NAC Breda

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr mar 30, 2007 8:38 am

:drecul2:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34414
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr mar 30, 2007 8:42 am

Ik vermoed een 2-1 overwinning voor NAC...en jij Base? :)

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr mar 30, 2007 8:51 am

Ik verwacht een overwinning van PSV !
Ik zie NAC niet 2 x winnen van PSV en daarbij moet PSV er vol op, dus dat gaat wel lukken :cheer:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr mar 30, 2007 8:59 am

Kone speelt niet mee zaterdag. Is er al meer nieuws over Afellay?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 30, 2007 10:20 am

Baseman schreef:Ik verwacht een overwinning van PSV !
Ik ook. Helaas. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » vr mar 30, 2007 10:54 am

Ik denk zelfs dat het een zeer makkelijke overwinning wordt voor PSV. Heel de media heeft het al weken over het belang van deze wedstrijd. Scherper kan een team als PSV niet zijn voor een competitiewedstrijd. Ze zullen het duel benaderen als ware het een CL wedstrijd en NAC oprollen. De rest van de competitie zingen ze dan zo uit.

NAC is ook niet meer in vorm de laatste weken en zal zich op de beker willen richten.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr mar 30, 2007 11:07 am

Spijker schreef:Is er al meer nieuws over Afellay?
Niet dat ik weet, maar ik ga er vanuit dat hij speelt.
Of hij de wedstrijd afmaakt is weer een 2e, maar dat weet je bij hem nooit...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mar 30, 2007 12:19 pm

Jongens, er heeft een nieuwe wending plaats gevonden. Als Ajax kampioen wordt dan wordt dat zeer waarschijnlijk pas op de laatste speeldag beslist. Ik zit dat weekend echter in Cuba dus zou ik het erg waarderen wanneer PSV en Ajax er voor zorgen dat Ajax al in de 33ste speelronde de schaal omhoog kan houden. Alvast bedankt. :xyxthumbs:

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr mar 30, 2007 12:29 pm

Thomas schreef:Jongens, er heeft een nieuwe wending plaats gevonden. Als Ajax kampioen wordt dan wordt dat zeer waarschijnlijk pas op de laatste speeldag beslist. Ik zit dat weekend echter in Cuba dus zou ik het erg waarderen wanneer PSV en Ajax er voor zorgen dat Ajax al in de 33ste speelronde de schaal omhoog kan houden. Alvast bedankt. :xyxthumbs:
We zullen er rekening mee houden in onze planning.
Nog meer wensen/verzoeken ?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mar 30, 2007 12:30 pm

Jawel, maar die weet je al. :cheer:

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr mar 30, 2007 12:36 pm

Thomas schreef:Jawel, maar die weet je al. :cheer:
[off-topic]
Ik weet het.
Ik word er zelf ook moe van. Ik heb al meerdere mails richting Ajax gestuurd, maar op alle alleen antwoorden op dingen die hier niets te maken hebben.
Waarschijnlijk zie ik ze zondag wel en vraag ik het wel persoonlijk.
[/off-topic]

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mar 30, 2007 1:35 pm

:worshippy: :xyxthumbs:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13718
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr mar 30, 2007 5:45 pm

Arwin schreef:Scherper kan een team als PSV niet zijn voor een competitiewedstrijd.
Dat zegt iedereen al de gehele tweede seizoenshelft.

Roda JC - PSV 2-0.
Ok, beide beentjes op aarde, PSV gaat er weer tegenaan...

PSV-AZ 2-3

Ok, nederlaag tegen goed team, kan gebeuren. PSV staat er in ieder geval de volgende keer.

Sparta - PSV 1-1, Excelsior - PSV 0-0.

Ok, PSV speelde kut, maar ze gaan vlammen tegen Ajax. Winst betekent kampioenschap.

PSV - Ajax 1-5.

Conclusie: Ze spelen de gehele tweede seizoenshelft (op Arsenal-thuis na) al als een stel drollen. Als ze zich al niet eens kunnen opladen voor Ajax-thuis, waarom dan wel voor NAC-uit? De weg zijn ze toch al maanden kwijt. Het loopt voor geen meter, Alex is er nu ook niet eens bij en ze poepen een beetje in hun broek.
Het begint op 0-0, en hoe langer die 0-1 uitblijft, hoe meer NAC gaat geloven. Wie moet er scoren voor PSV, Farfan? (Ohja, natuurlijk.)

Laten we hopen op een vlammend avondje NAC. Ik zit klaar, planetvoetbal op m'n schermpie, potje bier erbij en huphup NACCIEEEE.. :cheer:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 30, 2007 5:55 pm

Ook nog mogelijk: PSV wint morgen maar komt fysiek en mentaal gesloopt uit het duel met Liverpool en laat volgende week punten liggen.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » vr mar 30, 2007 7:29 pm

ASR_AFCA schreef:
Thomas schreef:Jongens, er heeft een nieuwe wending plaats gevonden. Als Ajax kampioen wordt dan wordt dat zeer waarschijnlijk pas op de laatste speeldag beslist. Ik zit dat weekend echter in Cuba dus zou ik het erg waarderen wanneer PSV en Ajax er voor zorgen dat Ajax al in de 33ste speelronde de schaal omhoog kan houden. Alvast bedankt. :xyxthumbs:
We zullen er rekening mee houden in onze planning.
Nog meer wensen/verzoeken ?
Nee ik wil ook speeldag 33, thuis tegen Sparta, de eerste wedstrijd dat ik weer mag na mn SV. Zou toch wel geinig zijn he.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr mar 30, 2007 9:51 pm

Come on, NAC! :headbang:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za mar 31, 2007 8:49 pm

Thomas schreef:Jongens, er heeft een nieuwe wending plaats gevonden. Als Ajax kampioen wordt dan wordt dat zeer waarschijnlijk pas op de laatste speeldag beslist. Ik zit dat weekend echter in Cuba dus zou ik het erg waarderen wanneer PSV en Ajax er voor zorgen dat Ajax al in de 33ste speelronde de schaal omhoog kan houden. Alvast bedankt. :xyxthumbs:
M'n vriendin heeft aangegeven iets korter dan 10 dagen te willen gaan en dus is het nu wel mogelijk om tijdens de laatste speelronde thuis te zijn (een lang verhaal). Een voorteken van iets moois dat ons te wachten staat? :eusa_pray: :D

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » ma apr 02, 2007 8:49 pm

Nac bedankt! :eusa_dance: :worshippy: :bis: :headbang:
Ajax!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma apr 02, 2007 9:39 pm

Ja, bedankt! En niet lastig doen in Amsterdam, hè! :xyxthumbs: :cheer:
Het stinkt aan alle kanten!

T82
Berichten: 1777
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Bericht door T82 » ma apr 09, 2007 12:02 pm

De verliezer van deze speelronde is toch wel NAC. Zit geen plaats bij de 1e 9 in ben ik bang..
AZ ruim langs NAC

Zondag, 08 april 2007 - BREDA (ANP) - AZ doet weer mee om het kampioenschap. De Alkmaarders versloegen zondag NAC met 1-4.

Topscorer Danny Koevermans maakte twee doelpunten voor AZ. Het elftal van trainer Louis van Gaal moet in de resterende drie duels twee punten zien goed te maken op koploper PSV. Net als AZ heeft Ajax na zondag 66 punten. Het doelsaldo van AZ is veel beter.

AZ begon vrij moeizaam tegen NAC, maar kwam voor rust toch op voorsprong. Danny Koevermans was bij de tweede paal alert na een schot van Maarten Martens: 0-1. Kort voor de pauze maakte de thuisclub gelijk via Rob Penders: 1-1.
Even leek AZ het eerste duel na een wedstrijd in de UEFA-beker opnieuw niet te kunnen winnen. Penders hielp de uitclub op weg door een kopbal van Nourdin Boukhari uiteindelijk in zijn eigen doel te werken. Maarten Martens (strafschop) en Danny Koevermans beslisten het duel daarna definitief: 1-4.
Voor NAC was het de eerste thuisnederlaag sinds 14 oktober. De Brabanders zagen bovendien FC Utrecht, FC Groningen en Roda JC, concurrenten voor deelname aan de play-offs, wel winnen. Het elftal van trainer Ernie Brandts kan echter ook nog via het bekertoernooi deelname aan Europees voetbal afdwingen. In de halve finale is AZ over een paar weken de tegenstander.
Ondanks de nederlaag zal NAC zich voor dat duel niet kansloos voelen. Het bekertoernooi was tot voor kort een hoofdprijs voor AZ, inmiddels niet meer. Daarvan zou NAC kunnen profiteren.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr apr 20, 2007 6:12 pm

"Hoe kun je een pure voetballer als Mike Zonneveld zo vermoorden? Zowel tegen Ajax als tegen AZ moest de jongen linksback spelen, met die vrachtwagencombinatie Penders-Zwaanswijk achter hem voor de rugdekking die nooit komt, of een kwartier te laat. PSV zoekt toch een nieuwe Cocu? Laat ze eens uit hun doppen kijken. Zonneveld komt even dicht bij Cocu als Messi bij Maradona."
Aldus Henk Spaan. Geweldig. :D

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr apr 20, 2007 7:11 pm

Oh God, Henk Spaan heeft de nieuwe Cocu gevonden.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » zo apr 22, 2007 3:57 pm

Victor Sikora speelde weer eens een keer mee, maar hij kreeg nog in de eerste helft zijn tweede gele kaart, vanwege 'mopperen' tegen de scheidsrechter. :redcard:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma apr 23, 2007 8:03 am

Ik vind Mike Zonneveld overigens ook geen slechte speler. Uiteraard geen Cocu, maar wel een goede en multifunctionele speler.

T82
Berichten: 1777
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Bericht door T82 » zo apr 29, 2007 9:28 am

NAC ontkent vertrek van Slot en Diba
Geschreven door Jurre de Ruiter op zaterdag, 28 april om 23:53

Als we de media mogen geloven, dan zouden Arne Slot en Anouar Diba komend seizoen niet meer voor NAC Breda uitkomen. Communicatiemanager Willem Reijn weet deze speculaties vandaag echter te ontkrachten.

Het AD meldde vandaag dat Slot dicht bij een overeenkomst was met Heracles Almelo. De middenvelder heeft echter een contract tot medio 2008, waardoor clubs eerst met NAC moeten overleggen. Iets dat niet gebeurd is. "Er heeft zich niemand voor Slot gemeld. Wij zijn dan ook niet in onderhandeling met Heracles Almelo. Slot heeft gewoon een contract tot de zomer van 2008. Als er clubs geïnteresseerd zijn, zullen ze zich eerst bij ons moeten melden", zo laat Reijn weten.

Diba zou op zoek zijn naar een nieuw avontuur, maar ook dit wordt ontkent in Breda. "Iedereen heeft weleens een dag dat hij het niet naar zijn zin heeft bij zijn werkgever. Wij weten niets van een mogelijk vertrek van Diba. Er hebben zich geen clubs voor Diba gemeld."
Als Slot maar niet weggaat! [/code]

Gesloten