PSV 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Baseman » di jun 01, 2010 6:43 am

wimpey schreef:Wanneer die man een verpletterende indruk heeft gemaakt, is me dat ontgaan. Maar goed, ik volg PSV niet op de voet.
Je slaat weer eens door, ik heb het namelijk nergens over een verpletterende indruk.
Van Raay had PSV een jasje aangemeten dat veel te groot was. De mensen na hem moesten wel bezuinigen. En zulke snijders worden vaak niet echt populair. Zeker wanneer het sportief niet loopt.
Na het vertrek van Van Raaij liep het sportief anders nog gewoon goed, volgens mij is PSV daarna nog 4 keer op rij kampioen geworden (in ieder geval 3 keer).
Isaksson, Maza, Engelaar, vd Meijde, Ooijer, Toivonen, Pieters, Manco en Nijland zijn anders ná Koeman gehaald. Gemene deler: vrij duur en vrij matig.
Sinds wanneer zijn Isaksson, Vd Meijde, Ooijer en Manco vrij duur? Qua salaris verdienen alleen Isaksson en Ooijer veel geld, maar PSV heeft de salarishuishouding prima op orde. Dit itt tot vele anders clubs.
Verder overdrijf je ook hier betreffende de kwaliteiten van enkele spelers, maar die discussie ga ik niet voor de zoveelste keer aan.
Spelers als Lens en Hutchinson halen heeft natuurlijk niets met scouting te maken. Nu wil Rutten weer een speler van S04 (Moravek) halen. De scouting = Rutten, lijkt het. Ik zou daar als PSV-fan niet zo blij mee zijn.
Nee hoor, spelers als Mignolet en Marcelo komen van de scouting af.
Dat daarnaast Rutten zijn netwerk aanspreekt is normaal.

PS: Jij kende 'the Hutch' al goed?
Volgens mij waren er maar weinigen die hem kennen, in ieder geval voordat PSV hem haalde.

Plaats reactie