PSV 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2010-2011

Bericht door joey » wo jun 02, 2010 9:03 am

Moravek: 'Ik ga persoonlijk liever naar PSV dan naar Hannover 96'

Jan Moravek heeft zijn voorkeur voor een toekomstige werkgever uitgesproken. De middenvelder van Schalke 04 gaat graag bij PSV aan de slag. De Tsjech wordt al geruime tijd met de Eindhovenaren in verband gebracht. Onder meer Hannover 96 hoopt eveneens op de komst van Moravek, die in Gelsenkirchen nog een contract tot de zomer van 2013 heeft.

"Trainer Felix Magath geeft me waardering voor mijn prestaties in de training, maar ik heb niet veel kansen gekregen in de Bundesliga", vertelt Moravek in eigen land. "Aan het einde van de competitie kreeg ik te horen dat ze me willen verhuren. Voordat ik in mei met het nationale team ben weggegaan, was er meer interesse. Ook toen had ik een voorkeur voor PSV. Ik ga persoonlijk liever naar PSV dan naar Hannover 96."

"PSV heeft zich als eerste gemeld", vertelde zaakwaarnemer Jiri Stejskal, die zijn twintigjarige cliënt vorige zomer aan een transfer van het Tsjechische Bohemians 1905 naar Schalke hielp, eerder al. In Gelsenkirchen kwam de tweevoudig international tot slechts zeven invalbeurten. Daarin scoorde hij twee keer. "Fred Rutten heeft daarom persoonlijk contact met Jan opgenomen. Dat heeft indruk op hem gemaakt."
VZ

Ken jij die jongen, Willem?

Wat Mignolet betreft, het lijkt er inderdaad op dat de zaakwaarnemer van die jongen hem liever naar PSV brengt:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GQB2QVK9L
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Baseman » wo jun 02, 2010 11:14 am

wimpey schreef:Lewandowski wil en gaat gewoon naar BVB.
Waarom duurt het allemaal zo lang dan?
Die zaakwaarnemer van Mignolet is een lekkere. De speler wil naar Sunderland, de zaakwaarnemer wil hem naar PSV loodsen.
3 keer raden waarom! Die zaakwaarnemer denkt enkel aan z'n eigen portemonnaie.
Volgens de link van Joey heeft Sunderland nog niet eens een bod gedaan...knap dat die zaakwaarnemer dan al aan zijn eigen portemonnee denkt :wink.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Jöhnk » wo jun 02, 2010 1:33 pm

Baseman schreef:
wimpey schreef:Lewandowski wil en gaat gewoon naar BVB.
Waarom duurt het allemaal zo lang dan?
Omdat PSV hem eigenlijk al binnen heeft. :hypocrite.gif:

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door wimpey » wo jun 02, 2010 7:02 pm

joey schreef: Ken jij die jongen, Willem?
Nee.
Wat Mignolet betreft, het lijkt er inderdaad op dat de zaakwaarnemer van die jongen hem liever naar PSV brengt:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GQB2QVK9L
Terwijl die jongen, volgens diezelfde zaakwaarnemer, liever naar Sunderland gaat. De management fee van PSV zal dus beter zijn.
Aan de andere kant lijkt het erop dat een derde partij, genaamd Vaesen, meer kan verdienen aan een transfer naar Sunderland. 3 zaakwaarnemers voor een jochie van 21. :excited.gif:


Mignolet op weg naar Sunderland
01-06-2010
Simon Mignolet staat volgens de Engelse krant The Journal zeer dicht bij een transfer naar Sunderland. De Engelsen zouden 2,5 miljoen euro willen betalen voor de talentvolle doelman. De onderhandelingen tussen beide clubs zitten in de eindfase.

Nico Vaesen is nu actief als spelersmakelaar. De voormalige doelman trok het afgelopen weekend met Simon Mignolet en zijn zaakwaarnemers -Guy en Kristof Vandersmissen- naar Sunderland. Vaesen deelde aan The Journal mee dat de Truiense doelman volgend seizoen in de Premier League speelt.

"Simon heeft veel opties, maar ik denk dat hij voor Sunderland kiest. Volgens mij is dat voor 99% zeker. De clubs zijn er zo goed als uit."

"Ik heb hem gezegd dat hij deze kans moet grijpen. Hij start weliswaar als tweede doelman, maar de trainer verzekerde hem dat hij zijn kansen zal krijgen in de League Cup en op training. Sunderland is een ideale club voor hem, waar hij met Steve Bruce een goede manager treft", verklaart Vaesen, die tijdens zijn periodes bij Huddersfield en Birmingham City Bruce als trainer had.

"Mignolet gaat een grote toekomst tegemoet", aldus Vaesen. "Hij is niet voor niets door zijn collega's tot beste doelman van België verkozen."

Bij de Engelsen zal de Truienaar de concurrentie met Craig Gordon moeten aangaan. De 27-jarige Schot speelt al sinds 2007 bij Sunderland. Hij is ook de nationale doelman van Schotland, maar toch wil Steve Bruce Mignolet aantrekken.

Nog geen overeenkomst
Aan onze redactie meldde de zaakwaarnemer van Mignolet, Guy Vandersmissen, dat de transfer nog niet rond is. "Dat Simon naar Engeland gaat is nog wat voorbarig. Het is wel waar dat wij onder de indruk zijn geraakt van de faciliteiten in Sunderland. Ik heb tegen hem gezegd dat hij nu goed moet nadenken over PSV en Sunderland. Deze week weten we meer."

Bij STVV blijven ze op de vlakte over de onderhandelingen met de club uit de Premier League over de Belgische Doelman van het Jaar. "Wij wachten nog op meer nieuws van Sunderland", luidt het bij de Truienaars. Volgens The Journal hoort er een transferbedrag bij van 2,5 miljoen euro.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2010-2011

Bericht door joey » wo jun 02, 2010 9:25 pm

Het ED zou ook melden dat Mignolet naar Sunderland gaat, zeggen ze op PN. Zelf kan ik het op de site van die krant niet vinden.

Wat Schuitema achterlaat - commentaar

Frits Schuitema is er in zijn periode als voorzitter van de raad van commissarissen van PSV niet in geslaagd om de harten van de supporters te veroveren. Het tegendeel is eerder waar en vastgesteld moet dan ook worden dat de houdbaarheidsdatum van Schuitema op een van de belangrijkste bestuursposten bij PSV is verstreken.

De voormalige Philips-directeur heeft niet altijd even diplomatiek geopereerd, maar waar hij vooral op wordt afgerekend door de fans – zo gaat dat in het betaald voetbal – zijn de tegenvallende resultaten. Toch is het de vraag of de supporters niet te hard over hem oordelen. Het is gemakkelijk om te roepen dat de kosten voor de baat uitgaan en dat er dus meer geïnvesteerd had moeten worden om het kampioenschap of in elk geval deelname aan de financieel aantrekkelijke Champions League af te dwingen. De raad van commissarissen is ook verantwoordelijk voor de continuïteit van het voetbalbedrijf en moet dus toezien op een gezonde financiële huishouding.

Interessant is ook om te kijken hoe PSV er bij het vertrek van Schuitema voor staat. PSV is financieel gezond, de organisatie vertoont geen gaten en alle posities in de top zijn bezet door aansprekende namen. Met de voormalige Campina-topman Tiny Sanders als algemeen-directeur, Fred Rutten als hoofd van de nieuwe technische staf en Marcel Brands als technisch manager is de leiding van PSV in sterke handen.

De betrokkenheid van Philips wordt minder door het opstappen van Schuitema. Dat is een logisch vervolg op een ontwikkeling die al geruime tijd gaande is. In de raad van commissarissen schuift Peter Swinkels, oud-topman van Bavaria, door naar de voorzittersstoel. Verder wordt de raad versterkt door de ervaren bedrijfseconoom Henk Kivits en oud-doelman Hans van Breukelen, die de nodige kennis kan inbrengen op voetbalgebied.

Als PSV komend seizoen beter gaat presteren is dat niet te danken aan het vertrek van Schuitema, maar aan de organisatie die hij achterlaat.
ED

Zo gaat dat. Clubs moeten saneren en de meeste managers lopen daarvoor weg, omdat ze bang zijn voor de mening van de fans. Schuitema heeft zich er niets van aangetrokken en de financiën hard gesaneerd. Dat was nodig, want PSV maakte - net als Ajax overigens- jaar na jaar verlies.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Jöhnk » wo jun 02, 2010 9:27 pm

PSV baalt: Mignolet kiest voor Sunderland
woensdag 02 juni 2010 | 21:38 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 02 juni 2010 | 21:53

Tekstgrootte

Simon Mignolet.

EINDHOVEN - Simon Mignolet heeft een aanbod om doelman van PSV te worden bij nader inzien naast zich neergelegd. De speler van Sint-Truiden gaf enkele maanden geleden al zijn woord aan trainer Fred Rutten, maar gisteren kreeg de nieuwe PSV-manager Marcel Brands slecht nieuws van Guy Vandersmissen, de zaakwaarnemer van Mignolet.


De 21-jarige keeper is de voorbije week onder de indruk geraakt van Sunderland, dat bovendien meer geld voor hem wil neerleggen bij Sint-Truiden.

http://www.ed.nl/sport/6777143/PSV-baal ... erland.ece

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2010-2011

Bericht door joey » wo jun 02, 2010 9:30 pm

Aha, jij hebt het gevonden! :biggthumpup.gif:

Nu zal Baseman het wel geloven, neem ik aan.
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door D_skilled » wo jun 02, 2010 9:49 pm

Misschien wel beter. Isaksson had op de bank kunnen belanden. Dat zou aardige kapitaalsvernietiging zijn geweest. Vind ook niet dat de prioriteit op dit moment bij een nieuwe doelman hoort te liggen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2010-2011

Bericht door joey » wo jun 02, 2010 10:18 pm

Ik vind het ook prima. :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door wimpey » do jun 03, 2010 9:42 am

joey schreef: Nu zal Baseman het wel geloven, neem ik aan.
Pas wanneer luchtfietser RIO dit bericht bevestigt, joey. :smallgrin.gif:

Wat anders:

Mark van Bommel heeft nogmaals aangegeven zijn voetballoopbaan te willen afsluiten bij PSV. De Limburgse voetballer geeft dit aan in een column die hij schrijft in de Duitse krant Bild.

In zijn column spreekt de aanvoerder van Bayern München over zijn contractverlenging. In Duitsland waren er vraagtekens ontstaan over de reden waarom de middenvelder zijn contract met slechts één jaar verlengde, terwijl hij een aanbieding kreeg voor twee seizoenen.

"Vorig jaar wilde ik met twee jaar verlengen, dit jaar maar met één jaar. Dat heeft een simpele reden: het contract van Van Gaal loopt ook in 2011 af. Ik zie het niet zitten om onder nog een andere trainer bij Bayern München te spelen. Als hij vertrekt is het voor mij ook afgelopen in München. Bovendien heb ik bij mijn oude club PSV beloofd mijn loopbaan daar af te sluiten."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47893
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door peter » do jun 03, 2010 9:46 am

Dan is 'ie net 34. Denk dat van Bommel dan nog wel 2 jaar mee kan.

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door wimpey » do jun 03, 2010 9:59 am

Peter schreef:Dan is 'ie net 34. Denk dat van Bommel dan nog wel 2 jaar mee kan.
Hij is nu al langzaam en heeft veel overtredingen nodig. Maar als stuurman van een ploeg in de HCE kan Van Bommel wel tot z'n 40e mee. Van Bommel zou het niveau van het huidige PSV flink opkrikken.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Baseman » do jun 03, 2010 11:17 am

joey schreef:Clubs moeten saneren en de meeste managers lopen daarvoor weg, omdat ze bang zijn voor de mening van de fans. Schuitema heeft zich er niets van aangetrokken en de financiën hard gesaneerd.
Nou, niet helemaal. Schuitema en Timmer trokken Westerhof en Reker aan om die bezuinigingen te bepalen en door te voeren. Op zich niet verkeerd, alleen bleken Schuitema en Timmer zich nog erg belangrijk te vinden en vonden ze het nodig om zich regelmatig in de media te melden. Onnodig en erg irritant.
joey schreef:Nu zal Baseman het wel geloven, neem ik aan.
Ik heb nergens gezegd dat ik het niet geloof, ik heb aangegeven dat ik andere berichten heb gekregen.
Maar nogmaals, dat was voor het bezoek van Mignolet aan Sunderland. Daarbij meldt ook het ED dat Mignolet zjin woord aan PSV had gegeven, dat gedeelte klopt dus.

Wat blijkbaar niet klopt is dat PSV en STVV eruit waren, tenminste niet officieel.
Vandaag heeft PSV een gesprek met STVV over de transfer, het lijkt erop dat men te lang gewacht heeft. Wat doodzonde zou zijn.
D_skilled schreef:Misschien wel beter. Isaksson had op de bank kunnen belanden. Dat zou aardige kapitaalsvernietiging zijn geweest. Vind ook niet dat de prioriteit op dit moment bij een nieuwe doelman hoort te liggen.
Gomes heeft aangetoond wat een goede doelman voor waarde kan hebben.
Isaksson laten staan lijkt mij ook kapitaalvernietiging, veel geld vangt PSV toch niet voor hem en met hem in de goal is het bibberen bij elke hoge bal of terugspeelbal. Dat is niet bevorderend voor de prestaties van PSV. Mignolet had hier verandering in kunnen brengen. Maar goed, misschien dat Krul nog een optie is.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2010-2011

Bericht door joey » do jun 03, 2010 12:17 pm

Peter schreef:Dan is 'ie net 34. Denk dat van Bommel dan nog wel 2 jaar mee kan.
Dat zeker. Op zijn sloffen.

Maar wat als Van Gaal langer blijft? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door D_skilled » do jun 03, 2010 12:26 pm

Er wordt wel erg minachtend over Isaksson gedaan, terwijl hij een heel behoorlijk seizoen gedraaid heeft. Naar eigen zeggen was hij zelfs bezig aan z'n beste seizoen uit z'n carrière. Hij heeft ook punten gepakt dit seizoen. FC Utrecht uit bijv. Dat wordt weleens vergeten. Tuurlijk, ik zie ook wel dat het niet de gedroomde keeper is. PSV heeft echter niet zoveel te besteden, ik zou dus het geld op zak houden voor posities waar versterking noodzakelijker is.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door D_skilled » do jun 03, 2010 12:27 pm

joey schreef:
Peter schreef:Dan is 'ie net 34. Denk dat van Bommel dan nog wel 2 jaar mee kan.
Dat zeker. Op zijn sloffen.

Maar wat als Van Gaal langer blijft? :confused.gif:
Gaat niet gebeuren. Die wil nog één keer een land trainen.

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door wimpey » do jun 03, 2010 3:33 pm

Baseman schreef: Daarbij meldt ook het ED dat Mignolet zjin woord aan PSV had gegeven, dat gedeelte klopt dus.
Een mondelinge overeenkomst is bindend. Dat zal Mignolet weten en zijn zaakwaarnemers ook. Dus dat geloof ik niet. Bovendien, wanneer die jongen zijn woord aan PSV had gegeven, waarom ging ie dan daarna nog bij Sunderland op bezoek? :confused.gif:

Die jongen was blijkbaar gewoon meer onder de indruk van Sunderland dan van PSV. Wellicht had ie bij Steve Bruce een beter gevoel dan bij de geweldige hoofdtrainer bijv. :aai.gif:
Maar goed, misschien dat Krul nog een optie is.
Vraag het RIO. :smallgrin.gif:

In de positie van PSV zou ik geen nieuwe (dure) keeper halen voordat ik de dure Isaksson kwijt zou zijn. Je kunt wel een voorschot op het vertrek van Afellay willen nemen, maar dan sta je in je hemd wanneer die jongen ineens niet zou blijken te vertrekken.

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door wimpey » do jun 03, 2010 3:36 pm

D_skilled schreef: Gaat niet gebeuren. Die wil nog één keer een land trainen.
Bij Bayern heeft men de intentie om het contract met LvG te verlengen. Tegen (het geld van) Bayern zeg je niet zo makkelijk 'nee'. Zie van Bommel, Ribéry. Altintop's contract liep af en die blijft ook 'gewoon'.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2010-2011

Bericht door joey » do jun 03, 2010 3:40 pm

Bovendien snappen ze hem daar helemaal. EINDELIJK wordt hij gewaardeerd. En Der Trus is daar ook een idool. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door wimpey » do jun 03, 2010 4:01 pm

joey schreef:Bovendien snappen ze hem daar helemaal. EINDELIJK wordt hij gewaardeerd. En Der Trus is daar ook een idool. :hypocrite.gif:
Hij is wel voer voor een psych... Groot gezin, ondergesneeuwd, op zoek naar erkenning die ie thuis niet kreeg? :smallgrin.gif:

Hij past prima in Beieren. Apart volk daar. Autoritair gedrag en een enorm ego zijn daar, zo is mijn ervaring, nog altijd heel gewoon. Prachtig stukje wereld, maar ik zit veel liever elders in Duitsland...

Wouter
Berichten: 18749
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Wouter » do jun 03, 2010 4:11 pm

Het is wat dat betreft echt het Ajax van Duitsland he? :hypocrite.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2010-2011

Bericht door joey » do jun 03, 2010 11:50 pm

Integendeel. Geen stukje Nederland dat minder lijkt op Beieren dan Amsterdam.

Arnheim daarentegen... :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Baseman » vr jun 04, 2010 8:05 am

D_skilled schreef:Er wordt wel erg minachtend over Isaksson gedaan, terwijl hij een heel behoorlijk seizoen gedraaid heeft.
Het probleem is dat Isaksson zijn beste seizoen betekent dat hij een redelijk seizoen achter de rug heeft met enkele uitschieters naar boven, en zelfs tijdens die uitschieters naar boven is het bibberen bij iedere hoge bal en iedere terugspeelbal.

Je hoort mij niet zeggen dat Isaksson een slechte keeper is en hij heeft zeker zijn waarde, maar een topper is hij niet en dat zal hij ook nooit worden. Oftewel, houdoe en bedankt en gaan voor iemand die wel kan uitgroeien tot een topper. Zo iemand als Mignolet bijvoorbeeld.
wimpey schreef:Een mondelinge overeenkomst is bindend. Dat zal Mignolet weten en zijn zaakwaarnemers ook. Dus dat geloof ik niet. Bovendien, wanneer die jongen zijn woord aan PSV had gegeven, waarom ging ie dan daarna nog bij Sunderland op bezoek?
Euhm, zolang de clubs er nog niet uit zijn zegt een overeenkomst tussen speler en club nog weinig.
PSV heeft te lang gewacht en betaalt daar nu de prijs voor.

Wouter
Berichten: 18749
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Wouter » vr jun 04, 2010 8:54 pm

joey schreef:Integendeel. Geen stukje Nederland dat minder lijkt op Beieren dan Amsterdam.

Arnheim daarentegen... :hypocrite.gif:
Het ging niet over Amsterdam, maar over Ajax...Ook arrogant, ook autoritair en kil, ook een club waar Van Gaal succes had...Het is ook wel geestig dat ze in Amsterdam Nederlandse plaatsnamen blijkbaar al op zijn Duits gaan uitspreken... :hypocrite.gif:

Arnhem lijkt juist in geen enkel opzicht op Beieren. Arnhem is een stad met een zeer links stadsbestuur en een prachtige voetbalclub die nooit successen behaalt... :sad.gif:
Laatst gewijzigd door Wouter op vr jun 04, 2010 8:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2010-2011

Bericht door joey » vr jun 04, 2010 8:55 pm

Amsterdam en autoritair? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gesloten