Feyenoord 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door jabu » di mar 01, 2011 10:56 pm

Gelukkig verhuizen papa en mama met hem mee!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33832
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Duke » do mar 03, 2011 11:26 am

Feyenoord vreest leegloop jeugdopleiding

ROTTERDAM - Feyenoord probeert koortsachtig de veelbelovende jeugdinternationals Karim Rekik, Anass Achabar, Tony Trindade de Vilhena en Joey Sleegers vast te leggen. De club vreest dat met name verdediger Rekik (16) zijn handtekening niet meer onder de aanbieding zal zetten.

Het talent staat in de belangstelling van Manchester City, terwijl ook Juventus en Inter hem in het vizier hebben. Eén club meldde zich al officieel bij Feyenoord om over een overgang te praten. ,,Maar die naam geven wij niet prijs", reageert een woordvoerder van Feyenoord.

Ook de andere drie toptalenten uit de B1 hebben nog niet getekend in De Kuip, maar algemeen directeur Eric Gudde heeft goede hoop dat ze vastgelegd kunnen worden. Jean Paul Boëtius, eveneens jeugdinternational uit de B1, tekende deze week wél zijn eerste contract in De Kuip, voor drie jaar.

Slechts opleidingsvergoeding
Feyenoord vreest dat Rekik wordt weggekaapt door een buitenlandse grootmacht. Manchester City is zeer geïnteresseerd in de verdediger. Rekik zou na Jefffey Bruma (Chelsea), Rajiv van la Parra (Caen), Kyle Ebecilio (Arsenal) en Nathan Aké (Chelsea) de vijfde Feyenoorder worden die, voordat hij kon worden vastgelegd, verkast naar het buitenland. De club krijgt dan slechts een opleidingsvergoeding.

Avontuur loopt vaak uit op teleurstelling
Gudde weet dat jongeren de lokroep van een buitenlandse club niet altijd kunnen weerstaan. ,,Het is jammer dat een enkeling van onze talenten soms vertrekt nog voordat hij in De Kuip te zien is geweest. In de meeste gevallen blijkt het achteraf vooral betreurenswaardig voor de speler zelf. Kijk de statistieken er maar op na: in het overgrote deel van de gevallen lopen die vroege buitenlandse avonturen uit op een enorme teleurstelling. Dan haalt zo'n jongen nooit het eerste elftal, wordt verhuurd en keert later gefrustreerd terug naar Nederland.''

Gudde blijft hopen op de handtekeningen van de vier grote talenten uit de B1, waarin ook de naar Chelsea vertrekkende Aké speelt. ,,In gesprekken met de ouders wijzen we er altijd op dat dergelijke clubs jaarlijks één of wel twee handen vol ontluikende talenten halen, hopen dat een van hen doorbreekt en de anderen laat vallen. De meeste spelers en hun ouders realiseren zich dat ook. Zij beseffen dat, als hun zoon echt zo goed is, hij via een gestage doorgroei in de Kuip ook een paar jaar later nog naar het buitenland kan en dan met aanzienlijk meer kans van slagen.''
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door joey » do mar 03, 2011 11:51 am

Juventus? Foei, Steef. :eusa_naughty.gif:

:hypocrite.gif:

Een rare voorstelling van zaken geeft Gudde. Misschien waren de jongens die het niet gemaakt hebben in het buitenland niet zo goed als gedacht en hadden ze groot gelijk dat ze het geld gepakt hebben. :confused.gif:

Vier grote talenten in de B1? Het zal wel. Wie zegt dat die spelers er via F. wel komen? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53550
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door LucaS » do mar 03, 2011 12:19 pm

Het zou goed kunnen dat ze niet zo goed waren, maar bij een Nederlandse club heb je wel kans om minuten te maken en te groeien.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58862
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door 999 » do mar 03, 2011 1:05 pm

Dit zou toch onderhand verboden moeten worden, of dat deze spelers nu wel of niet de talenten zijn die men zegt dat ze zijn ..

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Khraa » do mar 03, 2011 1:07 pm

Het zou in ieder geval eens Europees geregeld moeten worden dat spelers in verschillende landen op dezelfde leeftijd contracten kunnen tekenen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

wimpey
Berichten: 51814
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door wimpey » zo mar 06, 2011 4:09 pm

Kastanjes met de 0-1 na een 1-2-tje met Breuer.

Geeft het niveau van de wedstrijd in één zin weer. :excited.gif:

wimpey
Berichten: 51814
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door wimpey » zo mar 06, 2011 4:20 pm

Kastanjes is voetballend très matig.

De Vrij en Miyachi kunnen me wel weer bekoren. Dost niet. Haaandeeeelingssneeelheeiiiddd.

Kakkies winnen sinds een jaar weer eens een uitwedstrijd. Heerenveen had nog een pingel moeten hebben na hands van Leerdam.

Maar het ergste leed is geleden bij de kakkies.
Laatst gewijzigd door wimpey op zo mar 06, 2011 4:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door D_skilled » zo mar 06, 2011 4:24 pm

Jans vliegt eruit als Heerenveen weer verliest?

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door D_skilled » di mar 15, 2011 7:54 am

Feyenoord verliest weer een groot talent aan een buitenlandse club. Karim Rekik, linker centrale verdediger in de B1, vertrekt naar Manchester City. Feyenoord is het meer dan beu om telkens talenten te verliezen en heeft een zaak tegen Man. City en Lerby aangespannen, de zaakwaarnemer van Rekik. Ook Inter en Juventus (Feest) hadden interesse.

Ps: Het is nog niet rond, maar lijkt me een kwestie van tijd.

Lionel
Berichten: 47279
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Lionel » di mar 15, 2011 8:30 am

Haha waarom denkt Steef dat er een jonge speler zo gek is om naar Juve te gaan?

Wat doet 010 anders dan dat wij doen? Waarom gaan er bij ons geen spelers weg?
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door joey » di mar 15, 2011 9:16 am

Feyenoord: De maat is vol
AMSTERDAM - Feyenoord is het wegroven van zijn grootste talenten door buitenlandse clubs zat en heeft harde actie ondernomen tegen de Engelse Premier League-club Manchester City. Aan de rijkste voetbalclub ter wereld dreigen de Rotterdammers de zoveelste jeugdinternational, Karim Rekik (16), kwijt te raken.


Eric Gudde Foto: ANP Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord zegt dat zijn club nauwgezet de aangescherpte FIFA-regels hanteert. „Kiest een jonge speler, of kiezen zijn ouders, voor het buitenland, dan kijken we naar de FIFA-regels. Daar waar deze ons handvatten bieden om een speler voor Feyenoord te behouden gebruiken we deze. Zo ook in het geval van Karim Rekik,” aldus Gudde.

De directie van Feyenoord heeft de KNVB gevraagd een onderzoek in te stellen naar de handelwijze van de Engelse topclub bij het benaderen en onder contract nemen van de speler, die voor het Nederlands elftal onder 17 jaar uitkomt. Manchester City hoeft niet op een paar ton meer of minder te kijken bij het vastleggen van jeugdspelers.

City gaf onder leiding van sjeik Mansour bin Zayed dit seizoen 182 miljoen euro uit aan transfers. Feyenoord staat financieel machteloos tegenover de Engelsen, maar denkt juridisch wel een zaak te hebben.

Rekik staat op het punt voor vier jaar naar Manchester te verhuizen en bij de sjeiks zijn eerste contract te tekenen.

In de afgelopen periode is Feyenoord een handvol grote talenten, die voorbestemd waren voor het eerste elftal, kwijtgeraakt aan buitenlandse clubs. Dit seizoen tekenden Kyle Ebicilio (Arsenal) en Nathan Ake (Chelsea) bij Londense clubs. Luc Castaignos tekende vorige week een contract bij Internazionale. Een paar jaar eerder ging Jeffrey Bruma, die nu is verhuurd aan Leicester City in de eerste divisie, al naar Chelsea. Rajiv van la Parra verhuisde naar het Franse Caen.


telegraaf

Hypocriet gejank. Nederlandse clubs doen hetzelfde.
Het stinkt aan alle kanten!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Demosthenes » di mar 15, 2011 10:07 am

De Guzman was twaalf toen hij werd gehaald; Leonardo, Anselmo(?) en ??? waren ook twaalf; Derksen gaf onlangs (VI op tv) Feyenoord min of meer een pluim dat ze die Ryo al op veertienjarige leeftijd wilden halen/hadden gescout. Elders lees ik dat de vijftienjarige broer van die Ryo misschien via Arsenal komt.

Wijnaldum werd als vijftienjarige(?) bij Sparta weggehaald (Was een flinke ruzie), die Ake kwam van ADO en doet nu hetzelfde: hij vertrekt, allemaal spelers die nog geen zestien waren. Ik zal er ongetwijfeld veel gemist hebben, Bovar Karim was vijftien en ongelooflijk duur!

Verbeter de voetbalwereld/transferwereld en begin bij jezelf.

Kishna (Ajax B1) komt trouwens ook van ADO.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33832
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Duke » di mar 15, 2011 10:26 am

Bezoekjes Van Geel aan Kuip hangen Roda JC de keel uit

De bezoekjes van Martin van Geel aan de Kuip beginnen de mensen bij Roda JC de keel uit te hangen. De kwestie stond gisteren zelfs op de agenda van de raad van commissarissen in Kerkrade. Ik vond het eerlijk gezegd ook een beetje een maf beeld zondag bij Feyenoord-NAC. De nieuwe technisch directeur van Feyenoord zat naast communicatiemanager Raymond Salomon en schuin achter Van Geel zat algemeen directeur Eric Gudde.

Het gezelschap, op een pontificaal plaatsje in de zon waar je doorgaans zo gezellig zit, had het duidelijk naar de zin. Sommigen hebben Van Geel zien juichen bij de winnende treffer van Feyenoord. Ik niet. Maar dat hij er als aanstaande 'td' van Feyenoord zat en niet als de huidige 'td' van Roda JC was van zijn gezicht af te scheppen.

Het had alles weg van een charmeoffensief. Van Geel maakt er geen geheim van dat hij alvast wat tijd in zijn nieuwe werkgever steekt. Al had hij het niet gezegd, dan nog had ik geloofd dat hij met zijn hoofd al lang in Rotterdam zit. Zo ging het bijvoorbeeld ook toen hij van AZ naar Ajax ging. De toenmalige eigenaar van AZ, Dirk Scheringa, was er zo kwaad over dat hij achteraf een stadionverbod uitvaardigde tegen zijn voormalige directeur.

Geen idee of ze in Limburg zo ver willen gaan. Maar de irritatie is begrijpelijk. Het siert Van Geel dat hij niet hypocriet gaat zitten doen en dat hij openlijk zijn enthousiasme voor zijn nieuwe uitdaging ventileert. Maar het is verre van chic naar de club waarbij hij nog in dienst is. Het lijkt op een bedachte provocatie, alsof hij het erom doet om eerder weg te kunnen uit de Mijnstreek.

Het is daarom beter dat Roda JC hem komend weekeinde wéér naar de Kuip laat gaan. Hij mag zelfs een clubkostuum van Feyenoord aan, ook al is Roda JC er de tegenstander. Gewoon netjes afscheid nemen, Roda JC financieel compenseren en de wereld op het ereterras van de Maastribune ziet er weer een stuk overzichtelijker uit. (CHRIS VAN NIJNATTEN)
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door joey » di mar 15, 2011 10:29 am

En dan heeft F. een paar geleden nog een paar jongens bij Vitesse weggehaald, die hebben het niet gered in Rotterdam.

Ajax koopt Eriksen en Boilesen, dat is ook niet leuk voor de clubs van die jongens. En in de opleiding van Ajax lopen onderhand veel jeugdspelers rond voor wie geld is neergeteld.

De laatste jaren zit er geen rem meer op. De grotere clubs kopen jochies van de kleine clubs. En dat zijn heus niet alleen Engelse clubs. De leeftijdsgrens van zestien is willekeurig getrokken, had ook vijftien kunnen zijn of zeventien. Het gaat om het principe.
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door joey » za mar 19, 2011 2:33 pm

Praat als Brugman, die Van Geel:

Van Geel: Het ligt best wel gevoelig, ja


ROTTERDAM - Martin van Geel zei in essentie steeds hetzelfde over Roda JC en Feyenoord, zijn huidige en zijn nieuwe club. ,,Nu telt Roda, straks pas Feyenoord,'' aldus de technisch directeur. Maar hoe werkt dat in de praktijk? Hoe ingewikkeld is het om alle belangen strikt te scheiden? ,,Ik ben me volledig bewust van de beeldvorming.''

Nu telt Roda, straks pas Feyenoord. Ik ben me volledig bewust van de beeldvorming.


Omdat de overige skyboxen vol zaten, zei de Feyenoord-directie: kom gewoon bij ons zitten, we hebben niets te verbergen. Achteraf was dat misschien niet zo handig. Maar aan de andere kant: moet ik me dan achter de gordijnen verstoppen? Denk je nou echt dat ik niet weet dat de camera's op me gericht zijn? En dat ik me niet besef dat dat heel onfatsoenlijk zou zijn naar Roda JC? Kom op, zeg. Het zijn leugens, over dat juichen.
Van Geel
Maar kijk nou eens naar de feiten. Er zijn destijds vier spelers van Willem II naar AZ gegaan. En alle vier, niet onbelangrijk, pas twee jaar nadat ik bij AZ in dienst was getreden. Daarna heb ik één speler van AZ naar Ajax gehaald (Perez) en één speler van Ajax naar Roda JC (Delorge).
Van GeelMisschien, zegt Martin van Geel, had hij afgelopen zondag beter twintig meter verderop kunnen gaan zitten, bij Feyenoord - NAC. ,,En oorspronkelijk was dat ook de bedoeling,'' aldus Van Geel. ,,Maar omdat de overige skyboxen vol zaten, zei de Feyenoord-directie: kom gewoon bij ons zitten, we hebben niets te verbergen. Achteraf was dat misschien niet zo handig. Maar aan de andere kant: moet ik me dan achter de gordijnen verstoppen?''

Het werd prompt een thema, Van Geel op een stoeltje vlakbij de top van Feyenoord, breeduit lachend. Was dat wel chic, voor een directeur die tot 1 juli in dienst is bij Roda JC, dit weekeinde nota bene tegenstander van Feyenoord? En stond hij daar nou te juichen, bij de winnende goal van Stefan de Vrij?

,,Complete nonsens,'' aldus Van Geel, over dat laatste. ,,Die beelden bestaan niet, simpelweg omdat ik absoluut niet heb gejuicht. Denk je nou echt dat ik niet weet dat de camera's op me gericht zijn? En dat ik me niet besef dat dat heel onfatsoenlijk zou zijn naar Roda JC? Kom op, zeg. Het zijn leugens, over dat juichen.''

Vergrootglas
Hij beweegt zich deze maanden op glad ijs, weet Van Geel. Sinds bekend werd dat hij komend seizoen in dienst treedt bij Feyenoord, ligt elke beweging die hij maakt onder het vergrootglas. ,,Ik ben me heel bewust van die beeldvorming,'' aldus de directeur. ,,Daarom betrek ik mijn mede-directeur Marcel van den Bunder en de raad van commissarissen van Roda JC nóg nadrukkelijker bij elke beslissing.

Weloverwogen
,,We communiceerden al heel intensief, maar nu doe ik dat nóg meer weloverwogen. Simpelweg om het allemaal zo eerlijk en transparant mogelijk te houden. Het ligt gevoelig allemaal. Niet zozeer intern, maar vooral naar buiten toe. Ik had ook maandenlang keihard kunnen ontkennen dat ik naar Feyenoord ga, zoals vaak gebeurt. Maar zo ben ik niet.''

Schijn
De schijn van belangenverstrengeling is nooit helemaal uit te bannen. Neem een speler zoals Ruud Vormer, een belangrijke kracht op het middenveld van Roda JC, met een contract dat in 2012 afloopt. Volgend jaar zou dat zomaar een interessante speler voor Feyenoord kunnen zijn.

Toetsen
,,We hebben met Vormer diverse gesprekken gevoerd over contractverlenging, in een vroeg stadium al,'' aldus Van Geel. ,,Maar sinds bekend is dat ik naar Feyenoord ga, neem ik bij zo'n gesprek heel bewust Van den Bunder mee. Alles laat ik toetsen, daar ben ik nóg scherper op. En dan kom je samen tot de conclusie dat de eisen van Vormer en zijn zaakwaarnemer te gortig zijn voor Roda. Geen besluit van mij, maar van iedereen gezamenlijk binnen de club.''

Loyaliteit
,,We hebben niet honderd, maar tweehonderd procent vertrouwen in de loyaliteit van Martin naar Roda JC toe,'' bevestigt Van den Bunder, de man die Van Geel volgend jaar opvolgt als algemeen directeur, met Gerard Wielaert als de nieuwe technisch directeur.

Beeld
Toch heeft Van Geel de schijn tegen, terecht of niet. Te vaak zou hij in het verleden spelers van zijn oude club hebben meegenomen naar een nieuwe werkgever. ,,En ik weet ook wel dat dat beeld ontstaan is omdat Dirk Scheringa (oud-voorzitter van AZ) van alles begon te schreeuwen en te roepen,'' aldus Van Geel.

Feiten
,,Maar kijk nou eens naar de feiten. Er zijn destijds vier spelers van Willem II naar AZ gegaan. En alle vier, niet onbelangrijk, pas twee jaar nadat ik bij AZ in dienst was getreden. Daarna heb ik één speler van AZ naar Ajax gehaald (Perez) en één speler van Ajax naar Roda JC (Delorge).

Dat zijn er zes in zestien jaar betaald voetbal. Is dat veel? Volgens mij absoluut niet, want het is heel normaal dat je soms spelers haalt die je goed kent. Dat maakt het risico op mislukking kleiner. Marcel Brands heeft dat ook geregeld - en vaker dan ik - gedaan bij de clubs waar hij werkte. Volkomen logisch.''

Afkoopsommen
Al snel werd Roda JC-keeper Przemyslaw Tyton in verband gebracht met Feyenoord. ,,Terwijl ik zijn contract vier maanden eerder nota bene had verlengd tot 2013,'' aldus Van Geel. ,,Tot ieders tevredenheid bij Roda, want eenvoudig was dat niet. Hoe kunnen mensen dan zoiets roepen? Feyenoord kan helemaal geen afkoopsommen betalen, volgens mij is dat algemeen bekend.''

Transfervrij
Spelers zoals Pa Modou Ka en Anouar Hadouir zijn straks transfervrij, maar volgens Van Geel is er geen link denkbaar met Feyenoord. ,,Tussen Roda JC en Feyenoord speelt er op dit moment helemaal niets in die richting. En ook in het aflopen van de diverse contracten is iedereen bij Roda JC gekend.''

Niettemin is zijn voorwerk voor het komende seizoen al wel begonnen. Tegen NAC zat Van Geel er vooral om de huidige Rotterdamse ploeg eens aan het werk te zien, terwijl hij een uitgebreid 'prettig gesprek' voerde met Mario Been en diens assistent Leon Vlemmings.

Gudde
,,Maar verder is Eric Gudde de enige persoon bij Feyenoord met wie ik wel eens contact heb,'' aldus Van Geel. ,,Dan heb je het over één à twee keer per week telefonisch. Ik ben er volledig op gefocust om bij Roda JC alles zo goed mogelijk achter te laten, juist ook voor het nieuwe seizoen. En intern is daar bij niemand in Kerkrade enige twijfel over, daar ben ik heilig van overtuigd.''

Zondag
Het duel van zondag in Kerkrade, tussen zijn huidige en zijn nieuwe club, wordt geen normale wedstrijd. ,,Maar dan vooral niet omdat het in de strijd om de play-offs een enorm belangrijk duel wordt,'' aldus Van Geel.

Trots
,,Juist omdat ik straks vertrek, wil ik zo ongelooflijk graag de play-offs halen met Roda JC. Dat zou me heel erg trots maken. Ik heb alles over voor een mooi afscheid in Kerkrade. Door de voordeur.'' (SJOERD MOSSOU)
AD

Een hyperambitieuze man die alles achter zijn reet laat vallen als hij zich kan verbeteren. En dan verbaast hij zich erover dat ze hem van belangenverstrengeling verdenken... :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door joey » do mar 24, 2011 9:16 am

Ik lees dat Adriaanse ontslagen is door de Sjeik. Dat wordt oppassen voor Mario Been! :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Michael_B » do mar 24, 2011 10:20 am

Zou een ramp zijn, Co bij Feyenoord. Liever bij Ajax!
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Marillion » do mar 24, 2011 10:26 am

Welnee, die zou 0,0 krediet krijgen. Ze gaan daar lekker met Mario door. Zeker nu het de laatste weken weer wat beter gaat.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door joey » do mar 24, 2011 10:30 am

Natuurlijk, Van Geel start met Been. Maar na een tijdje besluit hij dat hij een andere trainer nodig heeft...

Zo heeft hij het steeds gedaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Banjavi » do mar 24, 2011 12:38 pm

Volgens mij wordt dat wel gepruimt door de supporters daar hoor.
Toen hij vorige keer in beeld was waren de supporters wel enthousiast geloof ik.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Lionel
Berichten: 47279
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Lionel » do mar 24, 2011 12:58 pm

Die zouden zelfs springen als San Marco daar coach wordt. Alles beter dan Been...
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door joey » zo apr 03, 2011 4:39 pm

Zo, weer een nederlaag verder en F. op de dertiende plaats. Gaat prima zo. :neutral.gif:

F. zou Sigthorsson van AZ op het oog hebben als vervanger van Castaignos. Wat vinden jullie van hem?

Geld hebben ze uiteraard niet. Ze zouden die speler moeten halen mbv investeerders.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58862
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door 999 » ma apr 04, 2011 1:52 pm

Aanklager wil Swerts vier duels schorsen

ZEIST - De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Feyenoorder Gill Swerts en Christian Grindheim van sc Heerenveen een schikkingsvoorstel gedaan van vier wedstrijden schorsing. Dat maakte de voetbalbond maandag bekend. Beide spelers kregen afgelopen weekeinde de rode kaart voor zware overtredingen.

Ook Arjan Swinkels van Willem II moet vier duels toekijken en heeft die straf inmiddels geaccepteerd. De rode kaarten voor De Graafschap-spelers Leon Broekhof en Rogier Meijer leiden tot een wedstrijd schorsing. De laatste gaat tegen die straf in beroep en moet voor de tuchtcommissie verschijnen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33832
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Duke » di apr 05, 2011 8:30 am

'Donaties Feyenoord-spelers nihil door onvrede over premies'

De bijdrage van de spelers aan de actie Supporters Steunen Feyenoord (SSF) van de Vrienden van Feyenoord (VvF) is nihil vergeleken met de fans. Waar de aanhangers in totaal al 850.000 euro hadden verzameld, was de verwachting dat door de bijdrages van de spelers snel het miljoen gehaald zou worden.

Voorlopig is die grens echter nog ver verwijderd, zo meldt RTV Rijnmond. Volgens de regiozender geven de voetballers minder dan tienduizend euro. Mario Been noemde de bijdrage van zijn spelers eerder 'substantieel'.

De voornaamste reden voor de Feyenoorders om tot mager te doneren zou voortkomen uit de onvrede over het niet uitbetalen van premies.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gesloten