N.E.C. 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di aug 28, 2007 9:56 am

Thnx...al vond ik Vitesse de beter voetballende ploeg...zeker in de 1e helft; ze bereikten elkaar veel gemakkelijker en leken beter ingespeeld...maar goed dat kon de pret niet drukken in blessuretijd natuurlijk... :00001732.gif:

Gelijkspelleke was terecht geweest...

Het mooie was wel aan deze niet beladen wedstrijd, dat er gewoon Arnhemmers tussen het Nimweegs gepeupel zaten...en ze konden nog juichen ook bij hun 1e doelpunt... :cool.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di aug 28, 2007 9:59 am

Dat laatste zit er zondag niet in, vrees ik... ;) (alhoewel ik best een keer met Wouter en Poeder naar een wedstrijd NEC-Vitesse of andersom zou willen kijken... lijkt me vreselijk gezellig)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di aug 28, 2007 10:05 am

banjavi schreef:Dat laatste zit er zondag niet in, vrees ik... ;) (alhoewel ik best een keer met Wouter en Poeder naar een wedstrijd NEC-Vitesse of andersom zou willen kijken... lijkt me vreselijk gezellig)
Nee... lijkt me niet echt nee... die bosjesmannen ook altijd... :hypocrite.gif:

Zeker, maar wel tussen stadsgenoten ook... In Arnhem tussen Arnhemmers zitten zou ik echt niet trekken tijdens die wedstrijd... :excited.gif: en ik vrees dat ik mijn mondje ook niet toe kan laten... :blush.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di aug 28, 2007 10:53 am

Ah jawel joh... dat heb ik wel vaker gedaan... lang geleden.. ik weet niet hoe het nu is... maar toen verloor NEC geloof ik met 3-0 ofzo... er waren zelfs nog Arnhemmers die medelijden met me hadden...

En daarbij... Vitesse publiek is toch altijd zo sociaal?? Daar kan je dus best NEC-er zijn tussen hen... ;)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di aug 28, 2007 12:44 pm

Kan best, laat ik het bij mezelf houden; ik wil daar voor GEEN goud zitten dan... :blush.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di aug 28, 2007 9:09 pm

"Had niet verwacht met beloftes mee te spelen"
Afgelopen maandag moest Jeremain Lens meedoen met de beloftes van NEC. Dit tot zijn eigen verbazing, openbaarde de spits tegenover Omroep Gelderland. De aanvaller was zaterdag namelijk nog basisklant tegen PSV.

In dat Eredivisieduel werd de AZ-huurling in de rust vervangen. De 19-jarige aanvaller: "Ik had dit niet verwacht. En mijn ploeggenoten ook niet. Het is niet gebruikelijk als je basisspeler bent, dat je dan ook in het tweede speelt."

"De reden ken ik niet, maar waarschijnlijk omdat ik te weinig heb gebracht tegen PSV", giste de spits naar de mogelijke motivatie. "Dat begrijp ik dan ook wel. Ik wil nu laten zien dat PSV een misverstand was."
Succes jongen... bij de beloftes... is ook een leuk team hoor.. ;)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di aug 28, 2007 10:58 pm

banjavi schreef:
"Had niet verwacht met beloftes mee te spelen"
Afgelopen maandag moest Jeremain Lens meedoen met de beloftes van NEC. Dit tot zijn eigen verbazing, openbaarde de spits tegenover Omroep Gelderland. De aanvaller was zaterdag namelijk nog basisklant tegen PSV.

In dat Eredivisieduel werd de AZ-huurling in de rust vervangen. De 19-jarige aanvaller: "Ik had dit niet verwacht. En mijn ploeggenoten ook niet. Het is niet gebruikelijk als je basisspeler bent, dat je dan ook in het tweede speelt."

"De reden ken ik niet, maar waarschijnlijk omdat ik te weinig heb gebracht tegen PSV", giste de spits naar de mogelijke motivatie. "Dat begrijp ik dan ook wel. Ik wil nu laten zien dat PSV een misverstand was."
Succes jongen... bij de beloftes... is ook een leuk team hoor.. ;)
Aha...vandaar dat-ie als een vaatdoek speelde en totaal ongeïnspireerd was...
Laatst gewijzigd door Ramona op di aug 28, 2007 11:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » di aug 28, 2007 11:30 pm

Ramona schreef:Kan best, laat ik het bij mezelf houden; ik wil daar voor GEEN goud zitten dan... :blush.gif:
Kom je niet gezellig naast me staan komende zondag? :confused.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di aug 28, 2007 11:34 pm

Wouter schreef:
Ramona schreef:Kan best, laat ik het bij mezelf houden; ik wil daar voor GEEN goud zitten dan... :blush.gif:
Kom je niet gezellig naast me staan komende zondag? :confused.gif:
Oh jawel hoor, ik wil best naast je komen staan, hier thuis voor de buis... :moontje2.gif:

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » di aug 28, 2007 11:43 pm

Ik ben dus uitgenodigd om in huize Ramona staand televisie te gaan kijken?

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » wo aug 29, 2007 6:50 am

Gezellig, bakje chips en een glaasje prik!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo aug 29, 2007 6:53 am

Vooruit...met een rietje...maare...wel een sjaaltje van NEC ook bij... :necsjaal.gif: OK? :icon_neutral.gif:

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » wo aug 29, 2007 12:21 pm

Dan neem ik een Vitesse-pul (bier graag, geen prik), mijn Vitesse-pyama en mijn Vitesse-dekbed mee en blijf ik bij Ramona slapen...Kom je bij me liggen, Ramoon? Je zult wel troost nodig hebben... :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo aug 29, 2007 12:22 pm

Mafketel! :1evil.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 29, 2007 12:24 pm

Wil je Ramona het hele seizoen dan blijven troosten Wouter?? Dan mag je iedere week wel langskomen denk ik... :-)
'Wederzijds vertrouwen NEC en Been'
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 29 augustus om 11:50

Mario Been ziet genoeg perspectieven om langer aan te blijven als trainer van NEC. Volgens RTV Rijnmond staan ook de Nijmegenaren, bij monde van technisch directeur Carlos Aalbers, positief tegenover een langere samenwerking.


Been liet weten voldoende uitdagingen en doorgroeimogelijkheden bij de club te zien. Dat multimiljonair Marcel Boekhoorn weer wil gaan investeren in NEC staat daar volgens de oud-trainer van Excelsior en Feyenoord los van. In september zullen beide partijen verder gaan praten.

Tussen 2000 en 2004 was Been assistent van Feyenoord-trainer Bert van Marwijk. Medio 2005 ging hij als hoofdcoach bij Excelsior aan de slag en loodste de club naar de eredivisie. Een jaar later besteeg hij de trainersstoel van NEC en eindigde met de Gelderlanders op een tiende plaats in de competitie.

Marcel wil dus weer investeren. Nu weet ik niet of NEC dat ook wil
Ben benieuwd OF hij weer geld in NEC gaat steken... met alle respect, maar tot nu toe heeft het niet barveel opgeleverd...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » wo aug 29, 2007 12:25 pm

Ik moet AR toch even laten zien hoe je dames versiert he? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo aug 29, 2007 12:29 pm

banjavi schreef:
'Wederzijds vertrouwen NEC en Been'
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 29 augustus om 11:50

Mario Been ziet genoeg perspectieven om langer aan te blijven als trainer van NEC. Volgens RTV Rijnmond staan ook de Nijmegenaren, bij monde van technisch directeur Carlos Aalbers, positief tegenover een langere samenwerking.


Been liet weten voldoende uitdagingen en doorgroeimogelijkheden bij de club te zien. Dat multimiljonair Marcel Boekhoorn weer wil gaan investeren in NEC staat daar volgens de oud-trainer van Excelsior en Feyenoord los van. In september zullen beide partijen verder gaan praten.

Tussen 2000 en 2004 was Been assistent van Feyenoord-trainer Bert van Marwijk. Medio 2005 ging hij als hoofdcoach bij Excelsior aan de slag en loodste de club naar de eredivisie. Een jaar later besteeg hij de trainersstoel van NEC en eindigde met de Gelderlanders op een tiende plaats in de competitie.

Marcel wil dus weer investeren. Nu weet ik niet of NEC dat ook wil
Ben benieuwd OF hij weer geld in NEC gaat steken... met alle respect, maar tot nu toe heeft het niet barveel opgeleverd...

Kan zijn, maar positief nieuws, vind ik...zal me benieuwen... :cheer.gif:

Laat Been Bart van Brakel ook maar eens opnemen in zijn team btw... Wat een heerlijk gedregen typie...

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo aug 29, 2007 12:33 pm

Wouter schreef:Ik moet AR toch even laten zien hoe je dames versiert he? :hypocrite.gif:
Das waar...jij bent tenminste niet bang om op je bek te gaan! :worshippy.gif: :headbang.gif:

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » wo aug 29, 2007 12:42 pm

Op mijn bek gaan? Wedden dat jij helemaal waanzinnig wordt van mij in een Vitesse-pyama?

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo aug 29, 2007 12:43 pm

Verdamme...ga ff spoelen... :excited.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 29, 2007 12:53 pm

Krijg je bij de Vitesse-pyjama dan ook een Vitesse-vuilniszak om over je hoofd te trekken? :hypocrite.gif:

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » wo aug 29, 2007 1:09 pm

Grmpf, tijd om echt met de ringslang naar Leiden te vertrekken..

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 29, 2007 1:42 pm

Dan pak ik m'n treintje naar Amsterdam maar weer!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 29, 2007 4:07 pm

'NEC wil Molhoek huren van AZ'
NEC heeft interesse om Rogier Molhoek te huren van AZ, zo meldt Omroep Gelderland. De middenvelder heeft zelf uitgesproken te willen vertrekken uit Alkmaar en ook AZ is bereid mee te werken aan een eventueel vertrek.

Molhoek komt bij AZ niet aan veel speelminuten toe en dus heeft de speler door laten schemeren graag te willen vertrekken. Afgelopen seizoen kwam de middenvelder maar tien competitiewedstrijden in het veld.

Eerder probeerde NEC Olaf Lindenbergh van Ajax te halen, maar dat mislukte. De club uit Nijmegen wil nu Molhoek op huurbasis overnemen van AZ.
NEC kan Molhoek vergeten
NEC hoeft niet op Rogier Molhoek te rekenen. De Nijmegenaren deden vandaag een poging om de middenvelder van AZ te huren. Louis van Gaal is echter niet bereid om Molhoek op huurbasis te laten vertrekken.

Molhoek gaf zelf eerder al aan graag te willen vertrekken uit Alkmaar. De middenvelder heeft het naar eigen zeggen goed naar zijn zin bij AZ, maar wil komend seizoen meer aan spelen toekomen. Die kans lijkt bij zijn huidige club klein.

De afgelopen twee seizoenen kwam Molhoek achttien keer in actie voor de nummer drie van afgelopen seizoen. Daarin scoorde de middenvelder twee doelpunten. NEC-trainer Mario Been zag in Molhoek een ideale versterking, maar moet nu op zoek naar een alternatief.
voetbalprimeur


ok... next...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 30, 2007 7:02 am

Wat ik al zei... over die investeringen is ook gewoon onzin gebleken...
Boekhoorn investeert voorlopig niet
Door: Chiron | Gepubliceerd: Gisteren 23:03 | Laatst bewerkt: Gisteren 23:00 | 8 reacties


De Voetbal International wist vandaag te melden dat voormalig NEC-geldschieter Marcel Boekhoorn weer warm loopt om te gaan investeren in zijn liefde: NEC. Volgens het voetbalweekblad zou dit afgelopen week in de dierentuin van de eigenaar van Dagblad De Pers beklonken zijn.

Uiteraard ging ForzaNEC.nl op zoek naar de waarheid achter dit verhaal en kwam terecht bij Frans Hendriks, met onder andere Novita en McDos, topsponsor van de Nijmegen Eendracht Combinatie. Volgens Frans Hendriks, een goede bekende van Boekhoorn, is het verhaal compleet uit de lucht gegrepen. ''Marcel is nooit helemaal weggeweest, hij heeft nog gewoon zijn logebox en hield zich aan alle verplichtingen uit het verleden. Er is in zijn dierentuin inderdaad gesproken afgelopen week maar dat had puur met de financiële afwikkeling rondom Edgar Barreto te maken. Dat Marcel dus weer gaat investeren is voorlopig niet aan de orde.''
forzanec.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Plaats reactie