NEC 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Bert » vr mei 06, 2011 8:03 pm

ADO heeft wel wat betere spelers dan NEC. Vind Vloet altijd wat onderschat. Veel meer zat er niet in.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » vr mei 06, 2011 8:18 pm

Zou inderdaad leuk zijn, alleen verwacht ik het niet. Er gaan een hoop spelers weg volgens mij.
Ze moeten nog maar zien wat ze er voor terug krijgen verder.

Wie zal de nieuwe spits worden bijvoorbeeld?
Blijven Nuytinck, Goossens, Davids? Krijgen we er vleugelspelers bij (omdat Chatelle weer weg gaat).

Ik ben benieuwd. Veel geld heeft NEC niet (lees: NEC heeft geen cent te makken), dus we moeten het van transfervrije spelers hebben, denk ik. Ja... ze hebben wat geld voor Vleem gekregen natuurlijk.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma mei 09, 2011 8:12 pm

Wordt dit de gedroomde opvolger voor Vleem?? Zal toch niet?
Melvin Platje naar NEC

Geplaatst op: 09-05-11 om: 20:06 door:

NEC heeft zich verzekerd van de diensten van Melvin Platje. Als de 22-jarige transfervrije aanvaller van FC Volendam de medische keuring doorstaat, zal hij een contract voor twee jaar tekenen, waarbij NEC een eenzijdige optie heeft voor een verlenging met 1 jaar tot 2014.

Melvin Platje is een aanvaller die op meerdere posities in de voorhoede kan spelen. Dit seizoen trof hij in 33 wedstrijden maar liefst 21 maal doel voor FC Volendam.

Technisch Directeur Carlos Aalbers: "Melvin Platje is een speler die de kwaliteit bezit om in het 16 meter gebied altijd gevaarlijk te zijn, zowel met doelpunten als met assists".

Melvin Platje over zijn overgang: "NEC is een prachtige club met een talentvolle spelersgroep. Ik ben ervan overtuigd dat ik bij NEC mijn kwaliteiten in de Eredivisie kan laten zien. Na een gesprek met Alex Pastoor verheug ik me enorm op onze samenwerking. Ik ben ervan overtuigd dat hij met zijn aanpak, mijn ontwikkeling een positieve impuls kan geven", aldus de nieuwste aanwinst van NEC.

Bron: NEC-Nijmegen.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » di mei 10, 2011 6:43 pm

Lol.. die platje toch...

Toch wel fijn... ik weet nu al dat ik in ieder gevla weer iemand heb om op te zeiken...
Qua voetbal lijkt het wel een beetje op die domme belg... maar gok er zo maar op dat hij er in de eredivisie minder in gaat leggen dan nu...
Ik ben niet zo heel erg enthousiast... (als opvolger van Vleem)
Platje wil Vleminckx doen vergeten bij NEC


Na zijn honderdste wedstrijd voor FC Volendam gaat Melvin Platje een nieuw avontuur aan. De 22-jarige aanvaller heeft maandag overeenstemming bereikt met NEC over een tweejarige verbintenis.


In Nijmegen moet Platje de opvolger worden van Bjorn Vleminckx. De clubtopscorer van NEC maakt in de zomer de overstap naar het Belgische Club Brugge. "Eens kijken of ik net zo veel goals kan maken als Vleminckx. Zou mooi zijn", zegt Platje al glimlachend tegen FC Volendam TV.

Platje, dit seizoen goed voor 21 doelpunten namens Volendam, kon ook rekenen op belangstelling van Heracles Almelo. "Maar aan de gesprekken met NEC heb ik het beste gevoel overgehouden. We waren al een klein weekje aan het onderhandelen en bereikten maandag een akkoord. Ik moet donderdag nog wel medisch gekeurd worden, als dat goed gaat teken ik die middag mijn contract."

Voor de kleine aanvaller wacht voor zijn transfer naar NEC eerst nog een ander belangrijk toetje. Met Volendam gaat dinsdag de play-offs van start met een wedstrijd tegen MVV. "Ik ga de komende weken nog keihard mijn best doen voor Volendam en proberen om deze club naar de Eredivisie te schieten. Dan komen we elkaar volgend seizoen weer tegen, dat zou leuk zijn."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Frank » di mei 10, 2011 9:31 pm

banjavi schreef: Ik ben niet zo heel erg enthousiast... (als opvolger van Vleem)
Volgens mij kun je er beter van maken:

"Ik heb niet zo heel erg enthousiast... (over NEC in het algemeen)."


:666.gif: :kwijl.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » di mei 10, 2011 10:15 pm

Voor een ploeg die geen cent te makken heeft is het helemaal geen slechte voetballer.

dus "ik ben niet zo enthousiast als opvolger voor vleem" houdt in in stand.

Ik zie op het moment geen betere spelers als Platje bij NEC op een buitenspel positie die hij vervult.. dus wat dat betreft...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Justin » di mei 10, 2011 10:17 pm

Scoorde vanavond weer 2x. Is enorm op schot geweest dit jaar.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Frank » di mei 10, 2011 10:21 pm

Op een buitenspel positie? wat is dat voor iets? :smallgrin.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » di mei 10, 2011 10:23 pm

Da's in het nimweegs... een vleugeleur...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » wo mei 11, 2011 9:36 am

Roorda: "Gevleid door interesse van NEC"
Het is nog onduidelijk waar de toekomst van Geert-Arend Roorda ligt. De middenvelder heeft bij sc Heerenveen een doorlopend contract, maar meerdere clubs lonken naar zijn diensten. Onder andere NEC toont concrete belangstelling.

"Ik ben gevleid door de interesse van NEC", reageert Roorda, die ook wordt gevolgd door Roda JC Kerkrade, in De Telegraaf. "Het is een mooie club, toch een niveau hoger dan Excelsior."

In Nijmegen zit volgend seizoen met Alex Pastoor een trainer op de bank die alle vertrouwen in Roorda heeft. "Dat is fijn om te weten. Ik voetbalde kortgeleden mijn wedstrijden nog bij de beloften van Heerenveen; van Pastoor heb ik (bij Excelsior, red.) de kans gekregen om mezelf opnieuw op het hoogste niveau te laten zien. Daar ben ik hem dankbaar voor."

Ook Feyenoord en FC Twente werden met de Fries in verband gebracht. Zaakwaarnemer Wessel Weezenberg liet in een eerder bericht echter weten niets van die clubs te hebben gehoord.
Laat maar komen...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » za mei 14, 2011 7:45 am

Voorbeschouwing Feyenoord-NEC
Geplaatst op: 13-05-11 om: 16:36 door:

Door: Chiron

Waar men achter de schermen volop bezig is met volgend jaar, rest scheidend trainer Wiljan Vloet nog één wedstrijd. Waar alle ogen in Nederland gericht zijn op Ajax - FC Twente, neemt NEC het op tegen Feyenoord in de Kuip.

Carlos Aalbers toont zich de afgelopen weken een slagvaardig TD. Voor de neus van concurrenten als Heracles, De Graafschap en Feyenoord kaapte hij respectievelijk aanvaller Platje, trainer Pastoor en middenvelder Koolwijk weg. Het team van volgend jaar begint dan ook vorm te krijgen. Het is aan de spelers om dit seizoen eerst waardig af te sluiten. Waar het team Björn Vleminckx de vorige competitieronde aan de topscorerstitel hielp en de supporters verwend werden met een eclatante 5-0, kan NEC het seizoen waardig afsluiten in Rotterdam.

Het gehele jaar heeft de equipe van Vloet verzorgd positiespel laten zien, gekoppeld aan redelijke resultaten. Er staat een jong team, wat redelijk mee voetbalt maar wel zijn topscorer gaat verliezen. Waar NEC een jong en talentvol team heeft staan, kan Feyenoord helemaal trots zijn op de eigen jeugd. Vrijwel de gehele selectie bestaat uit jonge voetballers, sommige nog met de leeftijd van een A-junior. Naast aanvoerder Vlaar (26) is het team gebouwd rondom 'routiniers' als Wijnaldum (20) en Fer (21). Ook de topscorer van de Rotterdammers speelt zondag voorlopig zijn laatste wedstrijd in de Kuip; Luc Castaignos, slechts 18, tekende enkele maanden geleden al bij het Internazionale van Wesley Sneijder.

Aangezien er niets meer op het spel staat voor beide teams, slechts een wonder kan Feyenoord nog naar de play-offs brengen, is de kans op een open wedstrijd erg groot. Een open wedstrijd die overigens niet live te volgen is op Eredivisie Live, de zender kiest op de laatste speeldag voor andere wedstrijden..


http://www.forzanec.nl/



Mooooi! Iig geen bonje in huize Ramoon! :moontje2.gif: :smallgrin.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » do mei 19, 2011 10:24 pm

Davids vertrekt transfervrij naar Augsburg

Geplaatst op: 19-05-11 om: 15:33 door:


Door: Chiron


Lorenzo Davids speelt komend seizoen in de Bundesliga. De middenvelder die aan een sterk seizoen bezig was, vertrekt transfervrij naar het Augsburg van Jos Luhukay.De trainer, die in Duitsland een goede naam heeft opgebouwd, haalde eerder al meer spelers uit de Nederlandse competitie: Gibril Sankoh, Paul Verhaegh, Marcel de Jong, Nando Rafael en ook Kees Kwakman kwamen voor weinig geld over naar de 2. Bundesligaclub. Inmiddels is promotie een zekerheid en Davids reageert dan ook verheugd op de site van zijn zaakwaarnemers van Sports Entertainment Group.

“Dit kan niet beter”, zegt de linkspoot. “Dit geeft een heerlijk gevoel. Ik bloei van binnen, ben heel blij. Dit is de stap waar ik op had gehoopt, echt een stap vooruit, van de Eredivisie naar de Bundesliga. Ik kijk op televisie vaak naar de Bundesliga en zie alleen maar volle stadions, niet normaal. En nu ga ik daar zelf spelen.”

Ook met Luhukay heeft hij al contact gehad: “Hij wilde me graag hebben. Dat stemt me heel tevreden. Ze hebben me gehaald voor het middenveld en daar focus ik me dus op. Persoonlijk wil ik me in Duitsland verder ontwikkelen. Onze eerste opdracht is handhaving. Daar ga ik honderd procent voor.”

Davids debuteerde voor NEC in het profvoetbal nadat hij door Mario Been uit de jeugd van Feyenoord was geplukt. Hij speelde 132 wedstrijden en kwam daarin tot 5 goals.
Is dit nou de stap naar Barca? :)

Nou... daaahaag...

Was een aardige speler... maar wederom vervangbaar. (is bijna iedereen bij eniesee volgens mij, maar dat even terzijde).
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Duke » wo mei 25, 2011 11:48 am

Stef Nijland wordt een jaar verhuurd aan NEC.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » wo mei 25, 2011 7:16 pm

Lijkt me een prima zaak.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Jöhnk » wo mei 25, 2011 7:18 pm

Ja, NEC is goed bezig. Kan interessant worden volgend seizoen.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Jesse » wo mei 25, 2011 10:09 pm

Speelt de Keizer hier eigenlijk nog? :necsjaal.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Justin » wo mei 25, 2011 10:11 pm

Jesse schreef:Speelt de Keizer hier eigenlijk nog? :necsjaal.gif:
Die moet vertrekken bij NEC. Is deze zomer transfervrij. Zal wel weer bij een Eredivisie-club terechtkomen.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » do mei 26, 2011 12:37 am

sneu.... ik vond hem niet onaardig... wellicht wat voor RKC ofzo?

Veel meer issie natuurlijk ook niet waard.... alhoewel ik wel denk dat hij niet onder doet voor de verdedigers die er nu staan.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » za mei 28, 2011 12:45 am

NEC verliest Zimling aan Club Brugge


Club Brugge heeft vrijdagavond de transfer van Niki Zimling afgerond. De middenvelder komt over van NEC, dat de Deen huurde van Serie A-club Udinese.

Zimling heeft een contract van vier seizoenen getekend in Brugge, waar Adrie koster trainer is. Eerder al verzekerde de Belgische club zich van de diensten van Björn Vleminckx.

Deens international Zimling (26) kwam in het voorbije seizoen tot 26 competitiewedstrijden en vier doelpunten en is in zijn nopjes met de transfer. 'Ik koos voor Club omdat het even ambitieus is als mezelf. We delen dezelfde honger om prijzen te winnen. Van Björn Vleminckx hoorde ik trouwens dat Club een schitterend publiek heeft.'

Bron: Voetbal International
Ja... jammer... next...

Schone en Goossens nog weg en je bent je hele middenveld kwijt. Ben benieuwd wie er voor terugkomt.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Dubbel » za mei 28, 2011 1:30 am

Justin schreef:
Jesse schreef:Speelt de Keizer hier eigenlijk nog? :necsjaal.gif:
:drecul.gif:

MO, toch? Dat arrogante NEC volk ook altijd. Heeft die vent eigenlijk ooit een wedstrijd meegespeeld?

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: NEC 2010-2011

Bericht door wimpey » za mei 28, 2011 7:10 am

Jesse schreef:Speelt de Keizer hier eigenlijk nog? :necsjaal.gif:
De Keizer heeft een belangrijk steentje aan de 3e ster bijgedragen! Stond te slapen bij zowel de goal van Sulejmani én bij de 2e paal waardoor Toby die corner kon inkoppen.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Jesse » za mei 28, 2011 11:29 am

Ook dát is de Keizer! :necsjaal.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » zo jun 12, 2011 8:47 am

Geen Roemeense, maar Hongaarse interesse in Mark Otten
Geplaatst op 06/10/2011 – 12:57 | Bron: NEC Today / VI

NIJMEGEN – Niet FCM Targu Mures, maar de Hongaarse club Ferencváros lijkt de nieuwe werkgever van Mark Otten te worden. Donderdag wist Voetbal International te melden dat de eerdergenoemde Roemeense club interesse heeft in de 25-jarige verdediger, maar vandaag wordt gemeld dat de club uit Hongarije Otten op proef heeft. Hiermee krijgt de transfervrije Otten de kans om een overeenstemming te bereiken met de 28-voudig kampioen van Hongarije. In het afgelopen seizoen eindigde Ferencváros derde in de Hongaarse competitie, waardoor de club volgend seizoen mag spelen in de Europa League.

Geknipt en geplakt van: http://www.nijmegenleeft.nl/index.php

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NEC 2010-2011

Bericht door joey » zo jun 12, 2011 8:51 am

De Keizer van Hongarije! :headbang.gif: :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Poeder » zo jun 12, 2011 10:53 am

De keizer gaat ook voor drie sterren op het shirt!

Gesloten