NEC

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za feb 17, 2007 12:52 pm

banjavi schreef:Banjavi gaat zijn centjes vandaag helemaal niet in Nijmegen besteden... ik ga naar Den Bosch... carnaval vieren... :blush: :cheer:

Lucky you...het gironummer is ook bekend... :cheer: :D


Lal en bral ze in Oeteldonk! :alc:

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » za feb 17, 2007 3:30 pm

Ramona schreef:Maar dat is Niet de reden van mijn plaatsing, Alain! :redcard: :D
Maar wel de reden dat NEC het plaatst, dus :redcard:

:D
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za feb 17, 2007 10:31 pm

Vivaaaa Barretooooo... hij heeft 't gevoel weer terug in zijn voetje en zit goed in z'n vel... :worshippy: :eusa_dance: :cheer: :nec:

Wedstrijdverslag N.E.C. - RKC Waalwijk

1 - 0


Zaterdag 17 februari 2007, McDOS Goffertstadion, Nijmegen
Scheidsrechter:
T. van Sichem
Toeschouwers: 11.750
Scoreverloop: 60' Barreto 1-0
Gele kaart: Olsson, Niedzielan (N.E.C.), Teixeira (RKC Waalwijk)
Rode kaart: -
McDOS Man of the Match: Edgar Barreto

N.E.C. boekte zaterdagavond in het eigen McDOS Goffertstadion een belangrijke 1-0 overwinning op RKC Waalwijk. Daardoor blijft N.E.C. in de race voor een plek in het linkerrijtje, wat recht geeft op deelname aan de play-offs voor UEFA Cup voetbal. Na een slechte eerste helft was N.E.C. na rust de betere ploeg Edgar Barreto besliste de wedstrijd door in de 60ste minuut een vrije trap op fraaie wijze achter doelman Lemmens te krullen. (later meer)

Opstellingen:
N.E.C. :
Gábor Babos; Peter Wisgerhof, Mark Otten, Jonas Olsson; Dominique Kivuvu, Patrick Pothuizen (46' Muslu Nalbantoglu), Edgar Barreto, Ferne Snoyl; Romano Denneboom, Brett Holman (86' Lorenzo Davids), Roy Beerens (46' Andrzej Niedzielan).

RKC Waalwijk : Lemmens, H.Mulder (61' D.Mulder), Koenders, Teixeira, Van Haaren (83' Ikedia), Berger, Obodai, Vertonghen, De Ceulaer (62' v.d. Haar), Sektioui, Garcia.


Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do feb 22, 2007 8:18 am

Mooi stukje over Niedzielan...volgens velen niet zo veel an, mijn zegen heeft hij nog steeds... :blush:

Bekritiseerde spits wil vechten voor een basisplaats
Door: Steven | Gepubliceerd: Gisteren 20:26


Andrzej Niedzielan heeft heel wat commentaar te verduren gekregen de laatste tijd. Hij zou niet goed genoeg zijn en zijn geld niet waard zijn. Ook zou hij gefrustreerd overkomen en niet altijd zijn best doen. Tijd om Niedzielan zelf eens aan het woord te laten. Wat zijn zijn verwachtingen? Hoe gaat hij met de kritiek om? En heeft hij het nog wel naar zijn zin bij NEC? Niedzielan vertelt.

Nederlands

''Ik heb in het begin Nederlandse les gekregen van een leraar van het R.O.C. en daarna heb ik het vooral voor mezelf geleerd. Ik heb vrienden in Nederland en in het begin spraken we alleen maar Engels. Ik heb hen echter aangegeven dat ik alleen maar in het Nederlands wilde communiceren. Ik ben nu in Nederland, dus ik vind dat ik die taal ook moet kunnen spreken. Het is zoveel makkelijker als je gewoon Nederlands kan spreken in bijvoorbeeld de kleedkamer, op het veld en tegen de pers. Ik vind dat erg belangrijk. Het is wel een heel moeilijke taal voor Polen, net zoals Pools een heel moeilijke taal is voor jullie. Als ik kijk naar een Nederlandse vriend van mij, die nu vijf of zes jaar in Polen woont, dan praat ik op dit moment evengoed Nederlands als hij Pools. Dat zegt genoeg.''

Plezier

''Ik voetbal hier nog steeds met plezier. Als ik het niet meer naar mijn zin zou hebben bij NEC, dan moet ik gewoon weggaan, zo simpel is het. Ik ben iemand die het meteen aan zou geven als ik mij slecht voel. Ik zal dat meteen aangeven en dat ik hier dus nog speel zegt genoeg. Op dit moment is het een lastige periode voor mij, maar ik voel mij nog steeds goed in Nederland. Ik heb vrienden hier, woon samen met mijn vrouw en mijn dochtertje. Ik heb ook totaal geen problemen met de trainer en ik denk dat de trainer ook geen probleem heeft met mij. We praten daar genoeg over en er is gewoon een open communicatie. En wat heb ik er bijvoorbeeld aan om aan de toekomst te denken? We leven vandaag en we weten nu nog niet eens wat er morgen gebeurt. Op dit moment zit ik op de bank en moet ik vechten om van de bank af te komen. Ik wil weer in de basis staan, goed presteren en dan kan ik pas weer verder kijken.

Natuurlijk ben ik teleurgesteld dat ik op de bank zit, dat is altijd zo voor een speler. Ik heb gewoon een mindere periode gekend. Vooral het begin van het seizoen speelde ik niet goed, maar dat is geweest en ik voel mij nu weer helemaal goed. Blessures spelen gelukkig geen grote rol meer. (Niedzielan klopt het even af op de tafel) Ik heb vanaf het begin van dit jaar helemaal geen blessures meer gehad en dat is echt super. Ik heb dit jaar ook bijna geen training gemist en doe alles mee. Dat is echt fijn, want zo ben ik op elk moment klaar om te spelen. Als de trainer mij aangeeft dat ik moet spelen, dan ben ik er klaar voor en fit. Tegen Roda JC stond ik gelukkig weer eens in de basis. Ik was vooral tevreden over de tweede helft en de eerste helft was voor het hele team wat minder. Het leek wel of wij lagen te slapen. Ik vind dat ik goed heb gepresteerd in die wedstrijd en ik voel mij weer helemaal fit. Maar ik wil graag veel speelminuten krijgen, dat is mijn doel, want ik wil niet nadenken over de toekomst. Ik wil aan nú denken en voor nu is het belangrijkste dat ik een basisplaats verover. Ik kan alleen maar mijn uiterste best doen op de training en de wedstrijden zijn het examen, dáár moet je het laten zien. Met alle plezier, want ik heb echt honger en wil graag spelen. Maar op de training moet ik ook het maximale laten zien, zodat de trainer mij een kans geeft. Nu is Roy Beerens er bij gekomen, wat je weer kan zien als extra concurrentie. Ik moet dan weer extra vechten voor een basisplaats. Maar ik voel mij zeker niet slechter dan Roy Beerens. Maar de trainer moet de keuze maken en die kiest gewoon voor degene die hij op dat moment het beste vindt. Maar als ik trainer was had ik mijzelf zeker opgesteld, haha! Dat is logisch hè! Ik moet het nu gewoon moeilijk maken voor de trainer.''

Verwachtingen

''Iedereen praat over die verwachtingen. Ik heb veel kritiek gekregen, soms terecht en soms niet, maar ik wil gewoon goed presteren. Ik doe mijn best en ik ga niet op het veld staan als ik niet wil presteren. Dat slaat nergens op. Als dat zo zou zijn, dan kan ik beter stoppen met voetbal. Natuurlijk kan ik niet altijd even goed spelen, maar ik wil wel elke training en elke wedstrijd goed presteren. Soms lukt het gewoon niet, dan speel ik gewoon slecht, maar ik wil niets liever dan in de basis staan, doelpunten maken en assists geven. Dat is mijn beroep en dat vind ik gewoon het belangrijkste. Het is erg irritant als er weer wordt gepraat over het geld. Dat ik voor één miljoen ben gehaald en daarom moet presteren. Maar dat interesseert mij niet, ik wil alleen praten over mijn prestaties, over het voetbal zelf. Als ik slecht presteer, dan kunnen mensen daar zeker met mij over praten, maar niet over geld. En als mensen zeggen, Niedzielan MOET presteren, dan denk ik, ik MOET niks. Het enige wat ik moet is doodgaan over een 50 á 60 jaar. Dat is iets wat ik moet. Verder wil ik goed presteren. Zo sta ik ook op het veld, het liefst wil ik drie doelpunten maken, maar soms gebeurt dat gewoon niet. Ik hoop dat de meeste mensen dat ook gewoon zo kunnen zien. Het kan natuurlijk irritant zijn als ik over straat loop en mensen roepen mij achterna over wat ik verdien en dat ik het geld niet waard ben. Maar je mag best met mij praten over de prestaties, maar niet over dit soort dingen, ik vraag ook niet hoeveel jij verdient. Dat doet er niet toe. Het kan dus vervelend zijn, maar ik voel mij sterker dan dat commentaar. Druk maakt mij alleen maar sterker. Ik heb nog steeds ambities en heb plezier bij NEC. Mijn karakter is sterk genoeg om daar tegen te kunnen.''

Afbeelding

Karakter

''Over mijn karakter is veel gezegd, ook over die trap tegen dat reclamebord. Ik ben gewoon gek! Ik ben zo. Dat gaat niet om mijn frustraties. De volgende dag stond in de krant 'Frustraties van Niedzielan komen er uit'. Maar ik was gewoon tevreden, ik was helemaal niet gefrustreerd. Dat ben ik en dat is een stuk van mijn karakter. Als jij met mij praat of als ik thuis ben, dan ben ik rustig en dan doe ik nooit gekke dingen. Maar op het veld, dan gaat die knop om en komt mijn voetbalkarakter eruit. Van jongs af aan moest ik al voor mezelf vechten en dat zie je terug op het veld. Maar dat reclamebord kapot trappen was echt geen frustratie. Ik doe zulke dingen wel vaker. Dan schop ik een stoel kapot, of een hoekvlag, dat is een moment. Als ik dan een doelpunt maak, zijn dat de emoties die er uit komen en heb ik 2 á 3 seconden waarin ik niet meer nadenk. Als ik dan twee dagen later de krant lees, dan vraag ik mij ook weer af wat er allemaal in mijn kop is omgegaan.

Soms gebeurt dat ook wel eens als ik de bal mis en er valt toch een doelpunt. Op dat moment baal ik zo van de gemiste kans, dat ik even balend blijf staan. Dat zijn weer even die 2 á 3 seconden en daarna ren ik ook helemaal blij met de groep mee. Ik vind dat logisch. Het zou niet logisch zijn als ik gefrustreerd of boos zou zijn als iemand van mijn team een doelpunt maakt. Dan ben ik juist hartstikke blij. Maar ik heb dan even een moment dat ik echt boos ben op mijzelf. Ik ben gewoon gedreven en wil graag scoren. Soms zit bij mij gewoon ‘het knopje gedraaid’. Ik weet van mezelf dat ik soms stomme acties maak. Zoals die rode kaart vorig jaar tegen Vitesse in de play-offs. Maar dat zit er nu eenmaal bij mij in. Voetbal zijn gewoon emoties. Daarom baal ik er soms van dat mensen die mij helemaal niet kennen dat soort dingen schrijven. Ze kennen mijn karakter niet en schrijven toch op dat ik gefrustreerd ben. Dat slaat gewoon nergens op en geeft aan dat zij geen of weinig verstand van voetbal hebben.

Ik heb dan ook echt respect voor Roy Beerens, die zo kalm bleef toen hij in zijn neus werd gebeten. Maar ja, Roy Beerens is een klein mannetje hè, wat wil hij doen met die Sansoni, haha! Als ik daar had gestaan, had hij zeker iets terug van mij gekregen. Nee, niet zeker hè… Maar ik doe iets, met mijn handen of wat dan ook. Niet wat een rode kaart waard was geweest, maar ik zal zeker wat doen. Niemand mag mij aanraken op die manier. Maar Roy is gewoon een rustige jongen en dat was gewoon erg slim van hem en een domme actie van Sansoni, want hij is nu wel geschorst voor vijf wedstrijden.''

Het voetbal

''Er is genoeg gezegd over de opstelling. Ik ben lang genoeg in Nederland en gewend aan die verschillende systemen. Het maakt mij helemaal niets uit. Ik wil gewoon spelen. Natuurlijk het liefst in de spits. Maar als ik op links of rechts zou moeten spelen, dan hoor je mij daar niet over. Ik zeg dan niet tegen de trainer: ''Nee, liever niet, ik wil in de spits anders ga ik wel op de bank zitten.'' Ik zal dat nooit doen. Als de trainer zegt dat ik op de linker- of rechterkant moet spelen, dan doe ik dat gewoon en ga ik mijn uiterste best doen om zo goed mogelijk te spelen. Maar natuurlijk speel ik het liefst in de spits.

Soms wordt er ook gezegd dat ik moe word dat er steeds maar geen goede ballen komen. Maar dat gebeurt bij elke club. Soms krijg je een goede bal en soms niet. Ik moet gewoon diep blijven gaan, dat is mijn taak. Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen spel. Als ik dan een bal krijg is dat super en zo niet is dat gewoon jammer. Dan schakel ik weer om en probeer ik opnieuw ruimte voor mijzelf te creëren. Natuurlijk trainen wij daar ook op. Maar in de wedstrijd heb je maar één moment. Dan moet die diepte- of steekpass komen. Als je dat moment mist, is het over. Of ik ben in buitenspel, of de bal is te hard aangespeeld of wordt onderschept door een tegenstander. Het is een fractie van een seconde waarin dat allemaal moet gebeuren en dat is echt niet gemakkelijk. Natuurlijk is het jammer als dat gebeurt en ik weet zeker als meer dieptepasses aankomen dat ik dan meer doelpunten zal maken. Er kan dan altijd wat frustratie ontstaan als die ballen maar niet komen en ik maar diep blijf gaan. Maar het hele team baalt dan. Het is een teamsport en we willen met zijn allen winnen en er dus voor zorgen dat er goede passes komen. Als het niet werkt in een wedstrijd ga je ook weer samen dingen verzinnen die wel werken. Maar soms is het inderdaad gewoon moeilijk.''

Afbeelding

Sterkste en zwakste kant

''Mijn sterkste kant is ook diepgaan. Ik krijg hier in Nederland heel wat ruimte achter de verdediging, want hier spelen teams vaak veel dichter tegen de middenlijn aan. Ik ben snel en als er goede pass komt zijn er maar weinig mensen die mij kunnen bijhouden. Dat is ook mijn taak. Ik ben niet iemand die de man uitspeelt. Daarom geeft de trainer mij ook aan zo diep mogelijk te blijven spelen. Als ik naar de bal toekom, wordt ik altijd teruggefloten door de trainer. Hij wil dat ik steeds op het randje blijf spelen. Dus ik kom ook weinig één op één te staan, waarvoor ik een actie moet maken, dus is dat ook niet mijn sterkste kant. Ik ben van de loopacties. Iets wat ik nog moet verbeteren is mijn rechterbeen. Mijn chocoladebeen, haha. Als ik op de training een doelpunt maak met mijn rechterbeen, dan roep ik dat ook altijd: ‘Chocoladebeen!’. Maar daar trainen we dan ook echt op. Vanochtend hadden we ook individuele training, waar ik bijna altijd bij ben, en dan oefenen wij vaak op mijn rechterbeen. Dat is echt mijn zwakste punt en niet dat ik van porselein ben. Voetbal is een aparte sport. Ik ben spits en soms moet je gewoon vallen. Je moet soms die penalty of vrije trap proberen te krijgen. Dat hoort bij het spelletje. Maar ik ben echt niet van porselein. Ik kan ook stevig het duel in gaan en een keer een tik uitdelen of een stevige sliding maken. Maar ik word meer getrapt dan andersom en zoveel val ik dus niet. Sommige mensen zien dat misschien gewoon verkeerd.''

Supporters

''Ik ben echt blij met de supporters. Dat ze na al die tijd nog steeds achter mij staan doet mij echt veel. Ik word daar nog steeds erg blij van. Daarom ben ik ook nog echt tevreden hier en zal ik niet zomaar weggaan. Ik wil vechten voor de supporters en hun steun terugbetalen. Daarom baal ik ook als het niet lukt. Zij zingen mij altijd toe en ik wil mij ook voor hun bewijzen. Soms komt er ook wel commentaar, maar dat is gewoon het voetbal, dat is ook het leuke er aan. Als je tien supporters hebt, vindt de helft je goed, een paar zijn sceptisch en de anderen vinden je slecht. Dat hoort er bij en zal nooit anders zijn. Ik vind dat ook niet erg. En als NEC mijn contract zou willen verlengen dan ga ik daar zeker over nadenken. Nogmaals: ik ben erg tevreden bij NEC en als zij mij willen behouden, dan zie ik dat ook echt als een eer.''


Bron: http://www.forzanec.nl/

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » do feb 22, 2007 10:34 am

Overbetaalde miskoop.

Spijtig maar waar, zeg maar de glusevic van Vitesse!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do feb 22, 2007 10:35 am

Poeder schreef:Overbetaalde miskoop.

Spijtig maar waar, zeg maar de glusevic van Vitesse!
Overbetaald wel, miskoop kan ik nog steeds niet zeggen...maar ik weet 't, ben in de minderheid... :blush:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do feb 22, 2007 12:11 pm

Ramona schreef:
Poeder schreef:Overbetaalde miskoop.

Spijtig maar waar, zeg maar de glusevic van Vitesse!
Overbetaald wel, miskoop kan ik nog steeds niet zeggen...maar ik weet 't, ben in de minderheid... :blush:
Ik weet het nog steeds niet met die gozer... maar echt een goede aankoop is het ook weer niet geweest... laten we eerlijk zijn...
Veel geblesseerd... ontzettend opgefokt... scoort weinig... maar soms laat hij wel aardige dingen zien... maar da's niet genoeg
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » do feb 22, 2007 1:41 pm

Als je dit zakelijkt bekijkt moet nec voor dat salaris simpelweg 10 a 15 doelpunten per seizoen kopen en dat 4 jaar lang.

Ik heb het gevoel dat Van Beukering een verademing zal in de goffert.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do feb 22, 2007 1:57 pm

Eej BanJovi...dat krupen uut Oeteldonk duurde wel errug lang... :twisted:


Laten we 't hopen, Poeder...ik ben benieuwd naar zijn komst... :yes:

Hoe vind jij 't dat-ie naar de 'vijand' vertrekt?

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do feb 22, 2007 3:01 pm

Ramona schreef:Eej BanJovi...dat krupen uut Oeteldonk duurde wel errug lang... :twisted:


Laten we 't hopen, Poeder...ik ben benieuwd naar zijn komst... :yes:

Hoe vind jij 't dat-ie naar de 'vijand' vertrekt?
Kruupen duurt ook lang als je zat bent...:)... maar ik ben weer in het Nijmeegse aangekomen...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » do feb 22, 2007 3:19 pm

Poeder schreef:

Laten we 't hopen, Poeder...ik ben benieuwd naar zijn komst... :yes:

Hoe vind jij 't dat-ie naar de 'vijand' vertrekt?
Tja er gaan wel meer te licht bevonden voetballers van Vitesse naar NEC ;)

Ik heb het altijd een aardige voetballer gevonden verder geen problemen mee.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do feb 22, 2007 3:46 pm

Volgens omroep gelderland krijgt Niedzielan morgen tegen Utrecht de voorkeur boven Beerends.... dus Been zal hem toch nog wel ergens vertrouwen...

Denk persoonlijk dat Niedzieland daar nog steeds niet hoort (op de vleugels)... zet hem gewoon in de spits en Beerends en Denneboom er langs, maargoed... ik ben dan ook geen trainert...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
cHr
Berichten: 131
Lid geworden op: di mei 02, 2006 1:42 pm

Bericht door cHr » do feb 22, 2007 4:04 pm

Enkele quotes van het forum van NEC omtrent König Otten:

De begintijd, toen hij nog niet al te populair was bij het publiek.....

Topdude
"Werkelijk elke aanval van de tegenstander begint door het midden bij Otten. Elke tegengoal tot nu toe is zo'n beetje door het midden gekomen. Het staat daar gewoon niet goed en Otten is als verdedigende middenvelder niet op zijn taak berekend. Hij wordt links en rechts voorbij gelopen.
Dit kan zo niet langer, want Boutahar op het midden is ook nog eens een speler die geen meter achteruit loopt.
Kortom, zet Kivuvu er maar een keer neer, of Potje, want otten heeft nu voldoende aangetoond te zwak te zijn."

nielsnmgn
"Ik heb me de hele wedstrijd lopen irriteren aan Otten, wat een drama. Hij gaf de tegenstanders veel te veel ruimte. Ik hoop dat Been Kivuvu een kans gaat geven."

NEC4EVER
"Otten mogen ze wat mij betreft per direct een schop naar Rotterdam terug geven, verder moet hij zich als Nijmegenaar KAPOT SCHAMEN dat hij geen stapje extra doet tegen arnep."

Eniesee
"inderdaad, Ottem :wat een drama "

NEC2006
"ik heb maar 3 woorden voor otten: ÉÉN GROOT DRAMA "

bvg
"nooit meer opstellen"

Maar de stemming sloeg om

TT
"Ik had aan het begin van het seizoen niet verwacht dat ik dit zou gaan zeggen maar: In mijn ogen schuilt in Otten een toekomstig aanvoerder....."

Eniesee
"Helemaal mee eens, sterker nog, qua coaching is Otten nu al meer aanvoerder dan wisgerhof !"

NR15
"Hij speelde weer echt heel sterk gister!!! Staat vaak op de goede plek en kwam goed voor de man!! "

harold
"Otten is heel belangrijk voor NEC en onze toekomst. Het is een jonge speler die nog verder kan/gaat groeien en is niet te vergeten een nijmegenaar.
Wat ik hier al eens eerder schreef, zo'n type speler heeft Feijenoord nou net nodig. Ik kan me niet voorstellen dat ze zitten te slapen in Rotterdam en dat het dus wellicht lastig gaat worden om hem te behouden."

Polleke
"We moeten alles doen om hem te behouden!"

arie1
"otten een van de toppers vanavond!!!!!!!!!!!"

JdB
"Als otten zo doorspeelt denk ik dat hij van de zomer naar Feyenoord-selectie kan. Jammer voor ons, maar momenteel hebben we gewoon profeit van zijn meespelen."

Toen mschr het is zijn hoofd haalde om kritisch te zijn over König Otten "Als Feyenoord Otten terug naar Rotterdam haalt, zijn ze nog dommer daar dan ik verwachtte. Otten komt tekort als centrumverdediger. Hij mist snelheid", werd hij door een aantal andere poster terecht gewezen:

TT
"Och....ik zie bij hem meer kwaliteit dan bij de mensen die Feyenoord nu achterin heeft lopen....."

LT
"En compenseert dat zonder moeite met positioneel inzicht."

Xde Legioen
"Ja.... Zo kennen we hem weer! Hij is al heelemaal klaar voor Barcelona... "

FFC
"Otten is de laatste weken gewoon verre weg de beste NEC'er. "

Slechts een paar van de posters die zich in het begin zo kritisch hebben uitgelaten over de heer Otten durven zich nog te vertonen in Mark's topic. Dat zijn ook de posters die eerlijk durven toegeven dat ze er in het begin compleet naast zaten.
"Not even fire can stop us"

Was getekend: Zlatan Ibrahimovic

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do feb 22, 2007 4:07 pm

Kan je niet een quote van Otten in je signature zetten?

Gebruikersavatar
cHr
Berichten: 131
Lid geworden op: di mei 02, 2006 1:42 pm

Bericht door cHr » do feb 22, 2007 4:25 pm

Jabu schreef:Kan je niet een quote van Otten in je signature zetten?
Hallo Jabu,

dat is een mogelijkheid, Mark Otten heeft genoeg intelligente of markante opmerkingen gemaakt. Echter wil ik ook een andere favoriet van mij naar voren schuiven, de heer Ibrahimovic. Een absolute geweldenaar in zowel het voetbaltechnische aspect als daarbuiten. Het voetbal stikt van de grijze muizen die het voetbal kapot maken.
Genant is het vaak om de interviews op Tien te zien tijdens De Wedstrijden. Elke vorm van intelligentie en humor lijkt bij het gros van de voetballers verdwenen en ik waardeerde het zo aan Ibrahimovic dat hij dat juist wel in zich had. Ibrahimovic is meer de ouderwetse grappenmaker, Mark Otten de filosoof. De one-liners van Zlatan zijn echter dermate sterk en hebben mij zoveel mooie momenten bezorgd, dat ik hem daarvoor wil bedanken en hem daarom een plaats heb gegeven in mijn signature.

Zlatan zal dan ook niet verdwijnen van die plek. Het was een van de grootste komieken die ooit in ons land heeft rondgelopen. Het vervelende is alleen dat hij door velen werd verguisd, juist vanwege die opmerkingen. Dat is iets dat ik nooit zal begrijpen. Onderscheidt iemand zich eindelijk van die grijze muizen*, en dan krijgt hij de volle laag van voren. Is er dan niet iets goed mis in de voetbalwereld? Kunnen we de strijd winnen met die saaie flapdrollen? Ik denk het niet.
Ibrahimovic beheerste de kunst om zijn humor functioneel te gebruiken. Nog nooit heb ik iemand zo goed problemen zien verhullen als Ibrahimovic. Ik wil wel eens zien hoe een andere speler had gereageerd wanneer er een schaar naar zijn hoofd werd gegooid (Mido naar Zlatan zoals bekend). Ik denk dat maar bar weinig van die egootjes het op een betere manier hadden opgelost als onze vriendelijke Zweed ("I think he wanted to give me a haircut").

Zlatan is helaas totaal niet op waarde geschat door het Nederlandse volk en dat is zuur. Hij zal zich wel hebben afgevraagd in wat voor land hij leefde. Een land waar grijze muizen worden omarmd en kleurrijke personen worden verafschuwd, een zeer kwalijke zaak.

* om enkele voorbeelden te nomen: Maduro, Kromkamp, Simons, Aissati, De Mul, Heitinga, Stekelenburg, Vincken, De Cler, Mendes da Silva, Luirink en met hen nog duizenden anderen
Laatst gewijzigd door cHr op wo apr 04, 2007 9:45 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
"Not even fire can stop us"

Was getekend: Zlatan Ibrahimovic

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » do feb 22, 2007 4:26 pm

Dit noem ik nog eens een atwoord op een vrij eenvoudige vraag! :worshippy:
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do feb 22, 2007 5:03 pm

Poeder schreef:
Ik heb het altijd een aardige voetballer gevonden verder geen problemen mee.
:xyxthumbs:

Ik heb begrepen dat hij een makkelijk scorende spits is met een goede mentaliteit ook nog eens, dus laat maar komen, aangezien dat nu juist gemist wordt...dat scoren dan... :)


Enne BanJovi...waar is Holman?
Sowieso wordt er continu gewisseld he... ;)

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » do feb 22, 2007 9:01 pm

Punt is alleen dan v.Beukering geen bal normaal kan aannemen en het moet allemaal 180km p/u op het goal,....

Het is maar goed dat jullie "bosjesmannen" zijn, kan je gelijk de ballen opzoeken ;)

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » do feb 22, 2007 10:17 pm

Ik heb het altijd een aardige voetballer gevonden verder geen problemen mee.
Geen probleem? OK, hij kan niet voetballen en in dat opzicht past hij prima bij die lui, maar een Velpse jongen bij nek? Dat hoort gewoon niet!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 23, 2007 9:11 am

:cheer: :headbang:



Goed over tot de orde van... ik denk dat NEC daar 3 puntjes vandaan haalt... :nec:
Voorbeschouwing FC Utrecht - N.E.C.


vrijdag 23 februari 2007, 20:30 uur, Stadion Galgenwaard, Utrecht
Scheidsrechter:
B. Kuipers


FC Utrecht Website: www.fcutrecht.nl
Geblesseerd: Keller, Shew-Atjon, Van der Gun
Twijfelgevallen: -
Geschorst: Pieters

N.E.C.
Geblesseerd:
-
Twijfelgevallen: -
Geschorst: Jonas Olsson


Aanstaande vrijdag speelt N.E.C. in Utrecht tegen de plaatselijke FC. De domstedelingen staan na 25 speelronden op een 12e plaats in de Eredivisie met 33 punten. N.E.C. heeft 1 punt meer en bezet de 10e plaats. Het wordt dus een rechtstreekse confrontatie tussen twee ploegen die volop in de race zijn voor de felbegeerde deelname aan de play offs.

FC Utrecht
FC Utrecht eindigde vorig seizoen als op een keurige 6e plaats in de Eredivisie. In de eerste ronde van de play offs bleek FC Twente te sterk voor de ploeg van trainer Foeke Booy. De 12e plaats die de Utrechtenaren op dit moment innemen is enigzins teleurstellend, al staan alle ploegen dicht bij elkaar en kunnen een paar overwinning op rij al een plek in de subtop opleveren. Afgelopen weekend verloor FC Utrecht bij Feyenoord met 2-0. Volgens Booy was de nederlaag vooral te wijten aan zwak verdedigen. Ook stelde hij dat zijn ploeg een uitsyndroom heeft. Slechts één keer werd er buiten het eigen Galgenwaard stadion gewonnen, in oktober bij Excelsior.

Tijdens de transferperiode in januari verloor FC Utrecht op de valreep haar beste speler. Spits Fortuné werd verkocht aan Nancy. Ook Braafheid (FC Twente) en Douglas (Madeira) verlieten de club. Daarvoor in de plaats werden Boussabon (gehuurd van Feyenoord), Loval (Go Ahead) en Sanmartean (Panathinaikos) aangetrokken. Laatstgenoemde is 3-voudig Roemeens international. Hij zal tegen N.E.C. vrijwel zeker nog niet inzetbaar zijn wegens een gebrek aan spelritme. Ook zijn alle formaliteiten om hem speelgerechtigd te krijgen nog niet afgerond. Verder mist Utrecht Keller, Shew-Atjon en Van der Gun wegens blessures. Doelman Vorm is wel weer van de partij.

N.E.C.
Afgelopen zaterdag won N.E.C. in eigen huis van RKC Waalwijk met 1-0. Edgar Barreto besliste de wedstrijd met een schitterende vrije trap in de tweede helft. Het was al de 10e keer dit seizoen dat doelman Gábor Babos 'de nul' hield. Trainer Mario Been zal zijn defensie vrijdag op één positie moeten wijzigen. Jonas Olsson is geschorst en zijn logische vervanger lijkt Youssef El-Akchaoui. Maar ook Ferne Snoyl en Lorenzo Davids zijn kandidaten om de linksback positie in te nemen. Verder zijn er weinig redenen voor Been om zijn team aan te passen. Met Muslu Nalbantoglu, Peter Wisgerhof en Mark Otten staat de laatste linie verder vast. Het middenveld met Dominique Kivuvu, Patrick Pothuizen en Edgar Barreto functioneert ook prima. Voorin zijn Romano Denneboom en Brett Holman zeker van hun plek. Andrzej Niedzielan kwam tegen RKC na rust in het veld voor Roy Beerens en hij maakte een goede indruk. Wellicht dat Been de Poolse spits weer eens een basisplaats gunt.

F.A.


Vermoedelijke opstellingen:

FC Utrecht:
Michel Vorm; Kees van Buuren, Joost Broerse, Francis Dickoh, Tim Cornelisse; Hans Somers, Gregoor van Dijk, Tom Caluwé, Rick Kruys, Ali Boussaboun, Guiseppe Rossini.

N.E.C. : Gábor Babos; Muslu Nalbantoglu, Peter Wisgerhof, Mark Otten, Ferne Snoyl; Dominique Kivuvu, Patrick Pothuizen, Edgar Barreto; Romano Denneboom, Brett Holman, Andrzej Niedzielan.

Afbeelding
Vorig seizoen speelde N.E.C. met 1-1 gelijk bij FC Utrecht.
Rutger Worm scoorde in de 49ste minuut de gelijkmaker



Historie in de eredivisie:
Aantal keren winst FC Utrecht 14
Aantal keren gelijkspel 5
Aantal keren winst N.E.C. 8
Doelsaldo 48 - 37

Eerste ontmoeting 24 jan 1971 3 - 0
Laatste 7 ontmoetingen 15 aug 1999 1 - 0 (1-0)
11 feb 2001 1 - 1 (0-0)
10 feb 2002 1 - 4 (0-3)
24 nov 2002 3 - 2 (1-0)
31 aug 2003 0 - 1 (0-1)
12 sep 2004 1 - 0 (0-0)
12 feb 2006 1 - 1 (1-0)

Grootste overwinning FC Utrecht 24 jan 1971 3 - 0
15 sept 1985 4 - 1 (0-0)
24 sept 1989 3 - 0 (0-0)

Grooste overwinning N.E.C.
30 aug 1975 0 - 3
10 feb 2002 1 - 4 (0-3)

Meeste doelpunten 26 okt 1997 2 - 4 (1-3)
08 nov 1978 2 - 4

Bron: Infostradasports


Afbeelding
Eerder dit seizoen won N.E.C. in Nijmegen met 2-0 van FC Utrecht.
Jonas Olsson en Peter Wisgerhof scoorden.



Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/
Mario Been: ik wil dat niemand vrijstaat

Door: Jeroen | Gepubliceerd:

NEC-trainer Mario Been zet zijn elftal de laatste weken regelmatig anders neer. Het is de volgende stap in de ontwikkeling van zijn ploeg.

''Zo kun je het omschrijven'', zegt Been desgevraagd. ''Ik zet mijn elftal anders neer omdat ik er een hekel aan heb dat iemand van de tegenstander vrijstaat. Als dat gebeurd, ben je overal te laat. Als je het goed neerzet, ben je in staat om wedstrijden te winnen en dat is wat we willen, ook in Utrecht.''

El-Akchaoui valt tegen Utrecht buiten de boot. ''Hij verwachtte te starten. Dat het niet zo is, is vervelend. Dat is niet leuk om te zeggen of te horen.''


Bron: Omroep Gelderland

Geknipt en geplakt van: http://www.forzanec.nl/

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Bericht door martijn401 » vr feb 23, 2007 9:54 pm

Ramona schreef::cheer: :headbang:



Goed over tot de orde van... ik denk dat NEC daar 3 puntjes vandaan haalt... :nec:
het kan nog :aai:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr feb 23, 2007 9:54 pm

Ramona schreef::cheer: :headbang:

Goed over tot de orde van... ik denk dat NEC daar 3 puntjes vandaan haalt... :nec:
Voorlopig staan ze op 3 tegenpuntjes. Het is alleen oppassen dat de 4-0 niet gaat vallen.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 23, 2007 10:04 pm

'Leuk' altijd die ramptoeristen... :cheer: :moontje:

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Bericht door martijn401 » vr feb 23, 2007 10:04 pm

Graag gedaan :D

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 23, 2007 10:05 pm

You're welcome... :D

Gesloten