Feyenoord 2007 - 2008
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ben benieuwd. Denk niet dat die jongen terug kan groeien op het niveau van voor zijn problemen.Jansen naar Feyenoord
Uitgegeven: 18 januari 2008 07:35
Laatst gewijzigd: 18 januari 2008 09:38
AMSTERDAM - Feyenoord heeft zich voor een half jaar verzekerd van de diensten van verdediger Michael Jansen. "We hebben veel vertrouwen in hem", zegt technisch directeur Peter Bosz in het Algemeen Dagblad.
Jansen keerde deze week Vitesse de rug toe vanwege een verschil van mening. "Hij is een sterke verdediger die zowel in het centrum als links achterin uit de voeten kan. Met Jansen kijken we al iets verder vooruit", beargumenteerde Bosz zijn keuze voor Jansen.
Als de speler aan de verwachtingen voldoet, kan hij volgens Bosz rekenen op een verbintenis voor langere tijd. Hij wordt waarschijnlijk direct verhuurd aan een andere club, meldt Feyenoord vrijdag op zijn site.
Cahais
In de Spaanse media wordt gemeld dat Feyenoord en PSV in de markt zijn voor Matías Cahais (20). De verdediger leek aangetrokken te gaan worden door Hercules (Spanje), maar Informacion meldt dat de speler al rond zou zijn met een club uit Nederand.
Cahais komt uit de stal van Boca Juniors, waarvoor hij tot op heden veertien wedstrijden speelde.
www.vi.nl
Hij wordt waarschijnlijk direct verhuurd aan een andere club, meldt Feyenoord vrijdag op zijn site......Hij krijgt dus een contract voor een half jaar en ze verhuren hem aan (?) Excelsior? Geen slecht idee van Feijenoord, al zal het denk ik lastig voor Jansen zijn om direct aan te haken. Maar veel kan Feijenoord er niet mee verliezen en als het wel lukt hebben ze er een prima verdediger bij.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Volgens Omroep Gelderland gaat Jansen naar Heracles.Jinne schreef:Nee, hij kan het beter wat lager proberen. Waar hij in ieder geval een goede kans heeft om te spelen. Ik zou dan ook eerder denken aan een club uit de 1e divisie.
Stemt mij vrij treurig, want ik voel een linksback onze kant op komen.
-
- AT Toto winner 15/16