SC Heerenveen

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » vr aug 03, 2007 10:18 am

joey schreef:Niet best voor zijn marktwaarde, hehe... :smallgrin.gif:
Hebben ze al bij Van Geel thuis gekeken? ;)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr aug 03, 2007 10:22 am

Die heeft Fonseca al te logeren. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » vr aug 03, 2007 6:31 pm

Alves wil weg bij Heerenveen
Afonso Alves wil weg bij SC Heervenveen. Wagner Agosto, een belangenbehartiger van de spits heeft dit bekendgemaakt, meldt Omroep Friesland.



De topscorer van de Eredivsie zit op dit moment bij zijn familie in Brazilië en heeft geen haast om het vliegtuig naar Nederland te pakken. Agosto is wel onderweg en zal zeer spoedig contact opnemen met de leiding van de Friese club om te onderhandelen over de toekomst van de goalgetter.

Er zouden verschillende clubs belangstelling tonen voor de diensten van de Braziliaan, waaronder één Nederlandse. Alves had zich donderdag op de training van de Friezen moeten melden. Hij gaf geen reden voor zijn afwezigheid.

Eerder op de dag maakte een woordvoerder van Heerenveen bekend dat ze bij de club niet dachten dat de aanvaller door weg te blijven een transfer wilde forceren.
Voetbalprimeur.nl

Dit zal Ajax wel zijn denk ik?

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » vr aug 03, 2007 7:41 pm

Voetbalprimeur.nl

Dit zal Ajax wel zijn denk ik?
Kans is groot... Ajax heeft al licht laten door schemeren dat het met 2 spitsen wil gaan spelen, en dan lijkt een duo Huntelaar/Alves niet slecht.
Pompiedom

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr aug 03, 2007 8:00 pm

Het zou mij verbazen wanneer een Nederlandse ploeg Alves zou willen hebben, die is (voor Nederlandse begrippen) onbetaalbaar, en veel te duur voor wat ie waard is. In ieder geval dat gedeelte van het bericht lijkt me onzin.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » za aug 04, 2007 11:58 am

Gewoon arbitragezaak aanspannen, dan is hij net betaalbaar.. :hypocrite.gif:
Ajax!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo aug 05, 2007 4:47 pm

Ik kan mijn nick binnenkort godzijdank veranderen, want Lasse Nilsson zou best eens kunnen tekenen bij Saint-Etienne of anders bij Betis. :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma aug 06, 2007 8:49 am

'Afonso Alves onderweg naar Duitse topclub'

6/8/2007 8 :25

Met een weekje vertraging komt Afonso Alves weer naar Europa. Maar de Braziliaanse spits zou zich niet opmaken voor een rentree bij SC Heerenveen. Hem wacht een ontmoeting met een Duitse topclub.

Op zijn weblog spreekt Alves tegen dat er al sprake is van een transfer. 'Ik ben nog niet getransfereerd van SC Heerenveen. Ik ben met mijn familie op vakantie in Brazilië sinds de strijd om de Copa América.'

Het is zeer de vraag of Alves nog terugkeert in Friesland. Volgens Wagner Augusto, die de communicatie van Alves voor zijn rekening neemt, zijn er gesprekken geweest met een Duitse topclub. Om welke club het gaat wordt niet duidelijk.

In Brazilië wordt echter ook gesproken over FC Porto, Barcelona, Juventus en Lokomotiv Moskou als mogelijk nieuwe bestemming van de Braziliaanse international.

Alves liet afgelopen week SC Heerenveen wachten. De Braziliaanse spits had zich donderdag moeten melden na een verlengde vakantie vanwege de Copa América en een auto-ongeluk.

vi.nl

Schalke, denk ik.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 06, 2007 8:56 am

Werder?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma aug 06, 2007 8:56 am

Werder heeft net een nieuwe topspits gehaald.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma aug 06, 2007 8:58 am

En ze hebben Hugo Almeida definitief overgenomen. En Sanogo ( :smallgrin.gif: ) opgepikt bij HSV.

Carlos Alberto, die nieuwe 'topspits', is overigens geen echte spits en een beetje een mooi weer voetballer. Speelde in het CL-winnende team van Porto een niet al te grote rol als (buitenste) middenvelder.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 06, 2007 8:59 am

www.transfermarkt.de brengt werkelijk élk gerucht over Duitse transfers (Koevermans naar BMG, VdV naar Madrid, etc.), maar niets recents over Alves.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma aug 06, 2007 1:21 pm

Tjerk Bogtstra niet naar sc Heerenveen

(Novum) - Tjerk Bogtstra gaat toch niet aan de slag bij sc Heerenveen. Dat maakte de directie van de voetbalclub maandag bekend. De voormalige captain van het Nederlandse Davis Cup-team zou eigenlijk vanaf 1 augustus de nieuwe functie van personal coach gaan bekleden in Heerenveen. Aanleiding van zijn vertrek is het eerdere opstappen van voorzitter Koos Formsma.

Bogtstra zou in zijn nieuwe functie veel samenwerken met Formsma. Sinds zijn plotselinge vertrek eind juli is een nieuwe situatie ontstaan binnen de club. "Na enkele gesprekken tussen de clubleiding en Bogtstra concluderen partijen dat de basis voor een verantwoorde start in deze nieuwe functie te smal is", meldt sc Heerenveen op zijn website. De club doet geen mededelingen over de precieze achtergronden van het besluit.

De 41-jarige coach toonde zich voor aanvang van zijn nieuwe baan nog zeer enthousiast. Bogtstra wilde bij de club maximaal rendement halen uit de individuele sporter. Hij zou dit doen door ze sociaal-maatschappelijk te begeleiden. Bogtstra gaat nu op zoek naar een 'andere uitdaging' in de sportwereld.
www.trouw.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » ma aug 06, 2007 1:30 pm

Volgens mij is het een behoorlijke puinzooi, daar in Heerenveen.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma aug 06, 2007 3:29 pm

Jammer dat we daar zo weinig over lezen, terwijl iedere scheet bij Ajax als een uiting van ruzie tussen minimaal twee beleidsmakers wordt gezien. Ajax moet zijn pr beter regelen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma aug 06, 2007 4:59 pm

of zijn zaakjes beter regelen.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma aug 06, 2007 5:35 pm

brigade zuid schreef:of zijn zaakjes beter regelen.
Wij weten niet hoe de zaakjes zijn geregeld, alleen hoe in de pers over die zaken wordt gesproken, zie het aantal spelers dat volgens de pers ieder jaar naar Ajax gaat; de pers mist dan wel twee echte aankopen!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » ma aug 06, 2007 6:15 pm

Alves klaagt nep-zaakwaarnemer aan
Afonso Alves heeft het de komende tijd maar druk. De spits is al bezig een vertrek te forceren bij Heerenveen, maar hij zal zich de komende weken ook richten op een rechtzaak. Hij klaagt Paulo Almeida aan, die zich voordeed als zijn zaakwaarnemer.

Almeida werd zaterdag in diverse media geciteerd alszijnde de belangenbehartiger van Alves. "Hij gebruikt mijn naam om er beter van te worden. Hij is een leugenaar, anders kan ik niet zeggen", reageert de aanvaller in Friese dienst in een officiële persverklaring.

De advocaten van Alves hebben inmiddels opdracht gekregen om een rechtzaak tegen Almeida aan te spannen, zo meldt diezelfde verklaring.
Voetbalprimeur

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma aug 06, 2007 7:58 pm

Demosthenes schreef:
brigade zuid schreef:of zijn zaakjes beter regelen.
Wij weten niet hoe de zaakjes zijn geregeld, alleen hoe in de pers over die zaken wordt gesproken, zie het aantal spelers dat volgens de pers ieder jaar naar Ajax gaat; de pers mist dan wel twee echte aankopen!
Had Ajax ze maar gemist :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58877
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma aug 06, 2007 8:27 pm

Ik vraag me af waar Alves z'n conditie op peil houdt ...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 06, 2007 8:30 pm

In de disco... :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58877
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma aug 06, 2007 8:33 pm

Zou best eens kunnen :smallgrin.gif: , wat een soap in de Nederlandse Competitie.Suarez, Drenthe en Alves ...

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma aug 06, 2007 9:14 pm

joey schreef:In de disco... :smallgrin.gif:
Nee, met appelmoeff.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58877
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di aug 07, 2007 7:26 am

Nilsson naar Betis Sevilla

SEVILLA, dinsdag

Lasse Nilsson (25) verruilt SC Heerenveen zo goed als zeker voor Betis Sevilla. De Spaanse subtopper bereikte een akkoord met de Friezen over een transfersom van 3,1 miljoen euro, maar moet nog bankgaranties overleggen. Pas daarna wordt de transfer wereldkundig gemaakt. Nilsson tekent in Sevilla een contract voor drie jaar. De Zweed gaf na vorig seizoen – ondanks een twee jaar doorlopend contract – hoe dan ook bij Heerenveen te willen vertrekken. „Omdat het tijd is voor een nieuwe stap in mijn carrière.” Een aantal Franse clubs toonde interesse, maar kwam niet tot overeenstemming met de Friezen.

De toekomst van Afonso Alves is ongewis. De Braziliaan zou momenteel in Europa onderhandelen met geïnteresseerde topclubs, waarbij ook de naam van Werder Bremen is gevallen. ,Ik heb hem aan de lijn gehad maar hij wilde niet zeggen waar hij was," zegt Paulo Almeida, zijn zaakwaarnemer. ,,Ik heb hem wel voorgehouden, dat hij Heerenveen door de voordeur moet verlaten en niet zoals nu geforceerd via de achterdeur."
De T.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di aug 07, 2007 7:39 am

Goed nieuws voor Joey! :onfire.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gesloten