PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » ma feb 12, 2007 1:05 pm

De regel is ook dat de arm/hand in een natuurlijke houding moet zijn, anders kan een speler bijv. op de lijn gaan staan met zijn armen uitgestrekt...en de armen van MdS waren dus niet in een natuurlijke houding, want hij strekt ze voor zich uit.

Apart trouwens dat hier een discussie over is, zelfs alle kranten en de VI schreven dat het een penalty had moeten zijn.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13342
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » ma feb 12, 2007 1:07 pm

PSV verdient geen penalty.

Ik ben de schwalbe van Falfan van vorig seizoen niet vergeten. :sad:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » ma feb 12, 2007 1:07 pm

Peter schreef:Konë is een leuke speler, maar is natuurlijk geen killer. Verder valt het mij op dat hij vooral scoort tegen de wat kleinere clubs. 24/10 is redelijk, maar niet echt opzienbarend. Al met al een leuke dribbelaar, maar Farfan is wel even wat klasses beter, hoor.
Geen killer, maar wel meer dan 'een leuke dribbelaar'. Diba is een leuke dribbelaar, Koné is een heel goede aanvaller met grote mogelijkheden. En aangezien hij waarschijnlijk wel zal blijven itt enkele andere sterkhouders zal hij in de toekomst ook wel veel belangrijker worden.

Farfán en Koné zijn een duo dat op papier er mooi uitziet maar in de praktijk niet lekker functioneert(alleen in de counter). Eigenlijk 2 spelers die allebei liever met een complete allrounder willen spelen(Kluivert, in het ideale geval). Volgens mij ook een van de redenen waarom PSV zou belabberd oogt tegen wat sterkere ploegen.

Ik vrees een beetje voor PSV. Heeft Koeman eigenlijk een idee wat hij met PSV wil en hoe daar te komen. Het lijkt er steeds meer op dat zijn visie neerkomt op Alex, Simons en Gomes de ballen tegen te laten houden en dan hopen dat Farfán ze er in schiet. Zeuren om een linkerspits 2 minuten nadat je je enige linkerspits verhuurd hebt..het is allemaal weinig verheffend.

PSV is de regie over de wedstrijd kwijt en nu moet koeman hem weer terug vinden. Dát zal hem zwaar vallen vermoed ik.

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma feb 12, 2007 1:13 pm

Al was ik de enige baseman! Het argument dat heel Nederland iets anders vindt vind ik persoonlijk niet erg boeiend. De Telegraaf is ook net zo groot als alle andere landelijke ochtendbladen bij elkaar.

De VI (geinspireerd door snor) beweert ook dat AZ ongelukkig en onverdiend twee punten verloor in de Arena..
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » ma feb 12, 2007 1:24 pm

Als Koné naast Kluivert speelt, wie zou dan de doelpunten moeten maken? Farfan-Koné vind ik nog niet zo'n gekke combinatie.

Ik denk dat het probleem momenteel vooral mentaal is. PSV is nog steeds het kwalitatief sterke team van de eerste competitiehelft. Er staat alleen een demotiverende, passieve trainer voor de groep die moeite heeft met het managen van tegenslagen :yes:

In deze fase wordt dus van de mannen op het veld iets extra's verwacht, in het bijzonder Cocu. De vraag is of hij daar nog een keer toe in staat is. Met al die Zuid-Amerikanen om hem heen lijkt het me geen simpele opgave. Het komt wel weer goed hoor, kan niet anders met zoveel kwaliteit. De vraag is alleen wannéér de negatieve spiraal wordt omgezet in een positieve.
Ajax!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma feb 12, 2007 1:53 pm

Mwah, negatieve spiraal....

We hebben al meer punten dan de vorige twee wedstrijden bij elkaar :hypocrite:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma feb 12, 2007 2:12 pm

Baseman schreef:De regel is ook dat de arm/hand in een natuurlijke houding moet zijn, anders kan een speler bijv. op de lijn gaan staan met zijn armen uitgestrekt...en de armen van MdS waren dus niet in een natuurlijke houding, want hij strekt ze voor zich uit.

Apart trouwens dat hier een discussie over is, zelfs alle kranten en de VI schreven dat het een penalty had moeten zijn.
Misschien herrinner ik het mij niet meer goed, maar ik dacht dat Mendes juist met zijn rug naar de bal toe sprong en de bal hard tegen zijn armen werd geschoten.

Gister was absoluut een penalty. Ook al was het buiten de officiele speeltijd. ;)

Edit: ik heb het nog eens nagezocht. In dit filmpje zie je de handsval van Mendes da Silva na ongeveer 3.30 min. Oordeel zelf maar.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma feb 12, 2007 6:18 pm

Baseman schreef:Sparta had verder helemaal niet meer verdiend, PSV was beter en had de 3 punten mee naar huis moeten nemen. Maar zoals Koeman terecht opmerkte, onder Hiddink is PSV gewend geraakt na de 1-0 terug te zakken en het uit te spelen. Ik had gehoopt dat de slechte start na de winsterstop juist dat aspect eruit zou halen, maar helaas komen de spelers er nu pas achter dat ze dat momenteel beter niet kunnen doen. Dat leek mij toch al vrij duidelijk na de wedstrijd tegen AZ, maar ze blijken hardleers. Had PSV doorgedrukt na de 0-1 dan had Sparta nooit terug in de wedstrijd kunnen komen.
Ik ben het niet helemaal eens met je analyse. Sparta begon de eerste 25 minuten sterk en was beter dan PSV. Daarna was het een hele tijd wat minder waarna Sparta in de laatste 20 minuten weer aardig begon te ballen en kansen kreeg om een tweede goal te maken. PSV ook natuurlijk, maar Sparta had net zo goed een tweede doelpunt kunnen maken. Dat PSV het merendeel van de wedstrijd de bovenliggende partij was ben ik met je eens, maar dat mag ook wel gezien de krachtsverhoudingen. Qua kansen deed Sparta echter niet onder voor PSV.
Natuurlijk had Cocu ongelijk toen hij zei dat het lijkt alsof de scheidsrechters PSV een beetje zoeken, maar PSV is wel degelijk 2 keer op zeer cruciale momenten hard genaaid door de scheidsrechters. Tegen AZ werd op 2-2 een duidelijke handsbal over het hoofd gezien en gisteren werd in de slotminuut wederom een duidelijke handsbal over het hoofd gezien, dat zijn 5 punten die de scheidsrechters PSV hebben onthouden. Maar goed, we hadden al eerder geconstateerd dat de scheidsrechters in Nederland een bedroevend niveau hebben. PSV zit echter in een mindere fase en juist dan zijn dit soort momenten nog belangrijker, wat dat betreft hebben ze nogal wat pech.
Je probeert het te verschuilen, maar ik hoor toch echt gepiep, Base. :D ;)
Baseman schreef:PS: Grappig dat Koné nu ineens weer de gebeten hond is bij jullie, ik hoorde jullie niet toen Huntelaar wedstrijden lang droog stond en Koné de ene na de andere goal maakte...
Mij hoor je niet klagen, Base. Ik vind het een hele goede voetballer. Tegenstanders moeten hem net als Huntelaar goed in de gaten houden, zij het om andere redenen. Koné kan een wedstrijd openbreken op cruciale momenten waarop het samenspel niet zo loopt (zoals Leonardo dat hopelijk ook gaat doen voor Ajax). Een speler met gebreken, maar zeker een speler met iets speciaals.


PS Hoe is het nu gesteld met de fitheid van Afellay en Alex. Afellay liep duidelijk moeizaam.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma feb 12, 2007 6:28 pm

Afellay heeft gewoon de fysiek niet voor de top.

En Alex had in mijn ogen rust moeten krijgen. Tegen Sparta moet je hem niet nodig hebben :sad:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40929
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma feb 12, 2007 7:45 pm

Met Affelay komt het denk ik wel goed hoor. Die jongen heeft gewoon nog wat tijd nodig om fysiek sterker te worden maar met de juiste training en een beetje geduld komt het best wel goed.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma feb 12, 2007 7:47 pm

Ik denk van niet. Aissati komt er wel. Afellay niet.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » ma feb 12, 2007 7:56 pm

Baseman schreef:De regel is ook dat de arm/hand in een natuurlijke houding moet zijn, anders kan een speler bijv. op de lijn gaan staan met zijn armen uitgestrekt...en de armen van MdS waren dus niet in een natuurlijke houding, want hij strekt ze voor zich uit.

Apart trouwens dat hier een discussie over is, zelfs alle kranten en de VI schreven dat het een penalty had moeten zijn.
Kan mij het interesseren? Nee! Dus zeg gewoon lekker niks. Gewoon naar je eigen kijken ipv altijd maar weer de schuld aan de scheids geven. X'C :X

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 12, 2007 9:03 pm

Voetske schreef:Volgens mij is er niks mis mee dat je dankzij die telefoongesprekken op een spoor van vermeende fraude wordt gezet ... zolang je maar niet de telefoongesprekken opzich als bewijslast gaat gebruiken ..
Zoals ik al voorspelde gooit de verdediging het op het feit dat er onrechtmatig bewijs zou zijn verkregen:

Vrijspraak gevraagd voor Hiddink


DEN BOSCH - De advocaten van Guus Hiddink hebben maandag vrijspraak gevraagd voor hun cliënt. Eigenlijk vindt de verdediging van de voetbalcoach, die wordt verdacht van belastingfraude, dat het juridische gevecht helemaal niet gevoerd had mogen worden. Bovendien denken Hiddinks juristen dat hij bewust gezocht is als slachtoffer in een publicitair aantrekkelijke zaak.

De pleidooien van de advocaten J. Leliveld en A. Verbruggen volgden op een eis van tien maanden onvoorwaardelijke celstraf, die officier van justitie C. Loos vorige week eiste tegen Hiddink. Volgens het Openbaar Ministerie heeft Hiddink de Nederlandse belasting in 2002 en 2003 voor 1,4 miljoen euro opgelicht. Op zijn belastingaangifte vulde hij een adres in het België (Achel) in, waar hij volgens het OM nooit daadwerkelijk heeft gewoond.

Volgens de advocaten van Hiddink is het bewijs in de zaak op onwettige wijze verkregen; volgens hen reden om het OM niet ontvankelijk te verklaren. De belastende informatie kwam uit het strafrechtelijk onderzoek naar oud-PSV-directeur Fons Spooren. Uit telefoontaps bleek dat Hiddink mogelijk belastingfraude pleegde. Aan de hand van die informatie is vervolgens een onderzoek gestart.

Leliveld: ‘Op dat moment had Hiddink echter nog geen belastingaangifte gedaan. Er was dus nog geen mogelijk strafbaar feit gepleegd. Bovendien was er geen verdenking tegen Hiddink.’

De verdediging denkt ook dat er voor de zomer van 2003 al contact moet zijn geweest tussen de FIOD (de fiscale opsporingsdienst) en de belastingdienst. Het OM had derhalve kunnen weten dat Hiddink feitelijk nog geen aangifte had gedaan. ‘Er had op dat moment een fiscale discussie gestart kunnen worden, maar bewust heeft het OM gewacht tot er een strafrechtelijk zaak kon worden opgestart’, aldus Verbruggen.

Leliveld en Verbruggen wilden het maandag niet zonder meer bevestigen, maar beide advocaten hebben de indruk dat het OM Hiddink in de val heeft laten lopen.

Verbruggen chargeerde vervolgens met een voorbeeld: ‘Als er aanwijzingen zijn dat premier Balkenende ontvoerd gaat worden, wacht je ook niet tot hij daadwerkelijk wordt gekidnapt. Dan grijp je eerder in. Ook bij Hiddink had het OM eerder contact met ons kunnen opnemen.’

Los van die mogelijke vormfout heeft Hiddink volgens zijn verdedigers wel degelijk de intentie gehad om in het Belgische dorpje Achel te gaan wonen. Bovendien hebben alle geraadpleegde deskundigen verklaard dat hij fiscaal inwoner was van België. Dat hij daar niet daadwerkelijk gewoond heeft, doet volgens hen niet ter zake. Zeker omdat hij in Nederland geen huis ter beschikking had.

Leliveld: ‘Dat hij niet vaak in Achel is geweest, had ook te maken met zijn zeer drukke agenda in die periode. In de maanden november en december van 2002 had hij maar twaalf dagen de mogelijkheid om in België te zijn. Daarvan was hij er vijf in Achel. Dat is een substantieel deel.’

De officier haalde vorige week in zijn requisitoir hard uit naar Hiddink. De voetbalcoach is volgens Loos van een hoog voetstuk gevallen. Bovendien had de officier de indruk dat bij Hiddink de gedachte leeft dat hij boven de wet staat. Het huis in België noemde hij een ‘schertsvertoning’. Leliveld: ‘Ik heb nooit eerder meegemaakt dat een officier zulk taal gebruikt. Bepaalde elementen zijn enorm uitvergroot. Ook daar hebben wij onze twijfels bij.’
Volkskrant

Zitten ze helemaal fout? Of lacht Guus H. straks iedereen uit?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10271
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » ma feb 12, 2007 9:08 pm

nou als Appelflap de fysiek niet heeft, dan heeft Aissati het helemaal niet... Ik vind die Affelay trouwens wel een zeer goede voetballer!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » ma feb 12, 2007 9:24 pm

Ik denk dat Harm met name doelt op de blessuregevoeligheid van Appelflap. Ik heb daar ook mijn twijfels over, je ziet zelden dat hij langer dan twee maanden onafgebroken fit is.
Ajax!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40929
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma feb 12, 2007 9:30 pm

Ik heb wel de indruk dat Aissati fysiek iets steviger is. Affelay is nogal fragiel. Maar met de juiste begeleiding komt dat wel goed. Men moet alleen oppassen dat hij niet overbelast raakt. Kijk als ze Aissati nou gewoon hadden gehouden dan hadden ze die twee lekker kunnen laten afwisselen. Dan komen ze allebei aan spelen toe en raakt er niemand overbelast.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma feb 12, 2007 10:37 pm

Bij PSV komen Afellay en Aissati niet in aanmerking voor dezelfde positie, nu Afellay min of meer op 10 is gaan spelen. Toch?

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma feb 12, 2007 11:27 pm

Klopt. Afellay is iets meer aanvallend dan Aissati. Aissati is veel beter dan Afellay in staat om de duels te vermijden. Op de een of andere manier is Afellay altijd in staat om de schop niet te ontlopen.

Zijn spelinzicht is (zeker voor zijn leeftijd) erg goed ontwikkeld, hoe hij duels aan moet gaan is een stuk minder.

Hoewel hij niet zo oogt, is Aissati veel intelligenter in zijn spel.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma feb 12, 2007 11:36 pm

Ik vind het wel zo ogen. Aissati speelt wat meer uit een behouden rol en kan het spel beter verdelen, terwijl hij volgens mij minder loopt (aan de bal).

Wouter
Berichten: 18750
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » ma feb 12, 2007 11:51 pm

Och, komende zomer vertrekken Alex, Gomes en Farfan bij PSV, en zal Koeman wel weer met geweldige aankopen komen. Charisteas voor 15 miljoen euro, Knol voor tien miljoen en Khalid Sinouh voor vijf miljoen... :D

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » ma feb 12, 2007 11:56 pm

Het zijn 2 heel verschillende voetballers. Afellay is een dynamische speler die doelgerichter en veelzijdiger is dan Aissati. Aisatti is een -zeker gezien zijn leeftijd- magnifiek verdeel station. Twee verschillende spelers die desalniettemin elkaars concurrenten zijn, en ik denk dat daar voor PSV het probleem schuilt.

Ik zie niet zo snel hoe Aissati en Afellay samen een structureel goed middenveld zullen vormen en dat betekent dat het 1 van de 2 wordt. Aissati is de lieveling van de voetballiefhebber en hij is zondermeer een sieraad voor de sport. Maar hij is een kostbaar sieraad want zijn grootste kwaliteit(dat hij extreem zuinig is op balbezit en heel creatief is) is slechts in bepaalde situaties van waarde. Aissati is in tegenstelling tot Afellay veel minder makkelijk in te passen in een systeem. Hij is niet erg dynamisch, heeft weinig duelvermogen en ook aanvallend is het nog niet bijzonder(hij is niet erg doelgericht al begint zijn schot beter te worden). Voor PSV zou het het beste zijn als Aissati zich ontwikkeld tot ofwel een completere(controlerende) speler ofwel een echte aanvallende middenvelder. Aissati lijkt zoals al vaker gezegd is wel wat op een piepjonge Zidane. Maar zo'n speler opstellen is duur, en hij moet extreem goed zijn om de prijs(samenstelling van de rest van het team) te rechtvaardigen. Zeker op topniveau.
Afellay is een wat 'modernere' speler. Daar kun je meer kanten mee uit. Hij is zo fragiel dat hij lijkt te breken bij een zuchtje wind en dat wordt een lastig verhaal, maar als hij heel blijft zie ik hem wel redelijk makkelijk carrière maken bij PSV.

Ooit speelden ze samen fantastisch tegen AC Milan. Ik heb er een hard hoofd in of dat structureel gaat lukken maar het zou prachtig zijn. Ik heb Aissati aan het werk gezien bij Twente(heerlijke ploeg overigens) en hij is een waar genot. Hij heeft toekomst te over, maar hoe en op welk niveau dat wordt afwachten.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di feb 13, 2007 12:06 am

Raul Gonzalez Blanco schreef:Ik zie niet zo snel hoe Aissati en Afellay samen een structureel goed middenveld zullen vormen en dat betekent dat het 1 van de 2 wordt. Aissati is de lieveling van de voetballiefhebber en hij is zondermeer een sieraad voor de sport. Maar hij is een kostbaar sieraad want zijn grootste kwaliteit(dat hij extreem zuinig is op balbezit en heel creatief is) is slechts in bepaalde situaties van waarde. Aissati is in tegenstelling tot Afellay veel minder makkelijk in te passen in een systeem. Hij is niet erg dynamisch, heeft weinig duelvermogen en ook aanvallend is het nog niet bijzonder(hij is niet erg doelgericht al begint zijn schot beter te worden).
Ik ben het met je eens over de grote verschillen tussen Aissati en Afellay, maar ik denk dat Aissati vooral moeilijk in te passen is in het systeem van PSV. PSV is geen ploeg die van heel veel balbezit uit gaat, terwijl Afellay juist in zo'n ploeg goud waard zou zijn.

Sowieso zie ik in Aissati toch een wat meer behouden spelverdeler.
Raul Gonzalez Blanco schreef:Voor PSV zou het het beste zijn als Aissati zich ontwikkeld tot ofwel een completere(controlerende) speler ofwel een echte aanvallende middenvelder. Aissati lijkt zoals al vaker gezegd is wel wat op een piepjonge Zidane. Maar zo'n speler opstellen is duur, en hij moet extreem goed zijn om de prijs(samenstelling van de rest van het team) te rechtvaardigen. Zeker op topniveau.
Afellay is een wat 'modernere' speler. Daar kun je meer kanten mee uit. Hij is zo fragiel dat hij lijkt te breken bij een zuchtje wind en dat wordt een lastig verhaal, maar als hij heel blijft zie ik hem wel redelijk makkelijk carrière maken bij PSV.
Ik vind ze niet zo heel veel op elkaar lijken. Aissati heeft nog niet zo heel veel diepgang in z'n spel, terwijl nog maar moet blijken of Aissati de fysieke inhoud, scorend vermogen en traptechniek van Zidane heeft. Maargoed, als dat niet lukt is het natuurlijk geen schande. We vergelijken het arme joch tenslotte met een van de grootsten der aarde.

Volgens mij kan een middenveld met Afellay en Aissati in de Nederlandse competitie overigens prima. Mendez is ook alles behalve een loopwonder en Cocu en Simons maken met hun inzicht, organisatorische kwaliteiten en timing veel goed. Dat vind ik dus geen excuus.


PS Wil je het nog even over de laatste weken bij Real Madrid hebben? Ik zie je zo weinig in de Spanje-topic. :D

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » di feb 13, 2007 12:12 am

Prima analyse RGB :worshippy:

Ik ben een fan van Aissati, kan echt genieten van zijn inzicht en spelverdelen. Hij moet alleen wel nog de stap zetten naar het hoogste niveau. Daarom denk ik dat het voor zijn persoonlijke ontwikkeling erg goed is dat hij nu iedere wedstrijd vaste waarde is bij FC Twente. Iemand op zijn leeftijd heeft vertrouwen en speeltijd nodig.

Hij is nog jong zat dus het is goed mogelijk dat hij de laatste stap gaat zetten, maar de garantie heb je niet. Ik ben daarom erg benieuwd of hij een vaste waarde zal worden voor het Nederlands elftal :xyxthumbs:

Affelay vind ik een speler met minder uitzonderlijke talenten die bovendien te blessuregevoelig is, dus ik zie minder mogelijkheden in hem. Wordt hij fysiek beter, dan kan hij wel een zeer nuttige kracht voor PSV worden.
Ajax!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » di feb 13, 2007 8:15 am

PSV speelt beter als Afellay mee doet, hij is dus belangrijker dan 'slechts' nuttig. Als hij nu eens heel kan blijven, dan zie ik hem aardig ver komen. Alleen wil dat nog niet echt lukken, nu schijnt hij weer last te hebben van zijn enkel. Al moet ik ook zeggen dat hij regelmatig keihard aangepakt wordt...

Aissati komt er wel, alleen al omdat hij verhuurd wilde worden zodat hij meer speeltijd zou krijgen. Klasse beslissing en dat op die leeftijd :worshippy:
Hij laat nu ook zien bij Twente dat hij geweldig kan voetballen, al is het inderdaad de vraag hoe hij en Afellay samen zouden moeten spelen. Dat zou natuurlijk perfect zijn, maar ik vrees dat een basisplaats van de een ten koste gaat van de ander.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di feb 13, 2007 12:09 pm

Wat denk je dat Cocu na dit seizoen gaat doen, Base? Ik denk dat hij nu wel stopt.

Gesloten