NEC 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » zo mei 02, 2010 4:13 pm

Zullen we nu maar concluderen dat we NEC (lees: Vloet) niet meer serieus moeten nemen?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Beloki » zo mei 02, 2010 4:14 pm

banjavi schreef:Zullen we nu maar concluderen dat we NEC (lees: Vloet) niet meer serieus moeten nemen?
Dat publiek van jullie dat helemaal leip werd als twente scoorde. Niet om het een of het ander, maar waar komt die haat toch vandaan?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: NEC 2009-2010

Bericht door peter » zo mei 02, 2010 5:01 pm

Hopeloos elftal. Ik heb stoïcijns naar NEC-Ajax gekeken en ik heb me verbaasd over het niveau van spelers als Pothuizen, Davids, Vleminx en Burgzorg. Zo voetballen kan echt niet, hoor.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Michael_B » zo mei 02, 2010 5:08 pm

Ik heb er geen minuut van gezien, maar ik zag net in de samenvatting dat Pothuizen expres een gele kaart pakt en vervolgens een shirt onder zijn shirt aan te hebben met 84 gele kaarten.

Wat een opperkneus, geef die man een nekschot.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Khraa » zo mei 02, 2010 5:14 pm

Volgens de radiomeneer had hij ook in een keer rood kunnen krijgen. Dat was dan wel weer grappig geweest.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: NEC 2009-2010

Bericht door peter » zo mei 02, 2010 5:32 pm

Sterker nog, het was een 100% rode kaart.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Michael_B » zo mei 02, 2010 5:33 pm

Maar dan ook na die kaart quasi nonchalant je shirt laten zien...zogenaamd onbewust. Kom op zeg.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: NEC 2009-2010

Bericht door peter » zo mei 02, 2010 5:38 pm

Sloeg inderdaad nergens op. Die gast is oliedom.

Dit was overigens, zoals wel vaker, weer een wedstrijd waar Ajax met wat meer scherpte de dubbele cijfers had kunnen halen. Het niveau holt achteruit, hoor.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » zo mei 02, 2010 9:34 pm

Tsja... de spelers waren helemaal neit bezig met de wedstrijd joh... alleen hun eigen dingetje doen (en dat nog niet eens) en dat was het.

Er wordt niet echt meer naar de trainer geluisterd... zou ik ook niet doen overigens.

Het is gewoon een drama team... dat volgend seizoen voor nacompetitie gaat strijden.
Zoals Koeman al terecht zei: "die vlemincks speelde als een amateur"
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Marillion » zo mei 02, 2010 9:37 pm

Peter schreef:Sterker nog, het was een 100% rode kaart.
Precies, hoe duidelijk wil je het hebben. Gewoon direct rood en niks geen record voor zover je daar uberhaupt trots over zou willen zijn.
Nil volentibus arduum

MvB
Berichten: 255
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 11:08 am

Re: NEC 2009-2010

Bericht door MvB » zo mei 02, 2010 10:55 pm

Peter schreef:Hopeloos elftal. Ik heb stoïcijns naar NEC-Ajax gekeken en ik heb me verbaasd over het niveau van spelers als Pothuizen, Davids, Vleminx en Burgzorg. Zo voetballen kan echt niet, hoor.
Wat een drama inderdaad. En dan te bedenken dat het saneren nog moet beginnen....

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Ramona » ma mei 03, 2010 9:30 am

Beloki schreef:
banjavi schreef:Zullen we nu maar concluderen dat we NEC (lees: Vloet) niet meer serieus moeten nemen?
Dat publiek van jullie dat helemaal leip werd als twente scoorde. Niet om het een of het ander, maar waar komt die haat toch vandaan?

Ben blij dat ik er niet bij was. Wellicht zou ik ook voortijdig vertrokken zijn; voor 't eerst. Sarpong werd ook door sommigen uitgefloten bij 2 mindere acties... tja... Heb zelf overgeschakeld naar Twente.

Gelukkig lees ik op het NECforum ook over mensen die zich schamen...

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » ma mei 03, 2010 10:34 am

Reacties Vloet, Schöne en Pothuizen
zon. 2 mei 2010

NEC kwam er vandaag niet aan te pas tegen de nummer twee van Nederland, ondanks alle hoogdravende beloftes van spelers en coach dat ze deze wedstrijd hun huid duur zouden verkopen en het seizoen een mooi einde wilden geven. Vloet beaamde na afloop dat Ajax simpelweg een maatje te groot was. "We hebben geen moment in de wedstrijd aanspraak kunnen maken ook maar ergens op. We zijn overklast, zeker in de eerste helft. Vanaf minuut negen was het eigenlijk al geen wedstrijd meer. Je weet dat Ajax beter is, maar je hoopt dat in zo'n laatste wedstrijd toch de vonken er vanaf vliegen en dat je juist een stukje harder kan werken dan je tegenstander. De tweede bal was echter steeds voor Ajax, dus ook op dat front leggen wij het gewoon af. En dan kom je op voetbalkwaliteiten natuurlijk al helemaal tekort. Afgezien van wat persoonlijke fouten was het in zijn geheel gewoon een hele slechte wedstrijd."

Ondanks de overwinning van Ajax op NEC werd FC Twente vanmiddag toch kampioen, doordat ze in Breda een 0-2 overwinning boekten. Volgens Vloet had dat verder geen invloed op de instelling van zijn spelers met een Twente-verleden. "Natuurlijk zijn ze blij met het kampioenschap van Twente, maar dat moet geen invloed hebben op de wedstrijd hier. Met alle respect, deze spelers worden allemaal betaald door NEC en niet door Twente. Dus dan zullen ze hier gewoon een goede wedstrijd moeten spelen en dat hebben we vandaag niet gedaan. Het seizoen gaat eigenlijk toch een beetje uit als een kaars en dat is gewoon jammer."

Sarpong werd gewisseld in de rust en wilde niet voor de camera's van Eredivisie Live verschijnen. "Dat hij niet wil praten daar weet ik niks vanaf. Hij had het in de eerste helft moeilijk en maakte een paar foutjes, dan gaat het publiek fluiten en komt hij eigenlijk steeds moeilijker in de wedstrijd. Ik vond dat Jeffrey totaal niet in de wedstrijd zat en dan moet je hem ook tegen zichzelf in bescherming nemen." En kort over de wissel van Baart voor Babos: "Gábor gaf in de rust aan dat hij last had van zijn rug, dus toen hebben we Baart ingebracht. Ik had er nog wel veel meer kunnen wisselen, maar goed, Babos kon zelf niet verder."

Een klein lichtpuntje deze middag was de terugkeer van Lasse Schöne. De Deen is eindelijk hersteld van een zware kruisbandblessure en mocht dus in de tweede helft invallen voor Sarpong. Hij deed dit met verve en liet een goede indruk achter. Tegenover Omroep Gelderland zei hij: "Heerlijk om weer terug te zijn. Ik heb proberen te voetballen zoals ik kan. Mijn knie voelt goed, ik voel me vrij en heb geen angst meer." Op de vraag of hij nog altijd hoopte op een uitverkiezing voor het Deense elftal naar het WK in Zuid-Afrika verklaarde Schöne: "Ik ben er klaar voor. De selectie wordt op 10 mei bekend. Ik hoop het, ik zat er voor mijn blessure bij, maar dat is geen garantie. De gretigheid is er meer dan ooit."

Patrick Pothuizen schreef vanmiddag toch nog een beetje geschiedenis. De verdediger pakte de 84e gele kaart van zijn carrière in competitieverband, een nieuw nationaal record. "Ik had een shirt aan met een gele kaart erop en 84, maar dat zou ik alleen laten zien bij een doelpunt. Maar dit seizoen was zeer matig en wisselvallig, alleen na de winterstop was het even goed." Of hij nog kans heeft om dit record uit te breiden bij NEC, weet Pothuizen nog altijd niet. "Ik heb van de week met technisch directeur Carlos Aalbers gepraat, maar het zal nog wel een week of twee duren voordat ik iets weet. En anders stop ik gewoon. Maar ik wil doorgaan."
Het publiek van NEC is ook helemaal niet leuk. Ze joelen over het algemeen alleen maar als NEC een goede pot speelt of scoort. Verder nuilen ze constant... :-)

Wat Pothuizen betreft.. die vent moet NEC intern toespreken dat dit natuurlijk niet kan. Slechte actie... slaat nergens op. Dan ben je helemaal neit bezig met daar waar je eigenlijk mee bezig zou moeten zijn, (de wedstrijd).

Ben blij dat dit seizoen is afgelopen, maar als ik het zo hoor zal het volgend jaar niet beter worden.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Beloki » ma mei 03, 2010 4:11 pm

NEC-trainer boos op juichende fans

NEC-trainer Wiljan Vloet snapt er helemaal niets van dat zijn supporters zo aan het juichen waren na de 1-4 nederlaag tegen Ajax. De Nijmeegse fans waren door het dolle heen toen Twente in Breda met 0-2 won van NAC.

"Ik vind het helemaal niks. Ze hadden juist boos moeten zijn over onze prestatie, want we hadden als ploeg veel meer moeten brengen", vindt Vloet.

"En hoe Jeffrey Sarpong werd behandeld, vond ik schandalig. Na twee verkeerde ballen werd hij uitgefloten. Alleen omdat hij van Ajax wordt gehuurd".

'NEC moet zich schamen'

Ajax-trainer Martin Jol was het met zijn collega eens. "De NEC-fans hadden zich eigenlijk moeten schamen."

Door de overwinning van FC Twente op NAC werden de Enschedeërs kampioen. Dat leidde tot veel gejuich in de Nederlandse stadions, omdat de meeste fans het team van Steve McClaren prefereren boven Ajax.
Hier scoort Vloet dan weer kudos.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » ma mei 03, 2010 7:57 pm

Vloet moet zich zelf schamn... met die wanprestatie die hij iedere week levert bij NEC en laat zien dat hij de kwaliteiten niet heeft om een spelersgroep te motiveren.

Verder heeft hij natuurlijk gewoon gelijk, mara er valt onder zijn leiding nou eenmaal niet veel te juichen, dus supporters zoeken dan maar een andere reden

NEC supporters zijn al maanden boos... en dan krijgen ze de kritiek van Vloet en de rest van die gewldige staf dat ze achter NEC moeten staan...

Het is ook nooit goed.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Dr. Living Stoned » di mei 04, 2010 12:36 am

je plaat blijft hangen, banjavi...
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » di mei 04, 2010 9:06 am

Ik pas me graag aan aan de rest van de forummers...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » wo mei 05, 2010 12:05 pm

''NEC volgt miljoenen aankoop Wanderson''
woe. 5 mei 2010


Al een jaar lang is de Braziliaan Wanderson do Carmo aan het flirten met verschillende Eredivisie-clubs. Nadat vorig jaar SC Heerenveen en Ajax al interesse toonden, en later ook nog Feyenoord en FC Groningen, zijn er na vandaag weer drie nieuwe kandidaten bijgekomen. Het Zweedse dagblad Expressen meldt dat AZ, PSV en NEC de ontwikkelingen van het 24-jarige talent op de voet volgen. Afgelopen weekend heeft een delegatie van NEC hem in Zweden bekeken tijdens het thuisduel met Helsingborg (0-0). De aanvaller van het Zweedse GAIS viel in 2009 op, door in dertig competitiewedstrijden achttien keer te scoren.

Overigens zagen we Wanderson al bijna dit seizoen in de Eredivisie voetballen. Mario Been had de spits al in Rotterdam zitten voor een medische keuring maar toch ketste de transfer op het laatste moment af op het ontbreken van een bankgarantie. Ook na het afketsen van deze transfer leek hij in de verregaande belangstelling te staan van FC Groningen maar ook dit ging niet door waardoor de Braziliaan gewoon bij zijn Zweedse club GAIS bleef ballen.

Zelf ziet Wanderson een overgang naar de Eredivisie dus wel zitten: ''Zweden is een halteplaats, het is onverstandig lang te wachten want nu krijgt de club er een mooi bedrag voor", gaf hij al eerder aan. ''Ik kijk heel vaak naar het Nederlandse voetbal. Het is een goede en interessante competitie''. Dan heeft hij waarschijnlijk weinig wedstrijden van NEC gezien in het afgelopen seizoen.

Hoe onze club, verkerend in financiële nood, de Braziliaan wil gaan halen lijkt ons nog een groot raadsel. Aan het begin van dit kalenderjaar gaf zijn huidige club al aan dat zijn marktwaarde 15 tot 20 miljoen Zweedse Kronen is. Omgerekend is dat ruim 1,5 á 2 miljoen euro. En dan nog in het achterhoofd de concurrentie van FC Groningen, Feyenoord, Ajax, PSV en AZ. Succes!
detrouwehonden.nl
goed... next
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
cHr
Berichten: 131
Lid geworden op: di mei 02, 2006 1:42 pm

Re: NEC 2009-2010

Bericht door cHr » wo mei 05, 2010 2:31 pm

Begrijpelijk is het zonder meer dat de invalbeurt van de Keizer van Brakkenstein tegen Ajax hier onderbelicht is gebleven. Ik snap dat de aandacht hier uitging naar het misgelopen kampioenschap van de mannen uit Amsterdam. Maar nu een paar dagen later lijkt het me toch niet onaardig om even stil te staan bij de rentree van NEC's enige klasbak. De man, die gedurende twee jaar een heftige oorlog uitvocht met de kruisband in zijn knie, heeft eindelijk de strijd gewonnen en in de 70e minuut van de match tegen Ajax kwam daar de beloning. Weer terug zijn zijn lange manen, de trotse pas, de bravoure, het charisma en de sturende gebaren. Het zinkende schip heeft zijn kapitein terug. Wat zal Wiljan de Kikker blij zijn dat hij eindelijk de raskomiek Pothuijzen kan doneren aan de kliniclowns. Tel daar de terugkeer van de zoveelste sympathieke Deen Lasse Schone bij op en de toekomst van NEC ziet er niet eens zo belabberd uit.

Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat Ajax zondag beduidend meer moeite had gehad met NEC als Otten de koorknapen vanaf het beginsignaal had kunnen leiden. Hoe groot kon het contrast voor Suarez zijn? Had hij zich de eerste 70 minuten als een vis in het water gevoeld, zoveel anders beleefde hij de laatste 20 minuten toen die dekselse nummer 13 het veld betrad. Plots kreeg hij geen poot meer aan de grond toen hij geconfronteerd werd met de oersterke benen van blank tropenhout. Als een heuse patron heerste König Otten in de defensie en nam hij de andere 10 spelers bij de hand. De leider is terug en Vloet weet dat zijn aanblijven bij NEC op de schouders van deze Keizer rust.

Afbeelding

PS. Uitgerekend 4 jaar na het aanmelden van cHr op AjaxTalk maakte Otten zijn rentree. Een mooier cadeau had ik me niet kunnen wensen.
"Not even fire can stop us"

Was getekend: Zlatan Ibrahimovic

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Michael_B » wo mei 05, 2010 2:38 pm

Wat is toch die fascinatie met die Otten van alle NEC'ers? Die kerel is toch niet zo bijzonder of heb ik dat gewoon gemist?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Jesse » wo mei 05, 2010 3:54 pm

Niet alleen van de NEC'ers, natuurlijk. De Keizer van Brakkenstein! :ajaxscarf.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Michael_B » wo mei 05, 2010 4:03 pm

Dat ook. Que es? :confused.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
cHr
Berichten: 131
Lid geworden op: di mei 02, 2006 1:42 pm

Re: NEC 2009-2010

Bericht door cHr » wo mei 05, 2010 5:15 pm

De Keizer van Brakkenstein
König Otten
De voetballende Filosoof


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Don't mess with the philosopher
"Not even fire can stop us"

Was getekend: Zlatan Ibrahimovic

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Jöhnk » wo mei 05, 2010 5:43 pm

cHr schreef:Begrijpelijk is het zonder meer dat de invalbeurt van de Keizer van Brakkenstein tegen Ajax hier onderbelicht is gebleven. Ik snap dat de aandacht hier uitging naar het misgelopen kampioenschap van de mannen uit Amsterdam. Maar nu een paar dagen later lijkt het me toch niet onaardig om even stil te staan bij de rentree van NEC's enige klasbak.
Volgens mij heb ik er melding van gemaakt.

Dat hij dit keer maar heel mag blijven. :eusa_pray.gif:

Gebruikersavatar
cHr
Berichten: 131
Lid geworden op: di mei 02, 2006 1:42 pm

Re: NEC 2009-2010

Bericht door cHr » wo mei 05, 2010 6:11 pm

Oprechte excuses.
"Not even fire can stop us"

Was getekend: Zlatan Ibrahimovic

Plaats reactie