Feyenoord 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Lionel
Berichten: 47581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Lionel » zo okt 24, 2010 6:30 pm

Marillion schreef:Ach, knap? Wat moet hij dan zeggen? Hij heeft net met 10-0 op z'n sodemieter gehad en staat bijna op een degradatieplek. Het is niet dat hij in de positie is om een slap verhaal op te hangen.
Precies. Ik gun die Been alle sportieve ellende. Waardeloze vent!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door El Clavo » zo okt 24, 2010 6:40 pm

Dit maakt mijn zondag toch nog een beetje goed :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Oscarito » zo okt 24, 2010 8:20 pm

Zojuist gehoord: 'De gemeente Rotterdam heeft laten weten door omstandigheden het netnummer tijdelijk te wijzigen van 010 naar 10 0. Alvast onze excuses voor het ongemak'.

:drecul.gif:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Arthur » zo okt 24, 2010 8:38 pm

Categorie opvallend: In de 10e speelronde in de 10e maand van 2010, wordt Feyenoord met 10-0 en met 10 man teruggestuurd naar 010.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door peter » zo okt 24, 2010 9:05 pm

Wij mogen op 19/12/2010. Iemand die een lijn ziet? Misschien 19-12 tussen (0)20 en (0)10? Oftewel eind dit jaar pakken wij ze met zeven goals verschil.

Lionel
Berichten: 47581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Lionel » zo okt 24, 2010 9:11 pm

Ik eis ook een 10-0!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door 666 » zo okt 24, 2010 10:40 pm

Mario kan alvast z'n koffers gaan inpakken:

802 Teletekst zo 24 okt
**VOETBAL******************************
**** Been krijgt vertrouwen bestuur
***************************************

**Het bestuur van Feyenoord heeft bij
monde van algemeen directeur Eric Gudde
zijn vertrouwen uitgesproken in trainer
Mario Been.

Been had na het door de Rotterdammers
met 10-0 verloren duel met PSV gezegd
dat hij zijn lot als trainer in handen
legde van bestuur en spelers."Krijg ik
te horen dat er geen vertrouwen is,dan
lijkt het me duidelijk",aldus Been.

Gudde zei voor de NOS-microfoon:"Er is
geen reden om te twijfelen aan Mario en
zijn staf
".



***************************************
volgende nieuws sport voetbal

--> --> --> -->

Haalt Mario de kerst of is halloween al te hoog gegrepen?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Scherrer » zo okt 24, 2010 10:44 pm

Dat vind ik altijd zo'n ontzettende onzin-redenatie. Wanneer het bestuur zegt dat ze vertrouwen in de trainer hebben, hoor je altijd van die wijsneuzen die dan roepen 'nou, dan zal hij er binnenkort wel uitvliegen'. Wat moeten een bestuur dán zeggen? Als ze niets zeggen is het niet goed, als ze zeggen dat ze geen vertrouwen hebben is het niet goed en als ze zeggen dat ze wel vertrouwen hebben is het ook niet goed. Kortom, het slaat werkelijk helemaal nérgens op om op basis van de uitspraak 'wij staan achter onze trainer' te suggereren dat zijn ontslag nu onvermijdelijk is geworden.
***

Lionel
Berichten: 47581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Lionel » zo okt 24, 2010 10:47 pm

Hahahaha ik dacht meteen hetzelfde. Maar daarna wist ik ook bijna zeker dat Mario Been toch echt weggaat. 10-0.... dat kan echt gewoon niet.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door 666 » zo okt 24, 2010 10:56 pm

Hoezo onzinredenatie? Het is een op keiharde feiten gebaseerde redenatie. Wanneer een bestuur na een dramatische serie wanprestaties in het openbaar z'n vertrouwen in een trainer uitspreekt is ie in 99% van de gevallen al zo goed als ontslagen. Op basis van alle beschikbare statistische gegevens is de stelling dat een trainer na zo'n mededeling niet lang meer heeft volstrekt logisch.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Lionel
Berichten: 47581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Lionel » zo okt 24, 2010 10:59 pm

Maar wat zouden ze dan moeten zeggen?
IK GELOOF!!!!!!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Scherrer » zo okt 24, 2010 11:00 pm

666 schreef:Hoezo onzinredenatie? Is gewoon op keiharde feiten gebaseerd. Wanneer een bestuur na een dramatische serie wanprestaties in het openbaar z'n vertrouwen in een trainer uitspreekt is ie in 99% van de gevallen al zo goed als ontslagen.
Nee. Wat een bizarre onzin. Nogmaals de vraag (die je blijkbaar niet kunt beantwoorden): Wat moeten ze dan zeggen als journalisten hen naar de positie van Been vragen? Ze kunnen het niet goed doen (bij jou dan): uit elk antwoord haal jij wel dat ze hem sowieso gaan ontslaan.

Het is echt een proletenwijsheid. Borrelpraat. Debiteuren-crediteuren niveau. 'Als een club zegt dat ze vertrouwen hebben, dan gaan ze hem sowieso ontslaan'. Uh-huh.
***

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door 666 » zo okt 24, 2010 11:04 pm

"Er is geen enkele reden om te twijfelen aan Mario" als de recordnederlaag nog te heet is om aan te pakken, dat gelooft toch niemand.

Ze zouden helemaal niks over de trainer moeten zeggen. "Geen commentaar" of een gemediatrainde variant daarop is in zo'n situatie het enige juiste antwoord.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Scherrer » zo okt 24, 2010 11:08 pm

666 schreef:"Er is geen enkele reden om te twijfelen aan Mario" als de recordnederlaag nog te heet is om aan te pakken, dat gelooft toch niemand.

Ze zouden helemaal niks over de trainer moeten zeggen. "Geen commentaar" of een gemediatrainde variant daarop is in zo'n situatie het enige juiste antwoord.
Hahahaha. Houd toch op. Als ze zouden zeggen 'geen commentaar' is dat natuurlijk véél meer een reden om ontslag te verwachten dan wanneer ze zeggen dat ze vertrouwen hebben. Jij zei net dat een trainer waarover vertrouwen wordt uitgesproken in 99% van de gevallen wordt ontslagen (volslagen lariekoek, overigens), maar als een bestuur over de trainer 'geen commentaar' zegt is het gewoon een keurige 100% zeker.
***

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door 666 » zo okt 24, 2010 11:19 pm

Wanneer je de standaardkreet over vertrouwen in de trainer naar buiten slingert voordat je er eerst met het bestuur en de trainer over nagedacht en gesproken hebt weet iedereen dat je het alleen maar voor de vorm zegt. Op zo'n moment je vertrouwen in de trainer uitspreken is als een Colijn die zegt dat je rustig kan slapen omdat er niks is om werkelijk ongerust over te zijn.

"We hebben het volste vertrouwen in de trainer" is in de eerste uren na zo'n afstraffing net zo'n onzinnige uitspraak als wanneer je het ontslag van de trainer aankondigt als het wedstrijdformulier nog niet droog is. Ieder weldenkend mens begrijpt dat een bestuur na een dramatische serie als die van Feyenoord met als hoogtepunt een historische 10-0 afgang eerst eens even rustig moet nadenken over hoe het nu verder moet en dat het op zo'n moment allerminst zeker is of de trainer mag blijven.

Je hebt trainers die na een verloren wedstrijd geen uitspraken over individuele spelers doen. Daar kunnen bestuursleden een voorbeeld aan nemen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Marillion » zo okt 24, 2010 11:21 pm

Los van de vraag wat de uitspraak van het bestuur nu precies waard is denk ik dat Mario zichzelf min of meer ontslagen heeft. Hij is al eens teruggefloten na het incident met Tim de Cler omdat hij in de publiciteit emotioneel reageerde. En dan komt 'ie nu met het verhaal dat hij aan de spelers heeft gevraagd of ze met hem door willen. Ten eerste moet je dat niet vragen, en al helemaal niet aan zo'n jonge groep direct na een enorm pak slaag. Ten tweede moet hij er niet mee naar buiten komen.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Lionel » zo okt 24, 2010 11:26 pm

Het is dan ook een waardeloze vent.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11439
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Toppie » ma okt 25, 2010 9:01 am

Ik heb spelers nog nooit horen zeggen: Ja trainer, donder op
Mario Been legde zijn toekomst meteen na de wedstrijd tegen PSV in handen bij zijn spelers, hoorde ik. En vandaag zal hij best een gesprekje met de directie voeren. Maar Mario hoeft zijn eigen positie helemaal niet ter discussie te stellen. In de eerste plaats is er qua voetbal geen aanleiding toe en op de tweede plaats heb ik in zo'n situatie nog nooit een speler horen zeggen: ,,Ja trainer, donder alsjeblieft op."

Het heeft dus geen zin, zo'n knieval. Ik vind echt dat Been zijn ploeg aardig laat voetballen, het kan alleen veel beter, dat roep ik al maanden. Ik steun Mario, maar er is in voetballende zin meer uit te halen. Ze moeten af van dat eeuwige geklaag over hun onervarenheid. Deze spelersgroep kan, als iedereen fit is, heel aardig mee bovenin de middenmoot en wordt per wedstrijd sterker.

Die klap van gisteren maakt ze ook weer sterker. Maar voor alle duidelijkheid, ik ben doodziek van die nederlaag; het is een schande voor Feyenoord dat er met 10-0 verloren wordt. Dit moet je niet accepteren en de bestuurders van deze mooie club moeten daarom juist nu hun rug recht houden en niet weglopen voor hun verantwoordelijkheid.

Ik leef mee met de supporters van Feyenoord die vanochtend op hun werk komen en uitgelachen zullen worden. Het is hun lot; zij zouden Ajacieden ook uitlachen in dezelfde situatie. De supporters zullen echter aandacht voor hun ellende opeisen en terecht. Ze leven voor hun club.

Maar ik blijf herhalen dat als je op den duur weer wil genieten van Feyenoord, dan moet het huidige beleid voorlopig nog steeds gesteund worden. Misschien dat over een tijdje hier en daar een niet-functionerend element verwijderd moet worden, dat kan best, maar nu moeten de rijen even gesloten blijven.

Daarom ben ik blij dat er rond Pim Blokland een investeerdersgroep zich opnieuw sterk maakt voor Feyenoord. Met die mensen erbij, word je als club weer wijzer en niet alleen financieel. Overigens hoeft Feyenoord van mij in de winterstop niet te investeren in spelers. Wat er nu loopt, heeft potentie genoeg, je moet het alleen wel tot verdere ontwikkeling brengen.

Iedere wedstrijd zie ik weer jonge talenten in bepaalde acties uitblinken. Die Castaignos zag ik gisteren bijvoorbeeld toch weer goeie acties maken, hij wordt steeds beter. Feyenoord heeft in dat opzicht goud in handen. Niet in de zin dat er wat te verkopen valt, nee, je moet ze bij elkaar houden en proberen te oogsten. Juist dáár moet je dat nieuwe geld voor gebruiken, houd ze vast, kweek saamhorigheid, buit dat Feyenoord-gevoel van ze in positieve zin uit.

Deze club is groot geworden door saamhorigheid en daar moet je dus aan blijven werken. Feyenoord is en blijft echt een grote club en dat gevoel mag door een 10-0 in Eindhoven niet even naar de filistijnen geholpen worden.

Verder wil ik nog kwijt dat Feyenoord zeker niet alleen heeft verloren door de scheidsrechter, maar de tweede gele kaart aan Leerdam was een regelrechte schande, er gebeurde helemaal niks tussen Leerdam en Pieters. Scheidsrechter Nijhuis is een nare man die 's ochtends van huis rijdt en zich afvraagt hoe hij zijn ego nu weer eens op kan krikken. Dat wegwerpgebaartje met zijn rode kaart naar Leerdam toe, dat gezicht van deze man erbij, walgelijk, het zou het slechtste in me boven halen als ik speler was. En dat dan nog nadat hij een blunder heeft gemaakt in zijn waarneming; een waardeloze scheidsrechter vind ik het.

Daarna was de wedstrijd al gauw geen wedstrijd meer, maar dat lag vooral aan het kwaliteitsverschil tussen Feyenoord en PSV. Ik had trouwens, al zappend over de velden van Eredivisie Live, toch al het idee dat de scheidsrechters zaterdag een feestavondje hebben gehad.

Willem II kreeg een strafschop tegen die er geen was en FC Twente, uiteraard FC Twente, kreeg een strafschop mee die er ook al geen was. De rustigste trainer van allemaal, John van den Brom, met rood van het veld. Ik vond dit al bij al qua voetbal een heel vervelend weekeinde, maar er zijn er meer die dat zo voelen, vrees ik.

Als voetballer van Feyenoord poets je dat maar op één manier weg. Niet door veel te praten. Meteen na de wedstrijd moet je al je ellende eruit gooien, daarna moet je trainen tot je niet meer kunt en in de volgende wedstrijd zo gauw mogelijk een resultaat neerzetten waar iedereen 'u' tegen zegt. (WILLEM VAN HANEGEM)
25/10/10 09u43
AD

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11439
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Toppie » ma okt 25, 2010 9:27 am

Persconferentie Feyenoord 11.30 uur Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Technisch directeur Leo Beenhakker geeft om 11.30 uur een persconferentie omtrent de huidige situatie bij Feyenoord. De Rotterdammers leden zondag een ontluisterende nederlaag (10-0) op bezoek bij PSV. Beenhakker verklaarde dat er geen groot nieuws naar buiten gebracht zal worden.

Leo Beenhakker , Trainer Mario Been stelde na het debacle in de kleedkamer van Feyenoord onmiddellijk zijn positie ter beschikking. Vooralsnog blijven de spelers en de clubdirectie de oefenmeester steunen. Bij terugkomst bij De Kuip hadden zich gisteravond laat zo'n driehonderd supporters zich verzameld. Been sprak met een kleine delegatie van de fans. Het bleef uiteindelijk betrekkelijk rustig.

Been heeft vanochtend in Rotterdam een onderhoud met de directie, waarbij dus ook Beenhakker aanschuift. Laatstgenoemde zal om 11.30 uur tekst en uitleg geven over de stand van zaken.
Zal niet echt spannend worden :aai.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11439
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Toppie » ma okt 25, 2010 9:34 am

Paar leuke citaten uit de Volkskrant: Met 1 Been in de Jupiler League. Of Wilfried de Jong op Twitter tegen iemand die uit Italië twitterde What happened in Eindhoven?: "Laat je niets wijsmaken. Teletekst is hier ook kapot."
:drecul.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Thijs » ma okt 25, 2010 10:46 am

Afbeelding

En die tijd is volledig terug mensen. :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33950
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Duke » ma okt 25, 2010 11:20 am

Erger nog, er is soms zelfs sprake van medelijden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Dr. Living Stoned » ma okt 25, 2010 11:30 am

goh hoeveel speelde Ajax gisteren?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Thijs » ma okt 25, 2010 11:37 am

2-2 tegen Excelsior.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Lionel
Berichten: 47581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Lionel » ma okt 25, 2010 11:40 am

2-2

Wat is je punt?
IK GELOOF!!!!!!

Gesloten