Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
999

Bericht door 999 »

.. en dat AJAX van dat triest zooitje niet heeft kunnen winnen is nog triester .. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...
goodfella

Bericht door goodfella »

Voetske schreef:.. en dat AJAX van dat triest zooitje niet heeft kunnen winnen is nog triester .. :smallgrin.gif:
En toch altijd maar weer Ajax erbij halen he Voetske. ;-)

Overigens heeft Groningen het nog knap lastig gehad als ik het verslag op vi.nl moet geloven.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

goodfella schreef:
Voetske schreef:.. en dat AJAX van dat triest zooitje niet heeft kunnen winnen is nog triester .. :smallgrin.gif:
En toch altijd maar weer Ajax erbij halen he Voetske. ;-)

Overigens heeft Groningen het nog knap lastig gehad als ik het verslag op vi.nl moet geloven.
Voetske heeft hier groot gelijk in. Kijk eerst naar jezelf voordat je Feyenoord gaat afkakken... Feyenoord doet het kut... maar Ajax doet het niet veel beter.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Ajax staat nu alweer drie punten boven Feyenoord, heeft een veel betere selectie, had in Rotterdam gewoon moeten winnen en gaat in tegenstelling tot Feyenoord wel door in de UEFA Cup. Laters! :ajaxscarf.gif:
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Hofland probeerde op de één of andere manier toch zijn rode kaart recht te praten. Erg grappig.

Het is wel triest, maar dat is men bij Feyenoord nu wel gewend. Hopelijk heeft Been volgende week een mooi kunstje in de Kuip.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Precies wat ik zeg... kinderhanden zijn snel gevuld...
Ook Ajax speelt beroerd... is niet om aan te zien... maar ze winnen wel.
Als PSV het zo doet, is het waardeloos voetbal... als Ajax niet om aan te zien is en ze winnen zijn ze lekker beter dan Feyenoord... sjonge jonge
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Peter schreef:Hofland probeerde op de één of andere manier toch zijn rode kaart recht te praten. Erg grappig.

Het is wel triest, maar dat is men bij Feyenoord nu wel gewend. Hopelijk heeft Been volgende week een mooi kunstje in de Kuip.
Kunstje??? Makkie... :-)
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

banjavi schreef:Precies wat ik zeg... kinderhanden zijn snel gevuld...
Als PSV het zo doet, is het waardeloos voetbal... als Ajax niet om aan te zien is en ze winnen zijn ze lekker beter dan Feyenoord... sjonge jonge
Ach, we zijn net bezig. Ajax-Roda en Ajax-Utrecht waren goed te doen. En natuurlijk is Ajax beter dan Feyenoord. Kijk maar naar de selecties en de resultaten. Van nu, van vorig jaar, van het jaar daarvoor, of het jaar daarvoor.

Knappe jongen die kan beweren dat Feyenoord er beter voor staat dan Ajax.
peter

Bericht door peter »

Wij zijn heel beroerd, maar Feyenoord is al jaren nog slechter. Gewoon een feitelijke constatering.

Ik ben echt benieuwd of ze bij de eerste 5 komen, hoor.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Ik zeg niet dat Feyenoord er beter voor staat... ik constateer dat ik het voetbal van Ajax ook niet om aan te zien vind...
goodfella

Bericht door goodfella »

banjavi schreef:Ik zeg niet dat Feyenoord er beter voor staat... ik constateer dat ik het voetbal van Ajax ook niet om aan te zien vind...
Het gaat hier over de wedstrijd in Groningen van vanmiddag, dus loop niet zo te drammen joh! Of ga je nu in een discussie over Bush roepen dat Ajax ook al jarenlang wanbeleid heeft gevoerd.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

goodfella schreef:
banjavi schreef:Ik zeg niet dat Feyenoord er beter voor staat... ik constateer dat ik het voetbal van Ajax ook niet om aan te zien vind...
Het gaat hier over de wedstrijd in Groningen van vanmiddag, dus loop niet zo te drammen joh! Of ga je nu in een discussie over Bush roepen dat Ajax ook al jarenlang wanbeleid heeft gevoerd.
Vind ik een heel sterke ja... dank voor de tip inderdaad...
999

Bericht door 999 »

Thomas schreef:
banjavi schreef:Precies wat ik zeg... kinderhanden zijn snel gevuld...
Ach, we zijn net bezig. Ajax-Roda en Ajax-Utrecht waren goed te doen. En natuurlijk is Ajax beter dan Feyenoord. Kijk maar naar de selecties en de resultaten. Van nu, van vorig jaar, van het jaar daarvoor, of het jaar daarvoor.

Knappe jongen die kan beweren dat Feyenoord er beter voor staat dan Ajax.
Daar gaat het dus niet over.Ik zit vanmiddag de eerste helft met tranen in mijn ogen naar AJAX te kijken.Misschien komt dat omdat ik beter ben gewend dan de meesten hier.De meesten hier die al in hun handen beginnen te klappen als AJAX eens een keer wel de nul houdt.De 2e helft idem dito, en tot +- 64 minuut blijf ik met m'n tranen in mijn ogen zitten.En dan kom je op voorsprong, niet een of andere wervelende aktie, nee omdat toevallig v.d Wiel zijn klutsbal kan behouden, en er een paar gruwelijk staan te pitten bij Vitesse.Dat zijn nog eens tijden, dat was vroeger wel anders, dan fileerde de AJAX voorhoede zo'n matige achterhoede als wat Vitesse heeft van minuut een aan gort.En zelfs, als dat een keer niet lukte, dan nog zag je kans op kans .. ja kweet het vroeger was alles beter .. en dat is een waarheid als een koe wat dit AJAX betreft ..
Blij met de punten ...
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Het blijft toch lachen met Feyenoord.
Feyenoord nadert dieptepunt met unieke reeks nederlagen
28/09/2008 21:30

Feyenoord zette zondagmiddag tegen FC Groningen (3-1 verlies) een even bedroevende als unieke reeks uitnederlagen voort. De Rotterdammers verloren in de Eredivisie niet alleen op vreemde bodem voor de vijfde keer op rij, maar incasseerden in de duels telkens drie doelpunten.

Nooit eerder kreeg Feyenoord in vijf opeenvolgende uitwedstrijden steeds drie doelpunten om de oren. Het gebeurde sinds de slotfase van het vorige reguliere Eredivisieseizoen achtereenvolgens tegen Sparta Rotterdam (3-2), NAC Breda (3-1), Willem II (3-1), Heracles Almelo (3-1) en dus FC Groningen (3-1).

In de Eredivisiehistorie zette Feyenoord slechts één keer een langere reeks nederlagen op vreemde bodem neer. Dat negatieve clubrecord kreeg gestalte tussen mei en augustus 1957, toen de Rotterdammers in acht opeenvolgende uitduels het nakijken hadden.

Meeste uitnederlagen op rij van Feyenoord

Van Tot en met Duels
14-01-1978 30-08-1978 8
23-03-2008 28-09-2008 5*
19-05-1957 29-09-1957 4
11-03-2001 29-04-2001 4
VI

:biggrin.gif: :drecul.gif:
jabu

Bericht door jabu »

Dat biedt vertrouwen voor Kalmar-uit!
Aristides

Bericht door Aristides »

Timmer die uitloopt tegen die spits van Groningen, Timmer raakt geblesseerd.

Niemand die het heeft over de kaart die hij had moeten krijgen, hij doet geen enkele poging naar de bal, wil alleen beletten dat die spits kan doorlopen en scoren. Na zijn actie tegen Leonardo mag hij blijkbaar alles; dieprood! De laatste man die een speler zo probeert te doorboren.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
goodfella

Bericht door goodfella »

Goede actie van die Grunninger! Jammer dat Timmer zijn poot niet gebroken heeft zeg.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

30/9/2008 - VI: Feyenoord voor 200 miljoen te koop
(Gepost door K)

BRON: Radio Rijnmond

Volgens een onderzoek van het weekblad Voetbal International is Feyenoord voor 200 miljoen euro te koop. Johan Derksen maakte dit maandagavond bekend in het programma Voetbal International op RTL7. Volgens de hoofdredacteur staat de club open voor geïnteresseerde investeerders, mits die de rood-witte kleuren ongemoeid laten en de club niet naar een andere stad verhuizen. Bij Feyenoord was niemand bereikbaar voor commentaar, zo meldt Radio Rijnmond. [reageer]
gaan we weer
jabu

Bericht door jabu »

Demosthenes schreef:Timmer die uitloopt tegen die spits van Groningen, Timmer raakt geblesseerd.

Niemand die het heeft over de kaart die hij had moeten krijgen, hij doet geen enkele poging naar de bal, wil alleen beletten dat die spits kan doorlopen en scoren. Na zijn actie tegen Leonardo mag hij blijkbaar alles; dieprood! De laatste man die een speler zo probeert te doorboren.
Timmer had inderdaad totaal geen oog voor de bal en ging vol voor de man. Erg vreemd dat de scheidsrechter dat niet zag of niet wilde zien.
peter

Bericht door peter »

Flikt hij wel vaker en het lijkt nog te werken ook.

Feyenoord moet morgen winnen, want anders loopt men een miljoen mis. Een miljoen wat 'zo goed als wat' begroot was.

Ik hoop in ieder geval dat ze er keihard uitvliegen.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ik lees inderdaad dat ze die groepsfase al in de begroting hadden opgenomen. Hoe kun je nu in hemelsnaam met de prestaties van de afgelopen jaren een voorschot op een sportieve prestatie nemen? :smallgrin.gif:

Mijn verwachting is dat ze er vrij kansloos uit gaan. In de eerste wedstrijd was Kalmar al gewoon te sterk en dat zal in Zweden niet anders zijn.
Nil volentibus arduum
Baseman

Bericht door Baseman »

Jabu schreef:Timmer had inderdaad totaal geen oog voor de bal en ging vol voor de man. Erg vreemd dat de scheidsrechter dat niet zag of niet wilde zien.
Mee eens.
Erg vreemde actie van Timmer trouwens, hij kon de bal gewoon wegtrappen. Maar jezelf blesseren op deze manier is ook knap :icon_biggrin.gif:
jabu

Bericht door jabu »

Feyenoordfans raken slaags in Göteborg

GÖTEBORG (ANP) - Tientallen Feyenoordaanhangers zijn woensdagavond in de Zweedse stad Göteborg slaags geraakt met aanhangers van de lokale club IFK. De naar schatting dertig Nederlanders werden volgens de lokale krant Göteborgs-Posten aangevallen door vijftig IFK-aanhangers.

De politie had de grootste moeite om de vechtende partijen uit elkaar te halen. Agenten zagen zich genoodzaakt waarschuwingsschoten te lossen. In totaal 22 personen zijn aangehouden. Drie van hen worden vermoedelijk aangeklaagd voor openbare geweldpleging, het voorbereiden van grove mishandeling en geweld tegen agenten. Of het daarbij gaat om Nederlanders, is niet nog bekend.
BN De Stem
peter

Bericht door peter »

Logisch. Zo vaak kom je niet in het buitenland als Feyenoordfan. Het zit er namelijk dik in dat je na Kalmar weer voor langere tijd thuis moet wachten op een avontuurtje.
jabu

Bericht door jabu »

Staan ze nog op één of andere blacklist n.a.v. die rellen in Nancy?
Gesloten