NEC 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Daily Blind » za jul 17, 2010 4:11 pm

Wat moeten ze daar nu mee?

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » za jul 17, 2010 8:28 pm

Ken dr nix van...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Jinne » za jul 17, 2010 8:33 pm

Past dus prima bij NEC. :666.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo jul 18, 2010 12:02 am

Waarschijnlijk ewel ja... slechter dan dat we nu hebben kan bijna niet...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo jul 18, 2010 11:23 am

Oooh... nu snap ik het. Het schijnt een probleemjochie te zijn.

NEC stuurt alle probleemjochies weg (el ak, tsibamba, beukering, en nog wel een paar) of verkoopt ze aan poolse clubs om er vervolgens gewoon weer mee te beginnen?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Dr. Living Stoned » zo jul 18, 2010 12:46 pm

ik dacht dat NEC alle probleemgevallen transfergevallen voor nop lieten vertrekken. Ik vind George een goede aankoop voor NEC en dat meen ik dan wel serieus.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo jul 18, 2010 2:12 pm

Dat doen ze ook.
Tsibamba... weg voor nix
El ak... weg voor nix
Beukie... weg voor nix (Vitesse.. hap nou eens toe.. hij wil graag bij jullie komen ballen)
El Kabir ... weg voor nix

Alleen voor Saidi hebben ze nog geld gevangen.

George zegt me niet zoveel hoor... lees alleen dat utrecht blij is dat ze van hem af zijn omdat hij niet wilde trainen ofzo
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » di jul 20, 2010 7:00 am

Niet panikeren, BanJovi...luister naar Vleem! :headbang.gif:

Afbeelding


Vleminckx: "We hoeven niet te panikeren"
Geplaatst op: 20-07-10 om: 00:24 door:

Door: Jeroen

Björn Vleminckx vindt dat het best redelijk loopt bij NEC. Tegen Hibernian creëerde de ploeg niet veel kansen, maar gaf er ook weinig weg.

"We proberen elke wedstrijd een ander concept en vandaag was het inzakkend en de tegenstander niet gevaarlijk laten worden. Dat hebben we goed gedaan. We waren zelf niet gevaarlijk, maar ik ben ervan overtuigd dat er nog flankspelers bijkomen. Dan zal ik er wel een paar ballen tussen de touwen koppen. We hoeven niet te panikeren."

"Het staat aardig en we gaan nu op trainingkamp in België nog wat aan de teamgeest werken."

Bron: Omroep Gelderland
Geknipt en geplakt van: http://www.forzanec.nl/

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » di jul 20, 2010 7:29 am

...alweer een Amsterdammert bij NEC lees ik... :smallgrin.gif: :666.gif:

di 20 jul 2010, 05:45

NEC verlost Leroy George
Van onze Telesportredactie

NIJMEGEN - Voor Leroy George (23) is er definitief een einde gekomen aan zijn uitzichtloze situatie bij FC Utrecht. "Ik heb anderhalf jaar op de tribune gezeten en kan niet wachten om weer op het hoogste niveau te spelen", zegt de Amsterdamse aanvaller, die vandaag een contract voor één seizoen met een optie voor nog eens twee jaar bij NEC tekent.

Afbeelding
Leroy George Foto: Fotopersburo Dijkstra bv

"Ik betreur de manier waarop het afgelopen seizoen bij FC Utrecht is gelopen. Uiteraard ben je daar als speler ook deels zelf verantwoordelijk voor, maar FC Utrecht heeft hier ook zeker een voorname rol in gespeeld. De verhalen die soms naar buiten werden gebracht, kwamen niet overeen met de werkelijke situatie. Het gevolg daarvan was echter wel dat ik voor andere clubs een bepaald stempel kreeg. NEC keek gelukkig verder", zegt de speler die morgen al met NEC meegaat op trainingskamp naar België.


http://www.telegraaf.nl/telesport/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » di jul 20, 2010 9:20 am

Ik panikeer al een heel seizoen met hem in de spits en dan zou het nou niet meer hoeven?

Maargoed... ik dan panikeer ik maar niet meer. Maar dan wil ik wel dat hij eens een keer doet wat hij telkens belooft.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » di jul 20, 2010 9:25 am

Otten gaat het verschil maken...mooie aanvoer voor Vleem... "Komt helemaal goed", zei een wijs man ooit... :neutral.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » di jul 20, 2010 9:31 am

Van het NECforum geplukt...
Behalve George verzekerde NEC zich afgelopen week ook van de diensten van verdediger Pavel Cmovc. De twintigjarige Tsjech komt transfervrij over van Slavia Praag, tekent een eenjarig contract met de optie voor nog eens twee seizoenen, en geldt in zijn land als veelbelovend talent. De naam van Cmovc stond al langer op het lijstje van de scouting van de Nijmeegse club en de verdediger maakte vorige week tijdens zijn proefperiode een overtuigende indruk.

Aangezien trainer Wiljan Vloet al over twee rechtsbenige centrale verdedigers beschikt, wordt Cmovc komend seizoen gestald bij BV Veendam. 'Het was voor ons een buitenkans om hem vast te leggen', beargumenteert Aalbers ‘Maar door de concurrentie, is de kans op speelminuten voor hem nog te klein. Daarom krijgt hij bij Veendam de mogelijkheid om aan de omstandigheden in Nederland te wennen en zich verder te ontwikkelen, met de gedachte dat we volgend jaar een nog betere speler terugkrijgen.'
http://www.vi.nl/Nieuws-item/183975/Aal ... cheren.htm
http://www.transfermarkt.co.uk/en/pavel ... 95793.html

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » di jul 20, 2010 11:40 am

Dus je gaat iemand kopen voor een jaar met een optie tot nog meer jaren en die ga je direct ergens anders stallen?

Jaja...

Met George dus een aanvaller erbij... waar blijven die broodnodige vleugelaars nou dan?
Ze waren er op zoek naar 2, er is er 1 vertrokken en nu is het goed?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Daily Blind » di jul 20, 2010 5:57 pm

De middenvelder die van Udinese is gekomen moet het wel erg leuk doen hoorde ik. Dan toch nog een goede voetballer daar in Nijmegen?

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » za jul 24, 2010 1:40 pm

Zimling: 'Spel is in Nederland leuker dan in Italië'
Niki Zimling verruilde het Italiaanse Udinese deze zomer voor NEC. De Deense middenvelder merkt nu al het verschil tussen de Serie A en de Eredivisie. "In Italië wordt echt 'basic' voetbal gespeeld, heel simpel eigenlijk."


"In Nederland zoek je altijd combinaties en dat maakt het spel leuker om te spelen en mooier om naar te kijken", gaat de 25-jarige Zimling verder op de clubsite. "Met trainingen merk je dan bijvoorbeeld dat er in Nederland veel nadruk ligt op passing, daar wordt veel op geoefend in zoveel mogelijk verschillende situaties. Ik vind het echt leuk en voel me er prettig bij."

De voorbereiding van de Nijmegenaren op het nieuwe seizoen verloop voorspoedig. "We raken meer en meer in goede conditie en ik kijk echt uit naar de competitiestart. Hoe meer je met elkaar speelt en traint, hoe beter je elkaar leert vinden en hoe gemakkelijker een wedstrijd dan zou moeten worden."

Zaterdag speelt NEC tegen het Poolse Widzew Lodz. Het is een oefenduel, maar Zimling wil ook die wedstrijden winnen. "Eigenlijk telt voor mij maar één ding en dat staat altijd bovenaan: winnen. Ik kan niet tegen mijn verlies en welk spelletje ik ook speel, met vrienden of familie of een echte wedstrijd, ik word echt heel chagrijnig als ik niet win. Hoe dat komt? Winnen zit gewoon in mijn bloed."
Dan ben ik ban dat de keuze voor NEC niet echt heel verstandig is geweest vriend... :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » za jul 24, 2010 4:14 pm

NEC strikt Belgische back-up voor Babos
Jeremy de Vriendt stapt over naar NEC. De 24-jarige Belgische doelman wordt in Nijmegen de stand-in van eerste keus Gabor Babos.

De Vriendt komt over van KV Mechelen, waar voor hem geen rol meer was weggelegd. "Deze transfer was de beste oplossing voor alle partijen. Er was niet veel chemie meer tussen Jérémy en de club. Bovendien
ontwikkelt Yannick Thoelen zich goed. Ik heb genoeg aan drie doelmannen", liet trainer Marc Brys weten aan Sporza.

Bij Mechelen was De Vriendt derde doelman. De Waal was in 2008 overgekomen van Standard Luik, maar zijn avontuur in Mechelen werd niet wat hij ervan had gehoopt; hij speelde geen enkele wedstrijd. Bij NEC wordt De Vriendt de opvolger van Rein Baart, die deze zomer naar Canada vertrok.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » za jul 24, 2010 5:16 pm

Swansea wil toch niet verder met Van Beukering
Geplaatst op: 24-07-10 om: 14:41 door:Door: Jeroen
Jhon van Beukering heeft van Swansea City te horen gekregen dat ze niet met hem verder willen. De aanvaller was bij de club uit Wales op proef, maar kon niet voldoende imponeren.

"De voorzitter zag het wel in mij zitten en ik heb ook lekker getraind en gespeeld", vertelt Van Beukering aan Omroep Gelderland. "Ik had geen moeite met het niveau, maar heb te horen gekregen dat ze toch niet met mij verder willen."

De spits kon bij Swansea, uitkomend in de Engelse Championship, ploeggenoot worden van Ferrie Bodde, Cedric van der Gun en Dorus de Vries. "Aan de ene kant jammer, maar eerlijk gezegd vond ik de omstandigheden bij Swansea niet geweldig. Dus zo erg is het niet."

De oud-speler van De Graafschap, NEC en Vitesse zit dan ook zeker niet in zak en as. "Er zijn nog mogelijkheden genoeg. Ik kan nu weer op stage bij een Spaanse club. Dat lijkt me ook wel mooi", aldus Van Beukering.

Bron: Voetbalprimeur
Hadden ze daar geen mac in de buurt?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo jul 25, 2010 9:32 pm

Van Beukering schrijft zich in bij amateurclub
Jhon van Beukering houdt voorzichtig rekening met een terugkeer naar de amateurs. De aanvaller speelde zondag mee in een duel van het Arnhemse Presikhaaf.

"Ik heb me voor de zekerheid ingeschreven bij Presikhaaf voor het geval ik geen club zou vinden", aldus Van Beukering in gesprek met Omroep Gelderland. Bij de amateurclub is Van Beukering eveneens assistent-trainer. Volgende week gaat de clubloze speler proeflopen bij een Spaanse club.

Van Beukering zag onlangs een stage bij Swansea City op niets uitlopen. De spits hoopt elders in Europa alsnog een contract in de wacht te slepen. "Daar zeuren ze ook niet over mijn gewicht", geeft hij een opmerkelijke reden. "Bij Swansea lagen zelfs repen
chocolade klaar in de kleedkamer om de suikers aan te vullen. Als ze me
nu wegen, zouden ze trouwens schrikken."
Heeft hij zich ingeschreven bij Vitesse?

Dat die vent zichzelf nog serieus durft te nemen zeg... kolere
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Justin » zo jul 25, 2010 10:00 pm

Die van Beukering komt nooit echt slim over in de media, zeg.

:excited.gif:

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Poeder » ma jul 26, 2010 7:09 am

banjavi schreef:
Heeft hij zich ingeschreven bij Vitesse?
Hahahaha het zit diep,........ in den prille beginnen waren one nec vrienden nog zo positief over dikke Jhon

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » ma jul 26, 2010 8:49 am

Ach, 't is wat met die Feboblievende Arnhemmers... :excited.gif:

Maar zonder flauw gedoe...Beukie was een aanwinst, met de nadruk op WAS...

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma jul 26, 2010 11:44 am

Ik was ook heel blij met hem ja en hij heeft best wel goede wedstrijden voor NEC gespeeld... maar als je je zo gedraagt dan heb ik niet zoveel respect meer voor je en dan hoepel je maar snel op naar een club die dat soort gedrag wel tolereert.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » wo jul 28, 2010 8:12 am

Aalbers denkt dat NEC met huidige selectie goed seizoen kan hebben
Woensdag, 28 juli 2010 om 08:42

NEC heeft de selectie voor het volgende voetbaljaar zo goed als rond. De Nijmegenaren namen deze zomer (noodgedwongen) afscheid van enkele belangrijke spelers en haalden daar vooralsnog slechts vier namen voor terug, maar technisch directeur Carlos Aalbers is niet ontevreden. Hij zoekt nog naar een aanvaller, maar is verder uitgewinkeld.

Aalbers denkt dat NEC met de huidige selectie een prima seizoen kan hebben. "Ik weet niet of we er beter voor staan dan onze concurrenten, de transferperiode duurt nog even. Maar als het meezit moeten we toch tussen plaats negen en dertien kunnen eindigen. De verschillen vanaf plaats acht tot en met achttien zijn niet zo groot", zegt hij tegen Omroep Gelderland.

Nathaniel Will, Niki Zimling, Leroy George en Jérémy de Vriendt zijn de vier spelers die deze zomer naar Nijmegen kwamen. “We hebben in principe alle posities dubbel bezet, alleen voorin kunnen we nog versterking gebruiken", zegt Aalbers. Of deze extra aanvaller er nog komt, weet hij niet. "Het is wachten, we kunnen geen transferbedragen betalen."


http://www.voetbalzone.nl/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » wo jul 28, 2010 11:59 am

Dus geen versterkingen meer.

Ik denk dat Aalbers zich weer eens gaat bedenken zo rond de kerst en zegt dat het een zwaar seizoen zal gaan worden en dat ze er alles aan doen om in de eredivisie te blijven.

Ik denk dat NEC voor plaatsje 15, 16 moet gaan strijden.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » wo jul 28, 2010 3:40 pm

Aalbers denkt daar gelukkig anders over!

Voetbalprimeur.nl schreef:Aalbers gokt met armlastig NEC op plaats negen

NEC hoopt komend seizoen het linkerrijtje te kunnen halen. De Nijmegenaren staan er ondanks een sanering van twee miljoen euro sportief aardig goed voor, zegt technisch directeur Carlos Aalbers.

"We hebben in principe alle posities dubbel bezet, alleen voorin kunnen we nog versterking gebruiken", analyseert hij tegenover Omroep Gelderland. "Maar het is wachten, want we kunnen geen transferbedragen betalen."

NEC kampt met financiële problemen en staat daarom onder curatele van de KNVB. De club bezuinigde twee miljoen euro weg door aflopende contracten niet te verlengen, spelerssalarissen te verlagen en enkele gedwongen ontslagen aan te vragen. "Dat blijft natuurlijk heel pijnlijk."

Het moet uiteindelijk leiden tot een plaats in de middenmoot van de Eredivisie. "Ik weet niet of we er beter voor staan dan onze concurrenten, de transferperiode duurt nog even. Maar als het meezit moeten we toch tussen plaats negen en dertien kunnen eindigen. De verschillen vanaf plaats acht tot en met achttien zijn niet zo groot", aldus Aalbers.

Gesloten