Willem II 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Wouter
Berichten: 18627
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Willem II 2010-2011

Bericht door Wouter » do nov 11, 2010 12:55 am

Als je het over onprofessionaliteit hebt in die speelronde moet je Vitesse noemen, dat PSV geen strobreed in de weg legde.
Ik word daar niet graag meer aan herinnerd. Bizar was ook dat Aad de enige die wel zijn best deed (Stojkovic) eruit haalde...

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Willem II 2010-2011

Bericht door Kowalczyk » ma feb 07, 2011 1:55 pm

Still alive...

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Willem II 2010-2011

Bericht door Daily Blind » vr mar 04, 2011 10:49 pm

Die Keeper van Willem II is gewoon omgekocht! Dit kan niet anders wat een opzichtige blunders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Willem II 2010-2011

Bericht door joey » vr mar 04, 2011 11:13 pm

Door wie dan? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Willem II 2010-2011

Bericht door Duke » za apr 02, 2011 10:22 pm

Wat een idioot, die Swinkels. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Willem II 2010-2011

Bericht door Khraa » za apr 02, 2011 10:34 pm

inderdaad, maar die scheidsrechter moet zich ook eens achter zijn oren krabben.......
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Willem II 2010-2011

Bericht door peter » za apr 09, 2011 9:01 pm

Kom je na 4 minuten op 1-0 door een benutte penalty. Heracles mag met 10 man door en dan weet je dus dat het zo maar eens kan dat je als WillemII zijnde thuis de punten houdt. Maar nee, het is rust en de stand is 1-3. Wat een ontzettende prutclub ben je dan, zeg.

En 1-4...

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Willem II 2010-2011

Bericht door Lionel » zo apr 10, 2011 9:05 am

2-6 geworden.
IK GELOOF!!!!!!

T82
Berichten: 1754
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Willem II 2010-2011

Bericht door T82 » wo mei 04, 2011 8:47 am

Tot snel stoere kerels...
Het is jullie gegund, Willem II, maar kom gauw weer terug

John Feskens heeft een schitterende kin. Een beetje een kin zoals Joe Dalton, de opperboef uit Lucky Luke, maar dan sympathieker. In de kin van John Feskens zit een bedekt glimlachje gebeiteld, lijkt het wel.

Het was zondagmiddag om een uur of vier en John Feskens stond ver voor zijn dug-out. Je ziet dat vaker tegenwoordig, bij trainers die onherroepelijk ten onder gaan. Die gaan ver voor hun dug-out staan, als een soort blijk van onbuigzaamheid. John Feskens onderging de degradatie van Willem II met twee armen stevig over elkaar. De rug recht.

Ik werd er weemoedig van, maar het beeld had ook iets moois. Vooral omdat het juist John Feskens was die daar stond, denk ik, en niet één of andere toevallig aangewaaide interim-trainer. Het schip mocht dan roemloos ten onder gaan, het boegbeeld der Tilburgers stond er nog, stevig op zijn plek. D'n Beitel. Een bijnaam om van te dromen.

Als Bredanaar is het dankbaar foeteren op Willem II. Dat hoort nu eenmaal zo voor wie, zoals ik, is opgevoed met NAC. Je praat schamper over dat wat stille stadionnetje - en over dat schijnheilige fatsoensrakkersgedoe van iets verderop. NAC en Willem II contrasteren mooi, in alles bijna. Volks versus gegoede middenstand. Rebels contra deftig. Werkvoetbal versus verzorgd vleugelspel. Schreeuwerig contra keurig in de maat.

Maar toch. Ik mis ze nu al. Je kunt zeggen wat je wilt van Willem II, maar een traditieclub is het. Gehuld in een authentiek tenue, gezegend met een bloemrijke historie en een trouw publiek. Een club die erbij hoort, op de één of andere manier, zoals Sparta en Go Ahead Eagles. Clubs met een eigen identiteit, juist die hebben we nodig nu ons voetbal steeds armoediger wordt.

Zondag in Enschede zag ik Peter Année van de perstribune afklimmen. Dat ging wat moeizaam, want meneer Année is de zeventig al ruim voorbij. 35 jaar lang was hij stadionomroeper bij Willem II, de club waar hij als jongetje kwam aanwaaien en nooit meer weg zou gaan. Een prachtige, ouderwetse clubman, te herkennen aan een fijne platte pet van schapenwol.

Hij had het al een tijdje aan zien komen, de degradatie, vertelde meneer Année een paar weken geleden. Het overlijdensproces was er één van jaren geweest, dat maakte de verwerking draaglijker. Bovendien, zei meneer Année, op zijn leeftijd werd relativeren steeds ietsje gemakkelijker. De dingen, vond hij, gaan nu eenmaal zoals ze gaan.

Volgende week zondag is het Willem II - NAC, zeg maar de lamme tegen de blinde. Dat wordt lachen en gieren voor mijn vrienden in het uitvak. Leedvermaak hoort er soms bij in sport, vooral als je zelf verdrinkt in een poel van ellende. Het is als het Lourdes-gevoel: voor wie zelf één been mist, is het een prettige gedachte dat de buurman helemaal geen benen meer over heeft.

Het is jullie dan ook van harte gegund, Willem II, deze degradatie. Maar kom maar gauw weer terug.

(Sjoerd Mossou)

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Willem II 2010-2011

Bericht door 999 » ma mei 16, 2011 2:37 pm

Sabotage in stadion Willem II op tijd ontdekt

TILBURG - Tijdens een veiligheidscontrole van onder meer de politie is zondagochtend voor het beladen risicoduel tussen Willem II en NAC net op tijd ontdekt dat bouten van het hekwerk tussen het uit- en thuisvak waren losgedraaid. De politie gaat ervan uit dat de afscheiding in het stadion van Willem II met opzet is gesaboteerd, liet een woordvoerder maandag desgevraagd weten.

De situatie kon nog voor de komst van de bezoekers worden hersteld. Het is onbekend wanneer de inbraak en vernieling hebben plaatsgevonden en wie die heeft gepleegd.

De politie had voor de wedstrijd al concrete aanwijzingen dat supporters uit Tilburg en Breda uit waren op een gewelddadige confrontatie en de gemeente had daarom al strenge maatregelen genomen.

NAC won de wedstrijd zondag met 0-1. Er werd uiteindelijk één supporter uit Tilburg aangehouden omdat hij zich niet kon identificeren.

Gesloten