FC Twente 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Lionel
Berichten: 47048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Lionel » di mei 18, 2010 3:11 pm

999 schreef:Belangrijk gaat worden hoe Twente zich staande gaat houden in de poulefase ( voor mij is dat een voorronde, daarna begint in principe pas het echte werk ).Weten ze daar nog wat goede resultaten neer te zetten dan heeft dat zijn neerslag op de nationale wedstrijden.Lukt dat niet, en worden ze te kijk gezet heb je een grote kans dat het nationaal ook de mist in gaat.

Alle schijnwerkers zijn nu gericht op Twente, en buiten Twente zal elk negatief resultaat breed worden uitgemeten in de media.Dan zal er toch een stevige fundering moeten staan kwa elftal en organisatiewant anders heb je zo het boeltje binnen Twente aan het mekkeren.

Vraag me ook af of Twente volgend seizoen nog steeds het geluk blijft houden om in die laatste minuten de wedstrijd naar zich toe te trekken.Ineenstorten zie ik Twente niet.En dat is ook wat de meeste hier zeggen.Maar dat er vanaf nu andere wetten gaan tellen voor Twente lijkt me meer dan duidelijk .. ik ben benieuwd hoe, zeker als er zoveel basisspelers vertrokken zijn en nog gaan vertrekken, Twente hier mee uit de strijd komt ..
:biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door FlaFlu » di mei 18, 2010 3:16 pm

Epi Drost schreef:
Jöhnk schreef:Ja, vraag maar aan Vitesse.
Beetje kinderachtig om die link te leggen. De KNVB noemde Twente de best bestuurde club van Nederland in hun rapport over de financien van eredivisie clubs dit jaar.
Kinderachtig? Jöhnk weerlegt met vijf woorden jouw betoog. Iets dat ik er blijkbaar niet bij je in krijg. Vitesse dacht ook verzekerd te zijn van hogere inkomsten vanwege het grote stadion, maar dat valt dus vies tegen op het moment dat de sportieve prestaties tegenvallen.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Epi Drost » di mei 18, 2010 3:20 pm

Jöhnk schreef:Helemaal niet kinderachtig. Jij zegt dat een groter stadion per definitie tot meer inkomsten leidt. Dat is dus niet zo. Je kunt het financiele succes nou eenmaal niet los zien van het sportieve succes. Twente is nu hot, dus nu is er veel interesse in uitbreiding en andere zaken in/rondom het stadion. Kent Twente een paar mindere seizoenen, dan komen er minder mensen en wordt het voor restaurants ed. al een stuk minder interessant om in het stadion te gaan zitten.
Het zijn de restaurants van Twente: Twente besteedt niks uit. Ieder biertje dat jij in het uitvak drinkt spekt de kas van Twente, iedere bruiloft of vergadering die er gehouden wordt, enz. Ik weet niet of je er wel eens geweest bent maar zelfs het beroemde broodje beenham is binnenkort definitief passe omdat het contract met die cateraar afloopt en niet verlengd wordt omdat het nu beleid is dat alles in eigen beheer wordt gedaan. Zelfs het frietkot bij de ingang op wedstrijddagen is van Twente. Het grootste deel van de omzetgroei de laatste paar jaar komt daar vandaan, van het zelf in exploitatie nemen van alle diensten in en rond het stadion.

We zullen inderdaad minder tweede ringers hebben als het sportief succes achterblijft. Maar de Vriendenkring, onze grootste netto sponsor, is in samenstelling nauwelijks veranderd de afgelopen tien jaar. Dat zijn allemaal Twentse ondernemers. En toen het beroerd ging met de club was het stadion ook al zo goed als vol. M.a.w. er is een ondergrens.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door 999 » di mei 18, 2010 3:29 pm

En over hoeveel frietkotten en restaurants die in het beheer van FC Twente komen hebben we het dan ?.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Epi Drost » di mei 18, 2010 3:29 pm

Enganche schreef: Kinderachtig? Jöhnk weerlegt met vijf woorden jouw betoog. Iets dat ik er blijkbaar niet bij je in krijg. Vitesse dacht ook verzekerd te zijn van hogere inkomsten vanwege het grote stadion, maar dat valt dus vies tegen op het moment dat de sportieve prestaties tegenvallen.
Twente is een club die conservatief begroot. Volgens de KNVB. Vitesse was dat bepaald niet.

Twente was al voor dit kampioenschap historisch de vierde club van Nederland: geen enkele club buiten de traditionele top drie is zo vaak in die top drie geeindigd als Twente. Ook als je de laatste twee jaren niet meetelt.

Het Arke stadion was ook al voordat de club succes kreeg en uitbreidde vol. Twente heeft een fanbasis die Vitesse nooit gehad heeft in mindere tijden.

Twente is sterk geworteld in de regio en heeft een groter achterland dan Vitesse.

Belangrijkste: Twente BEGROOT NIET op hogere inkomsten. Hogere inkomsten worden niet ingecalculeerd. Vitesse deed dat wel.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Jöhnk » di mei 18, 2010 3:34 pm

Epi Drost schreef:Het zijn de restaurants van Twente: Twente besteedt niks uit. Ieder biertje dat jij in het uitvak drinkt spekt de kas van Twente, iedere bruiloft of vergadering die er gehouden wordt, enz. Ik weet niet of je er wel eens geweest bent maar zelfs het beroemde broodje beenham is binnenkort definitief passe omdat het contract met die cateraar afloopt en niet verlengd wordt omdat het nu beleid is dat alles in eigen beheer wordt gedaan. Zelfs het frietkot bij de ingang op wedstrijddagen is van Twente. Het grootste deel van de omzetgroei de laatste paar jaar komt daar vandaan, van het zelf in exploitatie nemen van alle diensten in en rond het stadion.
Ik ben nooit in het stadion geweest, maar ik ben een paar keer uitgestapt bij station Drienerlo, en echt bruisend is de omgeving daar niet te noemen. Alles wat je in/om het stadion organiseert, lijkt me volledig afhankelijk van wat Twente aan bezoekers trekt. En dat is weer afhankelijk van de sportieve prestaties.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door LucaS » di mei 18, 2010 5:29 pm

Nou ja, laat Epi maar denken dat Twente definitief lid is van de top drie. Ik hoop het voor en met hem, PSV of Ajax en eens in de 12 jaar Feyenoord begon ook wat saai te worden. Strijd is altijd goed.
I think I lost my fucking headache

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door goodfella » di mei 18, 2010 5:42 pm

Epi Drost schreef:
Jöhnk schreef:Helemaal niet kinderachtig. Jij zegt dat een groter stadion per definitie tot meer inkomsten leidt. Dat is dus niet zo. Je kunt het financiele succes nou eenmaal niet los zien van het sportieve succes. Twente is nu hot, dus nu is er veel interesse in uitbreiding en andere zaken in/rondom het stadion. Kent Twente een paar mindere seizoenen, dan komen er minder mensen en wordt het voor restaurants ed. al een stuk minder interessant om in het stadion te gaan zitten.
Het zijn de restaurants van Twente: Twente besteedt niks uit. Ieder biertje dat jij in het uitvak drinkt spekt de kas van Twente, iedere bruiloft of vergadering die er gehouden wordt, enz. Ik weet niet of je er wel eens geweest bent maar zelfs het beroemde broodje beenham is binnenkort definitief passe omdat het contract met die cateraar afloopt en niet verlengd wordt omdat het nu beleid is dat alles in eigen beheer wordt gedaan. Zelfs het frietkot bij de ingang op wedstrijddagen is van Twente. Het grootste deel van de omzetgroei de laatste paar jaar komt daar vandaan, van het zelf in exploitatie nemen van alle diensten in en rond het stadion.

We zullen inderdaad minder tweede ringers hebben als het sportief succes achterblijft. Maar de Vriendenkring, onze grootste netto sponsor, is in samenstelling nauwelijks veranderd de afgelopen tien jaar. Dat zijn allemaal Twentse ondernemers. En toen het beroerd ging met de club was het stadion ook al zo goed als vol. M.a.w. er is een ondergrens.
Zit er 25 cent marge op een biertje? Sorry hoor, maar dan hebben we het een keer over 1.5 miljoen euro. Hooguit. Daar kun je net Frank Rijkaard 9 maanden van betalen. :biggthumpup.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Baseman » di mei 18, 2010 6:00 pm

Epi Drost schreef:We zijn de afgelopen twee jaar een heel elftal aan basisspelers kwijtgeraakt. Waarom jullie denken dat we dat deze keer niet op kunnen vangen terwijl we aan status flink gewonnen hebben en significant meer te besteden hebben dan voorheen is mij een raadsel.
Dat hele elftal betwijfel ik...maar mijn eigen club is een goed voorbeeld hoe het ook kan lopen.
PSV presteerde de afgelopen 10 jaar ontzettend goed, daardoor vertrokken ieder seizoen de belangrijkste spelers en dat werd iedere keer goed opgevangen, totdat een keer net niet de goede spelers aangetrokken werden. En dan kun je 4e worden, wat voor Twente natuurlijk verre van een schande is. Maar verlies en winst liggen dicht bij elkaar en geen enkele club kan ieder jaar het verlies van de belangrijkste spelers opvangen, je loopt altijd het risico dat je een keer verkeerd scout.

Was Cisse wel naar Twente gegaan, dan had men Ruiz niet gehaald en dan was Twente ook geen kampioen geworden.
Dat kun je achteraf wel stellen. Zo snel kan het dus gaan. En even een open deur: aan de top blijven is veel moeilijker dan aan de top komen.

Maar natuurlijk verdient Twente alle lof voor de werkwijze van de afgelopen jaren, er is geweldig gepresteerd en er is een heel stabiele basis gelegd :biggthumpup.gif:
Ik betwijfel of Twente komend seizoen echt mee kan gaan doen om het kampioenschap, maar ze zullen geen enorme terugval krijgen verwacht ik.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Epi Drost » wo mei 19, 2010 10:14 am

Baseman schreef: Ik betwijfel of Twente komend seizoen echt mee kan gaan doen om het kampioenschap, maar ze zullen geen enorme terugval krijgen verwacht ik.
Precies. We gaan gewoon door met waar we mee bezig waren. Dit kampioenschap was een enorme verrassing voor Twente maar we laten ons de kop niet gek maken ook al raken we een stel spelers kwijt.

Mensen lijken te vergeten dat de mannen die nu aan het hoofd van Twente staan (Van der Laan, Munsterman) ook de club uit het faillissement hebben getrokken in 2003. Op dat moment is er een lange termijn visie bepaald. Ook nu we kampioen zijn geworden wordt daar niet van afgeweken: zolang het duo Van der Laan en Munsterman aan het roer staan hoef je van Twente geen rare dingen te verwachten.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Duke » wo mei 19, 2010 10:21 am

Zoals Epi al voorspelde heeft er (volgens de Telegraaf) inmiddels een gesprek plaatsgevonden met Preud'homme:
'FC Twente praat met Preud'homme'

GENT - De meest succesrijke Belgische trainer van het moment, voormalig doelman Michel Preud'homme is kandidaat voor het hoofdtrainerschap bij FC Twente. Bronnen in België stellen, dat de huidige trainer van AA Gent al een gesprek met de Nederlandse landskampioen achter de rug heeft.

Preud'homme heeft het goed gedaan bij zowel Standard Luik als AA Gent, waarmee hij afgelopen weekeinde nog de Belgische beker won. Behalve bij FC Twente is Preud'homme ook bij FC Porto in beeld voor het trainerschap.

Inmiddels draait de namencarrousel rond de trainersvacature bij FC Twente op volle toeren. Naast Preud'homme staan de Israëlische trainer Avraham Grant en de Nederlanders Co Adriaanse en Frank Rijkaard op de kandidatenlijst.
Telegraaf

Wel een bijzonder lijstje moet ik zeggen. :excited.gif:
Preud'homme kandidaat bij Twente

Michel Preud'homme staat hoog op een lijst om trainer te worden bij de kampioen van Nederland. FC Twente uit Enschede zoekt een opvolger voor de naar Wolfsburg vertrokken succescoach Steve McClaren. Bart Lagae

Belgische trainers genieten een steeds betere reputatie in het buitenland. Eric Gerets, nog een jaar onder contract bij Al-Hilal, is een van de kandidaten om Laurent Blanc op te volgen bij Bordeaux. Met Michel Preud'homme lijkt een andere ex-Rode Duivel klaar voor een trainerscarrière in het buitenland. Die zou - net als bij Gerets destijds - kunnen beginnen in Nederland.

FC Twente, de club van ex-AA-Gent-ster Bryan Ruiz, heeft Michel Preud'homme op een lijst kandidaat-trainers staan. De club werd dit jaar kampioen van Nederland en finisht al drie jaar achter mekaar in de top-twee van de Eredivisie. Onder leiding van voorzitter Joop Munsterman is de club uit Enschede uitgegroeid tot een topper in Nederland. Dat succes heeft ook zijn prijs: heel wat spelers zijn gegeerd en trainer Steve McClaren werd al weggeplukt door het Duitse Wolfsburg.

In de zoektocht naar een opvolger was Frank Rijkaard de eerste kandidaat. Maar Rijkaard ligt nog onder contract bij Galatasaray en lijkt niet geneigd daar te vertrekken. De Turkse topclub bleef dit seizoen zonder prijs en Rijkaard is vastbesloten volgend jaar beter te doen.

Indien Rijkaard het niet doet duiken twee andere namen op. Eerst de Duitser Michael Skibbe, ex-trainer van Galatasaray en nu aan de slag bij Eintracht Frankfurt. Skibbe was ook al kandidaat toen Twente voor McClaren koos maar lijkt zich niet vrij te kunnen maken bij Frankfurt.

De twee naam is die van Michel Preud'homme, niet in de top-drie van de trainers in België, maar kennelijk dus wel gegeerd in het buitenland. Het is Twente niet ontgaan dat de ex-Rode Duivel AA Gent naar bekerwinst en de tweede plaats in eerste klasse heeft geloodst.

Preud'homme zelf wilde gisteren geen commentaar kwijt. 'Over geen enkele club', liet hij weten vanuit Frankrijk, waar hij deelneemt aan een golftornooi. Na de bekerwinst vorig weekend liet hij wel uitschijnen dat zijn toekomst in het buitenland kan liggen. De eerste, wilde, geruchten maakten gewag van AC Milan en FC Porto als mogelijk toekomstige clubs. Maar FC Twente, de club waar hij herenigd kan worden met ex-Gent-speler Bryan Ruiz, lijkt een meer realistische keuze.

Topclub?
Als Twente Preud'homme wil binnenhalen moet het aan tafel zitten met Gent. Voorzitter Ivan De Witte verbood Preud'homme om bondscoach te worden maar kondigde wel al aan dat het zijn trainer niets in de weg zal liggen als een Europese topclub langskomt. Of de kampioen van Nederland zo'n topclubs is, is voer voor discussie. 'Ze zijn kampioen van Nederland geworden', zegt De Witte, 'en dat betekent toch iets. Ik heb donderdag een afspraak met Preud'homme en tot dan geef ik liever geen commentaar.'

Mogelijk zal die vergadering van donderdag dienen om de vertrekvoorwaarden te bespreken. Als Twente kiest voor Preud'homme (of andersom) treedt hij in de voetsporen van Fred Rutten (nu PSV), de Duitser Hans Meyer en René Vandereycken, die Twente van 2002 tot 2004 onder zijn hoede had.

Preud'homme past volgens Nederlandse waarnemers in het Twentse trainersprofiel omdat hij temidden zijn spelers staat en een echte people's manager is. Of Preud'homme in Enschede wordt herenigd met Bryan Ruiz is nog de vraag. Steve McClaren zou de Costaricaan willen meenemen naar Wolfsburg en ook FC Sevilla trekt aan de mouw van de aanvaller. Andere oude bekenden zijn Cheik Tioté (ex-Anderlecht) en Theo Janssen (ex-Genk). Als Preud'homme vertrekt neemt hij zijn assistenten Stan Van den Buijs en Manu Ferrera mee.
www.sportwereld.be
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Jöhnk » wo mei 19, 2010 10:30 am

Epi had het dus juist. :biggthumpup.gif:

Dit zou een enorm verstandige zet van Twente zijn. Die man heeft het gewoon in de vingers. Al zal de snor wel in gaan hakken op zijn accent en het feit dat keepers geen goede trainers kunnen zijn blabla.

Die andere namen (volgens mij gefantaseerd overigens) passen niet in Enschede.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door peter » wo mei 19, 2010 10:35 am

Epi. :biggthumpup.gif:

Preud'homme is een toptrainer in de dop. Zie ik bij Twente ook wel slagen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door FlaFlu » wo mei 19, 2010 11:09 am

Jöhnk schreef:Epi had het dus juist. :biggthumpup.gif:

Dit zou een enorm verstandige zet van Twente zijn. Die man heeft het gewoon in de vingers. Al zal de snor wel in gaan hakken op zijn accent en het feit dat keepers geen goede trainers kunnen zijn blabla.

Die andere namen (volgens mij gefantaseerd overigens) passen niet in Enschede.
Je gaf van de week toch aan dat je geen fan bent? Of is dat alleen omdat je vindt dat hij onsympathieke beslissingen heeft genomen?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Jöhnk » wo mei 19, 2010 11:16 am

Ik ben fan van Ajax, Thomas.

Maar inderdaad, ik bedoelde dat hij (als TD) onsympathieke beslissingen heeft genomen.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Epi Drost » wo mei 19, 2010 12:26 pm

Enige wat me een beetje steekt aan Preud'homme is dat ie zijn hele trainersstaf mee wil nemen. Je kunt moeilijk Schroder aan de dijk zetten na zo'n succesvol seizoen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Bert » wo mei 19, 2010 12:29 pm

Jullie zijn daar ook een stel Duitsers, hè.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door brigade zuid » do mei 20, 2010 9:05 pm

Mihailov stond gisteren in de basis bij Bulgarije tegen Belgie en keepte uitstekend, stopte net als tegen Sporting een pingel. Ik snap niet dat ze die Bosschker niet eens met pensioen sturen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Jöhnk » do mei 20, 2010 9:10 pm

Een heeeel slecht ingeschoten penalty.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door brigade zuid » do mei 20, 2010 9:13 pm

Voor de rest keepte die ook gewoonweg goed.

Lionel
Berichten: 47048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Lionel » do mei 20, 2010 9:57 pm

Ik vond hem ook al beter dan Boschker. Maar misschien is Boschker belangrijk qua coaching ofzo?
IK GELOOF!!!!!!

Wouter
Berichten: 18628
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Wouter » zo mei 23, 2010 12:46 am

Epi Drost schreef:
Enganche schreef: Kinderachtig? Jöhnk weerlegt met vijf woorden jouw betoog. Iets dat ik er blijkbaar niet bij je in krijg. Vitesse dacht ook verzekerd te zijn van hogere inkomsten vanwege het grote stadion, maar dat valt dus vies tegen op het moment dat de sportieve prestaties tegenvallen.
Twente is een club die conservatief begroot. Volgens de KNVB. Vitesse was dat bepaald niet.

Twente was al voor dit kampioenschap historisch de vierde club van Nederland: geen enkele club buiten de traditionele top drie is zo vaak in die top drie geeindigd als Twente. Ook als je de laatste twee jaren niet meetelt.

Het Arke stadion was ook al voordat de club succes kreeg en uitbreidde vol. Twente heeft een fanbasis die Vitesse nooit gehad heeft in mindere tijden.

Twente is sterk geworteld in de regio en heeft een groter achterland dan Vitesse.

Belangrijkste: Twente BEGROOT NIET op hogere inkomsten. Hogere inkomsten worden niet ingecalculeerd. Vitesse deed dat wel.
Een paar jaar geleden was Twente anders nog zo goed als failliet.

Ik weet ook niet of je kunt zeggen of Twente een bredere fanbasis heeft. In de jaren pal na de opening van het Gelredome haalde Vitesse toeschouwersaantallen die Twente nog nooit heeft gehad (26 duizend), zelfs niet in het afgelopen seizoen. Maar na jaren wanbeleid en slechte prestaties daalt het toeschouwersaantal bij elke club, daarvan ben ik overtuigd. Als Twente een paar jaar onderin bungelt, komen er misschien nog 15000 mensen, of nog minder.
Vitesse dacht ook verzekerd te zijn van hogere inkomsten vanwege het grote stadion, maar dat valt dus vies tegen op het moment dat de sportieve prestaties tegenvallen.
Vitesse heeft het Gelredome nooit in bezit gehad. Het was wel het doel van Aalbers om dat voor elkaar te krijgen overigens. Maar aan de opbrengsten van concerten etc. heeft Vitesse niets.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Duke » zo mei 23, 2010 10:32 am

Twente rekent op Preud’homme

AMSTERDAM - FC Twente rekent erop binnen enkele dagen tot overeenstemming te komen met Michel Preud’homme over een dienstverband als trainer. De Belg is op dit moment de enige kandidaat waarmee de landskampioen in gesprek is. Preud’homme bracht al een bezoek aan Enschede.

Er wordt gewerkt aan een compromis voor de wens van Preud’homme om zijn beide assistenten Stan Vandenbuys en Manu Ferrera mee te nemen. Dat komt erop neer, dat er ruimte is voor één van zijn vaste assistenten, waarschijnlijk Ferrera.

Preud’homme was eerder deze week ook in gesprek met de Saoedische topclub Al Shabab. De trainer sprak ook nog met zijn huidige werkgever AA Gent. In België wordt vanuitgegaan dat Preud’homme kiest voor de uitdaging bij de Nederlandse landskampioen Twente.
Telegraaf
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door peter » zo mei 23, 2010 12:59 pm

Las op wat onbetrouwbare sites dat Twente interesse zou hebben in Fer. Dat zou voor Fer een stapje vooruit zijn, maar ik weet niet of hij het niveau aan kan.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Bert » zo mei 23, 2010 1:03 pm

Zal Tioté leuk vinden.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie