Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Alexander
Berichten: 8559
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » ma aug 06, 2007 5:29 pm

Belachelijk van die jongen, ze moeten de rechten van de club eens respecteren. Hoop dat hij deze zaak verliest, net zoals ik ook hoop dat Suarez zijn zaak verliest.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma aug 06, 2007 5:34 pm

:biggrin.gif:

Het is toch zo leuk bij feyenoord? Hij liep toch juichend langs het supportersvak? :biggrin.gif:

Laten we vraagprijzen enz. maar vergeten, Ajax zou € 6,45 miljoen hebben geboden voor suarez? Officieel is het 3,5 miljoen enz. enz. enz.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59040
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma aug 06, 2007 8:37 pm

Drenthe spant arbitragezaak aan tegen Feyenoord

Rotterdam - Royston Drenthe en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens vragen een spoedarbitrage aan bij de KNVB. Op die manier hoopt de 20-jarige linkermiddenvelder een overgang naar Real Madrid af te dwingen. De geruchten over een overgang van Drenthe doen al weken de ronde. Eerder wilde de speler van Jong Oranje op de Open Dag van Feyenoord al niet zeggen dat hij in Rotterdam zou blijven. Dit kwam hem op een fluitconcert te staan.


‘Wij betreuren het dat het hierop uitdraait’, aldus interim-directeur Peter Vogelzang. ‘We hebben ons standpunt al meermaals kenbaar gemaakt en daar is niets aan veranderd: Feyenoord wil Royston Drenthe niet kwijt. We willen hem alleen verkopen indien er een aanbod gedaan wordt dat overeenkomt met dat wat Royston Drenthe ons waard is.’

De leiding van de Rotterdamse club weigerde onlangs een bod van 12,5 miljoen euro op Drenthe, die ook in de belangstelling van Chelsea staat. De middenvelder, die de jeugdopleiding van de Rotterdamse club doorliep, heeft zijn zinnen echter op een overgang naar de werkgever van Ruud van Nistelrooy gezet.

Drenthe speelde in het totaal 29 competitiewedstrijden in de hoofdmacht van Feyenoord. Hij maakte nul doelpunten. De middenvelder trok de aandacht van Europese topclubs naar aanleiding van zijn sterke optreden afgelopen zomer bij Jong Oranje op het EK.
De T.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma aug 06, 2007 8:52 pm

Jack Reynolds schreef:Drenthe is dan ook zwaar overschat. Feyenoord moet hem snel verkopen, want de manier waarop hij nu speelt is hij volgend jaar niet meer dan een miljoen of 5 waard (als hij niet gratis wegloopt).
Natuurlijk is-ie overschat. Hij kan na 1 slechts jaar als linksback en een sterk jeugdtoernooi als middenvelder naar absolute topclubs als Real Madrid, Chelsea en Barcelona. Gekker kan haast niet. Maar het neemt niet weg dat het gewoon een hele talentvolle speler is. (Nog) lang niet goed genoeg voor de absolute top, maar desalniettemin een talentvolle speler.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 06, 2007 8:57 pm

Leuke reacties op FN. Drenthe (gisteren nog de held) mag nu DOOD. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma aug 06, 2007 9:13 pm

En waar is nu die diep zittende club liefde van hem? :smallgrin.gif: Nee maar even serieus, ik vind het diep triest. Als Suarez wint, en ook Drenthe gaat de kudde schapen over de dam en dan loopt de situatie uit de hand ben ik bang..

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma aug 06, 2007 9:17 pm

joey schreef:Leuke reacties op FN. Drenthe (gisteren nog de held) mag nu DOOD. :smallgrin.gif:
Tja, dat had je kunnen verwachten.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di aug 07, 2007 1:15 pm

Die jongen is helemaal gek gemaakt door zijn omgeving.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo aug 08, 2007 9:04 am

In response to EP's partners Netwerk.to's poll which saw fans vote him as their number one choice for the new season, Ekramy said: "Since I first came to Holland, the most thing I've loved at the club is its fans. Since the first half I played at Feyenoord.

"I can't tell you how good they are. It's fair to say that the fans at Feyenoord like me more than the Ahly fans in Egypt.

"This (the fans) is the reason why I want to stay at the club and play for it," he added.

However, Ekramy wants to be sure he is the first choice next season and is aware that the competition with Henk Timmer is fierce. Should he not be the number one, he would like to go elsewhere in order to get playing time. "It's the manager's choice. If he chooses (Henk) Timmer then I want to go and play anywhere," he revealed to EP.

"I've stayed at Feyenoord for three years and the time has come for me to see what will benefit me, particularly that I need to get into the national team (for the 2008 ACN)" he continued.

He also told EP that he and his representatives have ensured that this news is available to other clubs via a piece in the Netherlands' biggest footballing magazine."This will be released in the next edition of Voetbal International. It will say that Sherif wants to move somewhere to play if he isn't number one at Feyenoord.

"All we're doing is opening the door for other clubs. Because my contract was extended, other clubs think that I'm not available, and we're making them aware that I'm ready to move in order to play."

Ekramy played a superb game against Liverpool earlier this week, which will make the decision even tougher for manager van Maarwijk.
EgyptianPlayers.com

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » wo aug 08, 2007 10:32 am

Thomas schreef:
Jack Reynolds schreef:Drenthe is dan ook zwaar overschat. Feyenoord moet hem snel verkopen, want de manier waarop hij nu speelt is hij volgend jaar niet meer dan een miljoen of 5 waard (als hij niet gratis wegloopt).
Natuurlijk is-ie overschat. Hij kan na 1 slechts jaar als linksback en een sterk jeugdtoernooi als middenvelder naar absolute topclubs als Real Madrid, Chelsea en Barcelona. Gekker kan haast niet. Maar het neemt niet weg dat het gewoon een hele talentvolle speler is. (Nog) lang niet goed genoeg voor de absolute top, maar desalniettemin een talentvolle speler.
Hij heeft zeker talent. Dat heb ik eerder al eens gezegd. Maar we moeten niet doen alsof hij een talent van het niveau Van Persie/Van der Vaart is. Want dat is hij zeker niet. Misschien het niveau Emanuelson/Vlaar.

Deze jongen (en daar gaat die deur) is totaal gek gemaakt door zijn omgeving. Die zien de euro's binnen stromen en denken in het geheel niet na over de toekomst van deze jongen. Stom, stom, stom.
Ik ben

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40990
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo aug 08, 2007 10:38 am

Of ze denken juist wel aan zijn toekomst. Dit is namelijk echt de enige kans die hij ooit gaat krijgen om zulke bakken met geld binnen te halen. Als je zo'n beperkte speler bent en je kunt zo'n klapper maken vind ik het niet zo vreemd dat je er alles aan doet om het voor elkaar te krijgen.

Hij is niet een gevalletje Sneijder die wel even kan wachten op de volgende kans. Dit is echt zijn lot uit de loterij.
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53590
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo aug 08, 2007 10:40 am

Hij kan echt wel erg goed worden. Maar het is een gok van Real. En Feyenoord is gestoord dat ze geen genoegen nemen met 12,5 miljoen voor een speler die het misschien wel nooit helemaal gaat waarmaken
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 08, 2007 10:42 am

Drenthe moet zijn carrière rustig opbouwen. Nog één of twee jaar Feyenoord, dan de overstap maken. Hij is niet toe aan Real Madrid, tussen al die namen valt hij weg.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40990
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo aug 08, 2007 10:49 am

Hij is daar inderdaad absoluut niet aan toe. Maar dat is hij ook niet als hij nu nog twee jaar in de kuip blijft spelen. Deze kans krijgt hij echt nooit meer. Over twee of drie jaar speelt die jongen ergens bij een middenmoter zijn potjes.

Natuurlijk is het voor zijn loopbaan als voetballer beter om niet te hoog in de boom te gaan zitten. Maar hij kan nu in één klap financiëel onafhankelijk worden en ervaren hoe het is om bij een topclub mee te trainen. Ik snap het wel als je daarvoor wilt gaan.
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53590
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo aug 08, 2007 10:51 am

En je kan er alleen maar van leren. Als hij straks weg zou moeten, komt hij echt wel weer goed terecht. Ik weet niet of het onverstandig zou zijn. Je kan beter bij Real meetrainen en op de bank zitten dan bij Feyenoord
I think I lost my fucking headache

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » wo aug 08, 2007 10:59 am

Marillion schreef:Hij is daar inderdaad absoluut niet aan toe. Maar dat is hij ook niet als hij nu nog twee jaar in de kuip blijft spelen. Deze kans krijgt hij echt nooit meer. Over twee of drie jaar speelt die jongen ergens bij een middenmoter zijn potjes.
Daar geloof ik niet zo in. Castelen kan ook naar HSV. Dat moet Drenthe beter kunnen doen. De absolute top is niet haalbaar, maar ergens subtop van Europa moet er, met een beetje geluk, wel in zitten.
Natuurlijk is het voor zijn loopbaan als voetballer beter om niet te hoog in de boom te gaan zitten. Maar hij kan nu in één klap financiëel onafhankelijk worden en ervaren hoe het is om bij een topclub mee te trainen. Ik snap het wel als je daarvoor wilt gaan.
Wat heb je er aan als je in een keer binnen bent. Die jongen is 20. Die heeft nog wel even. Als hij nu naar Real gaat, dan speelt hij waarschijnlijk over een paar jaar bij een of andere obscure club in Oost-Europa. Lijkt me geen droomcarriere.
Ik ben

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40990
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo aug 08, 2007 11:05 am

Voor iemand met zijn mogelijkheden zou ik er voor tekenen. Ik snap echt niet wat iedereen in die jongen ziet. Hij kan best een beetje ballen maar het is echt niets bijzonders.

Als hij nu de transfer pakt is hij binnen en kan hij daar op de training leren van allerlei topspelers. Als je daar dan buiten de boot bent gevallen en je contract loopt af kun je altijd nog wel ergens terrecht omdat je van Real afkomstig bent. Nou, en daarna zie je wel verder.

Hij kan nu ook bij Feyenoord blijven en over een jaar of twee naar een club als NEC gaan.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo aug 08, 2007 1:06 pm

joey schreef:Drenthe moet zijn carrière rustig opbouwen. Nog één of twee jaar Feyenoord, dan de overstap maken.
Nee joh, hij moet deze kans echt pakken en fnoord al helemaal. Over een jaar is iedereen dat jeugd-EK al lang weer vergeten. Bij Real gaat ie het natuurlijk niet redden maar pakt ie wel flink geld en als je Real achter je naam hebt staan kun je altijd weer ergens anders terecht daarna.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo aug 08, 2007 4:20 pm

Als ze hem op deze manier echt weten te verkopen voor de genoemde bedragen dan doen ze echt zeer goede zaken bij Feyenoord:
Oplossing transfer Drenthe nabij

Royston Drenthe is volgens verschillende media alsnog op weg naar Real Madrid. Naar verluidt zijn de Rotterdammers en de Spaanse landskampioen opnieuw in gesprek over een transfer van de 20-jarige middenvelder.

De onderhandelingen verkeren in de laatste fase en daardoor zal het zo goed als zeker niet meer tot een arbitragezaak hoeven te komen. Uitgaande van de laatstgenoemde bedragen zullen beide clubs een akkoord bereiken over een transfersom tussen dertien en vijftien miljoen.

“Ik kan zeggen dat wij proberen om het conflict op te lossen zonder gang naar de arbitragecommissie'', bevestigde Feyenoords interim-directeur Peter Vogelzang aan het ANP. Real Madrid staakte verleden week de pogingen om de Rotterdammer over te nemen, nadat het bereid was om 12,5 miljoen euro neer te leggen. Feyenoord heeft bij voortduring laten weten vast te willen houden aan een transfersom van zeventien miljoen euro.

Feyenoord zou het liefst zien dat de jeugdinternational bij een overstap naar Madrid nog één seizoen wordt uitgeleend aan de Rotterdammers zelf. Gezien de gerechtelijke stappen die Drenthe wilde ondernemen om toch een transfer af te dwingen, lijkt dit echter niet de meest ideale oplossing.

Mede daardoor hebben de speler en zaakwaarnemer Sigi Lens de club inmiddels laten weten dat het hen om een definitief vertrek te doen is. In het Santiago Bernabéu ligt een vijfjarig contract voor hem in het verschiet.
voetbalzone

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo aug 08, 2007 4:25 pm

:sneaky1.gif:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo aug 08, 2007 6:14 pm

Fc Update

Drenthe lijkt alsnog zijn transfer te krijgen
08 augustus 2007

Feyenoord en Real Madrid lijken een arbitragezaak over de transfer van Royston Drenthe te willen voorkomen. Beide clubs zouden de overgang van de linkspoot vrijwel hebben beklonken. Volgens RTV Rijnmond is de overeenkomst slechts een kwestie van uren.

De Spaanse formatie zou Drenthe voor dertien miljoen euro overnemen en maakt het bedrag in een keer over. Daarnaast zou Feyenoord enkele bonussen ontvangen en een uitnodiging voor een toernooi van Real tegemoet kunnen zien.

Mochten Feyenoord en Real een akkoord bereiken, dan hoeft de jeugdinternational de arbitragecommissie niet meer in te schakelen. De Madrilenen boden eerder 12,5 miljoen, maar de Kuipbewoners wilden enkele miljoenen meer.


Ineens haast?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 08, 2007 6:24 pm

Verstandig van Feyenoord, want goede kans dat Drenthe zijn arbitragezaak wél gewonnen had. Zoveel zal hij niet verdienen.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo aug 08, 2007 6:52 pm

Ongelooflijk wat een deal voor fnoord, nog veel beter als de deal van AJAX met Babel.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40990
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo aug 08, 2007 7:02 pm

Nou, de scouting van Real Madrid neem ik dus ook nooit meer serieus. 13 miljoen betalen voor die clown? Onvoorstelbaar zeg. Daar zullen ze in de kuip wel een glaasje op drinken.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo aug 08, 2007 7:07 pm

Als die jongen meer dan 10 keer in de basis komt te staan gedurende zn periode bij Real dan eet ik mn schoenen op.

Gesloten