ADO Den Haag 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Ajaciedjuh » wo mar 23, 2011 12:07 pm

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:In ons home is het toch niet anders??? Iedereen die daar komt hoort ook vaak genoeg : Bommen op Rotterdam enzo.
Is ook net zo belachelijk en beschamend.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Thijs » wo mar 23, 2011 2:25 pm

5 wedstrijden voor Immers
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Duke » wo mar 23, 2011 2:33 pm

KNVB stelt Immers schikking van vijf wedstrijden voor

Volgens De Telegraaf en NUsport is de KNVB overgegaan tot een schorsingsvoorstel van vijf wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, voor Lex Immers. De aanvaller van ADO Den Haag kwam begin deze week negatief in het nieuws, toen een filmpje opdook waarop hij We gaan op jodenjacht zong.

ADO beboette haar speler al en menig buitenstaander veroordeelde de uitspraken scherp. Wordt Immers daadwerkelijk vijf duels geschorst, dan mist hij FC Utrecht-uit, AZ-uit en de thuiswedstrijden tegen Vitesse, FC Twente en FC Groningen. Ook Charlton Vicento en John van den Brom moeten volgens de KNVB worden geschorst voor hun aandeel in de gebeurtenissen in het supportershome van ADO.

Beiden kregen een schikkingsvoorstel van één duel voorgesteld. Immers en Van den Brom betuigden beiden hun spijt voor de gebeurtenissen; ADO legde haar aanvaller reeds de maximale boete op.
www.voetbalzone.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Michael_B » wo mar 23, 2011 3:41 pm

Goh, dan mist ie precies Twente...
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Duke » wo mar 23, 2011 3:47 pm

Ja, dat viel mij ook al op. Maar dat zal ongetwijfeld toeval zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Lionel » wo mar 23, 2011 4:21 pm

Dat zei Steef ook al. En ik dacht het toen ook meteen.

Aan de andere kreeg Jantje 2 voor kutkakkerlakken. Dan verdient kankerjood natuurlijk wel meer.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door wimpey » wo mar 23, 2011 5:25 pm

Die Immers zal me een rotzorg zijn. Dat is gewoon dom schorem.

Ik hoop echter van harte dat die vd Brom nooit meer voor een functie bij Ajax in aanmerking komt. Huichelaar. Eng ventje.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door El Clavo » wo mar 23, 2011 5:47 pm

Volgens mij zijn het er 4 geworden.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Jöhnk » wo mar 23, 2011 6:11 pm

Belachelijke voorstellen. 4 wedstrijden voor het oproepen tot doodschoppen van joden? 1 wedstrijd schorsing voor de hitlergroet? En die Van de Brom moet gewoon uit zijn functie worden ontheven, laten we wel wezen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Duke » wo mar 23, 2011 6:15 pm

ADO heeft de schorsingen geaccepteerd, ook van Van den Brom.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door LucaS » wo mar 23, 2011 6:20 pm

Een hitlergroet brengen is minder erg dan zingen over kutkakkerlakken. Blijkbaar
I think I lost my fucking headache

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door M.. » wo mar 23, 2011 6:24 pm

Ride schreef:
Ajaciedjuh schreef:
Telesport schreef: EMOTIONELE OPROEP VAN VOORZITTER URI CORONEL AAN FANS VAN AJAX

STOP GEBRUIK NAAM ‘JODEN’

Las deze als reactie :drecul.gif:

Shalom Coronel, wij hebben ook nog een paar wensen en daar zijn we pas een jaar of 10 mee bezig:

- Oude logo terug
- rood-witte stoeltjes
- knap bestuur
- winnend elftal

Amen
Ik denk (en roep dit al een tijdje) dat het 'joden gehalte' de laatste jaren in de arena al vele stukken minder is. Er wordt nog wel eens wat ingezet, maar dat is maar een heel klein deel van wat er gezongen / geroepen worden. Alleen bij europacup / beker wedstrijden wordt 'wie niet springt' wel massaal gezongen bij een voorsprong.. maar verder zie ik heel weinig israelische vlaggen en hoor ik heel weinig 'joden gezang'.

Daarnaast is het een illusie dat wanneer wij stoppen dit bij de anderen ook meteen stopt.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door wimpey » wo mar 23, 2011 8:32 pm

LucaS schreef:Een hitlergroet brengen is minder erg dan zingen over kutkakkerlakken. Blijkbaar
Bizar. Verschil van dag en nacht v.w.b. de maatschappelijke impact tussen beide uitingen.

Vicento en Immers zijn gewoon dom, die weten niet wat ze doen of zeggen. Zo'n Immers wordt door die 4 wedstrijden schorsing nu (nog meer) een cultheld bij de fans. Bij de volgende uitwedstrijd staat hij tussen dat geteisem, die hem zullen onthalen als een held.

Ze hadden hem juist niét moeten schorsen. Stuur 'm gedurende een bepaalde periode iedere dag naar een concentratiekamp, het Anne Frank museum, laat hem overlevenden bezoeken en schotel hem z'n dagelijkse portie gruwelbeelden voor. En dan op zondag lekker laten voetballen... Dát zou een straf zijn.

Die vd Brom is wat mij betreft vanaf nu een paria. Hopelijk forever persona non grata bij Ajax.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Marillion » wo mar 23, 2011 8:35 pm

Ik vind de schorsing voor Immers eerlijk gezegd nogal fors voor iets wat is gebeurd op een, weliswaar smakeloos, feest in een supportershome. Het is eerder een zaak voor de club om op te treden. Liever zou ik zien dat de KNVB er voor zorgt dat we op het veld geen misdragingen zien. Of het nou gaat over smerige overtredingen of gebrek aan respect voor tegenstanders en de arbitrage. Er is daar nog genoeg te winnen.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Lionel » wo mar 23, 2011 10:40 pm

Marillion schreef:Ik vind de schorsing voor Immers eerlijk gezegd nogal fors voor iets wat is gebeurd op een, weliswaar smakeloos, feest in een supportershome. Het is eerder een zaak voor de club om op te treden. Liever zou ik zien dat de KNVB er voor zorgt dat we op het veld geen misdragingen zien. Of het nou gaat over smerige overtredingen of gebrek aan respect voor tegenstanders en de arbitrage. Er is daar nog genoeg te winnen.
:biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door peter » wo mar 23, 2011 10:45 pm

VdBrom verkondigt nu dat hij van binnen nog altijd een Ajacied is haha. Wat een kerel.

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Ride » do mar 24, 2011 8:25 am

Vind dit dan wel weer heel goedkoop scoren

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9352 ... tml?p=10,2

:confused.gif:
Vakkie 129

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door LucaS » do mar 24, 2011 8:56 am

Chantage
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Jinne » do mar 24, 2011 8:58 am

Marillion schreef:Ik vind de schorsing voor Immers eerlijk gezegd nogal fors voor iets wat is gebeurd op een, weliswaar smakeloos, feest in een supportershome. Het is eerder een zaak voor de club om op te treden. Liever zou ik zien dat de KNVB er voor zorgt dat we op het veld geen misdragingen zien. Of het nou gaat over smerige overtredingen of gebrek aan respect voor tegenstanders en de arbitrage. Er is daar nog genoeg te winnen.
Maar het is toch niet zo dat nu de KNVB door deze zaak opeens geen aandacht meer heeft voor wat er op het veld gebeurd? Bovendien heeft het wel duidelijk met elkaar te maken. Respect voor elkaar moet er zijn zowel in het veld als ook buiten het veld. Dan is die opruiende supporterstaal van de voetballer Immers niet toelaatbaar.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Jinne » do mar 24, 2011 9:00 am

Ride schreef:Vind dit dan wel weer heel goedkoop scoren

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9352 ... tml?p=10,2

:confused.gif:
Bah!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Thijs » do mar 24, 2011 9:15 am

Immers: 'De Telegraaf vond het een reden een klopjacht te beginnen'

Lex Immers zegt dat hij 'in het belang van de club' op zijn tong bijt, in de eerste dagen na publicatie van het filmpje waarin hij antisemitische teksten roept. De aanvaller van ADO Den Haag ging zondag zijn boekje te buiten in het supportershome van de club, door onder meer Wij gaan op jodenjacht te zingen met de supporters. Immers betuigde spijt van zijn daden, maar laakt ook de mediahype.

“In het bijzijn van twee trainers (John van den Brom en Maurice Steijn, red.), een medespeler (Charlton Vicento, red.) en een groep fans heb ik de supporter in mezelf laten gaan”, voert Immers op in Voetbal International. “In een supportershome, besloten, tussen vier muren waarin er gevierd werd dat we na 31 jaar in eigen stadion van Ajax wonnen. Daarbij heb ik meegezongen met de tekst We gaan op jodenjacht. Misschien niet slim, daar kun je over discussiëren, maar De Telegraaf vond het reden een klopjacht te beginnen.”

“Een Amsterdamse krant...”, zegt Immers woensdag. “In plaats van zich met de nederlaag van Ajax bezig te houden, vinden ze het nodig groot uit te pakken met wat er in een supportershome in Den Haag wordt gezongen. Heel zielig. Ik ben gefrustreerd. Kijk alle beelden voor, tijdens en na de wedstrijd tegen Ajax in het stadion er maar op na. Ik heb respect getoond voor elke speler van Ajax. Met trainer Frank de Boer en aanvoerder Jan Vertonghen heb ik nog een tijd gesproken.”

“Natuurlijk, ik was vroeger een fanatieke supporter, maar dat heb ik leren scheiden. Ik heb voor de camera's ook niet lopen provoceren. Vervolgens heb ik dat afgesloten en ben ik met de fans een eigen feestje gaan vieren. Er werd van alles gezongen, waarbij niet klakkeloos mee liep te schreeuwen. Agressieve teksten heb ik genegeerd, maar de leus We gaan op jodenjacht vond ik onschuldig. Iedereen in en rond Ajax loopt weg met de geuzennaam Joden. De Telegraaf vond het nodig dat uit zijn verband te rukken en vervolgens wordt het van kwaad tot erger.”

Wat een mongool. Wat mij betreft mogen er nog wel een paar wedstrijden bij.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door LucaS » do mar 24, 2011 9:27 am

Wat een walgelijk mannetje
I think I lost my fucking headache

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Scherrer » do mar 24, 2011 9:29 am

Er valt te discussieren over de vraag of het slim is om mee te zingen met 'We gaan op Jodenjacht'? Bedoelt hij dat er goede argumenten kunnen zijn om dat slím te noemen? Merkwaardig. :smallgrin.gif:
***

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door joey » do mar 24, 2011 9:35 am

Jinne schreef:
Ride schreef:Vind dit dan wel weer heel goedkoop scoren

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9352 ... tml?p=10,2

:confused.gif:
Bah!
Bovendien een twijfelachtige voorstelling van zaken.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: ADO Den Haag 2010-2011

Bericht door Marillion » do mar 24, 2011 10:04 am

Jinne schreef:
Marillion schreef:Ik vind de schorsing voor Immers eerlijk gezegd nogal fors voor iets wat is gebeurd op een, weliswaar smakeloos, feest in een supportershome. Het is eerder een zaak voor de club om op te treden. Liever zou ik zien dat de KNVB er voor zorgt dat we op het veld geen misdragingen zien. Of het nou gaat over smerige overtredingen of gebrek aan respect voor tegenstanders en de arbitrage. Er is daar nog genoeg te winnen.
Maar het is toch niet zo dat nu de KNVB door deze zaak opeens geen aandacht meer heeft voor wat er op het veld gebeurd? Bovendien heeft het wel duidelijk met elkaar te maken. Respect voor elkaar moet er zijn zowel in het veld als ook buiten het veld. Dan is die opruiende supporterstaal van de voetballer Immers niet toelaatbaar.
Maar feit is wel dat er op de velden wekelijks spelers en trainers wegkomen met misdragingen, zowel fysiek als verbaal. Ik vind het vreemd dat de bond daar niet consequent is in de bestrijding maar vervolgens wel tijd steekt in een smakeloos feestje in een supportershome. Zorg nu eerst eens dat een wedstrijd fatsoenlijk verloopt.

Ik zal het gedrag van die heren ook niet goed praten en ben het ook met je eens dat er een slechte invloed van uit gaat richting de supporters. Maar ik vind dit soort zaken in beginsel een verantwoordelijkheid voor de club. ADO den Haag moet zijn verantwoordelijkheid nemen en duidelijk maken dat ze dit niet accepteren.
Nil volentibus arduum

Gesloten