PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

PSV

Bericht door raymon » ma jul 24, 2006 8:30 pm

Alles over PSV
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma jul 24, 2006 10:44 pm

Sibon gaat waarschijnlijk naar Nürnberg :cheer:

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » di jul 25, 2006 1:44 am

Makaay zou misschien komen als Ruud van Nistelrooy Bayern München komt versterken. Zou wel spectaculair zijn, maar kan me haast niet voorstellen dat PSV Makaay's salaris kan ophoesten. Als ik me niet vergis staat hij nog tot 2008 onder contract.
Ajax!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di jul 25, 2006 9:17 am

generaal schreef:Sibon gaat waarschijnlijk naar Nürnberg :cheer:
die wil natuurlijk met Galasek samen spelen, zoveel uitstraling heeft Tomas nou ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12861
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Liberty » di jul 25, 2006 10:14 am

Giacomo Puccini schreef:Makaay zou misschien komen als Ruud van Nistelrooy Bayern München komt versterken. Zou wel spectaculair zijn, maar kan me haast niet voorstellen dat PSV Makaay's salaris kan ophoesten. Als ik me niet vergis staat hij nog tot 2008 onder contract.
Heb je het nog niet gehoord? De geldtrein uit Londen is weer in Eindhoven aangekomen.
Tijd voor iets nieuws.

wimpey
Berichten: 51814
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di jul 25, 2006 4:56 pm

generaal schreef:Sibon gaat waarschijnlijk naar Nürnberg :cheer:
En toch kan die gozer best aardig voetballen. Hij is alleen zo verdomd flegmatiek, het lijkt wel alsof het 'm allemaal geen reet kan interesseren. Vond dat ie altijd wel wat weg had van Kanu, alleen een klasse minder...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jul 25, 2006 5:44 pm


'Jan Vennegoor dankzij Benni naar FC Porto'

25/7/2006 18:12

De transfer van Jan Vennegoor of Hesselink naar FC Porto is een grote stap dichterbij, beweren Portugese media. Dat heeft alles te maken met de op handen zijnde transfer van Benni McCarthy naar Blackburn Rovers.
Diverse media berichtten dat McCarthy dinsdag is afgereisd naar Engeland, waar hij een medische keuring zal ondergaan en naar verwachting woensdag zal worden gepresenteerd op Ewood Park. Blackburn betaalt circa 2,5 miljoen euro voor de Zuid-Afrikaanse aanvaller.

Met die extra inkomsten denkt FC Porto eindelijk te kunnen voldoen aan de vraagprijs voor Vennegoor of Hesselink, waarvoor PSV 8,5 miljoen euro wil ontvangen. Volgens de nationale radiozender Rádio Renascença heeft de lange spits zelf al een akkoord met de Portugese kampioen en is het alleen nog wachten op een overeenkomst tussen beide clubs.

www.vi.nl
Zou het dan toch? Ik vind het een hoop geld voor deze beperkte spits.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di jul 25, 2006 5:47 pm

Denk het wel. PSV is al begonnen met de rondvraag voor de opvolger.

Remco.
Berichten: 110
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 2:03 pm

Bericht door Remco. » wo jul 26, 2006 7:25 am

Klote dat Vennegoor weg gaat. Makaay past heel niet in het systeem wat PSV voor ogen heeft denk ik.
Ik verwacht ook niet dat Makaay komt, zelf heb ik al een aantal malen de naam Samaras gelezen/gehoord.
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo jul 26, 2006 7:35 am

Samaras speelt pas 6 maanden in Engeland en verdient daar bakken met geld. Ik denk niet dat die nu naar PSV wil.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Remco.
Berichten: 110
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 2:03 pm

Bericht door Remco. » wo jul 26, 2006 7:37 am

Twijfelgevalletje, City heeft wel een nieuwe spits gekocht paar weken terug. 'T zijn maar geruchten.

Oh ja, Stoke City - PSV 0-0
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » wo jul 26, 2006 10:27 am

2.5 Miljoen voor Benni was een koopje geweest.

Misschien is Harry wat voor PSV? :redcard:

(als ze toch naar een type Vennegoor op zoek zijn..)
Ajax!

Remco.
Berichten: 110
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 2:03 pm

Bericht door Remco. » wo jul 26, 2006 2:13 pm

De nieuwe VI verteld dat PSV aan de zaakwaarnemers van Ball en Reiziger heeft laten weten dat zij naar een andere club mogen uitzien. Hadden jullie nog een linksback nodig? :eusa_dance:

Verder dat Alex nog zeker een jaar blijft, aldus Valckx.
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo jul 26, 2006 7:26 pm

Remco B. schreef:De nieuwe VI verteld dat PSV aan de zaakwaarnemers van Ball en Reiziger heeft laten weten dat zij naar een andere club mogen uitzien. Hadden jullie nog een linksback nodig? :eusa_dance:
ja, maar wij gaan voor kwaliteit.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo jul 26, 2006 8:46 pm

Sinds wanneer ?


Sorry, inkoppertje...het was sterker dan mezelf ;) :D

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo jul 26, 2006 8:59 pm

sinds 1900 Baseman, ook een inkoppertje.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33832
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » wo jul 26, 2006 9:29 pm

Remco B. schreef:De nieuwe VI verteld dat PSV aan de zaakwaarnemers van Ball en Reiziger heeft laten weten dat zij naar een andere club mogen uitzien. Hadden jullie nog een linksback nodig? :eusa_dance:
Zie ze maar eens kwijt te raken. :eusa_dance:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » do jul 27, 2006 10:24 am

Celtic meldt zich bij PSV voor Vennegoor of Hesselink

[27/07/2006] Het is nog altijd onzeker of Jan Vennegoor of Hesselink deze zomer wel bij PSV blijft. Na de interesse van FC Porto is volgens De Telegraaf nu Celtic in de markt voor de 27 jarige aanvaller. Volgens De Telegraaf is de vraagprijs van acht miljoen euro voor de aanvaller geen enkel probleem voor Celtic.

Celtic is al langer op zoek naar versterking voor haar aanval. Eerder verkoos Jerrel Hasselbaink Charlton Athletic voor de Engelse topclub. Vennegoor of Hesselink zou wel iets voelen voor een buitenlands avontuur en Celtic is daarmee een optie.

www.voetbalplus.nl

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do jul 27, 2006 11:00 am

"engelse" topclub? Ze mogen op die site nog wel wat aan hun topografie doen.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

ub40_bboy
Berichten: 56
Lid geworden op: do jul 27, 2006 12:09 pm

Bericht door ub40_bboy » do jul 27, 2006 5:02 pm

Gerald Sibon vindt onderdak bij 1. FC Nürnberg

27/7/2006 17:37

De wegen van PSV en Gerald Sibon scheiden per direct. De 32-jarige aanvaller vertrekt transfervrij naar 1. FC Nürnberg, dat de aanvaller de kans biedt kennis te maken met de Bundesliga.

'De Bundesliga is voor mij nog eenmaal een grote uitdaging', zegt Sibon op de website van zijn nieuwe club. De spits tekende voor één jaar. 'Ik hoop dat ik met mijn kwaliteiten de club kan helpen de sportieve doelen te bereiken.'

'De gesprekken met Gerald en PSV waren absoluut positief', zegt technisch manager Martin Bader. 'Ik ben ervan overtuigd dat Gerald met zijn kwaliteiten voor de flexibiliteit in in onze aanval kan zorgen.'

Voor Sibon is Nürnberg zijn tweede buitenlandse avontuur. Van 1999 tot 2002 speelde hij in Engeland voor Sheffield Wednesday, dat weinig plezier beleefde aan de Drentse spits. SC Heerenveen haalde de spits terug naar Nederland, om hem na twee jaar over te doen aan PSV. In Eindhoven kwam hij niet verder dan een rol op het tweede plan.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do jul 27, 2006 5:39 pm

om good old Co maar eens te quoten, te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

NFP2006
Berichten: 21
Lid geworden op: do jul 06, 2006 4:38 pm

Bericht door NFP2006 » za jul 29, 2006 12:19 am

Edison Méndez bijna van PSV

Edison Méndez van LDU Quito komt komend seizoen zo goed als zeker uit voor PSV. De 27-jarige middenvelder speelde op het voorbije WK in Duitsland alle wedstrijden voor Ecuador en lijkt de versterking waar trainer Ronald Koeman nog op had gehoopt.

Gisteren ontkende de 68-voudig international nog een transfer naar de Eindhovenaren, maar vandaag maakte de Ecuadoriaanse voetbalbond (zie link) de transfer bekend op haar officiële website. Ook Méndez zelf draait er niet meer om heen.

"Soms kies je niet voor het geld. Het is een club die Champions League gaat spelen en een club die al alles van mij wist. Ik denk dat het belangrijkste is dat je ergens speelt waar je je goed voelt. Hopelijk kan ik deze week mijn contract ondertekenen in Nederland", zei hij tegen het Ecuadoriaanse dagblad Cre Satelital.

Méndez zal volgens Voetbalzone.nl's bronnen morgen al in Nederland arriveren om een medische keuring te doorstaan en zijn handtekening onder een verbintenis te zetten.
[/quote]

Mr. Ajax
Berichten: 14502
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » za jul 29, 2006 1:53 am

Ik zit nu nog in Ecuador, en ben twee weken geleden bij een wedstrijd van LDU geweest (LDU - Nacional, grote wedstrijd). Mendez is bij LDU, net als bij Ecuador, de duidelijke spelmaker. Hij heeft zeker kwaliteiten, maar ik blijf hem overschat vinden. We hoeven hem niet te vrezen, in mijn ogen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey
Berichten: 51814
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za jul 29, 2006 3:49 pm

NFP2006 schreef:
Edison Méndez bijna van PSV

Edison Méndez van LDU Quito komt komend seizoen zo goed als zeker uit voor PSV. De 27-jarige middenvelder speelde op het voorbije WK in Duitsland alle wedstrijden voor Ecuador en lijkt de versterking waar trainer Ronald Koeman nog op had gehoopt.

Gisteren ontkende de 68-voudig international nog een transfer naar de Eindhovenaren, maar vandaag maakte de Ecuadoriaanse voetbalbond (zie link) de transfer bekend op haar officiële website. Ook Méndez zelf draait er niet meer om heen.

"Soms kies je niet voor het geld. Het is een club die Champions League gaat spelen en een club die al alles van mij wist. Ik denk dat het belangrijkste is dat je ergens speelt waar je je goed voelt. Hopelijk kan ik deze week mijn contract ondertekenen in Nederland", zei hij tegen het Ecuadoriaanse dagblad Cre Satelital.

Méndez zal volgens Voetbalzone.nl's bronnen morgen al in Nederland arriveren om een medische keuring te doorstaan en zijn handtekening onder een verbintenis te zetten.
[/quote]

Goede speler, als het waar is natuurlijk. Steef vond het niets en zal 'm beter kennen dan ik, maar op het WK maakte ie op mij een goede indruk. Dacht trouwens dat PSV op zoek was naar aanvallers en niet naar middenvelders?!

Zigic mag wat mij betreft wel naar PSV komen trouwens. Die jongen is afgetest door Portsmouth.

Wie zei trouwens vorig seizoen ook alweer tegen ons aller Base dat PSV met Ball een kat in de zak had gekocht, al voordat Ball ook maar een bal voor PSV had getrapt?! :hypocrite:

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » za jul 29, 2006 4:58 pm

Diezelfde Ball staat momenteel wel in de basis van bij PSV dat bij rust met 0 - 2 voorstaat bij Newcastle ;)
Farfan stond op de jusite plaats in een scrimmage na een inzet van Vayrynen om de 0-1 binnen te schieten. Vlak voor rust was het Vennegoor of Hesselink die de voorsprong verdubbelde. Hij schoot een voorzet van Lamey snoeihard binnen.
PSV controleerde in de eerste helft de wedstrijd door verzorgd voetbal.

Opstelling PSV: Moens, Lamey, Ooijer, Da Costa, Ball, Vayrynen, Simons, Cocu, Koné, Vennegoor of Hesselink en Farfán

Opstelling Newcastle: Given, Carr, Bramble, Taylor, Ramage, N'Zogbia, Emre, Parker, Duff, Solano Ameobi
Bron: PSV Netwerk

Gesloten