Vitesse 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Wouter
Berichten: 18762
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Wouter » za jan 29, 2011 9:58 pm

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! In tijden niet meer zulk goed aanvalsspel gezien bij Vites!

Van Ginkel is het grootste talent dat er in Arnhem rondloopt. Onbegrijpelijk inderdaad dat die jongen zijn basisplaats een tijd lang kwijt is geweest. Altijd fel en actief, loopt zich goed vrij, is gezien zijn postuur verrassend balvast en weet in de combinatie makkelijk medespelers te vinden. Echt een heerlijke speler. Alleen dacht ik dat hij als centrumspits misschien fysiek toch wat tekort zou komen (die jongen is eigenlijk een middenvelder) maar hij heeft het fantastisch gedaan. Die Kah raakte steeds weer in paniek als hij opgejaagd werd, wat Van Ginkel, maar ook Babangida en Aissati steeds goed deden. Baba en Aissati speelden overigens ook prima, eigenlijk was dus de hele voorste linie goed vandaag. En ik moet eerlijk zeggen dat ik die Riverola ook wel aardig vond ballen.

Achterin was het alleen bij tijd en wijlen weer erg onzeker. Maar ja, ik heb zo genoten van Van Ginkel, Babangida en ook Aissati, die zijn beste wedstrijd bij Vitesse tot dusver speelde, dat dat alles goed maakt.

Feyenoord geet eraon!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo jan 30, 2011 8:22 pm

'Vitesse legt Bony en Gaman vast'
Vitesse heeft zich zoals verwacht versterkt met de Ivoriaan Wilfried Bony. De Arnhemmers nemen de spits voor vier miljoen euro over van Sparta Praag. Ook Valerica Gaman tekent een contract bij de huidige nummer veertien van de Eredivisie.

Volgens De Gelderlander tekent de 22-jarige Bony een contract voor 3,5 jaar bij Vitesse. In de navolging van de aanvaller komt ook Gaman naar Arnhem. De verdediger wordt overgenomen van het Roemeense Universitatea Craiova.

Bony debuteerde in november 2010 in het nationale elftal van Ivoorkust. Gaman is een jeugdinternational uit Roemenië en speelt daar als centrale verdediger.
Kent iemand deze spelers?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47903
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door peter » zo jan 30, 2011 8:54 pm

Qua transfergeld lijkt het er in ieder geval wat meer op.

wimpey
Berichten: 51804
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door wimpey » zo jan 30, 2011 9:01 pm

Peter schreef:Qua transfergeld lijkt het er in ieder geval wat meer op.
Bony zou je in een wat andere industrie verwachten. :smallgrin.gif:

Spits Van Ginkel kan weer gaan banken, Wouter!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo jan 30, 2011 9:01 pm

Nou ja... gister speelden ze een prima wedstrijd... als ze zo meer wedstrijden kunnen spelen dan zie ik ze het de rest van het seizoen nog goed doen...

Vroeg me alleen af wat dit voor prullaria was.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 18762
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Wouter » zo jan 30, 2011 9:11 pm

Bony schijnt geen "prullaria" te zijn hoor.
Spits Van Ginkel kan weer gaan banken, Wouter!
Denk je? Ik zou dat echt onbegrijpelijk vinden. Die jongen speelt veel beter dan bijvoorbeeld Matic.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo jan 30, 2011 9:15 pm

Ik heb geen idee Wouter... ik ken ze niet.
Maar Matic is ook drama... en dat scheen ook een topper te zijn.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » zo jan 30, 2011 9:16 pm

Ach... Sulejmani kostte ook 18 miljoen.

ps: Ik reageerde op een berichtje van Duke.. ;)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » di feb 01, 2011 11:49 am

Matic verlaat Vitesse in de zomer voor Benfica
Chelsea neemt in de zomer definitief afscheid van Nemanja Matic. De middenvelder wordt betrokken bij de transfer van David Luiz, die overkomt van Benfica.

Matic bewandelt de omgekeerde weg, maar zal dat pas komende zomer doen. De Servische middenvelder speelt het komende halfjaar nog op huurbasis voor Vitesse.

Chelsea betaalt daarnaast zo'n dertig miljoen euro voor Luiz, wiens transfer maandagnacht op het laatste moment werd afgerond. De Braziliaan speelde sinds de zomer van 2007 bij Benfica. Hij kwam in totaal tot zeventig competitieduels namens de club.
Wat jammer nou...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Pietje
Berichten: 358
Lid geworden op: do dec 30, 2010 4:19 pm
Locatie: Ergens daar ofzo.

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Pietje » di feb 01, 2011 1:28 pm

wimpey schreef:Bony zou je in een wat andere industrie verwachten. :smallgrin.gif:
Het is Bony, niet Bonnie. :rules.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33823
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Duke » di feb 01, 2011 5:45 pm

Spreekverbod voor Davy Pröpper

ROTTERDAM - Vitesse-speler Davy Pröpper mag van zijn club even niet met de pers praten, zo meldt Omroep Gelderland. Het besluit komt nadat Vitesse tegenover Ajax had laten weten dat een vertrek van Pröpper uit Arnhem onbespreekbaar is.

Ajax toonde in de laatste uren van de transferperiode, na het afketsen van de overgang van Heerenveen-spits Dost naar Amsterdam, nog interesse in Pröpper. Hoewel hij momenteel bankzitter is, mag hij niet weg.

Voor vragen over de interesse van Ajax is Pröpper niet beschikbaar, meldt een woordvoerster van Vitesse. De club en Pröpper onderhandelen nog steeds over het verlengen van zijn huidige verbintenis.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » wo feb 02, 2011 1:10 pm

Aissati wil een kans bij Ajax
2 februari 2011 P. Telegraaf

Ismail Aissati wil de voorbereiding van het seizoen 2011/2012 bij Ajax starten. De middenvelder wordt nu verhuurd aan Vitesse. De Arnhemse club kan een optie tot koop lichten, maar kan die alleen lichten alleen als Aissati dat zelf ook wil. „Ik wil de voorbereiding op het nieuwe seizoen sowieso bij Ajax meemaken,” aldus Aissati. Zijn contract in Amsterdam loopt tot juli 2012.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Jöhnk » wo feb 02, 2011 4:45 pm

Zou hij het slechter doen dan De Zeeuw? :confused.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Daily Blind » wo feb 02, 2011 4:54 pm

Jöhnk schreef:Zou hij het slechter doen dan De Zeeuw? :confused.gif:
Voetballend in iedergeval beter!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58845
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door 999 » wo feb 02, 2011 4:55 pm

Hij moet het beter doen dan de Zeeuw .. Aissati, tja .. om nu te zeggen dat ie zo geweldig staat te ballen ..

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Jöhnk » wo feb 02, 2011 4:56 pm

Zlatan Son of God schreef:
Jöhnk schreef:Zou hij het slechter doen dan De Zeeuw? :confused.gif:
Voetballend in iedergeval beter!
Daarom, en bij balverlies sjokt De Zeeuw toch maar wat rond.


Hij moet inderdaad beter zijn. Maar misschien bloeit hij wel op nu er weer over de grond wordt gevoetbald.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58845
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door 999 » wo feb 02, 2011 5:20 pm

Jöhnk schreef:
Zlatan Son of God schreef:
Jöhnk schreef:Zou hij het slechter doen dan De Zeeuw? :confused.gif:
Voetballend in iedergeval beter!
Daarom, en bij balverlies sjokt De Zeeuw toch maar wat rond.


Hij moet inderdaad beter zijn. Maar misschien bloeit hij wel op nu er weer over de grond wordt gevoetbald.
Jij hebt ooit Aissati zien mee verdedigen ?.Allebei drama bij balverlies ..

Wouter
Berichten: 18762
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Wouter » do feb 03, 2011 2:12 pm

Klopt. Aissati loopt vaak ook te veel met de bal. Maar afgelopen zaterdag, als buitenspeler, deed hij het wel erg goed, vond ik.

GangstaRiB
Berichten: 16842
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door GangstaRiB » do feb 03, 2011 4:18 pm

Aisatti speelt altijd één wedstrijd per seizoen naar behoren en na zo'n wedstrijd is hij altijd 'klaar voor het grote werk'. Laat hem eerst eens minimaal 20 wedstrijden goed spelen.

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Poeder » za feb 05, 2011 8:02 am

Spieren voor Spieren tijdelijk op Vitesse-shirt
04-02-2011 17:32

Vitesse presenteert zich zondag tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord in het eigen GelreDome met een uiting van Spieren voor Spieren op het geel-zwarte shirt. De sponsorruimte op het shirt van de Arnhemse hoofdmacht kwam onlangs vrij doordat de overeenkomst met Zuka door Vitesse is opgeschort. Spieren voor Spieren is voorlopig te bewonderen op het Vitesse-shirt.

Algemeen directeur Paul van der Kraan van Vitesse: “We waren in eerste instantie op zoek naar een vervangende commerciële partij voor de rest van dit seizoen. Die zoektocht heeft tot nu toe niet het gewenste resultaat opgeleverd. Om die reden speelden wij de laatste twee wedstrijden zonder sponsor. Dat vinden wij zonde van de gemiste exposure en daarom hebben we gekeken of we ‘for the time being’ een interessante maatschappelijke partij konden vinden. In Spieren voor Spieren hebben wij deze gevonden.

Vitesse is sinds 2007 serieus bezig met maatschappelijke verbondenheid en met deze samenwerking kunnen wij Spieren voor Spieren extra onder de aandacht brengen en gelijktijdig onze betrokkenheid bij deze Stichting tonen. Bovendien is Spieren voor Spieren al nadrukkelijk verbonden met het Nederlandse Betaald Voetbal. Helaas is het niet voor alle kinderen vanzelfsprekend dat zij zich vrij kunnen bewegen en sporten. Hopelijk draagt deze shirt-exposure bij aan meer bewustwording en extra financiële middelen.”

Joost Wijnhoud, directeur Spieren voor Spieren: “Uiteraard zijn we als Stichting bijzonder blij en dankbaar met deze prachtige samenwerking. Een mooie match. Sporten en spieren horen bij elkaar. Sporten staat voor vrijheid en genieten van het leven. Als sporter, voel je dat. Een spierziekte maakt sporten moeilijk, pijnlijk of zelfs onmogelijk. Als sportiefste goede doel van Nederland zijn we heel blij dat Vitesse op deze manier helpt. Als Stichting willen we het Spieren voor Spieren Kindercentrum uitbreiden met een internationaal expertisecentrum voor de spierziekte SMA. We willen binnen vijf jaar een doorbraak forceren voor deze spierziekte. Het is fantastisch dat deze shirt-exposure van Vitesse bijdraagt aan de bekendheid van de Stichting. Laat alle sporters hun gezonde spieren inzetten voor zieke kinderspieren, dan wordt er veel geld opgehaald voor kinderen met een spierziekte.”
en dan nog dit,...
Vitesse weken zonder aankoop Bony

ARNHEM - Vitesse kan nog weken niet beschikken over de nieuwe spits Wilfried Bony. Hij blijkt een spierscheuring in zijn bovenbeen te hebben. Bony, gekocht van Sparta Praag, was zondag tegen Feyenoord (aftrap 12.30 uur in GelreDome) sowieso niet beschikbaar omdat zijn papieren nog niet rond zijn.

Bony had zijn blessure waarschijnlijk al voor hij naar Arnhem kwam en kreeg er op de training weer last van. De Ivoriaan verblijft momenteel in Ivoorkust. Hij zou ook een interland spelen, maar dat gaat niet door.

Trainer Albert Ferrer van Vitesse maakte vrijdag bekend dat er bij Bony een scheurtje van anderhalve centimeter is ontdekt in een spier in zijn bovenbeen.

Bony zou hem hebben verteld dat hij er bij Sparta Praag al last van had, maar daar moest hij gewoon door trainen. Hij dacht fit in Arnhem te zijn gekomen en trainde vanaf dinsdag ook mee. Dat duurde totdat de pijn de kop op stak. De medische staf onderzocht hem vervolgens en toen kwam het scheurtje aan het licht.

© Gelderlander 2011, op dit artikel rust copyright.

Wouter
Berichten: 18762
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Wouter » za feb 05, 2011 1:39 pm

Heeft Vitesse weer een geblesseerde spits gehaald? Ongelooflijk!

Ben jij al zenuwachtig, Poeder? Ik wel een beetje. Deze wedstrijd is extreem belangrijk voor de club. En daarnaast heb ik allemaal collega's die voor Feyenoord zijn...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door joey » za feb 05, 2011 2:44 pm

Hup Vitesse! :headbang.gif:

Voor deze ene keer... :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Wouter
Berichten: 18762
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Wouter » za feb 05, 2011 2:46 pm

Matic is geblesseerd. Heel erg vind ik dat niet...Zo lang Ferrer dan maar Pröpper opstelt en niet meneer "ik eis de vrije trap op en schiet hem in de muur" Stevanovic.

Hopen maar dat Van Ginkel het weer net zo goed doet als vorige week. Ik denk dat de achterhoede van Feyenoord flink in de problemen kan komen door de beweeglijkheid van Van Ginkel en Babangida, maar misschien is dat wishful thinking...

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Poeder » za feb 05, 2011 5:58 pm

Wouter schreef:Heeft Vitesse weer een geblesseerde spits gehaald? Ongelooflijk!

Ben jij al zenuwachtig, Poeder? Ik wel een beetje. Deze wedstrijd is extreem belangrijk voor de club. En daarnaast heb ik allemaal collega's die voor Feyenoord zijn...
Sterker nog ik ben zelfs, tegen beter weten in, van de partij. Persoonlijk geloof ik absoluut niet dat dit goed gaat. Elke keer als we het hebben gehad over de belangrijkste wedstrijd verkloten ze het maximaal met als tragisch dieptepunt de 0-3 tegen groningen binnen 12 minuten.

Maar goed ik laat me verrassen,...

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Ramona » zo feb 06, 2011 9:02 am

joey schreef:Hup Vitesse! :headbang.gif:

Voor deze ene keer... :blush.gif:
*Burp* :blush.gif:


Sorry...zelfs niet voor deze ene keer... :excited.gif:

Gesloten