprimeur.nlTerugslag in revalidatie Otten
Mark Otten blijft sukkelen in zijn revalidatieproces. De NEC-verdediger was na een zware blessure op de goede weg terug, maar heeft opnieuw een tegenslag te verwerken gekregen.
De verdediger, die in april 2007 zijn kruisband in het duel met Feyenoord afscheurde, maakte deel uit van de selectie die op trainingskamp in Doorwerth ging. Daar kwam hij echter tot slechts twee trainingen. Naar eigen zeggen 'ging het niet zoalt hij wilde dat het ging'. Wanneer Otten weer speelklaar is, blijft onduidelijk.
- Ramona
Mario Been accepteert boete
Uitgegeven: 12 januari 2008 16:04
ZEIST - NEC-trainer Mario Been is zaterdag akkoord gegaan met een geldboete van 500 euro wegens onreglementair gedrag in de thuiswedstrijd vrijdagavond tegen FC Twente (2-2).
Zonder toestemming van arbiter Ben Haverkort betrad de oud-Feyenoorder in de slotfase het veld, na de late gelijkmaker van Orlando Engelaar. Haverkort stuurde Been daarop naar de tribune.
De coach van NEC wond zich op over het optreden van de scheidsrechter, die vlak voor het doelpunt van Engelaar verzuimde een zuivere strafschop aan de thuisploeg toe te kennen. "Helaas zag onze Ben het anders", sprak Been na afloop cynisch.
Bron: http://www.nu.nl/
Tsja... het staat in de regels dat zoiets niet mag, maar het is eigenlijk te zot voor woorden dat hier een boete voor uitgedeeld moet worden... ik kan me de frustratie van " onze mario" best voorstellen na zulk megegepruts van een scheidsrechter.
Die SCHEIDS MOETEN ZE EEN BOETE GEVEN WEGENS WAN-ARBITRAGE!!
Die SCHEIDS MOETEN ZE EEN BOETE GEVEN WEGENS WAN-ARBITRAGE!!
- Ramona
Zeker...al werd Excelsior ook genaaid... wat is dat toch met die scheidsen...Poeder schreef:Toch nog een klein pluspuntje dit weekend,... excelsior en willem twee verspelen allebei in de slotfase redelijk zekere punten.
(zat stiekem wel te balen in de auto maar goed,.....)

Volgend pluspuntje komt zo, hoop ik... Super Boeruhhhhhhhh...

...en die andere iets later...