Feyenoord 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo apr 17, 2011 9:26 pm

Tuurlijk wel... ik heb er vertrouwen in dat Feyenoord het gaat winnen...
:blub.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Jesse » zo apr 17, 2011 10:59 pm

Ze hoeven niet eens te winnen. PSV op 0-0 houden is genoeg.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Toppie » ma apr 18, 2011 7:51 am

Been: Zondag die 10-0 nederlaag rechtzetten

Trainer Mario Been en Ryo Miyaichi van Feyenoord na afloop van de wedstrijd tegen Willem II. FOTO ANP
UPDATE Mario Been na afloop van de grote zege op Willem II (6-1) nog even nog even terug op de dramatische 10-0 nederlaag van Feyenoord, eerder dit seizoen, tegen PSV. Volgende week komen de Eindhovenaren op bezoek in De Kuip.

'De 10-0 in het heenduel was een zwarte bladzijde in mijn jonge en nog prille trainerscarrière. We willen dat komende zondag rechtzetten', aldus Been tegenover Megastad FM.

Eric Gudde is alleen tevreden met een zege op PSV. De algemeen directeur van de Rotterdammers spreekt tegen dat de supporters liever zien dat de ploeg van Mario Been onderuit gaat, zodat de kans op een titel voor rivaal Ajax kleiner wordt.

'Het zou belachelijk zijn als iemand zo zou denken. Als supporter moet je altijd vóór je club zijn. Wij moeten minimaal achtste worden, dus we moeten gewoon winnen van PSV. We hebben bovendien in Eindhoven dé verschrikkelijkste nederlaag ooit geleden. Dus we moeten gewoon winnen.'

Ook Been is die mening toegedaan. 'De antipathie tegen Ajax ken ik natuurlijk bij ons legioen. Maar als coach ben je eindverantwoordelijk. En een coach wil altijd winnen. Als je dat niet wilt, moet je iets anders gaan doen.' (Redactie)
:biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58582
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door 999 » vr apr 22, 2011 12:01 pm

Been en Feyenoord willen 'zwarte oktoberdag' wreken

Bij winst op PSV kan Feyenoord zondag een belangrijk stap zetten richting de play-offs om Europees voetbal, maar het duel met de kandidaat landskampioen staat vooral in het teken van 24 oktober 2010.

Toen leed Feyenoord de grootste nederlaag in de clubhistorie. In Eindhoven werd het 10-0 en die cijfers doen nog steeds pijn, meent Feyenoord-trainer Mario Been. 'Voor iedereen die erbij betrokken is, was het een zwarte dag', zegt de trainer van de Rotterdammers tegen Voetbal International.

'Je merkt dat het leeft in de spelersgroep, dat iedereen die nederlaag wil wreken. De jongens praten al een tijdje over deze wedstrijd, die 10-0 zit ze nog steeds dwars. Begrijpelijk, want het is iets waar we nooit meer vanaf komen. Wij zijn het Feyenoord dat ooit met 10-0 verloor van PSV. Dat willen we recht zetten.'

Been wil niets weten van de geruchten dat de supporters van Feyenoord liever PSV zien winnen, om zo te voorkomen dat Ajax kampioen wordt. 'Ik ken het gevoel richting Amsterdam', zegt de trainer, 'maar ik weet ook dat de mensen ons steunen en ook willen dat we ons plaatsen voor de play-offs. Daarom doe ik dat gerucht af als totale onzin. Wij willen winnen en móeten winnen.'

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Jöhnk » vr apr 22, 2011 12:28 pm

Miyaichi twijfelgeval bij Feyenoord

ROTTERDAM - Het is nog onzeker of Feyenoord aanstaande zondag kan beschikken over Ryo Miyaichi. De Japanner kampt met een enkelblessure en moet daardoor mogelijk de competitiewedstrijd tegen PSV missen.


Het is nog onzeker of Ryo Miyaichi zondag in actie kan komen voor Feyenoord. Foto: Soenar Chamid Feyenoord moet tegen de Eindhovenaren een goed resultaat neerzetten om uitzicht te houden op de play-offs om Europees voetbal. Hoewel Miyaichi donderdag niet deelnam aan de training, is van definief afhaken nog geen sprake. De medische staf van de Stadionclub hoopt de aanvaller op tijd te kunnen klaarstomen voor het belangrijke competitietreffen.

Miyaichi vertelde afgelopen week nog dat hij ontzettend uitkijkt naar het duel met PSV. Voor de middenvelder zou het zijn eerste 'topper' worden in de Nederlandse competitie. Toen de Japanner arriveerde in Rotterdam had Feyenoord immers al twee keer tegen Ajax en een keer tegen PSV gespeeld.

Na de 10-0 nederlaag eerder dit seizoen is Feyenoord uit op revanche tegen de titelkandidaat. Daarbij moet de ploeg het zonder Kelvin Leerdam stellen. Door een knieblessure is het zeer onwaarschijnlijk dat hij tegen PSV in actie kan komen.
Telegraaf

Feyenoord gaat dus spelers sparen. Wat een verrassing. :hypocrite.gif:

wimpey
Berichten: 51680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door wimpey » vr apr 22, 2011 2:46 pm

Ik las dat de medische staf van de kakkies dat ontkracht heeft. En dat ze Miyachi wel fit krijgen.

Ik denk dat de kakkies Twente en Ajax gaan helpen. Ik zie die Rutten als een vent zonder ballen. En zo speelt zijn ploeg ook.

wimpey
Berichten: 51680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door wimpey » vr apr 22, 2011 3:09 pm

Miyaichi zeker van de partij Van onze Telesportredactie

ROTTERDAM - Ryo Miyaichi is aanstaande zondag tijdens de kraker tegen PSV gewoon van de partij. De Feyenoorder sloeg deze week een training over door een lichte enkelblessure, maar vandaag sloot hij zich weer aan bij de groep. Hij ondervond geen problemen aan het gewricht.

Ryo Miyaichi is zondag van de partij tijdens de kraker russen feyenoord en PSV. Feyenoord moet tegen de Eindhovenaren een goed resultaat neerzetten om uitzicht te houden op de play-offs om Europees voetbal.

Miyaichi vertelde afgelopen week nog dat hij ontzettend uitkijkt naar het duel met PSV. Voor de middenvelder zou het zijn eerste 'topper' worden in de Nederlandse competitie. Toen de Japanner arriveerde in Rotterdam had Feyenoord immers al twee keer tegen Ajax en een keer tegen PSV gespeeld.

Na de 10-0 nederlaag eerder dit seizoen is Feyenoord uit op revanche tegen de titelkandidaat. Daarbij moet de ploeg het zonder Kelvin Leerdam stellen. Door een knieblessure is het zeer onwaarschijnlijk dat hij tegen PSV in actie kan komen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door joey » ma apr 25, 2011 10:20 pm

Fernandez zou in beeld zijn bij F, meldt VI

Gerndt juist niet meer.
Het stinkt aan alle kanten!

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Alexander » di apr 26, 2011 9:49 am

Als ik Feyenoord was zou ik als eerste die Koolwijk halen. Vindt dat echt een heel goede voetballer. Speelde samen met Roorda het middenveld van Ajax helemaal weg.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Marillion » di apr 26, 2011 10:05 am

Is 'ie transfervrij dan? Anders kunnen ze het wel vergeten.

Ze zullen daar eerst duidelijkheid willen hebben over het wel of niet verlengen van contracten. Dan is duidelijk op welke posities er wat nodig is. Ze weten nu in ieder geval dat Castaignos weg is dus daar ligt een vacature. Maar of Fernandez die nou moet invullen? :confused.gif:
Nil volentibus arduum

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Banjavi » di apr 26, 2011 4:59 pm

NEC zou zich ook officieel gemeld hebben foor Fernandez ... keuze lijkt me makkelijk.
Of een grote club als Feyenoord of bij de steuntrekkers van NEC gaan ballen...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

wimpey
Berichten: 51680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door wimpey » wo apr 27, 2011 6:22 am

Alexander schreef:Als ik Feyenoord was zou ik als eerste die Koolwijk halen. Vindt dat echt een heel goede voetballer. Speelde samen met Roorda het middenveld van Ajax helemaal weg.
Koolwijk doet me qua stijl denken aan Engelaar. Hij is wel een paar klassen beter.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Duke » do apr 28, 2011 11:05 am

Moddergevecht Feyenoord en Rijnmond loopt uit de hand

Wat begon met een zakelijke discussie over uitzendrechten, ontaardde in een moddergevecht zonder weerga. Feyenoord en de regionale omroep RTV Rijnmond liggen rollebollend op straat, compleet met boycots en pesterijen. Over een Rotterdams conflict met het uiterlijk van een soap.

Wanneer Mario Been een microfoon onder zijn neus krijgt gedrukt met het logo van RTV Rijnmond, wordt hij geacht door te lopen. Een portier die de wacht houdt bij het Maasgebouw dient een cameraploeg van de regionale zender nauwlettend in de gaten te houden. Immers: binnen de poorten van De Kuip is het Rijnmond ten strengste verboden te filmen of op te nemen.

En wanneer een verslaggever van de omroep in een uitzending over directeur Eric Gudde bericht, kan het zomaar gebeuren dat hij verhaalt over 'iemand met het charisma van een konijn'.

Gebrouilleerd
Nooit raakten een Nederlandse voetbalclub en een omroep zo hevig gebrouilleerd als Feyenoord en RTV Rijnmond. Met als gevolg dat de luisteraars het niet alleen zonder de vertrouwde liveverslagen moeten stellen, maar zelfs Leroy Fer of Ron Vlaar niet meer aan het woord horen bij hun regionale zender. Een boycot die, alsof het een ruzie op een schoolplein betreft, omgeven wordt door pesterijen en verwijten.

'Tendentieus en feitelijk onjuist'
Rijnmond publiceerde een bericht waarin werd gesuggereerd dat de complete Feyenoord-top zichzelf bonussen, ofwel 'eenmalige toelagen' zou uitkeren. Zonder wederhoor. Voor Feyenoord was dat 'de druppel die de emmer deed overlopen'. Want, aldus de club: hoogst tendentieus en feitelijk onjuist bovendien. Feyenoord dreigde eerst met juridische stappen, om zich uiteindelijk te wenden tot de Raad voor de Journalistiek.

'En zo zijn er nog veel meer van dit soort dingen gebeurd de laatste maanden', aldus mediamanager Raymond Salomon van Feyenoord, die spreekt van 'een totaal uit de hand gelopen rouwproces bij de omroep'. Rijnmond-hoofdredacteur Johan de Koster: 'Van beide kanten is er sprake van vijandigheid en grote animositeit. Daar moeten we vanaf.'

Schijntje
Terwijl het allemaal zo eenvoudig begon. Feyenoord wilde wel eens wat meer zien dan de tienduizend euro die RTV Rijnmond jaarlijks betaalde, de omroep vond het reëler dat bedrag juist te verlagen. 'Ze betaalden een schijntje', zegt mediamanager Salomon namens de club. 'Zeker als je in acht neemt wat we er allemaal commercieel gezien voor terug doen. Wij kwamen overal voor opdraven; op gala's van de omroep, bij boottochten. Wat denk je dat dat aan waarde vertegenwoordigt?'

Glimlach
De Koster op zijn beurt, schuift die argumentatie met een glimlach van tafel. De hoofdredacteur wijst op de 'gratis reclamezendtijd' die Feyenoord al die jaren bij de omroep kreeg, in spotjes en programma's. 'Wat denk je dat dát kost, normaal gesproken? Het is geven en nemen in een verhouding zoals deze. En let wel, hè: bij Excelsior en Sparta betalen we niets.'
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Thijs » do apr 28, 2011 12:05 pm

Nu moet ik Feyenoord nageven dat er bij RTV Rijnmond wel echt ontzettende idioten werken.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Duke » do apr 28, 2011 12:52 pm

In het AD staat een uitgebreide versie van dit artikel, en daar komt die indruk ook wel naar voren.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Marillion » do apr 28, 2011 3:47 pm

Ze hebben wel een meer dan briljant radioprogramma op maandag. Supporters kunnen dan bellen om hun mening te geven over de wedstrijd van het afgelopen weekend. Daar heb ik echt al een paar keer van genoten. Met name als wij daar een potje hadden gespeeld. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47043
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Lionel » do apr 28, 2011 6:10 pm

Hahaha die zijn geniaal!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door InnerHarbour » zo mei 01, 2011 4:33 pm

Feyenoord precies op het juiste moment een wedstrijdje gewonnen, en back to normal. :blub.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Jesse » zo mei 01, 2011 7:50 pm

:cheer.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

wimpey
Berichten: 51680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door wimpey » vr mei 06, 2011 7:59 pm

Ze hebben Fernandez, Nelom, Clasie en Ramsteijn van Excelsior terug gehaald.

Spelers die ze m.i. dit seizoen al prima hadden kunnen gebruiken.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Justin » ma mei 09, 2011 8:28 pm

Feyenoord wil Dost en Roorda van Heerenveen overnemen. (Bron: VI)

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Marillion » ma mei 09, 2011 8:59 pm

Gaan ze nu heel Excelsior leeghalen? Het is ze toch zeker wel opgevallen dat die nog lager zijn geïndigd?

Dost en Roorda kosten geld dus die kunnen ze niet betalen. Bovendien slaapt Dost in een Ajax pyama.... :hypocrite.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door mattie » di mei 10, 2011 10:49 am

Marillion schreef:Gaan ze nu heel Excelsior leeghalen? Het is ze toch zeker wel opgevallen dat die nog lager zijn geïndigd?

Dost en Roorda kosten geld dus die kunnen ze niet betalen. Bovendien slaapt Dost in een Ajax pyama.... :hypocrite.gif:
Die club staat al jaren onder curatele ... Echter door externe geldschieters/sponsors gaat dit dus mogelijk worden.. Kan iemand mij eens duidelijk maken hoe dit in godsnaam mogelijk is...
Je financiert alles extern... moet toch ook een keer misgaan :hypocrite.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door goodfella » di mei 10, 2011 11:48 am

Moeten ze ook verbieden. Eerst schulden aflossen dan pas investeren.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door joey » di mei 10, 2011 11:51 am

Dat kan niet als het externe geldschieters betreft.
Het stinkt aan alle kanten!

Gesloten