NEC 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » do mar 24, 2011 7:46 pm

NEC beeindigt contract Marc Otten
Geplaatst op: 24-03-11 om: 19:35 door:
Per 1 juli 2011 zal er, na een contractperiode van 4 jaar, een einde komen aan de samenwerking tussen speler Mark Otten en NEC. Dit is besloten door de directie van NEC. Mark is opgeleid in de jeugdopleiding van NEC en heeft daarna zijn eerste profcontract bij Feyenoord getekend. Vanuit Feyenoord is hij uitgeleend aan Excelsior waarbij hij in 66 competitiewedstrijden is uitgekomen voor het eerste elftal. In het seizoen 2007 - 2008 is Otten door NEC overgenomen van Feyenoord. Gedurende de afgelopen 5 seizoenen is hij tot nu toe 49 keer voor het eerste elftal uitgekomen.

Aan zowel Bas Sibum als Lorenzo Davids is aangegeven dat op dit moment nog geen definitief besluit genomen kan worden over het wel of niet aanbieden van een nieuw contract. Dit houdt wel in dat beide spelers een formele opzegging hebben gekregen van de club aangezien dit volgens CAO bepalingen voor 1 april moet gebeuren. De onduidelijkheid die er, op dit moment in het jaar, bestaat voor wat betreft de financiële (on)mogelijkheden van NEC voor het komende seizoen, is de reden waarom de club nog geen uitsluitsel kan geven aan eerder genoemd tweetal.

bron: nec-nijmegen.nl
Geen keizer meer in Nijmegen volgend seizoen...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » do mar 24, 2011 7:54 pm

ok.. next...
NEC heeft Deens talent Kohlert op proef
NEC bekijkt de komende dagen of de Deen Nicolaj Kohlert een versterking kan zijn voor de club. De jeugdinternational staat onder contract bij Liverpool en speelde woensdag mee in het oefenduel met Alemannia Aachen.

Volgens De Gelderlander krijgt Kohlert de komende dagen de tijd zich te bewijzen. Zijn contract in Engeland loopt nog één jaar door. De Deense jeugdinternational werkt zijn wedstrijden af in het tweede elftal van de club.

De achttienjarige Kohlert speelde eerder voor Esjberg FB. In Denemarken verdiende de schaduwspits een transfer naar Engeland, maar daar brak hij nooit door in de hoofdmacht.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 18778
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Wouter » do mar 24, 2011 11:50 pm

Ramona, banjavi, wanneer zijn jullie eigenlijk jarig?

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » vr mar 25, 2011 6:02 am

5 november, Wouter...

Kun je een vervroegd verjaarskado ritselen, ofzo? :necsjaal.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » vr mar 25, 2011 9:42 am

Dat duurt bij mij nog wel ff... ergens in december.

Want? :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » vr mar 25, 2011 6:50 pm

NEC laat tester Kohlert zonder contract gaan
NEC Nijmegen gaat niet in zee met Nicolaj Kohlert. De achttienjarige Deen draaide afgelopen week mee met de eredivisionist.

In gesprek met De Gelderlander laat technisch directeur Carlos Aalbers weten dat NEC Kohlert geen verbintenis aanbiedt. "Wij zoeken toch een speler die verder is in zijn ontwikkeling", is de verklaring van Aalbers aan de krant.

Kohlert staat onder contract bij Liverpool. Zijn contract bij die club loopt nog een jaar door. Hij kwam eerder uit voor Esjberg FB. In Denemarken verdiende de schaduwspits een transfer naar Engeland, maar daar brak hij nooit door in de hoofdmacht.
Verassend...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 18778
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Wouter » vr mar 25, 2011 7:10 pm

Och, ik dacht jullie misschien een leuk boekje cadeau te kunnen doen:

http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_i ... _ziel.html

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: NEC 2010-2011

Bericht door peter » vr mar 25, 2011 9:27 pm

NEC raakt Vleminckx voor recordbedrag kwijt aan Club
Vrijdag, 25 maart 2011 om 21:10

Björn Vleminckx keert na dit seizoen terug naar zijn vaderland. NEC meldt vrijdag op haar officiële website dat er een akkoord is bereikt met Club Brugge over een transfer van de topscorer van de Eredivisie. Vleminckx tekent een vijfjarig contract bij Club, dat 3,3 miljoen euro betaalt voor de spits. NEC kreeg nog nooit eerder in de historie van de club zoveel geld voor een speler.
/

Vleminckx was met een prijskaartje van 1,8 miljoen euro al de duurste aankoop in de clubgeschiedenis, maar NEC is er dus in geslaagd om de spits met winst weer door te verkopen. “Ik weet dat er twee jaar geleden een recordbedrag aan transfergeld voor mij is neergeteld”, reageerde Vleminckx, die aan het einde van dit seizoen de overstap zal maken. “Ik ben heel erg blij dat ik met deze transfer kan laten zien dat dit vertrouwen juist is geweest.”

“Dat NEC mij de kans heeft gegeven om me verder te ontwikkelen en me te bewijzen in de Eredivisie is voor mij heel belangrijk en daar ben ik de club erg dankbaar voor”, vervolgde Vleminckx, die dit seizoen op achttien doelpunten in de Eredivisie staat. “Het huidige seizoen wil ik op een mooie manier afsluiten en hoop aan het einde van deze competitie bovenaan de topscorerslijst te staan. Dan zou ik geschiedenis schrijven voor NEC en dat lijkt me fantastisch.” Club Brugge haalde eerder deze week al Fredrik Stenman weg bij FC Groningen.

Ook technisch directeur Carlos Aalbers is blij dat de kogel door de kerk is. 'Voor NEC is de ontwikkeling van spelers erg belangrijk. Dat Björn komend seizoen niet meer in Nijmegen speelt is absoluut een gemis voor NEC, maar past precies in het pad wat wij voor hem en met hem uitgestippeld hebben. Dit is een compliment aan Björn en zeker ook aan alle mensen die hieraan bij hebben gedragen. We hebben vaker aangegeven dat we onze topscorer niet voor een appel en een ei weg zouden laten gaan en dat is met dit recordbedrag voor NEC dan ook niet gebeurd. In onze huidige financiële situatie kunnen we daar alleen maar heel gelukkig mee zijn.”

VZ
Blij dat 'ie weggaat van de Nederlandse velden. Overigens een top bedrag voor zo'n matige speler.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Frank » vr mar 25, 2011 9:32 pm

Op wie moet Banjavi volgend jaar nu gaan mopperen... :confused.gif: :smallgrin.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: NEC 2010-2011

Bericht door peter » vr mar 25, 2011 9:46 pm

Hopelijk komt NEC dan even bij Ajax loeren. Wij hebben met Sno nog een goeie pinchhitter en met Cvitanich een koele afmaker.

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Poeder » vr mar 25, 2011 11:17 pm

Mooi man, nec financieel weer gered voor de komende twee jaar,....

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Jöhnk » vr mar 25, 2011 11:29 pm

Frank schreef:Op wie moet Banjavi volgend jaar nu gaan mopperen... :confused.gif: :smallgrin.gif:
Sibum. :neutral.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » za mar 26, 2011 12:45 am

Heb je nog even de tijd? :)

Maak je niet druk... komt helemaal goed.

Vooralsnog vier ik feest. :onfire.gif:

Waar gaat het geld eigenlijk naar toe? De investeerders waarschijnlijk?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » za mar 26, 2011 2:25 am

Wouter schreef:Och, ik dacht jullie misschien een leuk boekje cadeau te kunnen doen:

http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_i ... _ziel.html
Bewaar hem tot december en ik wil hem graag van je hebben.

Thuis winnen van NEC is trouwens geen prestatie hoor... niet dat je over 2 weken denkt dat Vitesse het jaar er op kampioen gaat worden omdat ze gewonnen hebben van ENIESEE.. :)

Ik snap dat het voor jullie een hele prestatie zal zijn, maar maak je niet druk. Dat gaat wel lukken. Met een ongeïnteresseerde lompe belg in de spits bij de tegenstander moet het lukken. :)... en al zetten ze die er niet in.. (want hij schijnt al verkocht te zijn) dan hebbben jullie Ten Voiorde als tegenstander en daar wordt je al helemaal niet bang van.

Daarbij is er geen normale verdediger meer te vinden in het veld...
Een middenveld met Davids en Sibum... dat kan Schone niet alleen oplossen... en Goossens kan niets op de bank doen...

Kortom... gefeliciteerd alvast.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » za mar 26, 2011 5:35 am

Niks gefeliciteerd alvast. Tsssssss...ben jij bezopen? Egnieeeeeeeee! :1evil.gif:
Alle druk ligt bij Vitesse; wat een afgang als ze weer niet winnen...


Jammer dat Vleem weggaat; mocht 'm wel. Joh... :smallgrin.gif:
Hij deelt uit, maar kan ook incasseren. Voor een thuisteam een goede speler; voor de tegenstander...een soort Jantje Vertonghen... :666.gif:



Maare...
...doe wat je zegt en pomp er tegen den Rijnjankers een paar in, Vleem!!! :headbang.gif:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » za mar 26, 2011 6:32 am

Toetje voor de fans... :666.gif: :headbang.gif:


Vleminckx voor 3,3 miljoen naar Club Brugge

vrijdag 25 maart 2011 | 21:01 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 25 maart 2011 | 21:16



Afbeelding
NEC-spits Björn Vleminckx.
Foto: Broer van den Boom




NIJMEGEN - NEC verkoopt Björn Vleminckx voor een recordbedrag aan Club Brugge. De Belgen nemen de topscorer van de eredivisie aan het eind van dit seizoen over voor 3,3 miljoen euro. Twee seizoen geleden betaalden de Nijmegenaren nog 1,8 miljoen euro voor de spits aan KV Mechelen.

Ook dat was een recordbedrag in de clubgeschiedenis van de Nijmeegse eredivisionist..

"Een historisch resultaat”, noemde Carlos Aalbers de nakende transfer van de NEC-spits. "Gezien onze financiële situatie is dit een enorme opsteker. Het betekent een ongelooflijk grote duw in de goede richting.”

In de ogen van de technisch directeur past deze transfer ook precies in de filosofie van NEC. "Jonge spelers aantrekken. Ze beter maken en door laten groeien bij topclubs. Björn beantwoordt daar helemaal aan. Gekocht voor een historisch bedrag. Misschien wordt hij wel topscorer in de eredivisie. En dan verkopen we hem weer voor een historisch bedrag “

Ook de spits toonde zich in zijn nopjes met zijn transfer. "En tegelijkertijd ben ik NEC dankbaar voor het vertrouwen dat ze in mij gehad hebben. Ik wil dit seizoen op een mooie manier afsluiten. Ik sta nu bovenaan de topscorerslijst. Blijft dat zo, schrijf ik geschiedenis voor NEC. Dat zou fantastisch zijn.”

Alle doelpunten van Björn Vleminckx voor NEC in het seizoen 2009-2010. :necsjaal.gif:


http://www.gelderlander.nl/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » za mar 26, 2011 11:11 am

Vleem die kan incasseren?????? Pardon???

Hij hoeft maar een tikkie tegen zijn bil te krijgen en vliegt al weer al te graag naar de grond om vervolgens gillend en zwaaiend om een gele kaart of vrije trap te roepen.

Zelf schoppen.. ja, dat kon hij wel. En als hij dan geel krijgt dan piept hij dat hij niets heeft gedaan.

Dat is Vleem... brrr
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » za mar 26, 2011 11:19 am

Vleminckx op jacht naar titels bij Club Brugge
Bjorn Vleminckx maakte bij zijn presentatie bij Club Brugge geen geheim van zijn ambities. De aanvaller wil naar zijn zeggen de komende jaren meerdere keren beslag leggen op het kampioenschap.

"Dat deze transfer zo snel afgerond werd heeft ook te maken met het project dat men voor ogen heeft. Het is de bedoeling dat we in de komende seizoenen titels pakken", aldus de spits tegenover Het Laatste Nieuws.

"Club Brugge is altijd een ploeg geweest waar strijd in zit en die strijd zit ook in mij. Dit is een perfecte combinatie. Ik ben waar ik wil zijn. Ik wil in Brugge laten zien dat ik klaar ben voor de top. Aan de andere kant ben ik nog maar 25 en wil nog beter worden. Dat is mijn ambitie."

De veelscorende aanvaller werd zaterdag voorgesteld aan de pers en de fans van zijn nieuwe werkgever. Club Brugge betaalde een transfersom van ruim drie miljoen euro aan NEC.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » za mar 26, 2011 11:35 am

banjavi schreef:Vleem die kan incasseren?????? Pardon???

Hij hoeft maar een tikkie tegen zijn bil te krijgen en vliegt al weer al te graag naar de grond om vervolgens gillend en zwaaiend om een gele kaart of vrije trap te roepen.

Zelf schoppen.. ja, dat kon hij wel. En als hij dan geel krijgt dan piept hij dat hij niets heeft gedaan.

Dat is Vleem... brrr
Yep.

Das is geweest en is de laatste tijd veel minder, m.i. (en dan heb ik het niet over die bezopen overtreding, dat moge duidelijk zijn). Daarbij is hij ook wel altijd een mikpunt en wordt-ie vaak gezocht.

Vleem is een gevoelsmens en gezien ook de vele aanhang van Malinwafans in de Goffert, een hartelijk mens, met wie hij ook nog steeds goede contacten onderhoudt...

Vlemen heb je nodig in een team. Het op sleeptouw nemen, vuur in het team brengen, enzo...


Ach we komen er toch niet uit... :neutral.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » za mar 26, 2011 11:39 am

Dat je zo'n soort speler nodig heb in je team ben ik het wel mee eens...
Maar dat wil nog niet zeggen dat het een goede voetballer is, want dat is hij gewoon niet.

Een hoop doelpunten die hij heeft gemaakt had iemand anders op die plek ook wel gemaakt.

Ik ben gewoon niet zo'n enthousiast vlem aanhanger. komt door zijn manier van spelen. Daar erger ik me aan. Dat gehang en getrek de hele tijd...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » za mar 26, 2011 11:43 am

Ik vind dat-ie zich onder Patrick en Jack goed ontwikkeld heeft.

...waarom moeten anderen dan ook altijd zo aan 'm plukken? :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Wouter
Berichten: 18778
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Wouter » za mar 26, 2011 12:48 pm

Vorige keer had Rajkovic die dikke in zijn zak...

Vitesse heeft dit jaar een redelijk braaf team. Misschien wel te braaf voor de derby. Een paar jaar geleden scheten ze bij NEC toch wel in de broek voor types als Van der Schaaf en Sansoni. Dat soort types, die door het vuur gaan in zo'n wedstrijd, zitten er nu niet bij...
Laatst gewijzigd door Wouter op za mar 26, 2011 12:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » za mar 26, 2011 12:48 pm

Daar hoef je niet trots op te zijn hoor... een beetje verdediger lukt dat wel....
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » wo mar 30, 2011 6:44 am

Braamhaar leidt Vitesse - NEC
Geplaatst op: 29-03-11 om: 20:15 door:

Door: Bülbül

De Gelderse derby tussen Vitesse en NEC staat zondagmiddag onder leiding van scheidsrechter Eric Braamhaar. De 44-jarige Rijssenaar wordt in Arnhem geassisteerd door Droste en Geutjes. Dhr. Kamphuis zal als vierde official fungeren.

http://www.forzanec.nl/



De spelers zullen iig ondersteund worden door een vol uitvak! :biggthumpup.gif: :necsjaal.gif:

Wouter
Berichten: 18778
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Wouter » wo mar 30, 2011 6:57 pm

Dat lijkt me sterk.

Bony doet mee, trouwens.

Gesloten