NEC 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » wo apr 06, 2011 8:19 pm

Ach daar komt tenminste iemand opdraven. Beter dan een leeg en sfeerloos theater alwaar mensen niet eens vermaakt worden.


Wat de hek... :smallgrin.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » wo apr 06, 2011 8:46 pm

Je beschrijft nou niet het NEC publiek Poeder. Ik snap dat de wens de vader van de gedachte is, maar het gemiddelde NEC publiek is als voetballer niet leuk om voor te voetballen hoor... die zijn veel te veeleisend. Ze fluiten je al uit als je een wedstrijd niet goed speelt. (moeten ze bij Vitesse eens doen, dan beginnen ze al met fluiten als die spelers op het veld komen).

Ik ken publiek wat (als het niet goed gaat met de club en geen cent te makken hebben) niet geïnteresseerd zijn in 'hun' club en als er een rijke dodo komt opdraven ineens alle seizoenskaarten zijn uitverkocht. Dat is pas nep publiek...

Maargoed... ik begrijp de jaloezie wel... kan je verder ook niets aan doen dat je voor Vitesse bent. :aai.gif:

Verder ben ik wel benieuwd naar wat de definitie is van het "soort" publiek van diegene die ik heb gequote.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » wo apr 06, 2011 8:52 pm

Nou gewoon...van die Bennies...je weet wel. :cheer.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » wo apr 06, 2011 9:00 pm

Nah... gezellig en vrolijk publiek is het niet.

Ik ie de overeenkomst niet tussen het Feyenoord publiek en dat van NEC om eerlijk te zijn. Als NEC ook maar 5 minuten slecht speelt hoor je het publiek van NEC over het algemeen niet en dat van Feyenoord wel. Die blijven zingen en schreeuwen.

Eigenlijk kan je het publiek van NEC beter vergelijken met dat van Ajax...

Kritisch en als het goed gaat dan jengelen ze wel...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » wo apr 06, 2011 9:05 pm

Who gives a damn... :moontje2.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » do apr 07, 2011 9:57 am

Mbt onderstaande info ook niet...maar goed...

'Fernandez en Koolwijk mee naar Nijmegen'
Geplaatst op: 07-04-11 om: 10:06 door:

NEC mengt zich in de strijd om Ryan Koolwijk. Technisch directeur Carlos Aalbers ziet in de middenvelder van Excelsior de ideale vervanger van Lasse Schöne, die op een transfer hoopt.

Koolwijk is in het bezit van een aflopend contract en daardoor interessant. Eerder noemde De Graafschap de captain van de Rotterdammers al een serieuze optie.


Afbeelding

Naast Koolwijk trekt mogelijk ook Guyon Fernandez (24) met Alex Pastoor naar Nijmegen. De spits van Excelsior, die dit seizoen in 26 wedstrijden acht keer scoorde, is in beeld als vervanger van Björn Vleminckx, bevestigt Aalbers in De Telegraaf: "Dat klopt, maar er zijn nog meer kandidaten."

Pastoor, die woensdag werd gepresenteerd als opvolger van Wiljan Vloet, heeft er geen moeite mee om spelers van Excelsior aan te trekken. "Volgende week gaan we kijken waar de witte vlekken zitten binnen de selectie. Dan maakt het niet uit van welke clubs de versterkingen komen."

Bron: Voetbalprimeur
http://www.forzanec.nl/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma apr 18, 2011 6:37 pm

Topscorer Vleminckx moet vrezen voor schorsing
Geplaatst op: 18-04-11 om: 18:59 door:Door: Bülbül
NEC-aanvaller Björn Vleminckx moet vrezen voor een schorsing. De 25-jarige Belg gaf Ajacied Siem de Jong een elleboogstoot. Arbiter Bas Nijhuis ontging het in de wedstrijd en daardoor moet de topscorer van de Eredivisie rekening houden met een schorsing.

"Mijn assistenten en ik hebben het incident niet waargenomen”, vertelde Nijhuis aan De Telegraaf. "Nadat ik het voorval heb teruggezien, denk ik dat ik een rode kaart heb ’gemist’. Maar daar moet de aanklager betaald voetbal zich maar over buigen." Het is nog onduidelijk of de spits een onderzoek aan zijn broek krijgt.

Voor Vleminckx zou een eventuele schorsing niet goed uitkomen. De spits van NEC staat momenteel bovenaan de topscorerslijst, maar wordt op de hiel gezeten door ADO Den Haag-spits Dmitry Bulykin. Ook Roda JC-speler Mads Junker heeft slechts één doelpunt minder gemaakt.

Bron: Soccernews
zou meer dan terecht zijn... schorsen maar... op basis van deze lompe overtreding mogen er wel 3 wedstrijden tegenaan.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » vr apr 22, 2011 3:33 pm

Sibum verlaat NEC: "Toe aan nieuwe uitdaging"


Bas Sibum gaat op zoek naar een nieuwe club. De middenvelder vertrekt na dit seizoen bij NEC, de club waar hij sinds januari 2008 voor voetbalt. Dat maakten de Nijmegenaren vrijdag bekend.


Het contract van Sibum (28) loopt na dit seizoen af. Een verlenging leek in de maak, maar na goed overleg kwamen beide partijen tot de conclusie dat een nieuwe uitdaging voor Sibum voor zowel club als speler het beste is.

"Bas heeft de afgelopen seizoenen een belangrijke bijdrage geleverd aan de prestaties van NEC", zegt technisch directeur Carlos Aalbers. "De manier waarop we in alle openheid de gesprekken hebben gevoerd, zegt veel over de goede persoonlijkheid van Bas Sibum en het respect dat we voor elkaar hebben."

Sibum reageert op de clubsite kort op zijn vertrek: "Ik heb de afgelopen jaren een mooie en succesvolle tijd bij NEC gehad, maar ik ben toe aan een nieuwe uitdaging." Met NEC haalde hij onder meer de derde ronde van de Europa League. Daarin was Hamburger SV te sterk.

NEC heeft Lorenzo Davids ondertussen een nieuwe aanbieding gedaan. De 24-jarige middenvelder beschikt ook over een aflopend contract. Doelman Marco van Duin tekende voor een jaar bij. NEC maakte tevens bekend dat Navarone Foor, een talent uit de jeugdopleiding, een tweejarig contract heeft gekregen. De middenvelder sluit volgend seizoen aan bij de hoofdmacht.
Hij is heel belangrijk geweest voor NEC. Zie de tijd dat hij kwam... ineens begon het te lopen en won NEC alles. Zoals hij nu speelt rauw ik er niet om... maar ik weet ook wel dat hij beter dan en echt een soort speler is die NEC nodig heeft. Dus ergens wel jammer. Maargoed... hij is vervangbaar. Makkerlijker dan Schone bijvoorbeeld.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » za apr 30, 2011 3:13 pm

Sibum heeft zijn uitdaging gevonden... wat een toptransfer.. :)
Sibum naar Alemannia Aachen

Bas Sibum heeft zijn gewenste buitenlandse avontuur te pakken. De middenvelder verruilt NEC na dit seizoen transfervrij voor Alemannia Aachen, waar hij voor twee jaar heeft getekend.


In gesprek met SEG reageert Sibum verheugd op zijn eerste buitenlandse transfer. "Het was tijd voor iets nieuws. Ik zit nu zoveel jaar in Nederland. Dit was een mooi moment om verder te kijken naar een nieuwe uitdaging en prikkel. We hebben gekeken wat het beste bij mij zou passen. Hier was ik naar op zoek: ervaring in een mooie buitenlandse competitie en niet zo ver van Nederland."

De 28-jarige Sibum denkt goed bij de club uit Aachen, die op het tweede niveau van Duitsland uitkomt, te passen. "De club Alemannia Aachen geeft me een erg positief gevoel. Ze staan nu in de middenmoot en met een aantal versterkingen willen ze volgend seizoen rond de vierde, vijfde, zesde plaats spelen. Het is een uitdaging om daaraan mee te werken en hoger te eindigen."

"Dit komt precies op het goede moment. Ik heb nu de leeftijd en de ervaring. Hier kan ik me als voetballer en als mens verder ontwikkelen. Aken is een mooie stad. In mijn periode bij Roda was ik er al een paar keer geweest. Waarschijnlijk gaan we er in de buurt ook wonen. Ik ken de omgeving wel van mijn Roda-tijd. We moeten even gaan kijken."

In Aachen komt Sibum met assistent-trainer Eric van der Luer en technisch directeur Erik Meijer twee landgenoten tegen. "Tijdens een eerste kennismaking met bij de club heb ik een rondleiding van Erik Meijer gehad en daarnaast een goed gesprek met de trainer. Het is een mooie club met een spiksplinternieuw stadion. De tribunes zitten superdicht op het veld. Ik kijk er naar uit om daar te spelen."

Bron: Voetbalprimeur
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » zo mei 01, 2011 8:39 am

Ik twijfel nog of ik de laatste wedstrijd in de Goffert live ga aanschouwen...
Ben te nerveus mbt AJAX... :excited.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo mei 01, 2011 9:07 am

Voor NEC is het seizoen over sinds een paar wedtsrijden. Er valt nix meer te halen.
Ja, kampioen van Gelderland, maar dat is een 0-titel.

Ik zal de laatste twee rondes op studio sport moeten zien, want vanmiddag heb ik een doop, volgende week een verjaardag en over 2 weken zit in een weekendje in Zeeland (duiken).

Good old times herhalen zich... :)
Geen eredivisie live, maar gewoon.. om 7 uur op de bank voor studio sport.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » zo mei 01, 2011 9:40 am

Ik had wel afscheid willen nemen van wat spelers enzo...


Heb mijn kaart net vergeven en iemand anders blij gemaakt.
Ook fijn... :neutral.gif:


Zucht...hoelang hebben we nog te gaan...? :excited.gif: :excited.gif: :excited.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo mei 01, 2011 10:02 am

Ik ga uit van een teleurstelling... :blush.gif:

Maar ik hoop anders... we zullen het vanavond wel aanschouwen. Ik probeer van te voren niets te weten te komen... zal lastig zat worden.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » zo mei 01, 2011 10:06 am

Ik heb geen zenuwen mbt NEC he...
...voor de duidelijkheid.

Ik zal geen smsjes sturen dus... :smallgrin.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo mei 01, 2011 10:22 am

Ik had het ook niet over NEC... wat ik al zei... daarvoor is het seizoen al een wedstrijd of 5 geleden afgelopen...

Wat ik hiervoor schreef geldt voor ajax...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » zo mei 01, 2011 10:25 am

Ach, ik mag erg graag naar het spelleke kijken en de geur van gras opsnuiven. Jammer dat het seizoenseinde alweer nadert... :(

Maar oki...helder! :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » zo mei 01, 2011 3:34 pm

Die Vleem....slecht hoor! :smallgrin.gif: :666.gif:


Ha, Junker voorbij! :headbang.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo mei 01, 2011 8:21 pm

Hij doet het inderdaad prima... wil nog niet zeggen dat het een goede voetballer is...

Qua voetbal vind ik het een vreselijk figuur en ben ik blij dat hij weg is.
Qua doelpunten ben ik blij met hem... maar ik ben nog steeds geen fan van deze lompe belg.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » ma mei 02, 2011 7:14 am

Hij is lomp; maar zoveel meer ook in mijn ogen...
Zoals hij na zijn 1e doelpunt z'n schoenen uittrok en deze in het publiek gooide... ook dat is Vleem. Hij is er altijd voor de supporters... tja...en een pain in the ass voor de tegenstander is soms ook nodig. Hij is niet al te vaak echt lomp geweest. Daarbij, wie is dat nou nooit?!

De vallende ziekte hebben of janken om is ook niet mijn ding, maar dat was meer in den beginne...


Enniewee...ik zal de enige hier zijn die 't boeit of die mening toegedaan is. :))


Het ga je meer dan goed Vleem! :biggthumpup.gif:

Vleminckx zet record neer bij NEC

door Lex Lammers. zondag 01 mei 2011 | 16:45 | Laatst bijgewerkt op: zondag 01 mei 2011 | 20:02
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten


Afbeelding
Björn Vleminckx juicht na zijn eerste treffer tegen Roda JC. Foto: ANP/ProShots


NIJMEGEN - Björn Vleminckx is seizoenstopscorer aller tijden van NEC. De Belg scoorde zondagmiddag tegen Roda JC liefst vier keer. De Nijmeegse equipe vaagde de subtopper uit Kerkrade zodoende weg met 5-0. De imponerende zege op Roda JC was zeker ook de verdienste van Wiljan Vloet. De coach koos in het laatste thuisduel van de competitie voor een gewaagde strijdwijze.



Hij posteerde achterin drie verdedigers. Linkspoot Bram Nuytinck startte rechts in de zone, Ramon Zomer acteerde op de linkerflank en in het centrum stond Mark Otten. Remy Amieux schoof door naar het middenveld.

Na enkele zenuwachtige openingsminuten mondde het concept van Vloet uit in een Nijmeegse storm. NEC domineerde, had op het middenveld telkens een man over en stond na een half uur terecht op 2-0. Na achttien minuten tikte Björn Vleminckx een voorzet binnen van Leroy George. De architect van de vloeiende aanval was Niki Zimling.

De 1-0 was een historische treffer voor NEC. Vleminckx tekende zijn twintigste goal van deze competitie aan. Hiermee verdrong hij Hans Venneker als seizoenstopscorer aller tijden van de club. Venneker kwam in het seizoen 1967-1968 tot negentien competitiedoelpunten in dienst van NEC.

Amieux scoorde de 2-0 tegen Roda en ook dat onderstreepte het tactische masterplan van Vloet. Niemand pikte de Fransman na 28 minuten op. George gaf de steekpass op Zimling, die de vrije ruimte in liep. Hij vond op zijn beurt Amieux, die met een diagonaal schot zijn eerste competitiegoal voor NEC maakte.

De tweede helft maakte het feestjaar van Vleminckx in De Goffert compleet. De Belg scoorde driemaal. Na 54 minuten zag Zimling de opening bij John Goossens. De Amsterdammer gaf een pass breed op Vleminckx, die rustig binnen kon schieten. Na 69 minuten kopte de Belg een voorzet binnen van George.

Die 4-0 leek de eindstand te worden. NEC bezondigde zich namelijk te veel aan galery-play. Maar in de slotminuut scoorde Vleminckx nogmaals. Bas Sibum lanceerde Thomas Chatelle en die vond zijn landgenoot. Doelman Davy de Fauw had opnieuw geen antwoord.

Middenvelder Ruud Vormer van Roda maakte dat allemaal al niet meer mee. Hij liep in de slotfase tegen een rode kaart (twee keer geel) op. Het was illustratief voor alle onmacht van de club uit Kerkrade.


NEC: Cillessen; Nuytinck (25. Van Eijden), Otten, Zomer; Zimling, Schöne, Davids (84. Sibum), Amieux; George (84. Chatelle), Vleminckx, Goossens.


Björn Vleminckx reageert na afloop van de wedstrijd:

De reactie van Roda-aanvaller Mads Junker:


© Gelderlander 2011, op dit artikel rust copyright.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma mei 02, 2011 5:29 pm

Koolwijk (25) voor 3 jaar naar NEC, aldus TT en Omroep Gelderland...

Goede speler... goed nieuws
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » wo mei 04, 2011 2:21 pm

Babos mag transfervrij vertrekken bij NEC
NEC Nijmegen toont zich welwillend in het geval van Gábor Babos. De Hongaarse doelman mag ondanks een doorlopend contract transfervrij vertrekken bij de Gelderse club.

De Gelderlander schrijft woensdag dat Babos na een gesprek met de club te horen heeft gekregen dat hij Nijmegen in de zomer transfervrij mag verlaten, ondanks het feit dat hij nog een contract tot de zomer van 2012 heeft. De Hongaar, inmiddels 36, kampte dit seizoen met een rugblessure. Hij verloor zijn basisplek aan de jonge Jasper Cillessen.

"Ik heb een gesprek gehad met technisch directeur Carlos Aalbers. NEC wil door met Jasper. Ik was niet verrast. Die jongen heeft alles in huis om een fantastische keeper te worden. Het was de bedoeling om mijn carrière bij deze club af te sluiten, maar zo gaan die dingen in het voetbal", zegt Babos in de krant.

"Ik heb heel veel mooie dingen meegemaakt bij NEC. Ik had nog een jaar kunnen blijven. Maar ik voel me hartstikke fit. Ik heb 485 wedstrijden in het profvoetbal achter mijn staan. Ik wil zeker de 500 halen. Dat gaat bij NEC niet meer lukken. Daarom wil ik weg. En de club werkt mee. Ik mag transfervrij vertrekken."
Prachtige keeper....
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » do mei 05, 2011 7:09 am

Goh we zijn 't een keer eens! :smallgrin.gif:


Jammer dat-ie gaat; modelprof en een erg sympathieke vent...
Het ga je meer dan goed, Babos! :worshippy.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » do mei 05, 2011 7:22 am

Ik heb Babos altijd een prima keeper gevonden. Vind Cillissen alleen beter en jonger, dus snap NEC wel.

Babos zal te veel op de begroting drukken gok ik... met zijn salarsi, dus dan kan je hem beter gratisch laten vertrekken. Ben je van zijn salaris af.

Tsja... wie is er geïnteresseerd in een 36jarige keeper met zoveel salaris?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » do mei 05, 2011 7:25 am

Tis wel een goede keep en de houdbaarheid is wat langer...
Hoop op een mooie club voor 'm.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: NEC 2010-2011

Bericht door wimpey » vr mei 06, 2011 8:02 pm

banjavi schreef:Koolwijk (25) voor 3 jaar naar NEC, aldus TT en Omroep Gelderland...

Goede speler... goed nieuws
Prima speler. Ik vind hem beter dan Engelaar.

Zou leuk zijn wanneer NEC volgend seizoen met Pastoor à la ADO gaat stunten. Behalve tegen Ajax natuurlijk.

Gesloten