NEC 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma mei 31, 2010 7:53 pm

NEC contracteert Rémy Amieux
maa. 31 mei 2010


Johan Derksen meldt zojuist in het TV-programma Voetbal International dat NEC Rémy Amieux gecontracteert zou hebben.

De 23 jarige Rémy Amieux is een verdediger van Franse nationaliteit die op dit moment onder contract staat bij FC Eindhoven. Eerder speelde hij in de jeugd van RC Lens en Grenoble. Voor FC Bayonne speelde hij 19 wedstrijden in het eerste elftal waarin hij twee keer scoorde. Voor FC Eindhoven speelde speelde hij 28 keer waarin hij ook 2 keer het net wist te vinden.

Later meer....
detrouwehonden/ vi

Kent iemand hem??
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » ma mei 31, 2010 8:31 pm

DOETINCHEM - Jhon van Beukering kan zijn koffers gaan pakken. De aanvaller gaat eind juni stage lopen bij een Engelse club in de Championship. "Bij welke club kan ik nog niet zeggen", zegt de aanvaller in het TV Gelderland sportprogramma Sparren. Van Beukering zit zonder club nadat hij bij de Graafschap tijdens de tweede competitiehelft uit de selectie werd gezet. Van Beukering: "Ik sta overal voor open en houd mezelf fit. Ik wil eigenlijk wachten tot het laatste moment. Maar de trainer die mij op mijn voetbalkwaliteiten beoordeelt, betaal ik terug met goals."
Tuurlijk jongen...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Dr. Living Stoned » ma mei 31, 2010 10:43 pm

Die opvreter is straks tenminste weer van de loonlijst.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » di jun 01, 2010 7:09 am

Gelukkig wel zeg...

Alhoewel ik er in eerste instantie helemaal niet zo ontevreden over was hoor... totdat hij begon te snaaien... daar is hij nooit meer mee opgehouden.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » di jun 01, 2010 2:52 pm

Thom de Graaf zwicht, NEC hoeft niet naar Emmen
din. 1 juni 2010

Er zijn heel wat harde woorden gevallen, maar uiteindelijk loopt het, zoals verwacht, toch weer met een sisser af. Burgemeester Thom de Graaf is uiteindelijk degene die gezwicht is. Hij staat alsnog toe dat NEC in de eerste helft van augustus een thuiswedstrijd in De Goffert speelt. "Ik doe dat in het belang van NEC", zo onze burgemeester in De Gelderlander.

De Graaf geeft met frisse tegenzin en onder strenge voorwaarden (niet-risico tegenstander, extra stewards) dus alsnog toestemming en zorgt er daarmee voor dat NEC niet hoeft uit te wijken naar Emmen. De club had eerder al een optie op dat stadion genomen omdat de KNVB vast hield aan de regel dat elke club in de eerste twee ronden een thuis- en uitwedstrijd afwerkt. Overigens heeft De Graaf in een boze brief naar de KNVB nogmaals zijn beklag gedaan over de halsstarrigheid van de bond in deze situatie.

http://www.detrouwehonden.nl/

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » di jun 01, 2010 2:56 pm

W.b. Beukie en El Ak...


Van Beukering gaat op stage in Championship
din. 1 juni 2010

Jhon van Beukering hoopt in het Engelse Championship zijn loopbaan een vervolg te geven. Tegenover Omroep Gelderland vertelt de aanvaller dat hij bij één van de clubs uit die competitie gaat stage lopen.

Ergens eind juni ga ik stage lopen. Bij welke club kan ik nog niet zeggen", aldus de aanvaller. "Ik sta overal voor open en houd mezelf fit. Ik wil eigenlijk wachten tot het laatste moment. Maar de trainer die mij op mijn voetbalkwaliteiten beoordeelt, betaal ik terug met goals."

Afgelopen seizoen werd Van Beukering bij De Graafschap meerdere keren uit de selectie gezet, omdat hij regelmatig te zwaar was. De ex-aanvaller van onder meer Vitesse en NEC heeft nu geen club.

Jhon van Beukering (26) was tot nu toe het grootste deel van zijn loopbaan actief in de Jupiler League. Het jaar 2006-2007 bij De Graafschap was het meest succesvol. De Superboeren werden kampioen en Van Beukering scoorde 21 keer in 37 duels.

Bron: Goal.com

El-Akchaoui op weg naar Heerenveen
maa. 31 mei 2010

Youssef El-Akchaoui zet zijn loopbaan voort bij SC Heerenveen. De linksback wilde graag wachten op Feyenoord, maar hoorde maandag dat de Rotterdammers geen geld voor hem hebben. Volgens Voetbal International heeft El-Akchaoui nu zijn jawoord gegeven aan Heerenveen. Enig struikelblok in de transfer naar Heerenveen is de fysieke gesteldheid van El-Akchaoui. De mandekker brak onlangs zijn kuitbeen waardoor hij nog enkele weken niet inzetbaar is en daardoor ook een groot deel van de voorbereiding zal moeten missen.

In Friesland moet hij de opvolger worden van Goran Popov, die volgens Ron Jans niet goed genoeg is. El-Akchaoui komt transfervrij over: zijn contract bij NEC loopt weliswaar door, maar NEC denkt de vleugelverdediger niet meer nodig te hebben. In het afgelopen halfjaar werd Jeroen Heubach gehuurd van FC Twente. De opvolger voor Heubach en El-Akchaoui is al in huis.

DTH willen Youssef bedanken voor z'n inzet en wensen hem veel succes bij SC Heerenveen, behalve tegen NEC.

http://www.detrouwehonden.nl/

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Dr. Living Stoned » di jun 01, 2010 4:26 pm

Ik vond El Ak een mooie speler voor een club als NEC. Jammer dat jullie hem zo makkelijk [en gratis] hebben laten gaan.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » di jun 01, 2010 4:45 pm

Vond ik ook, aber das war einmal. Voor het gehoereer met Feyenoord.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » vr jun 04, 2010 8:48 am

Bijstand marechaussee bij duel NEC gevraagd
vrij. 4 juni 2010

Aan het rijtje Politie, Stille, Coordinators, Dorethe etc etc kunnen we binnenkort wellicht de Marechaussee toevoegen die ons in de gaten gaat houden. En nee dit is geen geintje. De Gelderlander meldt namelijk het volgende:

“De Nijmeegse politie wil de Koninklijke Marechaussee vragen bij te springen bij het eerste thuisduel van eredivisievoetbalclub NEC. Korpschef Henk van Zwam van de politie Gelderland- Zuid kan begin augustus onvoldoende agenten op de been krijgen.

Bij de wedstrijd zijn zo’n twintig agenten nodig. Op de achtergrond moet bovendien een half peloton mobiele eenheid ( 22 agenten) paraat staan voor eventuele ongeregeldheden.”

Mocht bijvoorbeeld Excelsior op bezoek komen dan is er zo goed als zeker 1 op 1 begeleiding.



http://www.detrouwehonden.nl/

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » vr jun 04, 2010 3:26 pm

N.E.C. haalt Will en huurt Zimling

Uitgegeven op 04 juni 2010 15:53
N.E.C. heeft een dubbelslag geslagen op de spelersmarkt. De club legt verdediger Nathaniel Will van Ajax vast en huurt middenvelder Niki Zimling van Udinese voor één jaar.

Afbeelding

Hoewel N.E.C. Zimling al langer kende, heeft de Deen op het trainingskamp in Curaçao zijn kwaliteiten nogmaals bevestigd. Tijdens de onderhandelingen hebben alle partijen water bij de wijn gedaan, waardoor de 25-jarige speler binnen de financiële bandbreedte van N.E.C. voor de club kan uitkomen. Zimling reageert verheugd op zijn transfer: “Het technische en snelle voetbal in Nederland ligt mij wel en de manier waarop N.E.C. zijn interesse toonde, gaf voor mij de doorslag. Die vier dagen in Curaçao en de persoonlijke begeleiding, van onder meer Carlos Aalbers, lieten me zien hoe de werkwijze van N.E.C. is. Uiteraard gaf mijn landgenoot Lasse Schöne me alle antwoorden op de vragen die ik had, dus dat was makkelijk. Ik hoop me snel in Nijmegen te vestigen en kan niet wachten tot de 1e training eind juni begint.”


Daarnaast contracteert N.E.C. Nathaniel Will. De 21-jarige rechtsback komt transfervrij over van Ajax en tekent een contract voor een periode van twee jaar met een optie voor nog twee jaar. Will doorliep de gehele jeugdopleiding bij Ajax en was afgelopen seizoen als aanvoerder actief in Jong Ajax. Will reageert enthousiast over zijn transfer naar Nijmegen: “N.E.C. is een mooie club. Enkele familieleden wonen in en rondom Nijmegen en ik ben in het verleden ook al eerder bij een thuiswedstrijd geweest. Mijn oom is er zelfs nog even sportarts geweest! Kortom: ik heb dus wel wat met de club. De gesprekken die ik o.a. met Robbie Wielaert, Dennis Gentenaar maar ook met John Goossens heb gehad, bevestigden voor mij dat de club vol potentie zit en dat we er ondanks het afgelopen matige seizoen, het komend jaar iets moois van gaan maken. Ik wil daar als speler onderdeel van zijn!”

N.E.C. is verheugd met deze dubbelslag de selectie te hebben versterkt en zal op de transfermarkt blijven rondkijken, zodat het team van Wiljan Vloet goed aan het seizoen 2010-2011 kan gaan beginnen.


http://www.nec-nijmegen.nl/



Hoezo 2e Feyenoord? :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jun 04, 2010 3:33 pm

financiele bandbreedte, wasda?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » zo jun 06, 2010 7:00 am

De Gier: "Voor mij is dit echt een supermooie kans"
zat. 5 juni 2010

12 oktober vorig jaar was het even flink schrikken op de Goffert. Ron de Groot werd met spoed afgevoerd naar het Radboud ziekenhuis na getroffen te zijn door een hartinfarct vlak na de ochtendtraining. Gelukkig verliep zijn herstel voorspoedig. Het schiep echter wel een praktisch probleem, want wie moest Dwight Lodeweges nu assisteren bij het op dat moment het zeer slecht draaiende NEC?

Wim Rip, coach van Jong NEC, werd bereid gevonden om de positie van De Groot tijdelijk over te nemen. De hierdoor vrijkomende plek als coach van Jong NEC werd ingenomen door de man die op dat moment hoofd scouting was bij NEC, oud-speler Jack de Gier. Deze keuze was niet geheel onverwacht, aangezien De Gier duidelijk trainer-aspiraties had. Hij volgde op dat moment al de cursus Oefenmeester 1 van de KNVB, waarvoor hij inmiddels geslaagd is. Tegenover De Gelderlander vertelt De Gier: "Door alle verschuivingen na het tijdelijk wegvallen van Ron de Groot, was ik bijna het hele sei­zoen coach van Jong NEC ge­weest. Ik volgde de trainerscursus om me verder te ontwikkelen. Want uiteindelijk was het de bedoeling om als trainer aan de slag te gaan. Dat zag ieder­een bij NEC wel in. Carlos ook. Die zei eens: nou zitten we alweer zomaar drie kwartier over Jong NEC te lullen. Joh, na voetballen is trainer zijn het mooiste. Je eigen team coachen. De ontwikkelingen van je spelers in wedstrijden zien."

Een van die spelers was een jongeling die hij in een eerder stadium zelf nog gescout had voor de club: Emmen-spits Rick ten Voorde. "Dat was met Emmen A1 tegen Ajax A2. Rick viel toen echt op. Door zijn postuur. Zijn manier van voetballen. Hij scoorde ook nog." En zo werd de man die Ten Voorde aandroeg bij de club ineens de man die verantwoordelijk was voor de verdere ontwikkeling van diezelfde speler.

Toch leek het aan het eind van dit seizoen alweer voorbij met de pret voor 'Jackiegoal'. Volgend seizoen zal Jong NEC immers ophouden te trainen als zelfstandig opererende groep en voor de dagelijkse trainingen ingeschoven worden bij de selectie. "Ik zou twintig uur in de week de scouting blijven doen en op maandag, dinsdag en don­derdag als co-trainer assisteren bij de A1, B1 en C1 van de voetbal­school." Niet echt iets om blij van te worden voor iemand met coach aspiraties. Het is dan ook niet verwonderlijk dat De Gier zowat een gat in de lucht sprong toen Aalbers hem ineens opbelde: "Of ik be­reid was om assistent naast Wiljan Vloet te worden. Ja natuurlijk, zei ik gelijk. Voor mij is dit echt een supermooie kans."

Wiljan Vloet had toen hij Lodeweges opvolgde al direct aangegeven graag met twee assistenten te werken. In eerste instantie werd Henk Fräser, die momenteel bij de jeugdopleiding van PSV werkt, benaderd om als tweede assistent te fungeren. Ook een andere PSV-jeugdtrainer en ex-speler van NEC, Ernest Faber, werd benaderd voor deze rol. Geen van beiden kon echter worden losgeweekt bij de Eindhovenaren. En dus kwam 'El Butre' tot zijn blijde verrassing ineens weer in beeld. Jack de Gier zal het komende seizoen dus, samen met Ron de Groot, hoofdcoach Wiljan Vloet gaan ondersteunen. "Donderdagnacht kwamen we terug van vakantie. Vrijdags zat ik al met Wiljan Vloet aan tafel. Hij maakte zijn bedoelingen direct dui­delijk. Ik krijg alle vrijheid. Moest me niet geremd voelen om in te grijpen tijdens trainingen. Ik vond het een uitermate positief geprek. Er sprak vertrouwen uit."

Een week voor aanvang van de trainingen voor het seizoen 2010-2011 zal de nieuwe technische staf (coach Vloet, assistenten De Groot en De Gier, en keeperstrainer Brookhuis) bij elkaar komen. "Dan worden alle verschillende taken duidelijk be­sproken. Ik zal best weer wedstrij­den van Jong NEC gaan coachen. En soms zal Wiljan het doen. Dat gaan we allemaal nog bekijken."


http://www.detrouwehonden.nl/

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » ma jun 07, 2010 3:44 pm

Concept programma: VVV thuis en Willem II uit
maa. 7 juni 2010

In het concept competitieprogramma opent NEC de competitie met een thuiswedstrijd tegen VVV. De week erna mogen we afreizen naar Tilburg voor de uitwedstrijd tegen Willem II. Het AD publiceerde vanochtend de eerste twee speelronden zoals momenteel in het programma opgenomen. De clubs hebben nog twee dagen de tijd te protesteren, woensdag zal de KNVB met het definitieve programma naar buiten komen.


De complete eerste twee speelrondes:

Eerste speelronde; 6, 7 en 8 augustus
Heracles Almelo - Willem II
NEC - VVV-Venlo
sc Heerenveen - PSV
De Graafschap - Excelsior
Roda JC - FC Twente
Vitesse - ADO Den Haag
Feyenoord - FC Utrecht
NAC Breda - AZ
FC Groningen - Ajax

Tweede speelronde; 13, 14 en 15 augustus
PSV - De Graafschap
VVV-Venlo - Heracles Almelo
Ajax - Vitesse
FC Twente - sc Heerenveen
FC Utrecht - NAC Breda
Excelsior - Feyenoord
Willem II - NEC
AZ - FC Groningen
ADO Den Haag - Roda JC


http://www.detrouwehonden.nl/

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » di jun 08, 2010 9:35 am

Volledig concept programma bekend
din. 8 juni 2010

Nadat eerder de eerste twee wedstrijden uit het concept competitieprogramma bekend werden, circuleert inmiddels ook het volledige programma voor komend seizoen op het internet. Nogmaals, slechts een concept, dat waarschijnlijk morgen definitief zal worden:

07-08: NEC - VVV Venlo
15-08: Willem II - NEC
20-08: Excelsior - NEC
28-08: NEC - SC Heerenveen
11-09: PSV - NEC
19-09: NEC - AZ
26-09: NEC - Feyenoord
02-10: NAC Breda - NEC
17-10: Heracles Almelo - NEC
23-10: NEC - FC Groningen
26-10: Roda JC - NEC
31-10: NEC - Vitesse
06-11: De Graafschap - NEC
14-11: NEC - ADO Den Haag
21-11: FC Utrecht - NEC
27-11: NEC - FC Twente
05-12: Ajax - NEC
11-12: NEC - Willem II
19-12: AZ - NEC
22-01: NEC - NAC Breda
28-01: NEC - Heracles Almelo
05-02: SC Heerenveen - NEC
13-02: NEC - Excelsior
19-02: FC Twente - NEC
27-02: NEC - FC Utrecht
05-03: ADO Den Haag - NEC
11-03: NEC - PSV
19-03: NEC - De Graafschap
03-04: Vitesse - NEC
09-04: VVV Venlo - NEC
17-04: NEC - Ajax
24-03: FC Groningen - NEC
01-05: NEC - Roda JC
15-05: Feyenoord - NEC


http://www.detrouwehonden.nl/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » di jun 08, 2010 5:05 pm

Ik heb echt geen zin om dat uit te zoeken, maar zitten er veel wedstrijden op bij? :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Dr. Living Stoned » di jun 08, 2010 5:53 pm

Ramona schreef:
Concept programma:

Eerste speelronde; 6, 7 en 8 augustus

FC Groningen - Ajax


Daar begonnen we t vorige seizoen ook mee, toch?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Frank » di jun 08, 2010 8:28 pm

banjavi schreef:Ik heb echt geen zin om dat uit te zoeken, maar zitten er veel wedstrijden op bij? :)
Een hele duidelijke vraag, Banjavi.... :smallgrin.gif:

veel wedstrijden op wat?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » di jun 08, 2010 9:45 pm

MMM... de zondag is weggevallen...

Nee, ik stem niet op CU... :blush.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » di jun 08, 2010 9:48 pm

Ben je de zondag in Nimwegen of zo?

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » di jun 08, 2010 9:56 pm

Neej... mijn pa deelt de seizoenkaart met een neef van hem...

Op zondagen mag hij... op de andere dagen mag mijn neef...

Over het algemeen komt het allemaal aardig uit. Vroeg me af of dat nu ook het geval was.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » di jun 08, 2010 10:03 pm

Ah, op die manier... :)


Verder blijf je het antwoord nog steeds schuldig... :moontje2.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » wo jun 09, 2010 1:50 pm

Chatelle staat open voor geïnteresseerd NEC
woe. 9 juni 2010

NEC zou geïnteresseerd zijn in Thomas Chatelle. De 29-jarige linksbuiten is veelal bankzitter bij Belgisch landskampioen Anderlecht en gaf onlangs zelf ook al aan graag te willen vertrekken bij de club. Chatelle zegt in gesprek met de Gazet van Antwerpen dat hij open staat voor een transfer naar de Nederlandse competitie.

Het afgelopen seizoen kwam Chatelle niet verder dan elf basisplaatsen bij Anderlecht. De drievoudig Belgisch international kwam daarnaast twaalf keer als invaller binnen de lijnen. Hij verloor zijn basisplaats aan Jonathan Legear en voorziet een toekomst buiten Anderlecht. De Belg is in het bezit van een contract tot medio 2012 en speelde eerder voor AA Gent, KV Mechelen en RC Genk.

“NEC heeft interesse, dat klopt”, reageerde de Waals-Brabander dinsdag in de Belgische krant. “Ik sta zeker open voor de Nederlandse competitie. Als buitenspeler ligt dat voetbal mij wel. Maar er is zeker nog niks beslist.”

http://www.detrouwehonden.nl/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » wo jun 09, 2010 6:47 pm

banjavi schreef:
NEC contracteert Rémy Amieux
maa. 31 mei 2010


Johan Derksen meldt zojuist in het TV-programma Voetbal International dat NEC Rémy Amieux gecontracteert zou hebben.

De 23 jarige Rémy Amieux is een verdediger van Franse nationaliteit die op dit moment onder contract staat bij FC Eindhoven. Eerder speelde hij in de jeugd van RC Lens en Grenoble. Voor FC Bayonne speelde hij 19 wedstrijden in het eerste elftal waarin hij twee keer scoorde. Voor FC Eindhoven speelde speelde hij 28 keer waarin hij ook 2 keer het net wist te vinden.

Later meer....

detrouwehonden/ vi

Kent iemand hem??
mmm...

Update 03/06: Carlos Aalbers, geciteerd in de Gelderlander van vandaag, zegt nog van niets te weten over de op handen zijnde transfer van de aanvallende linksback.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » wo jun 09, 2010 7:02 pm

Dat is zijn standaard antwoord naar de pers. Daar praat-ie niet over.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » wo jun 09, 2010 7:12 pm

Datn moettie zeggen dat ie er niet over praat en niet dat hij het niet weet, want natuurlijk weet hij het.

Waarschijnlijk wil meneer toch liever naar VVV ofzo en kan Aalbers zich er wat makkelijker uitlullen als het niet doorgaat. (al helemaal nu...)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gesloten