NEC 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Dr. Living Stoned » wo jul 28, 2010 3:50 pm

was hij nuchter toen dat interview werd afgenomen? ik denk dat t echt rond plaats 14 gaat worden voor NEC.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » wo jul 28, 2010 6:06 pm

Aalbers is alvast bezig met volgend seizoen... dan worden ze misschien wel 9de ja...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Beloki » wo jul 28, 2010 10:28 pm

Joehoe, Banjavi! Doe eens hier komen!
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Scherrer » wo jul 28, 2010 10:32 pm

Ja, vertel eens, gaat NEC nog degraderen komend seizoen? Kan het me bijna niet voorstellen als ik Ajax vandaag bezig zag. Dáár moeten jullie toch wel boven gaan eindigen. Zeventiende, dan?
***

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » do jul 29, 2010 7:48 am

Neej joh... ik vind het veel leuker om bij jullie te klieren... krijg ik tenminste nog wat reacties... hier voel ik me altijd zo eenzaam als Ramoon er niet is.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » do jul 29, 2010 9:15 am

Ga je zondag Potje steunen, BanJovi?

Gentenaar & Wisgerhof coachen 'Potje'
woe. 28 juli 2010

Aanstaande zondag wordt de jaarlijkse Open Dag in De Goffert gehouden. Voor de trouwe supporters is het niets bijzonders maar vaak wel een leuke gelegenheid om samen met je mede supporters even bij te babbelen en naar de spelerspresentatie te kijken. Ook aanstaaande zondag zal de selectie weer aan het publiek worden voorgesteld.

In tegenstelling tot voorgaande jaren is er dit jaar wel een wedstrijd op de Open Dag. Het echte NEC zal nog niet in actie komen maar er zal in een speciale afscheidswedstrijd afscheid worden genomen van Patrick Pothuizen. Om 13:30 uur zal 'Team Potje' bestaande uit Bas Roorda, Mark Verhoeven, Marcel Koning, Cees van der Linden, Bjorn van der Doelen, Arjan Ebbinge, Hennie de Romijn, Bart Latuheru, Jeroen Heubach, Anton Janssen en Jack de Gier het opnemen tegen Oud-NEC. Het team van Potje zal worden gesteund door de trainers Dennis Gentenaar en Peter Wisgerhof.

Na de wedstrijd (14:30 uur) die slecht twee keer 20 minuten duurt zullen de spelers die ons dit jaar in de Eredivise moeten houden aan het publiek worden gepresenteerd. Heb je zondagmiddag niks te doen? Kom dan dus even naar De Goffert om je oude helden nog een keer in het rood, zwart en groen te zien ballen en Potje een waardig afscheid te geven.

Tot zondag!

Afbeelding
'Potje' in z'n gloriejaren!

http://www.detrouwehonden.nl/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » do jul 29, 2010 9:47 am

Neen, dan zit ik niet in Nijmegen. (da's helaas mijn woonplaats niet meer ivm werk)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » do jul 29, 2010 9:54 am

banjavi schreef:Neen, dan zit ik niet in Nijmegen. (da's helaas mijn woonplaats niet meer ivm werk)

Moet je werken dan zondag? :hypocrite.gif:


:)


Als het weer redelijk is gaan wij wel ff loeren, denk ik...




Iets anders...
Schöne heeft zin in nieuw seizoen
woe. 28 juli 2010

Lasse Schöne lijkt zijn knieblessure van afgelopen jaar definitief achter zich gelaten te hebben. In de oefenduels maakt hij een degelijke indruk. Al kan het natuurlijk altijd beter. "Ik moet de feeling nog krijgen", bevestigt Lasse tegenover De Gelderlander. "Maar daar is de voorbereiding ook voor hè? Om in vorm te komen. In het begin, als je voor het eerst buiten traint met de bal, ben je wat angstig. Maar tijdens de revalidatie in Zeist is dat al weggetrokken."

Toch was het afgelopen jaar zeker geen pretje voor de Deen. "Ik heb het zeven maanden heel zwaar gehad, maar denk wel dat ik er sterker uit ben gekomen. Ik heb veel krachttraining gedaan, ben daardoor lichamelijk sterker. Handig, want ik ben geen grote jongen. En vooral in mentaal opzicht heb ik er zeker het nodige van opgestoken. Maandenlang, keihard werken aan je herstel. Alleen. Dat vraagt wel wat van je. Het was niet niks. Maar ik probeer er nu de goede dingen uit te halen."

En dus ging de knop weer op nul en de blik geheel vooruit op het komende seizoen. "Voor mijn gevoel is dit gewoon de start van een nieuw seizoen. Ik heb er heel veel zin in, wil weer belangrijk zijn voor NEC. En ik hoop dat als de competitie straks bezig is, het niet meer over mijn knie gaat. Ik begrijp dat mensen er naar vragen. Maar van mij mag het wel weer over voetbal gaan."

Voor ons uiteraard ook. En dat voetbal was, om eerlijk te zijn, het afgelopen jaar bijna niet om aan te zien. Het NEC met of zonder Schöne was een wereld van verschil. Zijn terugkeer schept dan ook verwachtingen bij de fans. "Hoge verwachtingen mogen er wat mij betreft zijn. Daar loop ik niet voor weg. Ik wil zelf ook niets liever dan weer op mijn oude niveau presteren. In de vakantie was ik al constant bezig met dit seizoen. Ik kijk er naar uit, het begint bijna weer."

Om daaraan toe te voegen, met enig realisme: "Ik ben fit, voel me goed, maar moet nu de puntjes nog op de i zetten. Om werkelijk in een ritme te komen en het goede gevoel terug te hebben, heb je wedstrijden nodig. Zoveel mogelijk wedstrijden spelen. Het moet geen half seizoen duren voordat je het weer te pakken hebt, maar ik verwacht nog wel een paar wedstrijdjes nodig te hebben."

Bij aanvang van het vorige seizoen leken de Deen en onze Belgische spits elkaar prima te kunnen vinden. Het wegvallen van Schöne werd door menigeen dan ook aangedragen als belangrijke reden dat Vleminckx zo moeilijk tot scoren kwam. In de voorbereiding zal het dan ook belangrijk zijn om die link tussen de aanvallende middenvelder en de spits te hervinden. "Ik heb er vertrouwen in dat die klik er zal komen. Björn en ik kunnen belangrijke spelers zijn voor NEC", beseft Lasse. "We hebben een prima ploeg. Met Leroy George weer een goede versterking erbij. En er komt nog meer bij. Nu gaat het erom dat we durven. Dan verwacht ik een goed seizoen."
http://www.detrouwehonden.nl/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » do jul 29, 2010 12:01 pm

Neej... zondag gaan we bbqen, geloof ik.

Als het aan mijn baas lag wel ja.. :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » za jul 31, 2010 8:28 am

Open dag NEC: nog één keer 'Potje'

door Luuk Kool. vrijdag 30 juli 2010 | 07:34 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 30 juli 2010 | 08:44


Afbeelding
Patrick Pothuizen Foto: Jasper Ruhé/Pro Shots
Quantcast

NIJMEGEN - De jaarlijkse Open Dag van voetbaclub NEC wordt dit jaar in een ander jasje gestoken. In tegenstelling tot voorgaande edities zijn dit jaar alle evenementen gepland in het stadion.


Het grote affiche is zondag de wedstrijd tussen Oud-NEC en een team dat door clubicoon Patrick Pothuizen is samengesteld. Om 13.30 uur moet alles wijken voor dit 'moment suprême'. Hiermee neemt de club passend afscheid van de speler die in totaal 284 wedstrijden speelde voor de Nijmegenaren. In de wedstrijd, die twee keer twintig minuten zal duren, maken onder anderen Bas Roorda, Bart Latuheru, Björn van der Doelen en Jack de Gier hun opwachting. Peter Wisgerhof is de coach van het team van 'Potje'.

De hoofdrolspeler zelf kijkt uit naar de grote dag: "Ik heb zin om alle jongens weer te zien. We gaan gewoon gezellig een wedstrijdje spelen en ik hoop dat er veel mensen komen kijken."

De supporters zijn zondag vanaf 12.00 uur al welkom en voor hen zijn er verschillende activiteiten. Voor de jongste fans is er het juniorplein en de supporters van 16 jaar en ouder kunnen terecht bij het plein onder de Gofferttribune. Ook staan er verschillende kraampjes met NEC-artikelen in de gracht van het stadion.

Na afloop van het duel zingt de huidige selectie het clublied en deelt zij handtekeningen uit. En Potje? "Ik borrel dan lekker na."


http://www.gelderlander.nl/



:smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Dr. Living Stoned » za jul 31, 2010 11:08 am

ah borrel hier, biertje daar... jullie cultheld doet alles voor alcohol. 't wordt haast zielig, ieder interview brengt hij zijn verslaving naar voren. Tokkie Janssen maar dan anders.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » za jul 31, 2010 11:14 am

...een ietsiepietsie anders idd! :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Dr. Living Stoned » za jul 31, 2010 3:40 pm

tis wel de verheerlijking van het biertje, de borrels, zowat elk interview komt dat ter sprake. alsof onze Patrick nog altijd de 16 jaar nog niet voorbij gekomen is zo hunkert hij naar zijn pilsje.
En dat maakt Patje Potje een heel triest mannetje
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » za jul 31, 2010 3:43 pm

Ach, zolang hij zijn ding doet en niemand tot last is, wie zijn wij dan. Hij heeft nog noooit zijn plicht verzaakt! Ergo, hij stond er altijd voor meer dan 100% en niet alleen voor zichzelf. Nu doel ik natuurlijk niet op de nodige overtredingen die hij gemaakt heeft, maar op het er zijn ook als persoon, 't steunen en coachen, grappen en grollen; dat was Potje ten top en daarom is hij zo geliefd in Nijmeguh!

Daarbij hoeft hij niet altijd degene te zijn die de alkohol aanhaalt in een gesprek...

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Dr. Living Stoned » za jul 31, 2010 3:57 pm

die zuipschuit draait ieder gesprek die kan op, zo puberaal. let er maar eens op, dan let ik op de verslaggever, goed?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » za jul 31, 2010 3:59 pm

:biggthumpup.gif:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Feest » za jul 31, 2010 5:02 pm

De Koning van Katoren heeft in eigen doel geschoten.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » za jul 31, 2010 5:04 pm

Een generale repetitie moet toch ook niet goed gaan? :hypocrite.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » za jul 31, 2010 6:13 pm

Nah... als er niets bjkomt voorin dn wordt het moeilijk zat.
Het is niet zo dat alleen de generale niet goed is gegaan. De rest van de voorbereiding sloeg ook nergens op. Echt gegroeid zijn ze niet onder Vloet.

Maargoed... volgende week maar eens zien. je concurrent zou je thuis moeten kunnen winnen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo aug 01, 2010 10:41 am

Vloet laaiend na nederlaag 'amateuristisch' NEC
Wiljan Vloet was niet te spreken over de manier waarop NEC doelpunten weggaf in het oefenduel met Ergotelis. De oefenmeester van de club uit Nijmegen noemde de fouten zelfs amateuristisch.

"We hadden na die goede opening in de eerste helft al slappe fases waarin het voetbal niet goed was. De tweede helft was heel erg matig. Gewoon slecht. De manier waarop die tegengoals vallen na balverlies van ons vind ik zelfs amateuristisch", aldus een zeer ontevreden trainer tegenover De Gelderlander.

NEC verloor in het eigen stadion met 0-2. De doelpunten vielen in de tweede helft. De openingstreffer kwam op naam van Mark Otten die de bal in de 55ste minuut achter zijn eigen doelman werkte. Een minuut later plaatste Nikolaos Karelis de eindstand op het scorebord.
Vloet heeft er toch meer kijk op dan dat ik had verwacht.

Zou hij nou tegen Aalbers zeggen dat die zijn doelstellingen ook maar bij moet stellen?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Dr. Living Stoned » zo aug 01, 2010 11:12 am

zo slordig dat de tegenstander onvermeld blijft, of was het FC Nikolaos Karelis?

tegenwoordig is iedereen maar journalist.

*** edit ***
Ergens op regel 3 lees ik de naam van de tegenstander :blush.gif: maar niet waar ze vandaan komen, niet in welke competitie ze spelen. De reden waarom het zo amateuristisch is, het blijft gissen en googlen.
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op zo aug 01, 2010 11:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » zo aug 01, 2010 11:15 am

Lezen schijnt ook een vak te zijn. :)

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Dr. Living Stoned » zo aug 01, 2010 11:21 am

Ramona schreef:Lezen schijnt ook een vak te zijn. :)
zie de edit moontje, je was me effe voor.

Ik blijf bij mijn kritiek naar de journalist die de lezer moet informeren en verder niets.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Ramona » zo aug 01, 2010 11:39 am

Mee eens, Doccie...

Hier een iets informatiever verslag...
N.E.C. - Ergotelis 0 - 2

N.E.C. trad in de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding aan tegen het Griekse Ergotelis. Die club eindigde vorig jaar als elfde in de hoogste divisie van Griekenland.


Coach Wiljan Vloet kon voor deze wedstrijd niet beschikken over Ramon Zomer. Hij kampt met een lichte knieblessure. Hij werd vervangen door Mark Otten. Die vormde samen met Bram Nuytinck het verdedigingsduo voor Gabor Babos, op de flanken geholpen door Nathaniel Will en Rémy Amieux. Op het middenveld kreeg Lorenzo Davids deze keer de voorkeur boven Bas Sibum. Voor de rest speelden de bekende namen: Niki Zimlimg, Lasse Schöne, John Goossens, Björn Vleminckx en Leroy George.

De Nijmegenaren kwamen goed uit de startblokken en namen gelijk het initiatief in de wedstrijd. Dat resulteerde binnen tien minuten ook in drie goede mogelijkheden. George en Schöne vonden echter de keeper op hun pad na een prima individuele actie, Vleminckx kopte net naast. N.E.C. kon goede spel helaas niet volhouden en de Grieken kwamen dan ook beter in de wedstrijd. De spelers in het rood-groen-zwart wisten elkaar minder goed te vinden, wat resulteerde in veel balverlies. Individuele acties lukten nog maar zelden en daardoor hoefde de Griekse keeper in het vervolg van de eerste helft niet meer in actie te komen. Ook Babos hoefde geen reddingen te verrichten, ook al werd Ergotelis met een bal vlak voorlangs nog wel heel even gevaarlijk. Na rust kwam alleen Niels Wellenberg in het veld voor Will. Ergotelis daarentegen wisselde vrijwel het complete elftal. Al na twee minuten kon de net ingevallen Griekse spits vanaf de rand van het strafschopgebied aanleggen. Zijn pegel vloog net over. Ergotelis was in de beginfase van de tweede helft sterker en een goal hing in de lucht. Mark Otten was de verrassende doelpuntenmaker. Hij gleed de bal ongelukkig via de onderkant van de lat in zijn eigen goal, na een goede actie van Griekse zijde en bijbehorende voorzet. Nog niet bekomen van de tegenvaller kreeg N.E.C. binnen twee minuten ook de genadeklap te verwerken. Na balverlies op het middenveld kon Ergotelis via de linkerflank vrij opkomen. Van die kant werd een prima voorzet verzonden die werd binnengetikt door Orfanos. Na die 0-2 bleek eens te meer dat N.E.C. moeite heeft om kansen te creëren en zo goals te scoren. De Grieken controleerden de wedstrijd en probeerden via counters nog een goal te maken. Een aantal maal waren ze daar ook dichtbij, maar Babos hield zijn doel met het nodige kunst- en vliegwerk schoon. In een soms wat grimmige slotfase moest Vleminckx met een hoofdwond zich laten wisselen voor Bas Sibum. Onder aanvoering van de middenvelder ontketende N.E.C. nog een klein slotoffensief. Schöne dacht zelfs even de aansluitingstreffer te scoren, maar volgens de arbitrage deed hij dat in buitenspelpositie. Het bleek de laatste kans voor de Nijmegenaren om op z'n minst een eretreffer te scoren.

Na de degelijke wedstrijd tegen Cracovia Krakow, leverde N.E.C. nu een povere prestatie tegen Ergotelis. Er lijkt voor Wiljan Vloet dan ook nog veel werk aan de winkel om de ploeg optimaal te preparen voor de eerste wedstrijd van het seizoen, op 7 augustus tegen VVV Venlo.

N.E.C. - Ergotelis 0 - 2
Aantal toeschouwers:
1500
Scoreverloop: 55' Otten 0-1 (e.d.) 56' Karelis 0-2

Opstelling N.E.C. : Gabor Babos, Nathaniel Will (46' Niels Wellenberg), Mark Otten (75' Rick ten Voorde), Bram Nuytinck, Rémy Amieux, Niki Zimling, Lasse Schöne, Lorenzo Davids, Leroy George, Björn Vleminckx (78' Bas Sibum), John Goossens (66' Cayfano Latupeirissa).

http://www.nec-nijmegen.nl/

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Dr. Living Stoned » zo aug 01, 2010 11:52 am

bedankt moon, Ergotelis is dus gewoon een solide [gezien de laatste seizoenen] middenmoter uit de griekse hoogste divisieclub. Dat verklaart dan al wat meer. ik ken meer nederlandse clubs die thuis niet kunnen winnen van Griekse clubs :blush.gif:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gesloten