Feyenoord 2008 - 2009
- Daily Blind
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
Ajax heeft meer kwaliteit dan Feyenoord, dat staat buiten kijf maar ook dit Feyenoord kan boven zichzelf uitstijgen op zo'n zondagmiddag in eigen huis tegen een Ajax dat ook nog niet echt soepel draait momenteel.Peter schreef:Mwah, NFP. Je hebt kwaliteit en je hebt prut. En dit is echt pure prut en dat terwijl ze hun beste man zondag nog moeten missen ook.
Zou het? Ik sta echt versteld van wat ik hier zie, en dat bedoel ik niet positief. Vooral die talenten vallen me tegen. Had ik hoger ingeschat op dit niveau.
OK, Kalmar speelt verdedigend, en dat is lastig voetballen, maar de manier waarop en het tempo waarin Feyenoord dat aanpakt is onthutsend.
OK, Kalmar speelt verdedigend, en dat is lastig voetballen, maar de manier waarop en het tempo waarin Feyenoord dat aanpakt is onthutsend.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op do sep 18, 2008 6:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Uiteraard, maar het is wel schrijnend om te zien hoe laag de basiskwaliteit van deze spelers ligt. Ze zullen zondag alleen een resultaat kunnen halen als ze zelf het maximale eruit halen en Ajax een offday heeft.NFP schreef:Ajax heeft meer kwaliteit dan Feyenoord, dat staat buiten kijf maar ook dit Feyenoord kan boven zichzelf uitstijgen op zo'n zondagmiddag in eigen huis tegen een Ajax dat ook nog niet echt soepel draait momenteel.Peter schreef:Mwah, NFP. Je hebt kwaliteit en je hebt prut. En dit is echt pure prut en dat terwijl ze hun beste man zondag nog moeten missen ook.
Zo zou het moeten zijn ja,maar niemand zou zich druk maken bij Feyenoord zou Feyenoord door een swalbe van Thomasson als winnaar van de mat stappen ..Peter schreef:Kan best, maar ik zou het schandalig vinden als we hier punten laten liggen.
Jöhnk kan wel eens gelijk krijgen met betrekking tot de positie van Feyenoord in zijn ranglijstje/
Wedstrijden op zich ..
Blij met de punten ...
- Daily Blind