Feyenoord 2007 - 2008
Volgens VI wil F. deze week nog Ooijer en/of Boulahrouz contracteren.
http://spoton.webads.nl/spoton/viplayer ... =Microsoft Internet Explorer&agent=Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)&platform=Win32&version=4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)&code=Mozilla
Verder weer het verhaal dat het zo goed gaat met F. Maar bij mijn weten hebben ze niet meer punten dan vorig seizoen.
En Van Marwijk bondscoach? Hij schijnt de enige kandidaat te zijn.
http://spoton.webads.nl/spoton/viplayer ... =Microsoft Internet Explorer&agent=Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)&platform=Win32&version=4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)&code=Mozilla
Verder weer het verhaal dat het zo goed gaat met F. Maar bij mijn weten hebben ze niet meer punten dan vorig seizoen.

En Van Marwijk bondscoach? Hij schijnt de enige kandidaat te zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
In de samenvatting (en bij LdL) leek AZ de eerste helft aardig te spelen en werd Feyenoord in de tweede helft sterker. AZ kwam toch op voorsprong en leek de overwinning binnen te gaan halen, maar het werd toch een gelijkspel. Feyenoord is volgens mij minstens zo dramatisch als Ajax. Voor Feyenoord ben ik dit weekend niet zo bang.
Iets anders:
Iets anders:
Nu.nl‘Ooijer naar Feyenoord, interesse in Wilhelmsson’
AMSTERDAM – Feyenoord blijft druk bezig om zijn selectie te versterken. Jan-Joost van Gangelen meldde in het programma RTL Boulevard dat André Ooijer nog voor het verstrijken van de transferdeadline een contract tekent bij de Rotterdammers.
De centrale verdediger zou zo goed als rond zijn met de Rotterdammers, terwijl ook zijn club Blackburn Rovers een akkoord in de lucht hangt. Gaat de transfer door dan krijgt trainer Bert van Marwijk eindelijk zijn gewenste rechtsbenige defensieve versterking. Eerder waren ook Ajax, PSV en AZ in de markt voor de 33-jarige international.
Wilhelmsson
Verder meldt het Engelse Skysports dat de kuipbewoners de ontwikkelingen van Christian Wilhelmsson bij Bolton Wanderers nauwlettend in de gaten houden. De Zweed speelt op huurbasis bij de ploeg, maar kan daar nog geen potten breken. Bij zijn echte werkgever, het Franse Nantes, kon hij dit ook al niet.
De Rotterdammers willen daarom aan het einde van het seizoen Wilhelmsson proberen voor een klein bedrag vast te leggen. Hierbij krijgt Feyenoord concurrentie van Deportivo La Coruña.
De zaakwaarnemer van de oud-speler van AS Roma en Anderlecht zegt dat een vertrek van zijn cliënt naar Spanje tot de mogelijkheden behoort. Of hij ook geïnteresseerd is in een overstap naar De Kuip, is niet bekend.
Feyenoord haalt betere routiniers dan wij, moet ik zeggen. 
En Feyenoord koopt tegenwoordig de scheidsrechters om:

En Feyenoord koopt tegenwoordig de scheidsrechters om:
ADVan Gaal: Blom partijdig
ROTTERDAM - Hij zei het niet letterlijk, maar hij bedoelde het wel degelijk. AZ-trainer Louis van Gaal vond arbiter Kevin Blom woensdagavond in De Kuip (2-2) partijdig fluiten. ,,Daar ben ik diep teleurgesteld over'', sprak hij aangedaan voor de microfoon van Tele2.
Volgens Van Gaal had zijn ploeg tegen dertien man gespeeld. ,,Als het publiek ging schreeuwen, floot Blom. Daar kan ik met mijn hoofd niet bij. Elke week gebeurt het weer. Ik snap daar niets van.''
Van Gaal: ,,Ik weet dat ik dit allemaal niet mag zeggen. Maar ik kan het niet anders zien. Als er twee ploegen spelen, moet je ook voor twee teams fluiten. Dat deed Blom niet. Mede daardoor ga ik met een heel naar gevoel naar huis.''

Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
Bij RTL gemist is de uitzending van de Wedstrijden al te zien. Als tweede wedstrijd, dus bij een minuut of 28 moet je pas inschakelen.joey schreef:Iemand die me kan bijpraten over deze wedstrijd? Ik begrijp dat ÀZ met Pelle een handballer heeft aangetrokken?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
voetbalprimeur.nlFeyenoord wil Verbeek bij vertrek Van Marwijk
Gertjan Verbeek vertrekt mogelijk na dit seizoen naar Feyenoord. De oefenmeester, die deze zomer afscheid neemt van de Friese club, moet Bert van Marwijk in Rotterdam gaan opvolgen, meldt Telesport.
Van Marwijk is namelijk op de hoogte van de interesse van de KNVB en staat zelf open voor een bondscoachschap bij Oranje. Ondanks dat hij nog een doorlopende verbintenis bij Feyenoord heeft, kan hij middels een clausule gemakkelijk afstand doen van dat contract.
De Rotterdammers houden zodoende rekening met een vertrek van Van Marwijk. Gertjan Verbeek, maar ook in mindere mate Martin Jol, worden genoemd als nieuwe hoofdtrainers.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Speciaal voor Maurice:
Stekel - Timmer 1-0
Silva - Lucius 2-0
Heitinga - Vlaar 3-0
Vermaelen - Hofland 4-0
Urby - De Cler 4-0 (gelijk dus, zegt alles over de huidige Urby)
Gabri - Sahin/Landzaat 4-0 (gelijk, moeilijk vergelijkbaar)
Perez - DeGuzman 4-1 (Guzman fan)
Davids - Bronckhorst 5-1 (De Davids van vorig seizoen is beter)
Suarez - Slory 6-1
Huntelaar - Makaay 7-1
Rommedahl - Lee 8-1
Thomas zet het lijstje even kracht bij met de volgende woorden:
Uhm, De Cler die kan verdedigen? Ik heb het nog nooit gezien hoor. Verder ben je niet helemaal aan het juiste adres wanneer het aankomt op lofuitingen richting De Cler, want ik ze op FN nog wel eens geprobeerd uit te leggen hoe matig die jongen eigenlijk wel niet is. Dus inderdaad, Urby heeft veel meer in zich dan De Cler. Of denk je dat Timmie per ongeluk rond z'n dertigste nog in de Nederlandse competitie loopt te ballen?
Vertonghen is geen centrale verdediger, maar Hofland is een geweldige mispeer. De Frank Verlaat van Feyenoord. Bij Wolfsburg kon hij lekker ausputzeren en achter z'n verdediging blijven hangen. Hier in Nederland moet hij één op één verdedigen en komt hij tegenstanders op volle snelheid tegen. En dat met dat chocolade been van hem. Bovendien stapelt hij dekkingsfout op dekkingsfout en is hij ontzettend traag. Nee, Hofland loopt alleen maar de gemaakte leider uit te hangen.
Sahin en Gabri zijn op compleet verschillende vlakken goed en ook op compleet verschillende vlakken zwak. Een fitte Davids is natuurlijk een klasse beter dan Van Bronckhorst.
Stekel - Timmer 1-0
Silva - Lucius 2-0
Heitinga - Vlaar 3-0
Vermaelen - Hofland 4-0
Suarez - Slory 6-1
Huntelaar - Makaay 7-1
Rommedahl - Lee 8-1
Thomas zet het lijstje even kracht bij met de volgende woorden:
Uhm, De Cler die kan verdedigen? Ik heb het nog nooit gezien hoor. Verder ben je niet helemaal aan het juiste adres wanneer het aankomt op lofuitingen richting De Cler, want ik ze op FN nog wel eens geprobeerd uit te leggen hoe matig die jongen eigenlijk wel niet is. Dus inderdaad, Urby heeft veel meer in zich dan De Cler. Of denk je dat Timmie per ongeluk rond z'n dertigste nog in de Nederlandse competitie loopt te ballen?
Vertonghen is geen centrale verdediger, maar Hofland is een geweldige mispeer. De Frank Verlaat van Feyenoord. Bij Wolfsburg kon hij lekker ausputzeren en achter z'n verdediging blijven hangen. Hier in Nederland moet hij één op één verdedigen en komt hij tegenstanders op volle snelheid tegen. En dat met dat chocolade been van hem. Bovendien stapelt hij dekkingsfout op dekkingsfout en is hij ontzettend traag. Nee, Hofland loopt alleen maar de gemaakte leider uit te hangen.
Sahin en Gabri zijn op compleet verschillende vlakken goed en ook op compleet verschillende vlakken zwak. Een fitte Davids is natuurlijk een klasse beter dan Van Bronckhorst.
Laatst gewijzigd door peter op za feb 02, 2008 10:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Is hier nog iets van vernomen?joey schreef:Volgens VI wil F. deze week nog Ooijer en/of Boulahrouz contracteren.

uit de PSV-topic:
Maar ze hebben ook dom verkocht. Charisteas hadden ze er absoluut bij moeten houden. Die jongen is complementair aan Makaay.Jesse schreef:Ze hebben beter ingekocht dan de afgelopen jaren, ja. Maar dat is ook niet zo moeilijk.
Het verkopen van Charisteas heb ik overigens ook altijd een enorme blunder van Ajax gevonden.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za feb 02, 2008 10:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Makaay is natuurlijk beter dan Huntelaar, net als Landzaat beter is dan Gabri.Peter schreef:Speciaal voor Maurice:
Stekel - Timmer 1-0
Silva - Lucius 2-0
Heitinga - Vlaar 3-0
Vermaelen - Hofland 4-0
Suarez - Slory 6-1
Huntelaar - Makaay 7-1
Rommedahl - Lee 8-1
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik vond Charisteas ook nooit zo slecht als veel mensen hem deden overkomen. In zijn laatste seizoen speelde hij ook bijna niet meer, maar was hij volgens mij wel altijd van waarde als hij inviel.Jöhnk schreef:Maar ze hebben ook dom verkocht. Charisteas hadden ze er absoluut bij moeten houden. Die jongen is complementair aan Makaay.
Het verkopen van Charisteas heb ik overigens ook altijd een enorme blunder van Ajax gevonden.
Overigens had Feyenoord sowieso wel een extra spits mogen aantrekken. Als Makaay geblesseerd raakt stort het hele zooitje van ellende in elkaar.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ja BETER dan Urby thomas... Urby zie ik ook verdedigen alleen het lukt hem totaaaal niet. Ook de passes van De Cler zijn superieur aan die van Urby.
En trouwens, als Urby zo blijft spelen zie ik het hem ook niet maken in het buitenland...
Ja maar het gaat nu om het inkopen, nu haal ik toch alleen maar mn gram doordat je zegt dat Vertonghen geen centrale verdediger is? Dan heeft F het qua inkopen op die positie al beter gedaan. Bovendien met die snelheid gaat ook weer niet op, want hoe vaak is Ajax niet weg gecounterd door matige teams dit seizoen?Vertonghen is geen centrale verdediger, maar Hofland is een geweldige mispeer. De Frank Verlaat van Feyenoord. Bij Wolfsburg kon hij lekker ausputzeren en achter z'n verdediging blijven hangen. Hier in Nederland moet hij één op één verdedigen en komt hij tegenstanders op volle snelheid tegen. En dat met dat chocolade been van hem. Bovendien stapelt hij dekkingsfout op dekkingsfout en is hij ontzettend traag. Nee, Hofland loopt alleen maar de gemaakte leider uit te hangen.
over dat van Sahin en Gabri kan ik me nog in schikken, toch had ik hem liever bij Ajax zien spelen ipv Gabri.Sahin en Gabri zijn op compleet verschillende vlakken goed en ook op compleet verschillende vlakken zwak. Een fitte Davids is natuurlijk een klasse beter dan Van Bronckhorst.
Een fitte Davids is niet beter dan Van Bronckhorst, immers Gio heeft zichzelf wel in de hand, en pakt veel minder kaarten, en dus schorsingen dan Davids, ook daar moet je rekening mee houden. Bovendien is Davids een stuk ouder dan Gio, dus dat is gewoon een goeie koop.
Pompiedom
Vind je? Volgens mij steunt dit hele Feyenoord volledig op Makaay.Peter schreef:Ik vind Makaay dit seizoen helemaal niet zoveel beter. Als ik heel eerlijk ben vind ik zijn inbreng nog wat karig.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."